Boca Gastrobar

7,1
7,1
Dolf_ans .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij komen al bij Boca sinds de opening, dus dat is alweer een paar jaar. Dit komt omdat het concept ons aanspreekt en je er gezellig zit.
Ons valt op dat het allemaal wat minder is geworden de laatste tijd.
Afgelopen twee weken weer drie keer bij Boca geweest, wat op valt is dat het eten voortaan erg aan de prijs is en het personeel zoveel wisselt dat er niemand is die je kent of maar een teken van herkenning geeft.
De service is ook niet echt geweldig meer. Voorbeeld; Ik stuur een mail om op zondagmiddag een tafel te reserveren. Geen reactie... De volgende dag gebeld en alsnog tafel gereserveerd. We komen zondagmiddag en er is geen gereserveerde tafel. Vergeten door te geven aan elkaar.....
Beste Dolf en Ans,
Bedankt voor jullie feedback. Jammer dat jullie het zo ervaren dat het minder is de laatste tijd, toch zie ik dat jullie 3x zijn geweest dus we zullen ook genoeg dingen goed doen :):) Dat wij geregeld wisselen van personeel is deze zomer inderdaad zo (alleen de parttimers) dit is omdat wij graag iedereen die jong is een kans willen geven om zich te kunnen ontwikkelen en dit brengt natuurlijk risico's met zich mee. Dit betekend dus dat sommige niet geschikt zijn voor de horeca en door gaan naar de volgende uitdaging. Met betrekking tot het opschrijven van een reservering in de agenda, kan dit natuurlijk ook ooit mis gaan, dat maakt het personeel nog niet minder gezellig, maakt ze juist meer mens, iedereen is mens, iedereen maakt fouten.
We zien jullie graag terug ergens in de komende weken en wie weet kunt u uzelf kenbaar maken zodat wij ons best kunnen doen om de negativiteit om te draaien in positiviteit. Veel groetjes, fijne dag nog en hopelijk tot snel!

Reactie van proever:

Lieve mensen van Boca,
Allereerst vinden wij het erg fijn dat jullie meteen reageren op een recensie zoals die van ons. Het geeft een gevoel dat er iets mee gedaan wordt en zo worden meteen wat onduidelijkheden uit de weg geruimd.
Onze recensie kwam mede voort uit reacties van mensen die met ons de afgelopen drie keer bij jullie waren. Een aantal van hen komen ook regelmatig bij jullie en hadden hetzelfde gevoel/idee.
Maar één ding is zeker, jullie zijn nog niet van ons af!

anf 2e reactie van restaurant:

Fijn bericht!!! We doen zeker iets met deze feedback! Super bedankt ;) Tot snel!
Sasniels .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het restaurant zelf ziet er gezellig uit en de service is niet slecht. De prijs/kwaliteitverhouding is echter zeer slecht. We kregen onder andere een glas wijn die al wat zuur smaakte en blijkbaar dus al te lang open was. Daarnaast moesten we 6,50 euro betalen voor een klein puntzakje flinterdunne seranoham en 7 euro voor 7 slecht gepaneerde inktvisringen. Kortom leuke tent, maar voor dat geld kunnen we ergens anders beter en meer eten.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Afgelopen week hier gaan borrelen met vrienden en een gezellige avond gehad. De hapjes waren erg lekker maar het ziet er verder erg kaal uit van binnen. We moesten vaak iemand roepen om iets te bestellen wat nogal storend was. De prijs kwaliteit verhouding is ook niet helemaal oké. Je moet veel betalen voor erg kleine hapjes waarvan je niet vol raakt.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Het is een hartstikke gezellig tentje. Samen hier gegeten en genoten van het eten en de sfeer. Ze waren onderbezet waardoor het allemaal net iets langer duurde maar dat mocht de pret niet drukken. Enige minpunt is dat ik het aan de prijzige kant vind. Desondanks zal je mij hier vaker vinden!
CroquetteDeCrevettes .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Met zijn 2en uiteten geweest. Heerlijk gegeten. Zelf je tapas uitkiezen bij de bar vonden we een leuk concept! Vriendelijke bediening. Was een gezellige avond.
Dolinda16 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Even een klein hapje genomen voor dat we naar de bioscoop gingen. Gezellig gegeten , drank prima. Bediening niets op aan te merken, maar prijzen van tapas zwaar over de top!! 5 euro voor 4 garnalen.. 8 euro voor brood??? Voor mij laatste keer!!
Dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Lekker gegeten. De prijzen vond ik ietwat hoog voor eten dat je in buffetvorm kiest. Ik vond de keuze ook niet super uitgebreid. Het bedienend personeel was aardig en vriendelijk maar niet super snel. Kortom fijne avond gehad en lekker gegeten. Maar geen wauw beleving.
Marie54 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
De zaak heeft een leuke gezellige uitstraling. Gave sloven die hadden ze net nieuw deze dag. Alleen jammer dat de bediening zo met zichzelf bezig was. Hingen vooral bij de kassa. Degene die het eten bereidde had duidelijk geen ervaring. Aangezien ze niet wist hoe het fornuis aan moest dus we hebben even moeten wachten op onze warme gerechtjes. De dame was wel uiterst vriendelijk dus had haar liever aan de voorkant gezien. De gerechtjes waren mwah, graatjes in de vis en het rundvlees was nogal stug. De koude gerechtjes waren prima.