Boca bar kitchen tapa

50% korting op het eten

30% korting op het eten

20% korting op het eten

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boca bar kitchen tapa

• : parkeer garage de appelaar

1 Oktober tot en met 28 Februari:
Maandag gesloten.
Dinsdag t/m zondag 10:00 t/m 23:00 (tapas serveren wij vanaf 17:00).
Keuken sluit om: 22:00.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Boca bar kitchen tapa

Quinten M.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heerlijk gegeten in een leuk en knus restaurant. Uitstekende service, lekkere wijnen, goed en betaalbaar eten. Aanrader!
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Erg lekker gegeten. Gezellige bediening en het eten was top!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
de gerechtjes vielen tegen. een beetje patat[ong.7 stuks voor 4.50 ] de paella was ronduit echt niet lekker. wel gemeld kregen toen een anders die wel goed was. eigenlijk hebben we met z'n viertjes niet genoeg gehad de porties waren te klein en erwtensoep hoort hier echt niet bij!!!!! jammer wij komen niet meer terug.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Eten is heerlijk en fijne kleine hapjes van alles. Goede rode wijn en Sander gaf de beste bediening mogelijk. Helemaal een heerlijke avond gehad met zijn tweeën. Dank jullie wel!
QuintaH H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
We hebben prima gegeten. Erg top dat we al meteen water kregen, zonder vragen. We vonden de porties wel erg klein voor het bedrag. Je hebt minimaal 4 porties p.p. nodig. De porties waren niet allemaal even speciaal, maar wel lekker. Alle gerechtjes hadden dezelfde garnering. De uitblinkers voor ons waren de tonijn en de pintxos met zalm. Het is een gezellige locatie en de bediening was heel goed: uiterst vriendelijk en meedenkend.
Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Gezellige plek en erg lekker gegeten. De bediening was zeer goed! Komen zeker terug!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Erg gezellige avond gehad. Lekker eten en goede bediening. Gezellige sfeer en inrichting. Aanrader!
Beste Maaike,

Bedankt voor je mooie recensie en graag tot snel bij BOCA!!

Culinaire groet, Team Boca
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Wat een fijne verrassende ervaring. Zijn hier via IENS gaan eten en hebben genoten van de speciale tapas, niet standaard Spaans maar ook een heerlijke gerechten uit Cyprus, Italië en Azië. Voor vegetariërs is er ook genoeg keus. Het restaurant zelf is knus met een open keuken en vriendelijke betrokken bediening. Wij komen zeker terug!
Beste Sandra,

Wat fijn te horen dat je zo verrast bent en dat je zo genoten hebt bij ons! Vanaf 1 maart gaat onze nieuwe kaart in! Ook daar komen weer mooie verrassende gerechten op. Tot snel !

Djulita H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Lekker eten en vriendelijk personeel!
Bedankt voor de mooie recensie!!
Marjolein C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Kennis gemaakt met dit gezellige restaurant en een hele fijne avond gehad! De sfeer is uitstekend, vol zicht op de keuken waar de kok vol overgave stond te koken. Het eten was heerlijk! Mooie kleine gerechtjes met een fantastische smaak. Tapas 2.0 zullen we maar zeggen. Bediening attent. Zelfs bij de koffie nog een nieuwe fles water, zonder iets te hoeven vragen. We hebben ons geen seconde opgejaagd of onverzorgd gevoeld. Prima en absoluut voor herhaling vatbaar!
Beste Marjolein,

Bedankt voor je recensie ! super mooi geschreven! Tapas 2.0, dat is inderdaad ons concept en willen we graag overbrengen aan onze gasten! fijn dat het ook zo is overgekomen bij jullie!

Graag tot snel

Carla T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Gezellig restaurant met zeer verzorgd en smakelijk eten.
Gerechten zie je zorgvuldige klaargemaakt worden.
Bediening is gemoedelijk en goed op de hoogte van de mogelijkheden qua eten etc.
Beste Carla,

Bedankt voor je mooie recensie en graag tot snel! vanaf 1 maart gaat onze nieuwe gave kaart in!

Culinaire groet

Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Ontzettend lekker gegeten, leuke hapjes en mooi gepresenteerd. De service was fantastisch! Er werd attent meegedacht met mijn dieetwensen en zelfs wat speciaals klaar gemaakt
Beste Danielle,

Bedankt voor je mooie recensie. Wij houden inderdaad graag rekening met de wensen van onze gasten! als het bij de reservering wordt aangegeven kunnen we er van te voren al rekening mee houden. Maar bij binnenkomst is voor ons ook geen probleem!

Graag tot snel !

C B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
porties zijn letterlijk 2 happen en dat voor 10 euro...heb me nog nooit beroofd gevoeld maar hier wel
Beste Heer/Mevrouw,

Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren! dat is niet onze bedoeling. Ik zou graag in een persoonlijk gesprek uw verhaal horen. Wij zullen met u contact op nemen!

M D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gezellige en sfeervol restaurant. Bediening is oplettend en vriendelijk. Voldoende keuze op de menukaart. Het eten was goed en lekker. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten
Beste M de groot,

wat een mooie recensie ! dankjewel ! wij proberen onze menukaart zo groot mogelijk te maken, ondanks onze kleine keuken. Vanaf 1 maart gaat onze nieuwe kaart in ! graag tot snel!

Rachella B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Erg leuke avond gehad. Lekker gegeten, heerlijke wijnen en enthousiast personeel in een gezellige sfeer. Wat wil je nog meer!
Beste Rachella,

Bedankt voor je mooie en gave recensie! inderdaad wat wil je nog meer? terug komen, dat willen we! graag tot snel, wij hebben zin om jullie weer een leuke avond te bezorgen!

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Gevarieerde en aparte gerechtjes
Beste Henk,

bedankt voor je komst bij Boca! en graag tot snel!