Over het restaurant Boas

Zeldzame klasse in Hanzestad

Klassiek, zo kun je Boas het best omschrijven; van het middeleeuwse pand in de Walstraat tot de Franse kaart. Een mooie plek waar kwaliteitsproducten zoals het MRIJ-rund met de grootste zorg worden om gevormd tot gerechten die de tand des tijds glansrijk hebben doorstaan. Alles wat je hier op je bord vindt, heeft een zeldzaam hoog niveau.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Boas

Diner: dinsdag tot en met zaterdag geopend voor diner vanaf 17:30 uur
Lunch: woensdag tot en met zaterdag van 12:00 uur tot en met 14:30 uur
Gesloten: Zondag en maandag

mieke T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
heerlijk gegeten, goed afgestemd menu, uitstekende bediening, en een prachtige sfeervolle omgeving. Ik kom graag terug en kan dit restaurant zeer aanbevelen.
J. F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Echt een restaurant waar eigenaar en personeel liefde hebben voor hun vak, en waarbij een deel van de gerechten aan tafel worden afgemaakt.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een goed restaurant met heerlijke gerecht en alleen de garnituur was te minimaal
andre.dekleine .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Uitstekend eten en goede bediening. Xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
erik K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben erg genoten van het 5 gangen menu met bijpassende wijnen. Het menu was goed samengesteld en erg lekker! Service en sfeer waren meer dan goed. Boas is een erg prettige gelegenheid en beslist een aanrader!
J S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hier in korte tijd sedert onze vestiging in Schalkhaar goed gegeten. Zeer fraaie ambiance. Komen zeker terug in onze rest. "vekenning
Fanny P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel goed team met veel persoonlijke aandacht. Echt top! Verrassende gerechten, lekker warm opgediend, van starter t/m toetje. Dorade is echt een aanrader. Wijnarrangement vonden we echter best prijzig.
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en voor herhaling vatbaar.
Het zit er gezellig uit, de bediening was fantastisch en vriendelijke uitleg.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het restaurant heeft een goede inrichting. De wachttijd tussen gangen aan de lange kant. Het eten is van prima kwaliteit.
Bediening is aardig.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Met 4 personen gegeten met de AH restaurantactie, een vijf gangen verrassingsmenu.
Vijf gangen met heerlijke smaken, veel variatie en toch bij elkaar passend, Mooie porties, goed geserveerd met duidelijke tekst en uitleg. Bij de gerechten worden weinig extra's toegevoegd waardoor de smaken heel goed tot hun recht komen. We waren vooral aangenaam verrast door het feit dat ze wisten dat we eerder dit jaar (januari) ook bij hen gegeten hadden vanuit deze zelfde actie en daar bij de samenstelling van het verrassingsmenu rekening mee hebben gehouden zodat we andere gerechten kregen als in januari.
Voor mij is dit iets waarmee je je als restaurant onderscheidt en er voor mij sprake is van een heel goed restaurant. Wij komen zeker terug!
naphausen-siebelder .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
mooie menu- en wijnkaart, hoge kwaliteit voedsel, kleurrijk opgediend in een gemoedelijke entourage. Toegankelijk en attent personeel. Alles klopt !
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Oud pand met sfeervolle klassieke inrichting. We kiezen het menu BOAZ en wachten met een combinatie van heerlijk brood en smeersels (de truffel filet Americain valt op!) en een goed glas wijn. We beginnen met een overheerlijke Carpaccio met een lichte truffel dressing. Heerlijk. De courgette soep die volgt is smakelijk, maar voor mij wat te vlak van smaak. Het hoofdgerecht is kalfswang met huisgemaakte frietjes en een groenten garnituur (tje). Het vlees is mals en bevalt mij prima maar valt bij mijn tafelgenote minder in de smaak (te doorregen en minder aansprekend qua smaak). De bediening is top, ook de jeugdiger bediening is alert en keurig. De kwaliteit van de gerechten is goed, maar kan nog wat groeien qua smaakbeleving. De suggestie wijnen zijn prima, maar dat mag ook wel voor 6 Euro per glas. Een menu kost 45,- en dat is boven gemiddeld. Tel daar de beleving van sfeer en service bij op en dan is het een prima restaurant voor een keer bijzonder dineren.
Resi R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel lekker gegeten , goed klaargemaakt en goed warm, zodat je niet hoeft te haasten uit angst dat je eten koud wordt.
Ga zeker nog een keer terug, in een ander seizoen.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het was het AH-verrassingsmenu, maar was absoluut niet van mindere kwaliteit. Top!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. Er werd heel goed op wensen gereageerd. Ondanks het hoge tempo op ons eigen verzoek was de kwaliteit uitstekend. Kortom, een herhaling waard, chapeau.
Leenhek .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten van het speciale 5 gangen AH menu. De porties waren precies goed. De bediening was aardig en goed op elkaar ingespeeld.
Anet D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een goede sfeer,de bediening vonden we geweldig,jong en enthousiast.Goede,vriendelijke en correcte ontvangst door de eigenaar.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij hebben maar meteen het beste ven het beste genomen: Chateaubriand! Niet voor een prikje te krijgen. Dus ga er maar voor sparen. Zelden zo lekker gegeten.
wild65 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hebben zeer genoten van het 5 gangendiner met de AH actie. Zeker een aanrader. Vriendin kan niet alles eten wat
er op de kaart staat, was geen enkel probleem, zij kreeg wat ze wel kon eten geweldig toch. Zeer vriendelijke bediening.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
tijdens zomerse avond op buitenterras 5-gangen menu genoten: niet alle gangen echter even lekker [komkommersoep; dessert (te zoet)]