Boca's

Mauritsweg 43A 3012 JV Rotterdam Nederland Kaart
31-108208715

Over het restaurant Boca's

Delen is twee keer zo leuk

Bij Boca's is er overdag keuze uit allerlei kleine broodjes (boca's) en 's avonds borrelplateaus, en dit alles is gemaakt om te delen met de hele tafel. Als je zin hebt een avondje lang te tafelen dan is dit een hele goede keuze. De zomerse sfeer is te danken aan de houten planken op de vloer, banken met veel kussens. Vanaf het terras heb je leuk uitzicht op de levendige Westerstraat!

Meer informatie over restaurant Boca's

Zaterdag 10:00 - 02:00 uur
Zondag 11:00 - 01:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Boca's

Helie N.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
iets meer ruimte op de tafel.
Tirza B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten bij de boca’s heeft me nog nooit teleurgesteld! Altijd lekker, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Zo ook vanavond weer heerlijk gegeten! Duurde wel even voordat het eten op tafel stond, maar het was dan ook erg druk. Aanrader!
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik vond het oké maar had er meer van verwacht gezien de recensies. Als je dicht bij de deur zit, is dat wat ongunstig aangezien de kou elke keer binnen waait. De gerechten zijn lekker, wel wat aan de kleine kant waardoor het ietwat prijzig wordt.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Echt heel leuk om te doen met je vriend of vriendin, of met meerdere mensen omdat je dan meer broodjes kan kiezen !
Kelly R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuke zaak, vrij klein en levendig. Super gezellige en behulpzame mannen aan onze tafel gehad. Lekker eten. Uitgebreid zitten tafelen 4 uur lang met veel wijntjes en uiteindelijk rond de 40 euro pp. Mooie prijs-kwaliteit verhouding!
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Echt een top restaurant! Met vooral super lekker eten en gezellige bediening
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk eten, leuke bediening...topplek:-)
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Goed concept, kleine gerechten en lekker proeven.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor het eerst hier geweest. Binnen gekomen en ziet er gezellig druk uit. Eten was om van te genieten. We komen zeker weer terug
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
prima gegeten op een leuke locatie!

avondje uit met mijn partner. aan de deur werden we vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje begeleid (we hadden gereserveerd). duidelijke uitleg van de kaart en advies gekregen hoeveel we voor 2 konden bestellen. de grote boca plank was precies goed, maar toch nog ruimte gemaakt voor een toetje, die we gedeeld hebben.

vriendelijke personeel en leuk om mee te maken. we komen zeker een keer terug en dan hopen op lekker weer, zodat we op het terras kunnen zitten. dank je voor de fijne avond!
Marloes I.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heel lekker gegeten. Personeel brengt een fijne sfeer mee. Het was erg gezellig hierdoor! Terras ziet er mooi uit en ook binnen heeft het restaurant een leuke uitstraling.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuke plek dichtbij Centraal Station met erg enthousiaste bediening met een goed gevoel voor humor. Het eten vond ik soms erg lekker(bepaalde soorten vis) maar bepaalde gerechtjes waren vrij standaard, wat niet erg is, maar daarmee toch minder lekker.
ChristianvdH .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het concept vind ik wel leuk dat je allemaal kleine hapjes kunt delen en niet de standaard tapa's die je overal hebt. Het manu is ook erg gevarieerd. Echter is de bediening echt waardeloos. Ze kijken totaal niet rond of een tafel iets nodig heeft. Wij hebben om zowel de drank als het eten te bestellen zelf naar de bar gezaaid of iemand onze bestelling kon opnemen. Zelf wanneer ze glazen meenemen wordt er niet gevraagd of je nog een nieuwe wilt. Ze lopen hier heel veel geld op mis want wij hadden na het wachten geen eens zin meer om nog een dessert, koffie of whatever te bestellen. Na ons eten gehad te hebben kwamen ze na 3 kwartier wel even vertellen dat de keuken dicht ging en of we nog een laatste ronde wilden bestellen, maar wij hadden al lang geen zin meer. Zonde.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Boca's (volgens mij de afkorting van het Spaanse bocadillo = sandwich) is een klein en gezellig restaurantje op de Mauritsweg. De bedoeling van de kleine gerechtjes op de leuke kaart is dat je verschillende boca's besteld en deze vervolgens met je gezelschap deelt, de Spaanse methode dus. Laten wij daar nou gek op zijn! We namen de queso ibérico, beef chimichurri, de spicy chicken, de makreelsalade, de carpaccio coquille en de gambakroket. Dit klinkt veel voor 2 personen, maar toen de gerechtjes, leuk opgediend op 1 bord, binnenkwamen merkten we dat het precies genoeg was voor een prima lunch. Alles smaakte uitstekend.De koffie na was ook goed, de man in de bediening vriendelijk. Wat ons wel verbaasde is dat we, op 2 zakelijke bezoekers na, de enige gasten waren. Leuke toevoeging voor Rotterdam!
Julia T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke sfeer, lekker eten en ontzettend gezellig personeel! Elke keer als we bij Boca's Rotterdam eten weten we dat het een leuke avond gaat worden. Helemaal top!
Guido P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Super gezellig gezeten aan de bar met een hapje en een drankje en super gezellig personeel.
Wij komen hier zeker de weten nog eens terug.
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het eten was lekker en gevarieerd, ook genoeg keus voor vegetariërs. Alleen vond ik de porties van de borrelgerechten erg groot / moeilijk hapbaar / deelbaar. Ook snap ik het hele idee van de "boca's" wat een soort grote croutons zijn niet helemaal. Voor mij had er in verhouding minder brood op de plankjes gemogen. Verder was de bediening vriendelijk maar toen het drukker werd was het moeilijk hun aandacht te krijgen en de muziek stond net te hard.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Ontzettend leuke borrel tent. Maar ook als je net als ik van kleine hapjes houd om te delen is dit een top plek. Wij begonnen met boca's plankje klein, dat is prima om met 2 personen mee te starten. Daarna bestelden we nog 4 gerechtjes. Dat is echt ruim voldoende. Als afsluiter de friandises, heerlijk!! Spekkoek was zo lekker dat we deze daarna deze apart nog een keer bestelde.
Meeste gerechten die wij bestelden waren wel scherp. Daar moet je van houden.
Hebben ook een kinderstoel en verschoontafel! Extra punt ????.
Al met al heerlijk gegeten en gedronken voor zeer goede prijs.
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke kleine gerechten!
En alleraardigste bediening. Prachtig terras.
En goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kom zeker terug!
Proever1008 H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Tapa's waren heerlijk. Lekkere combinaties en alles vers. Hoogtepunt was de makreel. Bediening was gastvrij en relaxed. Aardig druk ook binnen voor een doordeweekse avond. Wij hadden het met elkaar heel gezellig. Enige minpuntje was de rekening. Blijkbaar hadden we de rekening van een andere tafel gekregen en betaald (zelf hier totaal niet naar gekeken) waardoor we buiten door de bediening werden ingehaald en gevraagd of we het verschil nog even konden pinnen. Niemand van ons van ons vond dat erg maar het stond wel een beetje knullig....