Bo Nam

Lange Leidsedwarsstraat 57 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-203702178

Over het restaurant Bo Nam

Bistro Bo Nam is er eentje om te blijven hangen. In hartje Amsterdam. Een paradijsje als je op zoek bent naar Vietnamees eten. Heerlijke gerechten die gemaakt zijn om te delen. Van oesters tot steak en van spare ribs tot de lekkerste salades. Laat ook wat ruimte over voor een dessert, wat dat is bij Bo Nam ook niet te versmaden. Stuk voor stuk lekkernijen voor een lekkere prijs. En na een heerlijke maaltijd blijf je met alle plezier nog even hangen.

Halve fles mineraalwater

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Bo Nam

ItalieLover .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goede kwaliteit, goede bediening. Snel geholpen. Akoestiek was ook goed. De inrichting zou wel iets gezelliger mogen. Centraal gelegen in binnenstad.
S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Redelijk prijzig voor wat je krijgt. Veel van de gerechten miste smaak en de kreeft was te lang in de oven geweest en daardoor taai. De kip bao was wel heel lekker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met 4 personen gedineerd. Modern restaurant. In vergelijking met andere restaurants in deze straat positief opvallend. Keurige service minded bediening. Veel over dit restaurant vernomen via derden. We hadden een set menu, veel gecombineerde smakelijke gerechten. De bun soft shell crab was geen onderdeel van het menu, dus dan maar de volgende keer
Florentina J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten was heel lekker! Veel vegan opties, jammer genoeg geen toetje. Geholpen door een ontzettend vriendelijk en behulpzaam meisje. Ik kom zeker snel terug!
Carolaleeuw .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Top service, konden al vroeg eten ivm de film en een fijne sfeer en inrichting. Bij elk gerecht een leuke uitleg. Wij hebben genoten!
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten was redelijk. De inrichting was erg donker en klein. Niet voor herhaling vatbaar
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fantastisch eten, service een teleurstelling. Ruim 15 min gewacht op de menukaart. Misschien onderbezetting vanwege terassen festival
Naima T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, bediening zeer vriendelijk! We komen zeker terug :)
Jana M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Nice place, excellent food!
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Dagje Amsterdam, en gereserveerd bij dit Vietnamees restaurant.
De bediening was vriendelijk en nam alle tijd voor ons! Het eten was vers, goed van smaak en we hebben zeer genoten van dit maal als afsluiter van de dag...zeker aan te bevelen!
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ik had nog nooit Vietnamese gerechten gegeten en dit was een interessante en verrassende ervaring. Zeer aanbevelingswaardig!
EnGie E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Dit was mijn eerste keer bij Bo Nam. Ik had bij het reserveren een verzoek geplaatst en werd netjes gebeld en vriendelijk geholpen! Heerlijk eten, lekkere drankjes, fijne service; al met al een top tent. Tot gauw!
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Het was erg lekker. Wat ook erg leuk was, was de uitleg van de gerechten door het meisje van de bediening. Een toppertje.
Roman W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg lekker gegeten! Het eten wordt redelijk snel opgediend nadat het besteld is en we kregen zelfs extra krokante pandan garnalen. We hadden het chef menu en elk gerecht was top.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zat op terras. Inrichting niet goed gezien
Ro M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Met weinig aandacht en liefde gemaakte gerechten en matige cocktails.
Nonchalante attitude jegens klanten.
René V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Na de eerste keer daar lobster te hebbe; gegeten ben ik in ideële al een paar keer terug geweest. Prima restaurant bediening erg goed.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Fijn restaurant, mooie Vietnamese gerechten, zeer smakelijk, voor een bescheiden prijs en met een attente bediening. Ofwel: top
S. V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heel lekker verrassingsmenu gehad met lekkere dingen. Wc's zijn cool! Aardig personeel en de mixdrankjes zijn ook erg smakelijk.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima gegeten. Wel op terras dus niet veel meegekregen van de sfeer binnen. Terrasbediening was goed, presentatie netjes en vriendelijk. Stuffed chickenwings zijn een aanrader!