Boca's Park

Sarphatipark 4 1072 PA Amsterdam Nederland Kaart
31-206759945

Over restaurant Boca's Park

Delen is twee keer zo leuk

Bij Boca's is er overdag keuze uit allerlei kleine broodjes (boca's) en 's avonds borrelplateaus, en dit alles is gemaakt om te delen met de hele tafel. Als je zin hebt een avondje lang te tafelen dan is dit een hele goede keuze. De zomerse sfeer is te danken aan de houten planken op de vloer, banken met veel kussens. Een leuk terras pal aan het Sarphati park is nog een plus!

Meer informatie over restaurant Boca's Park

Maandag t/m donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Lang
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Was hier op een zaterdagavond met een vriendin eten en de service was ronduit slecht en het eten zeer matig. We moesten een kwartier wachten totdat iemand ons kwam vragen wat we wilden drinken en ook gedurende de avond moesten we telkens bediening vragen ipv dat zij naar ons kwamen. Vervolgens besteld en na 15min bleken 2 van de 3 dingen die we besteld hadden niet meer voorradig. De garanalenkroketten die we toen kregen waren nog bevroren van binnen.

In Amsterdam is de service in de meeste restaurants niet om over naar huis te schrijven, maar dit was wel een dieptepunt..
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen vrijdag gegeten in Boca's. Erg hartelijk ontvangen en lekker gezeten aan het raam. Het gemengde Boca's plateau gekozen om met zijn tweeën te delen, met de calamares erbij, en een flesje wijn. Goede service, vrolijk personeel en lekker eten! Af en toe wat chaotisch met bestellingen die waren vergeten, etc, maar dat werd prima opgelost.
Ook het dessert (salted caramel chocolademousse) was heerlijk! Al was het wel jammer dat onze eerste keus op was... (oreo pizza)
Meghan L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Al meerdere keren bij Boca's gegeten. Altijd erg gezellig en druk. Hapjes zijn goed en er staat genoeg op de kaart. Heerlijk voor een avondje tapas happen.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Het eten is lekker en van goede kwaliteit, maar ook wat aan de prijzige kant. De bediening was ronduit slecht. In plaats van hip en gezellig te doen (de ober kwam aan tafel zitten om de bestelling op te nemen, wat ik vrij raar vind), zouden de heren van de bediening zich beter eerst bezig kunnen houden met het juist opnemen en doorgeven van bestellingen. Wij waren met 3 personen en verder was het niet druk in het restaurant (nog 6 tafels bezet). Toch hebben wij een uur op onze bestelling gewacht, waarna wij uiteindelijk het verkeerde geserveerd kregen. Vervolgens bleek onze bestelling zoekgeraakt te zijn. Ter compensatie werden ons de drankjes gratis aangeboden. Na opnieuw bestellen kregen we uiteindelijk onze gerechten, die prima smaakten. Er werd ons ook nog water aangeboden, maar ook dat hebben we nooit gekregen. Bij het afrekenen bleek bovendien dat de drankjes nog niet van de bon waren gehaald. Gedurende dit alles nam de ober een steeds meer ongeinteresseerde houding aan en zei als antwoord op mijn klacht dat ik de service slecht vond alleen maar "Ja, kan ik me voorstellen". Tijdens het afrekenen liep de ober weg van de bar nog voor ik klaar was. Erg onbeleefd en ongeinteresseerd.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier lunchen we wel vaker. De broodjes zijn kakelvers en je hebt een keuze uit diverse verrassende samenstellingen. Je kunt kiezen uit boca's met vlees, vis, kaas of vegetarisch. Altijd lastig om een keuze te maken. De bediening is altijd leuk en attent. Op de vraag wat we vandaag nog gingen doen, vertelde ik dat het onze trouwdag was. Ik gaf ook aan dat we beiden grote David Bowie fans zijn. Daarop werd onze favoriete nummer opgezet, namelijk Live On Mars? We kregen ook nog een glas wijn van de zaak. Onze dag kon niet meer stuk. Hartstikke bedankt nog voor deze attente actie!!
Mitch E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heel lekker gegeten. Top service! Hele aardige bediening! Alleen al vanwege de bediening kom ik zeker terug. Bediend door: Jewel
Esther0 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We wisten de hele tijd niet waar we zin in hadden, en dan Boca's top! Er staan zo veel lekkere hapjes op de kaart, dat je niet hoeft te kiezen. Wij hadden het vlees plankje en het kaas plankje, welke beide heerlijk waren. Ook goeie losse hapjes, deze komen niet allemaal tegelijk. Hele leuke locatie, Inrichting kan spannender maar misschien is de simpelheid juist het idee. Meiden in de bedieing mogen iets meer om zich heen kijken.. Verder hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De eerste keer Boca's was zeker geslaagd! We waren wel heel vroeg (half vijf) dus de bediening moest nog een beetje op dreef komen, maar het eten zelf was heerlijk. Zeker de gamba kroketjes zijn een echte aanrader. Verder zijn alle porties bijna perfect om te delen. Kom hier snel nog een keertje terug.
Terence A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Met 8 man hier geborreld. Reserveren was echt nodig want Bocas is altijd druk. Het eerste wat ons opviel aan het decor is dat het simpel is en soms een beetje aftands. De tafels waren niet schoon, de kussens op de houten banken doen vies en oud aan. Nadat wij gevraagd hadden om de tafels wat af te nemen werd het ook pas gedaan.
Het is niet 123 heel uitnodigend op deze manier. Het eten maakte wel een hoop goed; 2x Bruschetta met biefstuk en foie gras, 2x Nachos extravaganza, 2x gamba kroketten, 2x Bruschetta met roquefort, 2x 3 Zakjes friet (krulfriet met truffelmayonaise, franse friet met mosterdmayonaise en raspatat met Boca’s saus) en 1x Vlees en 1x Vis plateau. Dit in combinatie met een aantal flessen van een prima rode wijn dat niet op de kaart stond was dit hoe dan ook lekker eten en een geslaagde avond op een hele chille plek in Amsterdam.
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Boca's is goed, zo'n lekker donderdagavond restaurant waar je gewoon binnen moet lopen om er een boca's plank te bestellen, dan zit je goed, je moet wel geluk hebben, want het kan er erg druk zijn. Ook kun je er meer dan prima ontbijten/lunchen. Kleine broodjes met van alles en nog wat er op, ook zeker een aanrader. Enige nadeel, het is er een klankkast dus het kan er wat lawaaiig zijn (daarom: ga aan de bar beneden of boven zitten dan heb je er het minste last van
Job R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Wat een teleurstelling , voorheen was boca's een leuk tentje met goede borrelplanken. Het lijkt er echter op dat kwaliteit ondergeschikt is geraakt aan kwantiteit. Binnen no time stonden er twee borrelplanken op tafel. Simpele plakjes belegen kaas, een kwak makreel salade, wat halfgare broodjes en slecht opgewarmde kippenvleugeltjes. Prima als hapje aan de bar maar van boca's zijn wij beter gewend. Jammer
Elvire V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Bocas is gezellig, meestal hele aardige bediening. Ze zijn wel vaak slordig met reserveren en beloftes. Het is te begrijpen dat je als t druk is soms in de knoop komt met reserveringen en beloftes over welke tafel, maar... Doe de belofte dan ook niet. Het is mij al een aantal keren overkomen daar. Broodjes en wijnen zijn prima. Vegetarisch plankje is helaas echt niet goed genoeg.
Hannette .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Eigenlijk wilde ik een 10 geven voor de Service ! Er was niets op de service aan te merken. Vriendelijke jonge man (met mooie bril en lekker strak haar) attendeerde ons op hun terraswarmer en verhuisde ons vervolgen met al onze spulletjes, hij plaatste er een extra stoel bij en adviseerde ons de lekkerste hapjes. Vooral de plateautjes/houten bordjes moesten we nemen. Ook werd ons de rode wijn Vista Nova aangeraden, heerlijk bij vis !
De bordjes zijn er in verschillende variaties en wij namen de vis variant. Verassend veel en heerlijk. Daarbij paste de aangeraden bietensalade perfect en de bruchetta met peer en roquefort was een echte herfst-verassing. De 3 zakjes met verschillende frietjes zijn aardig maar niets nieuws, de 3 verschillende mayo's daarentegen waren er superr lekker bij.
Maar de grootste verassing was de rekening ..... een heerlijk plekje waar je weer eens voor een normaal bedrag (€23,- p/p) , goed (en met goede service) kan eten.
Koeke .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Voor 4 personen een grote Boca's platter met een combinatie van tapas met vlees, vis en kaas. Als toetjes de sweet platter met panna cotta, tiramisu e.a. genomen. Beide platters wel lekker maar helaas geen bijzondere smaakverrassingen. Door de volle bak op maandagavond te weinig aandacht om ook het toilet netjes te houden.
Marye H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een van mijn favorieten!
Je kunt hier heerlijke plankjes bestellen met vis, vlees of kaas. Wij namen de vleesplank en kregen heerlijke speciale gerechten voor een goede prijs. Ook de drie soorten friet met 3 soorten mayonaise (waaronder truffelmayonaise) zijn een aanrader !

Wel even reserveren want het is altijd vol!
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Leuke plek om een avond te borrelen: goede wijn met heerlijke (originele) tapas om erbij te eten. Mijn vriendinnen vonden de citroen-gember cheesecake de beste die ze ooit hadden gegeten! Zeer vriendelijke bediening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Na een eerdere uitstekende ervaring bij Boca's op de Westerstraat, moest ik Boca's aan het Sarphatipark natuurlijk ook proberen. Ik vind een lunchkaart met meer dan dertig verschillende kleine broodjes een vondst, zeker gezien hun prijzen. Ik wilde de soto ajamsoep maar die was helaas op. Dus nam ik de bloemkoolsoep met ricard – ­en eerlijk is eerlijk – hij was lekkerder dan de bloemkoolsoep op de Westerstraat, ook al was de ricard minder goed te p­roeven. Verder had ik drie bruine broodjes: brie de meaux met komkommer, biefstuk met gekaramelliseerde ui, en venkelworst met citroen en bleekselderijsalade. Ook deze broodjes smaakten wederom fantastisch. Verder een onberispelijke service net als bij de andere Boca's. Ik ben fan.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Vandaag sinds lange tijd weer bij Boca's gaan eten. De bediening zoals altijd zeer attend en vriendelijk! Echt super! En de wijnen van de Grapedisctrict zijn altijd goed. Vooraf een garnalen cocktail en de steak tartaar besteld. De garnalen waren aangemengt met mayonaise (geen zout, peper of citroen) en de tartaar net zo min. Het vlees was bruin van kleur. Daarna hebben we een visplank besteld, de makreelsalade en de krabkoejes waren uitgedroogd en hadden weinig smaak.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Toptentje! Ik kom er om de week wel een keer. De vernieuwde vleesplank is zelfs lekkerder dan de oude. Aardig personeel, prima wijnen. Enige nadeel is dat het zo'n kippenhok is (99% vrouwen). Maar ik zit er om dezelfde redenen, dus mag niet klagen ;-) Wat mij betreft zijn ze klaar voor een groter pand!
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Erg leuk restaurant waar je door het bestellen van verschillende planken (vis/vlees/kaas/vega) gezellig met elkaar kan tafelen en eten delen. De borrelhapjes zijn wat prijzig voor de grote/hoeveelheid maar de planken zijn goed te doen. Wij bestelden met vier 3 medium planken. Deze waren lekker maar niet super bijzonder, ze serveren meestal per plank 4 verschillende soorten vis dan wel kaas. Eigenlijk zou ik een 7,5 meer op zijn plaats vinden maar met name door de entourage en vooral de service rond ik hem af omhoog.

Wij zaten boven, daar zit je erg rustig en heb je geen last van andere tafels/mensen omdat ze het niet helemaal vol gebouwd hebben! Erg fijn dus. Service is eigenlijk de beste service die ik tot nu toe in Amsterdam ben tegengekomen. Erg aardige mensen die af en toe een grapje en een praatje kwamen maken en ons zowel bij aankomst als vertrekt hartelijke groette.

Een aanrader is trouwens de whitechocolade cheesecake!