Bo Nam

Lange Leidsedwarsstraat 57 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702178

Over het restaurant Bo Nam

Bistro Bo Nam is er eentje om te blijven hangen. In hartje Amsterdam. Een paradijsje als je op zoek bent naar Vietnamees eten. Heerlijke gerechten die gemaakt zijn om te delen. Van oesters tot steak en van spare ribs tot de lekkerste salades. Laat ook wat ruimte over voor een dessert, wat dat is bij Bo Nam ook niet te versmaden. Stuk voor stuk lekkernijen voor een lekkere prijs. En na een heerlijke maaltijd blijf je met alle plezier nog even hangen.

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Bo Nam

Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Grote verassing om zo’n goede zaak op deze locatie te vinden. Gerechten waren kraakvers en zeer goed van smaak het interieur was top, ga hier vaker terugkomen!
Tjip M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Kom zeker weer terug
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ter voorbereiding op mijn aanstaande reis naar Vietnam, gingen we voor de afwisseling eens Vietnamees eten en dit is absoluut niet tegengevallen!

De bediening was heel attent, netjes en aardig. Het restaurant is verrassend groot, het ruikt er heerlijk en het voelt knus en hip aan. Bovendien was de muziek was fijn en...het eten top! Ook vond ik het fijn dat er voldoende vegan opties op de kaart stonden!

Ik had de Bun Cha Vegan en was heel blij met wat ik kreeg. Noodles are life staat er op het menu, and they live by it ;) ik kreeg een hele riante portie rijstnoedels met heerlijke tofu, sojasaus, knapperige verse groentjes en twee gefrituurde rolls on top! Ik kreeg het nét niet op, terwijl het heel lekker was en ik erg m'n best heb gedaan haha!

Ik kom hier zeker nog een keer gauw terug, en deze keer met m'n vriend, met wie ik op reis ga :)!
Eepie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heel fijn dat er vegan gerechten zijn en dat dit duidelijk op de kaart staat! Een vegan toetje zou daarbij niet misstaan op de kaart....

En die levende kreeften... dat kan anno 2017 echt niet meer :(
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Sir E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Correcte en snelle bediening. Goede porties. Lekker vers en smakelijk gepresenteerd. Beetje knullig eten uit zo'n bakje. Zitplaats aan de krappe kant. Overall in orde.
Omar A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer warm welkom, heerlijk eten en uitermate vriendelijke en vlotte bediening. Ik kom hier zeker terug!
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk, lekker en verrassend gegeten! Fijne vriendelijke bediening! Ondanks de drukte hebben we niet lang op ons eten hoeven wachten!
chrisbey B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Overheerlijk pho beef noodle soup met verse groente (koriander basilicum en tauge) en vriendelijke en efficiente service. Niet ver van museumplein, zal zeker nog een keer bezoeken. Een echte aanrader.
ann-sophie R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was zeer lekker en ook heel gezellig. De fried spring rolls zijn een aanrader. Het zijn de beste die ik tot nu toe heb gegeten. In de massa's toeristische restaurants rond het leidseplein is dit een pareltje.
Kajan L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was lekker maar super veel lawaai, lijkt net of je bij alle andere gasten aan tafel zit.

De banken aan de tafels zijn veel te laag, waardoor je pijn in je rug krijgt.

De potjes met saus die op tafel staan, is ook erg onhandig.

De menukaart is niets zeggend.... daardoor hebben we maar gekozen voor het verrassingsmenu
pieter A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Pareltje in de Langeleidse! Uniek en geweldige sfeer in de buurt vh Leidseplein. Goede aanwinst voor de buurt, buurtbewoner.
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, hele goede service en een prettige sfeer! Totaal onverwachts, de locatie doet zeker anders vermoeden. Echter bij binnenkomst is de sfeer direct erg rustgevend en fijn. Een aanrader!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ruimte tussen de bank en tafel (-hoogte) was absoluut niet comfortabel! Daardoor kwam je regelmatig in aanvaring met de voeten van je disgenoot. De bank was ook te laag t.o.v. de tafel.
P T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten.
karine B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer en leuke bediening.
Marije79 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten, Sashimi van Tonijn was wel wat flauw. En jammer dat er een gerecht vergeten was. Maar dat vergeven we :)
Samira O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten en gezellige sfeer
Hester M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Op een vrijdagavond met vriendinnen bij Bo Nam beland voor diner. Het bleek echt een parel te zijn tussen al de toeristentrekkers rondom het Leidseplein. We namen op aanraden van onze ober een selectie aan verschillende gerechtjes, waarvan de vis van de dag en de tonijn tataki mijn favorieten waren. Hele leuke sfeer, mooie zaak, goede bediening en een top rose. De avond afgesloten met cocktails en een klein dansje bij de DJ die stond te draaien. Aanrader!!!
E. E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Bij Bo Nam kun je 's avonds heerlijk eten op het terras, onder de heater. Wij hadden de weekspecial, mosselen in curry, gecombineerd met wat gerechtjes van de kaart. Die sausjes die ze overal bij hebben zijn zoooo lekker (bij die verse loempia's met tonijn bijv). Het is een heerlijke plek om te blijven hangen, met leuke muziek en lekkere cocktails.