Boathouse

Noorderplassenweg 150 1316 VV Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Boathouse

Fantastisch boothuis, gelegen aan het water, in Almere. Een prachtige locatie waar de rustgevende watervlakte van de Noorderplassen overal in het gebouw voelbaar is. Een heerlijke plek om te genieten van wind en water. Prachtig uitgebreid houten terras waar uitnodigende houten tuinstoelen u tot een langzamer ritme dwingen. Ontspan en geniet! Het geldt ook voor de menukaart: geniet van verrassende en eerlijke gerechten gemaakt van verse ingrediënten. Neem de tijd om hier even pas op de plaats te maken……

Meer informatie over restaurant Boathouse

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Boathouse

Hans N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De Boathouse is gelegen op een schitterende locatie. Het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig. De kwaliteit van de gerechten is prima. Het prijsniveau, van met name de wijn, is aan de stevige kant.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het Boathouse was voor ons niet onbekend en er was sinds ons vorig bezoek c.a. 5 jaar geleden weinig veranderd.
Vooral de rumoerigheid viel ons tegen.De Locatie aan de Noorder-plassen is heel mooi.
We kregen een mooi tafeltje op een soort verhoging, zodat we over de andere tafeltjes heen gewoon over het water konden uit kijken. Na de gezellige ontvangst hebben we een lekker glaasje bubbels bestel en is het menu uit gelegd. Dit hebben we gecombineerd met de kaart besteld en de heerlijke voorgerechten kwam vrij snel.
Voor bij de hoofdgerechten hebben en witte en rode wijn besteld, die was al half op toen eindelijk onze prima hoofdgerechten kwamen. Meteen hebben we de desserts besteld , want door de grote groepen en de volle bak duurde alles vrij lang. Ik hoorde dat ze binnenkort het interieur gaan vervangen en raad ze aan om ook iets aan de akoestiek te doen, want de mensen gaan luider praten omdat ze zich niet verstaanbaar kunnen maken.
We komen graag na de verbouwing nog een keer eten.
Answer requested :
Bedankt voor het terug komen naar Boathouse! Ook willen wij u bedanken voor het achterlaten van deze recensie.
Graag verwelkomen wij u in de toekomst weer bij Boathouse!

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De voorgerechten waren erg lekker vooral de carpaccio en flatbread makreel. Bij de hoofdgerechten viel vooral in positieve zin op dat de slibtongetjes in boter waren gebakken en niet in olie. Ook de nagerechten waren smakelijk, lekker kaasplankje en - warm- perentaartje, iets minder waren de witte chocolade mousse, het was wit en mousse maar geen chocoladesmaak en ook de orochataparfait miste de likeursmaak van Licor 43. Wat de bediening betreft, was degene die voor het bestek en drankjes zorgde "onhandig" en degene die de bestelling opnam had iets vriendelijker kunnen zijn en toch ook zakelijk.
Beste Petra,

Bedankt voor de feedback op de gerechten en de beleving, ook wil ik u bedanken voor het achterlaten van de recensie. Wij zullen de feedback oppakken en zien u voor een volgend bezoek terug.

Paul_Offerman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op zondagavond gegeten. Niet slecht, maar ook niet bijzonder. Ruimte is erg rumoerig. Locatie leuk aan het water...........................................
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellige eetcafé achtige sfeer, eten was goed en de prijzen redelijk. Leuke ligging aan het water.
Voor herhaling vatbaar..
Beste Joke,

Bedankt voor de waardering en het achterlaten van een recensie. Fijn om te lezen dat het voor herhaling vatbaaar was. Wij zien u in ieder geval graag weer verschijnen! Tot uw volgende bezoek.

Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg fijne bediening. Verstand van gerechten, duidelijke uitleg over AH actie en zeer professioneel. Hoewel er meerdere medewerkers aan onze tafel bediende, was het duidelijk dat er onderling goed gecommuniceerd werd. Heerlijk verse producten en fantastische sauzen. Prettige sfeer!
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was erg druk. Moesten heel lang wachten op ons eten. Wat opgelost met een gratis drankje wat erg netjes is maar dat neemt de ergenis met een kind niet weg. We gingen juist op tijd. We waren niet de enige waar t mis ging.
Cactusroosje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten!! Heerlijke bijzondere gerechten en hele fijne service!! Aanrader, ik kom hier zeker weer!!
Beste Cactusroosje,

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Nico M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het was mooi weer dus we konden op het fantastische terras met uitzicht over de Noorderplassen dineren. Uitstekende ontvangst en bediening. Geen restricties voor de AH actie en over het algemeen nette prijzen voor de gerechten. Voorgerecht tonijntartaar vond ik nog een tikje te grof gesneden maar was prima van smaak. De gekookte mosselen als hoofdgerecht smaakten uitstekend; voor dit gerecht was de wachttijd wel aan de lange kant. Dame Blanche als dessert was gewoon lekker maar niet bijzonder. Een fijn restaurant op een toplocatie.
Beste Nico,

Bedankt voor uw mooie recensie! Zien we u snel weer?

Met vriendelijke groet,

Errol S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
ondanks langere wachttijd die wij hadden was het toch gezellig. Voor de compensatie van de wachttijd kregen we van de restaurant koffie en thee aangeboden.
Goedemiddag Errol,

Bedankt voor het achterlaten van je recensie.

Graag tot een volgende keer!

groeten,
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een prima locatie met genoeg parkeermogelijkheden. Hartelijke bediening en attent.menukaart keuze is goed en er is ook een dagschotel.
Goedemorgen Karin,

Bedankt voor je beoordeling.

Graag tot een volgende keer.

Groeten,
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hadden een leuke avond in het boathouse.
Na een ongelukje met een glas werd ons koffie aangeboden van het huis
In het begin was het lawaaiig en erg vol met gasten.
Dat werd na een uur beter.
Al met al een geslaagde avond
Goedemorgen Sabine,

Bedankt voor je beoordeling.

Graag tot een volgende keer, wellicht op ons zonnige terras voor een lunch!

groeten,
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het eten was goed en de bediening correct en snel en vriendelijk. Vindt echter de prijs erg hoog voor een betrekkeelijk eenvoudige maaltijd. Vooral voor- en nagerecht.
Goedemorgen Nicole,

Bedankt voor uw feedback. Ondanks dat onze prijzen niet aansluiten bij uw verwachtingen hopen wij u nog een keer terug te zien.

^Denise
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prettige sfeer, lekker eten.
Alleen de basilicumsaus bij het ijs-cake-bessendessert was niet lekker.
Qua service: goed, behalve dat er na het eten niemand van de bediening meer te bekennen viel. Ik moest zelf naar de bar om koffie te bestellen.
Goedemorgen Chantal,

Bedankt voor het achter laten van je recensie. Wat vervelend dat u na het hoofdgerecht niet meer bent opgemerkt door ons. De kwaliteit van ons eten maar natuurlijk ook de service moeten gewoon goed zijn. Wij zullen hier nog meer de focus op leggen. We zien u graag een keer terug om te laten zien dat het ook anders kan.

^Denise
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Altijd leuk en lekker bij de Boathouse. Prima eten voor een normale prijs met vriendelijk personeel. Het systeem werkt goed dus je hoeft hier nooit te lang te wachten. Ke ziet ons hier regelmatig.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Hier een high tea gehad met een groep van ongeveer 10 personen. De ervaring viel tegen. Er mocht alleen thee gedronken worden. Uiteraard heet het een high tea maar ook koffie of water viel niet binnen het arrangement en moest een meerprijs betaald worden. ipv schalen met verschillende kleine hapjes, zoals gebruikelijk bij een high tea, kreeg iedereen een lunch uitgeserveerd. Een bord met 3 flink belegde boterhammen. Op zich niet verkeerd maar het past niet in een high tea concept. Na de lunch te hebben genuttigd kwamen er wel etageres met zoetigheden. Echter was de kwaliteit en variatie niet bijzonder. Jammer, want de locatie is echt heel leuk.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is heel matig. Ik zal hier niet meer terugkomen, voor hetzelfde geld kan ik bij betere restaurants eten. Het restaurant is meer geschikt om wat te gaan drinken. Alsnog een matige 5 gegeven om de locatie.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekker gegeten, lunch, bij dit restaurant. Goede witte wijn schenken zij en het Vloerbrood met carpaccio was geweldig lekker.
Mooie locatie ook en hele vriendelijke bediening. Leuk!
mario S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker geluncht, buiten op 30 oktober! Aardige bediening kwam direct een bak water voor de hond brengen. Brood royale hoeveelheid geitenkaas en geroosterde hazelnoten en een prima broodje entrecote
Raymon V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hier gisteren wezen eten. Mooie locatie en mooi terras. Qua sfeer en decor is het dik in orde. Kaart is niet groot, maar voor iedereen is er wel wat op te vinden. Toen wij na 50 minuten nog steeds ons voorgerecht niet hadden hier maar eens naar gevraagd. Toen er na dik een uur nog steeds niks op tafel stond hier nog maar eens naar gevraagd en 10 minuten later stond het voorgerecht er dan eindelijk. Krokante kip, geserveerd op een soort broodje bapao. Kip was krokant, maar daarmee was ook alles gezegd. Weinig smaak en eigenlijk niks anders dan kip met paneer eromheen. De teriyaki saus erbij was ook niks bijzonders. Als hoofd hadden we de sate besteld. Wat gelijk opviel was de grote van de portie. 4 stukjes kip aan een spies met wat satesaus erover een klein schaaltje friet en wat sla. Erg weinig voor €16,50. De kip was droog en de satesaus van een bekend merk. Als dessert hadden we oreo cheesecake. De cheesecake was uitgedroogd aan de bovenkant en van binnen weer gewoon zacht. Waarschijnlijk te lang in de oven of buiten de koeling bewaard. Naast alles was de bediening erg traag en een aantal erg onervaren. Met betalen kwam er gelijk iemand met een pinapparaat aanlopen en werd het totaalbedrag opgenoemd zodat het halve terras wist hoeveel wij moesten afrekenen. Erg onprofessioneel en niet nodig. Wat is er mis met een gespecificeerde rekening op tafel?? Voor ons eens maar niet meer. Jammer van de mooie locatie.