Over het restaurant Bo & Ro

Unieke smaakcombinatie

Bezoek de unieke keuken van eigenaar en chef-kok Shahab Ajallouian bij Bo & Ro. Hij combineert de Perzische, Franse en Hollandse keuken. Het restaurant geeft je een warm en ruimtelijk gevoel tegelijk. Het is knus en huiselijk ingericht, maar de grote ramen maken er een open geheel van. Indrukwekkend is het uitzicht op het water. Bezoek ook eens hun kookstudio.

Meer informatie over restaurant Bo & Ro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten! Verrassende combinaties en goede variatie in het menu. Gerechten zijn allemaal heel mooi opgemaakt. Mooi restaurant met vriendelijke en erg oplettende bediening.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Na een te lange tijd, weer bij Bo&Ro geweest en het is nog steeds absolute top, met zorg klaar gemaakte gerechten en met een zeer vriendelijke bediening
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Met vrienden op een donderdagavond gegeten in Bo&Ro. We kozen voor de rondreis door de kaart, en die rondreis is een heerlijke tocht geworden. Perfect bij elkaar gebrachte smaken. Verrassende combinaties. Zonder de zalm met couscous of de perfect gegrilde lamsfilet tekort te doen, vond ik de saffraanrijst met frisse bessen naast een stevig op smaak gebrachte kipfilet een topper. Veel aandacht voor de presentatie. Gastvrouw en gastheer zorgen voor een ongedwongen, zeer plezierige sfeer. Het tempo was precies goed. Wij hebben een fijne avond gehad. Aanradertje.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Top!! Heerlijk gegeten!! Nog nooit zulke lekkere carpaccio gegeten!! Zelfs de koffie en de thee smaakt extra lekker!! Leuk personeel en mooi uitzicht over het water!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Na een recensie in de Volkskrant waren we nieuwsgierig geworden naar dit restaurant. We hadden een voorstelling in het theater in Zoetermeer, dus vonden we het een mooie gelegenheid om vooraf hier uit eten te gaan.
We werden vriendelijk ontvangen en aan een tafeltje voor twee geplaatst. Het restaurant was goed bezet en alle ruimte die er is, is ook volledig benut. Daardoor komt het erg vol over. Erg veel meubilair en wat mij benauwde waren de houten jaloezieën die helemaal rondom hingen. Het voelde propperig aan. De akoestiek was heel slecht, waardoor ik mijn partner en de bediening nauwelijks kon verstaan.
Er werd uitleg gegeven bij de kaart en het concept daarachter. We konden 4 gerechtjes uitzoeken met z'n tweeën en de bedoeling was om dit dan te delen. We kozen twee vis- en twee vleesgerechten.
De gerechten werden vlot opgediend, nadat we hadden aangegeven nog een voorstelling later op de avond te hebben. Het concept van sharing is erg leuk, maar niet alle gerechten waren gemakkelijk te delen door de opmaak op de schaal. De smaak was er niet minder om. Verfijnde verrassende smaken. We hebben lekker gegeten.
Helaas hadden we geen tijd meer voor een dessert. We namen nog thee, die op een originele manier werd gepresenteerd.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteravond gezellig en lekker gegeten. Wel spannend omdat we als groep van zes kwamen en konden aangeven of we vlees, vis en/of vegetarisch wilden. Dat was wel erg spannend maar uiteindelijk zeker lekker. In het begin liep het wat langzaam maar uiteindelijk liep het gesmeerd. Als je niet kan traplopen moet je dat wel bij je reservering aangeven.
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten met bijpassende wijnen geproefd door te kiezen voor de 'Bo & Ro Rondreis.' Fijne attente bediening die niet moeilijk deed toen we al voor de openingstijd van het restaurant voor de deur stonden. We waren welkom en mochten met een drankje alvast aan onze tafel plaatsnemen. Onverwacht mooi plekje temidden van de betonkolossen in Zoetermeer. En volop parkeergelegenheid
Marvin X.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten , aanrader is reis rond de kaart zeer mooie lekkere gerechten! De bediening is zeer fijn, goede kennis van de gerechten en wijnen. Parkeren kan voor de deur, wat ons betreft een ster waardig
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben een geweldige avond gehad! Gezellige en vriendelijke bediening...echt HEEEEERLIJK gegeten... wij hebben de rondreis door de kaart gedaan....dit is absoluut een aanrader....het ene gerechtje nog verrassender en lekkerder dan het vorige. Het deed ons denken aan Hanting in Den Haag..alleen hebben zij een Michelinster en hangt er een heeeeeel ander prijskaartje aan.
Wij hebben genoten en is zeker voor herhaling vatbaar!
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een hernieuwde kennismaking met dit restaurant. Met 6 oud collega's een kleine reünie gehad onder het genot van een drankje en een voortreffelijke maaltijd. De reis door de kaart is een absolute aanbeveling. Het voorgerecht met de verschillende smaken en licht gekruide gerechten doen je al verlangen naar de volgende gangen. De smaak van zowel de vis, vlees als vegetarische gerechten zijn, wat mij betreft, goed gekruid en prima gegaard. Het bijgerecht met Oma's knoflook zal de huisgenoten wellicht iets minder aanstaan bij thuiskomst, maar was krachtig van smaak. Als geen alcohol drinker weet ik niet of de wijn goed was, maar de oud - collega's vonden het prima. Na ca. 1,5 jaar sinds het vorige bezoek waren de gerechten net zo goed of zelfs beter . De service en de aandacht waren goed en de tafel op de 1e verdieping een aanrader.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
prima service en food , leuk concept hebben gekozen voor een rondreis door de kaart waarbij je verschillende gerechten geserveerd krijgt midden op tafel . vis gerechten hoger op smaak dan de vleesgerechten wat soms iets stoord.
waren wel verrast dat het dessert apart berekend werd waardoor de rekening hoger uitviel dan verwacht!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben hier geluncht, bediening vriendelijk als altijd. De Iraanse kippensoep was heerlijk, maar niet warm genoeg. Het broodje gemarineerde zalm en de gemarineerde zalmsalade waren werkelijk verrukkelijk, maar met name de salade was echt te weinig. Het nieuwe terras ligt schitterend aan het water en is echt een verrijking.
Jurgen S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Heerlijk gegeten op het rustig gelegen terras, tegen een eerlijke prijs. Geen overvolle borden, maar zeker genoeg. Er wordt hier echt nog aandacht gegeven aan de gerechten en niet alleen voor het oog. Verrassingsmenu was echt af. Bediening wist waar het goed waar het mee bezig was. Kleding keuze van het personeel is wat slordig en kan beter/verzorgder.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Reis door de kaart is een aanrader waarbij de chef hapjes maakt die je met elkaar op tapas schrift manier deelt. De bediening is goed. Het zou compleet zijn als de bediening iets meer oog had voor netheid. Kleine moeite om even de tafel schoon te maken of de toilet. Dat zou het maken van een restaurant waar je lekker kan eten naar een top restaurant.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We komen hier niet vaak genoeg, maar als we ooit in Zoetermeer zijn dan gaan we altijd eten bij Bo & Ro. Wat een fantastisch restaurant is dat!! Ik kan iedereen aanraden om de wandeling door de kaart te doen (voor, tussen, hoofd en dan eventueel nog toetje bij bestellen). Je krijgt dan verschillende kleine gerechtjes voor jezelf en/of om met de tafel te delen. Alle gerechten super mooi opgemaakt, goed van smaak, bijzonder ook. De bediening is geweldig vriendelijk en fijn. De wijnen zijn heerlijk. Bij lekker weer is het fijn om buiten te zitten, maar ook het decor binnen ziet er super uit. Een samenvatting van al het lekkers wat we gisteren kregen: vooraf, fantastisch gepresenteerd in een open kast met kleine vakjes, zalm (heerlijk rauw), tonijn (kort gegrild, roze van binnen) en kip (gewoon erg lekker) met 7 jaar oude ingemaakte knoflook, olijven in martini en meloen in limoncello. Tussen: Garnaal met sesam en salade, kip in voortreffelijke saus met iets van fruit (?) en gele rijst. Hoofd: super mals lamsvlees met uien compote, mooi uit elkaar vallende, langzaam gegaarde, kalfswang met een heerlijke jus, lekkere groenten met schuim, cremes en couscous, aardappelen in de schil. Werkelijk waar weer een feestje. Als we in de buurt zijn dan komen we zeker weer terug.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een aanrader! We hebben echt super gegeten hier. Ik was met twee andere dames. We hadden een tafeltje op het overdekte terras. De tafels waren niet erg ruim, maar dat mocht de pret niet drukken. We besloten te gaan voor een "Rondreis door de kaart (optie 1, met een voor-, tussen- en hoofdgerecht)". We kregen per gang meerdere gerechtjes, die precies groot genoeg waren om er van te kunnen genieten, maar toch ook klein genoeg om niet met het gevoel als een tonnetje de deur uit te waggelen. Uitblinkers waren toch wel de 'Bareh' met saffraan gemarineerde lamshaas met rode uiencompote. Verrassend, mals en goed gekruid. De Risotto met truffel, zelden zo'n goede risotto gegeten. Precies goed gegaard en heerlijk op smaak. En tot slot de 'Fesendjon' kip in granaatappelsaus & walnoten met saffraanrijst & Perzische bessen. Heerlijk gegeten. Als ik in de buurt ben, weet ik waar ik ga eten!
sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met twee personen gegeten bij Bo&Ro van het verrassingsmenu. Leuke afwisseling van gerechten. Het uitleggen van het concept en de gerechten ging nogal plichtmatig. De bediening was wel vriendelijk. Het boompje met olijven en hapjes vooraf had van ons niet gehoeven, we vonden het een beetje kitsch. Hoewel de gerechten (op de kalfstong na) heerlijk waren, waren we al op weg naar de auto vergeten wat we precies gegeten hadden. Daarvoor waren se smaken niet uitgesproken genoeg.
AnoukLL .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vandaag bij Bo & Ro gegeten. Samen met mijn moeder gekozen voor de Rondreis door de kaart. Allerlei gerechten werden geserveerd in drie gangen. Opdiening van de gerechten was onwijs mooi en smaak was werkelijk waar geweldig. Bij elk gerecht werden weer opnieuw mijn verwachtingen overtroffen. De gerechten waren goed in combinatie met elkaar en tussen de gangen was precies genoeg tijd om alles even te laten zakken. Personeel was onwijs vriendelijk. Kortom echt een enorme aanrader!
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Zeker weten een aanrader! Het eten is altijd heerlijk en het wordt onwijs mooi geserveerd. Wij doen altijd een reis om de kaart en worden dan graag verrast. Helaas hebben wij nu al 6 keer dezelfde reis gekregen, terwijl er werd aangegeven dat deze week de nieuwe kaart was ingegaan. Dit vonden wij erg jammer, want ik zou nu wel eens wat anders willen proeven. Maar voor goed en lekker eten en een fijne service is Bo & Ro absoluut een aanrader om naartoe te gaan!
Rini V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Zonder twijfel het beste restaurant in Zoetermeer. Kaart is wisselend en voor de vaste gast ook elke dag n visje van de dag en n specialiteit. En de prijs is echtbniet gek. Voor €100 kun je hier zonder problemen met zn tweetjes eten.