Over het restaurant Bo & Ro

Unieke smaakcombinatie

Bezoek de unieke keuken van eigenaar en chef-kok Shahab Ajallouian bij Bo & Ro. Hij combineert de Perzische, Franse en Hollandse keuken. Het restaurant geeft je een warm en ruimtelijk gevoel tegelijk. Het is knus en huiselijk ingericht, maar de grote ramen maken er een open geheel van. Indrukwekkend is het uitzicht op het water. Bezoek ook eens hun kookstudio.

Meer informatie over restaurant Bo & Ro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00

Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Veel te lang niet geweest!
Alles smaakt subliem en er wordt nog steeds heel veel aandacht besteed aan kwaliteit en presentatie, wij hadden reis door de kaart, met voorgerecht sla, brood, sauzen, allemaal met heelveel detail afwerking. Daarna bakje met tonijn, carpaccio en zalm met heel veel lekkere bijgerechten. Daarna kip in granatappelsaus met saffraanrijst. Volgend daarop verschillende veis/vleessensaties en een top dessert. Wijnen waren super.Bediening was perfect. Genieten!
paulmacmahon .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eten en ambiance zijn super!
Wij waren met 4 vriendinnen waarvan één iets op haar bordje had wat er niet hoorde. Nu begrijpen wij wel dat zoiets altijd kán gebeuren, maar eigenlijk niet mag. Wij hebben dat gemeld en er werd sorry gezegd......verder niets. Wij hebben afgerekend zonder fooi te geven.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van de rondreis. Een uitgekiende diversiteit aan kleine gerechten gecombineerd met een goede, vlotte en vriendelijke bediening zorgde voor een gezellige en culinaire avond.
paulmacmahon .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Als aanvulling op onderstaande recensie;
Ik ben gebeld door iemand van Bo & Ro met welgemeende excuses.
Dit had niet mogen gebeuren.
Excuses aanvaard!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Tops: Leuk dat je er met dit mooie weer buiten kunt zitten, met uitzicht op de Dobbeplas. Originele en persoonlijke kaart. Het eten en de espresso waren heerlijk.
Tips: vervang een aantal borden/glazen waar stukjes vanaf zijn. Het personeel is beleefd maar mag best wat vriendelijker zijn. Er wordt gezegd dat je minimaal 2 hoofdgerechten moet nemen. Maar desgevraagd blijkt dat hiervan afgeweken kan worden. Het duurt lang voor het eten wordt geserveerd: zet in de tussentijd een kleine lekkernij op tafel.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Op 29 juni mijn moeders 91st. verjaardag heerlijk gegeten met z'n drietjes. We hadden de"Bo&Ro rondreis voor de kleine trek" en dit was verrassend, super lekker en voor ons meer als genoeg. Ook het "grand dessert" was heerlijk. Ze hadden voor mijn moeder een bord gemaakt met een paar kleine snoeperijen en op de rand in chocolade "van harte gefeliciteerd". Ze vond dit onwijs leuk. Het is echt een aanrader om er te gaan eten. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten! Verrassende combinaties en goede variatie in het menu. Gerechten zijn allemaal heel mooi opgemaakt. Mooi restaurant met vriendelijke en erg oplettende bediening.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Na een te lange tijd, weer bij Bo&Ro geweest en het is nog steeds absolute top, met zorg klaar gemaakte gerechten en met een zeer vriendelijke bediening
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Met vrienden op een donderdagavond gegeten in Bo&Ro. We kozen voor de rondreis door de kaart, en die rondreis is een heerlijke tocht geworden. Perfect bij elkaar gebrachte smaken. Verrassende combinaties. Zonder de zalm met couscous of de perfect gegrilde lamsfilet tekort te doen, vond ik de saffraanrijst met frisse bessen naast een stevig op smaak gebrachte kipfilet een topper. Veel aandacht voor de presentatie. Gastvrouw en gastheer zorgen voor een ongedwongen, zeer plezierige sfeer. Het tempo was precies goed. Wij hebben een fijne avond gehad. Aanradertje.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Top!! Heerlijk gegeten!! Nog nooit zulke lekkere carpaccio gegeten!! Zelfs de koffie en de thee smaakt extra lekker!! Leuk personeel en mooi uitzicht over het water!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Na een recensie in de Volkskrant waren we nieuwsgierig geworden naar dit restaurant. We hadden een voorstelling in het theater in Zoetermeer, dus vonden we het een mooie gelegenheid om vooraf hier uit eten te gaan.
We werden vriendelijk ontvangen en aan een tafeltje voor twee geplaatst. Het restaurant was goed bezet en alle ruimte die er is, is ook volledig benut. Daardoor komt het erg vol over. Erg veel meubilair en wat mij benauwde waren de houten jaloezieën die helemaal rondom hingen. Het voelde propperig aan. De akoestiek was heel slecht, waardoor ik mijn partner en de bediening nauwelijks kon verstaan.
Er werd uitleg gegeven bij de kaart en het concept daarachter. We konden 4 gerechtjes uitzoeken met z'n tweeën en de bedoeling was om dit dan te delen. We kozen twee vis- en twee vleesgerechten.
De gerechten werden vlot opgediend, nadat we hadden aangegeven nog een voorstelling later op de avond te hebben. Het concept van sharing is erg leuk, maar niet alle gerechten waren gemakkelijk te delen door de opmaak op de schaal. De smaak was er niet minder om. Verfijnde verrassende smaken. We hebben lekker gegeten.
Helaas hadden we geen tijd meer voor een dessert. We namen nog thee, die op een originele manier werd gepresenteerd.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteravond gezellig en lekker gegeten. Wel spannend omdat we als groep van zes kwamen en konden aangeven of we vlees, vis en/of vegetarisch wilden. Dat was wel erg spannend maar uiteindelijk zeker lekker. In het begin liep het wat langzaam maar uiteindelijk liep het gesmeerd. Als je niet kan traplopen moet je dat wel bij je reservering aangeven.
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten met bijpassende wijnen geproefd door te kiezen voor de 'Bo & Ro Rondreis.' Fijne attente bediening die niet moeilijk deed toen we al voor de openingstijd van het restaurant voor de deur stonden. We waren welkom en mochten met een drankje alvast aan onze tafel plaatsnemen. Onverwacht mooi plekje temidden van de betonkolossen in Zoetermeer. En volop parkeergelegenheid
Marvin X.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten , aanrader is reis rond de kaart zeer mooie lekkere gerechten! De bediening is zeer fijn, goede kennis van de gerechten en wijnen. Parkeren kan voor de deur, wat ons betreft een ster waardig
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben een geweldige avond gehad! Gezellige en vriendelijke bediening...echt HEEEEERLIJK gegeten... wij hebben de rondreis door de kaart gedaan....dit is absoluut een aanrader....het ene gerechtje nog verrassender en lekkerder dan het vorige. Het deed ons denken aan Hanting in Den Haag..alleen hebben zij een Michelinster en hangt er een heeeeeel ander prijskaartje aan.
Wij hebben genoten en is zeker voor herhaling vatbaar!
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een hernieuwde kennismaking met dit restaurant. Met 6 oud collega's een kleine reünie gehad onder het genot van een drankje en een voortreffelijke maaltijd. De reis door de kaart is een absolute aanbeveling. Het voorgerecht met de verschillende smaken en licht gekruide gerechten doen je al verlangen naar de volgende gangen. De smaak van zowel de vis, vlees als vegetarische gerechten zijn, wat mij betreft, goed gekruid en prima gegaard. Het bijgerecht met Oma's knoflook zal de huisgenoten wellicht iets minder aanstaan bij thuiskomst, maar was krachtig van smaak. Als geen alcohol drinker weet ik niet of de wijn goed was, maar de oud - collega's vonden het prima. Na ca. 1,5 jaar sinds het vorige bezoek waren de gerechten net zo goed of zelfs beter . De service en de aandacht waren goed en de tafel op de 1e verdieping een aanrader.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
prima service en food , leuk concept hebben gekozen voor een rondreis door de kaart waarbij je verschillende gerechten geserveerd krijgt midden op tafel . vis gerechten hoger op smaak dan de vleesgerechten wat soms iets stoord.
waren wel verrast dat het dessert apart berekend werd waardoor de rekening hoger uitviel dan verwacht!!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben hier geluncht, bediening vriendelijk als altijd. De Iraanse kippensoep was heerlijk, maar niet warm genoeg. Het broodje gemarineerde zalm en de gemarineerde zalmsalade waren werkelijk verrukkelijk, maar met name de salade was echt te weinig. Het nieuwe terras ligt schitterend aan het water en is echt een verrijking.