Over restaurant Bo & Ro

Unieke smaakcombinatie

Bezoek de unieke keuken van eigenaar en chef-kok Shahab Ajallouian bij Bo & Ro. Hij combineert de Perzische, Franse en Hollandse keuken. Het restaurant geeft je een warm en ruimtelijk gevoel tegelijk. Het is knus en huiselijk ingericht, maar de grote ramen maken er een open geheel van. Indrukwekkend is het uitzicht op het water. Bezoek ook eens hun kookstudio.

Meer informatie over restaurant Bo & Ro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marvin X.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben een geweldige avond gehad! Gezellige en vriendelijke bediening...echt HEEEEERLIJK gegeten... wij hebben de rondreis door de kaart gedaan....dit is absoluut een aanrader....het ene gerechtje nog verrassender en lekkerder dan het vorige. Het deed ons denken aan Hanting in Den Haag..alleen hebben zij een Michelinster en hangt er een heeeeeel ander prijskaartje aan.
Wij hebben genoten en is zeker voor herhaling vatbaar!
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een hernieuwde kennismaking met dit restaurant. Met 6 oud collega's een kleine reünie gehad onder het genot van een drankje en een voortreffelijke maaltijd. De reis door de kaart is een absolute aanbeveling. Het voorgerecht met de verschillende smaken en licht gekruide gerechten doen je al verlangen naar de volgende gangen. De smaak van zowel de vis, vlees als vegetarische gerechten zijn, wat mij betreft, goed gekruid en prima gegaard. Het bijgerecht met Oma's knoflook zal de huisgenoten wellicht iets minder aanstaan bij thuiskomst, maar was krachtig van smaak. Als geen alcohol drinker weet ik niet of de wijn goed was, maar de oud - collega's vonden het prima. Na ca. 1,5 jaar sinds het vorige bezoek waren de gerechten net zo goed of zelfs beter . De service en de aandacht waren goed en de tafel op de 1e verdieping een aanrader.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
prima service en food , leuk concept hebben gekozen voor een rondreis door de kaart waarbij je verschillende gerechten geserveerd krijgt midden op tafel . vis gerechten hoger op smaak dan de vleesgerechten wat soms iets stoord.
waren wel verrast dat het dessert apart berekend werd waardoor de rekening hoger uitviel dan verwacht!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben hier geluncht, bediening vriendelijk als altijd. De Iraanse kippensoep was heerlijk, maar niet warm genoeg. Het broodje gemarineerde zalm en de gemarineerde zalmsalade waren werkelijk verrukkelijk, maar met name de salade was echt te weinig. Het nieuwe terras ligt schitterend aan het water en is echt een verrijking.
Jurgen S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Heerlijk gegeten op het rustig gelegen terras, tegen een eerlijke prijs. Geen overvolle borden, maar zeker genoeg. Er wordt hier echt nog aandacht gegeven aan de gerechten en niet alleen voor het oog. Verrassingsmenu was echt af. Bediening wist waar het goed waar het mee bezig was. Kleding keuze van het personeel is wat slordig en kan beter/verzorgder.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Reis door de kaart is een aanrader waarbij de chef hapjes maakt die je met elkaar op tapas schrift manier deelt. De bediening is goed. Het zou compleet zijn als de bediening iets meer oog had voor netheid. Kleine moeite om even de tafel schoon te maken of de toilet. Dat zou het maken van een restaurant waar je lekker kan eten naar een top restaurant.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We komen hier niet vaak genoeg, maar als we ooit in Zoetermeer zijn dan gaan we altijd eten bij Bo & Ro. Wat een fantastisch restaurant is dat!! Ik kan iedereen aanraden om de wandeling door de kaart te doen (voor, tussen, hoofd en dan eventueel nog toetje bij bestellen). Je krijgt dan verschillende kleine gerechtjes voor jezelf en/of om met de tafel te delen. Alle gerechten super mooi opgemaakt, goed van smaak, bijzonder ook. De bediening is geweldig vriendelijk en fijn. De wijnen zijn heerlijk. Bij lekker weer is het fijn om buiten te zitten, maar ook het decor binnen ziet er super uit. Een samenvatting van al het lekkers wat we gisteren kregen: vooraf, fantastisch gepresenteerd in een open kast met kleine vakjes, zalm (heerlijk rauw), tonijn (kort gegrild, roze van binnen) en kip (gewoon erg lekker) met 7 jaar oude ingemaakte knoflook, olijven in martini en meloen in limoncello. Tussen: Garnaal met sesam en salade, kip in voortreffelijke saus met iets van fruit (?) en gele rijst. Hoofd: super mals lamsvlees met uien compote, mooi uit elkaar vallende, langzaam gegaarde, kalfswang met een heerlijke jus, lekkere groenten met schuim, cremes en couscous, aardappelen in de schil. Werkelijk waar weer een feestje. Als we in de buurt zijn dan komen we zeker weer terug.
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wat een aanrader! We hebben echt super gegeten hier. Ik was met twee andere dames. We hadden een tafeltje op het overdekte terras. De tafels waren niet erg ruim, maar dat mocht de pret niet drukken. We besloten te gaan voor een "Rondreis door de kaart (optie 1, met een voor-, tussen- en hoofdgerecht)". We kregen per gang meerdere gerechtjes, die precies groot genoeg waren om er van te kunnen genieten, maar toch ook klein genoeg om niet met het gevoel als een tonnetje de deur uit te waggelen. Uitblinkers waren toch wel de 'Bareh' met saffraan gemarineerde lamshaas met rode uiencompote. Verrassend, mals en goed gekruid. De Risotto met truffel, zelden zo'n goede risotto gegeten. Precies goed gegaard en heerlijk op smaak. En tot slot de 'Fesendjon' kip in granaatappelsaus & walnoten met saffraanrijst & Perzische bessen. Heerlijk gegeten. Als ik in de buurt ben, weet ik waar ik ga eten!
Sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met twee personen gegeten bij Bo&Ro van het verrassingsmenu. Leuke afwisseling van gerechten. Het uitleggen van het concept en de gerechten ging nogal plichtmatig. De bediening was wel vriendelijk. Het boompje met olijven en hapjes vooraf had van ons niet gehoeven, we vonden het een beetje kitsch. Hoewel de gerechten (op de kalfstong na) heerlijk waren, waren we al op weg naar de auto vergeten wat we precies gegeten hadden. Daarvoor waren se smaken niet uitgesproken genoeg.
AnoukLL .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vandaag bij Bo & Ro gegeten. Samen met mijn moeder gekozen voor de Rondreis door de kaart. Allerlei gerechten werden geserveerd in drie gangen. Opdiening van de gerechten was onwijs mooi en smaak was werkelijk waar geweldig. Bij elk gerecht werden weer opnieuw mijn verwachtingen overtroffen. De gerechten waren goed in combinatie met elkaar en tussen de gangen was precies genoeg tijd om alles even te laten zakken. Personeel was onwijs vriendelijk. Kortom echt een enorme aanrader!
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Zeker weten een aanrader! Het eten is altijd heerlijk en het wordt onwijs mooi geserveerd. Wij doen altijd een reis om de kaart en worden dan graag verrast. Helaas hebben wij nu al 6 keer dezelfde reis gekregen, terwijl er werd aangegeven dat deze week de nieuwe kaart was ingegaan. Dit vonden wij erg jammer, want ik zou nu wel eens wat anders willen proeven. Maar voor goed en lekker eten en een fijne service is Bo & Ro absoluut een aanrader om naartoe te gaan!
Rini V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Zonder twijfel het beste restaurant in Zoetermeer. Kaart is wisselend en voor de vaste gast ook elke dag n visje van de dag en n specialiteit. En de prijs is echtbniet gek. Voor €100 kun je hier zonder problemen met zn tweetjes eten.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten is er lekker, we namen een wandeling door de menukaart . Het voorgerecht werd op een originele manier geserveerd . In een kastje en een boompje. Leuk effect en de gerechtjes waren ook heel lekker. Alle gerechtjes van de hoofdschotel waren ook lekker, maar die ik had wel al eerder gegeten.En dat vind ik jammer ga vernieuwen want ik kom maar 1a 2 keer per jaar bij jullie.dessert heerlijk.Het decor buiten en in de serre leuk.Binnen geeft het een iets verouderde indruk.Maar eten is er lekker,bediening is er goed.Maar kom met nieuwe gerechten want anders dreigd het saai te worden
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat hebben wij gisteren ENORM genoten. Wij werden hartelijk ontvangen en de bediening was uiterst netjes: flesjes die recht worden gezet, wijn wat geserveerd wordt met de hand achter de rug en alles wordt rechts ingezet: chapeau! Wij hadden 'de reis door de kaart' gekozen en wat een spraakmakende gerechten zaten daarbij, bij de geweldige gerechten was de opmaak ook subliem. Bo&Ro wij willen jullie bedanken voor een geweldige avond! Mijn schoonouders hebben een geweldige 25e huwelijksdag gehad.
Bj69 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Onverwacht met bevrijdingsfeest bij Bo Ro terechtgekomen. Aangezien mijn vader in een rolstoel zit was door de zaak heen geen succes maar voor het personeel geen zee te hoog. Ingang naar terras buitenom werdvrijgemaakt en daardoor kon het hek open en konden we toch nog op het terras plaatsnemen. Ondanks dat de zaak net open was kon dat allemaal geregeld worden chapeau!!! Daarbij dient gezegd te worden dat ook het eten heerlijk was wat een toptent en dat alweer zolang. Wij komen zeker terug alleen al voor de Sir Torshi gr Anita Ben Koos
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heel gezellig restaurant, met erg plezierig personeel. Allerlei hapjes brengen je gerechten van over de hele wereld. Allemaal goed klaargemaakt, netjes gepresenteerd en goed in combinatie met elkaar.
Ashley W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Inmiddels 2 keer gegeten bij Bo&Ro, echt een aanrader. Heerlijk gegeten, de wereldreis door de kaart is een aanrader! Van alles wat, super vers en heerlijk bereid! Goede bediening en een mooie zaak!
Jacqy .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gister voor het eerst hier op uitnodiging gegeten. Aan de buitenzijde te zien dacht ik eerst aan een uit zn kluiten gegroeide kiosk maar eenmaal binnen zeer verrast door de warme en gezellige inrichting. Ontzettend vriendelijk en gastvrij onthaal bij binnenkomst. Met het gezelschap gekozen voor het menu "Rondreis door de kaart". Fantastisch! Een aanrader. Tussen de gerechten door genoeg tijd om even alles rustig te laten zakken en na te genieten eer de volgende gerechten weer werden gereserveerd. Helaas hoorde bij het door ons gekozen menu geen dessert. Door een zeer vriendelijke medewerkster werd toen de suggestie geopperd om een grand dessert samen te stellen voor het gehele gezelschap voortbordurend op het concept van "Rondreis door de kaart". De diverse desserts waren ook nu weer te lekker. Dus mocht je twijfelen, gewoon reserveren en genieten van wat er komen gaat. Top zaak.
Lehane .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een aantal jaar hier niet meer geweest, maar wat een grote fout van mij. De gerechten waren weer spectaculair goed en mooi, de kalfswang oa was geweldig en de bediening goed en erg prettig, niet storend maar zeer oplettend, chapeau! Tot de volgende keer!