Over het restaurant Bo & Ro

Unieke smaakcombinatie

Bezoek de unieke keuken van eigenaar en chef-kok Shahab Ajallouian bij Bo & Ro. Hij combineert de Perzische, Franse en Hollandse keuken. Het restaurant geeft je een warm en ruimtelijk gevoel tegelijk. Het is knus en huiselijk ingericht, maar de grote ramen maken er een open geheel van. Indrukwekkend is het uitzicht op het water. Bezoek ook eens hun kookstudio.

Meer informatie over restaurant Bo & Ro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bo & Ro

Pat V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Geen kans gekregen om te eten, ik mocht niet naar binnen met mijn blindengeleidehond, dit zijn ze wel volgens de wet verplicht, heb ik aangegeven, maar mijn hond mag niet naar binnen. Arrogant te woord gestaan, ik wil hier zelfs niet meer eten!
MiJa .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Op 19/09/2018 wezen eten. Goede prijs kwaliteit verhouding en lekker buiten gezeten. Bediening was echter bijzonder onvriendelijk en arrogant. Maakt het derhalve een ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten en er werd zeer goed rekening gehouden met vigain eten voor mijn dochter top. Ook de uitleg en adviezen waren perfect.
Remco I.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wij hebben ons heerlijk laten verwennen met de “rondreis” met bijpassende wijnen. Was echt heerlijk en mooie presentatie.
Shang C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij komen al jaren bij Bo & Ro (sinds het opening jaar) en we komen elke keer terug! Elke keer nemen we andere gasten mee, vrienden, familie, etc. en de reacties zijn altijd geweldig. Het menu was jaren lang redelijk hetzelfde, maar het is nu heel anders dan vroeger en NOG beter dan voorheen. Ik raad de rondreis aan, zeker met een groep, want dan hoef je niet na te denken en het eten passen ze goed aan aan je dieet wensen. Bediening is vriendelijk en een betere prijs - kwaliteit verhouding kom je niet tegen!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij Bo en Ro. Een mooie menukaart met veel keuze. Wij hebben de rondreis genomen, wat inhield dat we allerlei kleine hapjes kregen uit verschillende delen van de wereld.
Het bijzonder vriendelijke personeel gaf bij elke ronde een uitleg van wat we gingen eten en van welk land het afkomstig was. Een aanrader is dit restaurant zeer zeker!
AnitaMV .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Bo en Ro ongepaste discussie over besproken tafel drukt vervelende stempel op 80e verjaardag!!!
Hoopvol en uitkijkend naar een verrassende gezellige avond om mijn vaders 80e verjaardag te vieren met een groep van 10 personen, gingen we naar Bo en Ro. Ruim van tevoren bespraken we persoonlijk een tafel beneden. Dit was een voorwaarde, omdat mijn ouders allebei absoluut geen trappen kunnen lopen. Geen probleem, aldus de bedrijfsleider. Helaas, meteen bij binnenkomst werd het plan door hem meteen de grond in geboord. Er was namelijk ineens een reservering voor 13 personen binnengekomen en wij konden alleen nog boven zitten. Hierover ontstond een hele vervelende discussie met een ongepaste arrogantie richting mijn ouders. Respectloos gewoon tegen mensen (klanten) van 80 jaar oud. Ongelooflijk voor een restaurant dat beoogt 'ontspannen met de gasten om te gaan'. Trappen lopen was voor ons geen optie, dus lieten ze mijn invalide vader (die nota bene met een stok loopt) zo de deur uit gaan. Toen we al in de auto zaten, kwam de eigenaar naar ons toe. Het bleek toch mogelijk de door ons gereserveerde tafel te krijgen. Omdat hij ons wel vriendelijk te woord stond, hebben we na overleg toch besloten weer naar binnen te gaan. We hebben uiteindelijk een gezellige avond gehad en goed gegeten, maar dit hele incident heeft wel een vervelende stempel op deze bijzondere dag gedrukt!!!!!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bij binnenkomst van het restaurant Onbeschofte behandeling door eigenaresse die zat te eten met haar kind . Eten was prima maar door de handelwijze van eigenaresse komen wij dus nooit meer.
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Met ons bedrijf een jubileum diner gevierd. Heerlijk eten, uitstekende gastvrijheid en geweldige sfeer. Super professioneel voor een meer dan redelijke prijs. Doet niet onder voor een 1 sterrenrestaurant.
Bowie D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat mij betreft het beste restaurant van Zoetermeer. Verrassend eten maar altijd lekker. Geschikt voor romantisch eten, of met vrienden maar ook voor een zakelijk diner.
gvandertoorn .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017

Op 31 augustus 2017 heb ik met mijn vriendin en mijn schoonouders bij Bo & Ro in Zoetermeer gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vriendin. Mijn vriendin en ik hadden hier al vaker gegeten en vinden Bo & Ro echt het beste restaurant van Zoetermeer. De smaak van het eten is sensationeel!

Sinds 5 weken volg ik om medische redenen het FODMAP dieet. Dit beperkt je enorm in de ingrediënten die gebruikt mogen worden. Ik mag bewijze van spreken meer niet dan wel.

Veel restaurants halen al snel af als ik ze van te voren opbelde en vroeg of ze rekening konden houden met mijn dieet. “Ja ja lastig alles is bij ons gemarineerd... kan je het niet uitstellen tot na je dieet?” - was de gemiddelde reactie.

Bij Bo & Ro reageerde men anders! Zij gaven aan dat ze hun uiterste best gingen doen om er een geslaagde avond uit eten met zo min mogelijk beperking in smaak. Ik stuurde hen de lijst op (met wat ik allemaal wel- en niet mag) en ze beloofde me er iets moois van te maken.
Bij het opnemen van de bestelling werd mij aangegeven dat ze het met de chef hadden besproken en welke gerechten van de kaart zij mij aanbevolen. Nadat we onze bestellingen hadden doorgegeven kwam na enkele minuten iemand uit de keuken bij ons aan tafel om voor de zekerheid toch even te bespreken of ik bepaalde ingrediënten mocht hebben of niet. Dit kon ik zeer waarderen.

Grandioos hoe Bo & Ro rekening heeft gehouden met mijn complexe dieet! Grote klasse! Nog maar een paar minuten na het verlaten van het restaurant had ik eigenlijk spijt dat ik maar 10% fooi had gegeven.

Gerard van der Toorn
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Veel te lang niet geweest!
Alles smaakt subliem en er wordt nog steeds heel veel aandacht besteed aan kwaliteit en presentatie, wij hadden reis door de kaart, met voorgerecht sla, brood, sauzen, allemaal met heelveel detail afwerking. Daarna bakje met tonijn, carpaccio en zalm met heel veel lekkere bijgerechten. Daarna kip in granatappelsaus met saffraanrijst. Volgend daarop verschillende veis/vleessensaties en een top dessert. Wijnen waren super.Bediening was perfect. Genieten!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eten en ambiance zijn super!
Wij waren met 4 vriendinnen waarvan één iets op haar bordje had wat er niet hoorde. Nu begrijpen wij wel dat zoiets altijd kán gebeuren, maar eigenlijk niet mag. Wij hebben dat gemeld en er werd sorry gezegd......verder niets. Wij hebben afgerekend zonder fooi te geven.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van de rondreis. Een uitgekiende diversiteit aan kleine gerechten gecombineerd met een goede, vlotte en vriendelijke bediening zorgde voor een gezellige en culinaire avond.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Als aanvulling op onderstaande recensie;
Ik ben gebeld door iemand van Bo & Ro met welgemeende excuses.
Dit had niet mogen gebeuren.
Excuses aanvaard!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Tops: Leuk dat je er met dit mooie weer buiten kunt zitten, met uitzicht op de Dobbeplas. Originele en persoonlijke kaart. Het eten en de espresso waren heerlijk.
Tips: vervang een aantal borden/glazen waar stukjes vanaf zijn. Het personeel is beleefd maar mag best wat vriendelijker zijn. Er wordt gezegd dat je minimaal 2 hoofdgerechten moet nemen. Maar desgevraagd blijkt dat hiervan afgeweken kan worden. Het duurt lang voor het eten wordt geserveerd: zet in de tussentijd een kleine lekkernij op tafel.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Op 29 juni mijn moeders 91st. verjaardag heerlijk gegeten met z'n drietjes. We hadden de"Bo&Ro rondreis voor de kleine trek" en dit was verrassend, super lekker en voor ons meer als genoeg. Ook het "grand dessert" was heerlijk. Ze hadden voor mijn moeder een bord gemaakt met een paar kleine snoeperijen en op de rand in chocolade "van harte gefeliciteerd". Ze vond dit onwijs leuk. Het is echt een aanrader om er te gaan eten. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten! Verrassende combinaties en goede variatie in het menu. Gerechten zijn allemaal heel mooi opgemaakt. Mooi restaurant met vriendelijke en erg oplettende bediening.