Bo Eten * Drinken

Markt 24 6231 LS Meerssen Nederland Kaart

Over het restaurant Bo Eten * Drinken

Bo in Meerssen is compleet vernieuwd. De nieuwe kaart draait om eerlijke ingrediënten, pure smaken en verrassende combinatie. We zien veel vertrouwde klassiekers, maar dan wel net even anders: de scampi's worden geserveerd met een flinke lik wasabi, de lamsrack is vergezeld van ratatouille en zoete aardappel en voor de borrel zijn er bitterballen én huisgemaakte risottoballetjes. Dat alles in een easygoing, eigentijds interieur.

Meer informatie over restaurant Bo Eten * Drinken

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bo Eten * Drinken

Frits D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Geweldig lekker gegeten ,keuze uit leuke en verrassende gerechtend
Vriendelijke en goede bediening
Echt een aanrader we gaan zeker een keer terug
Arjen N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Informeel diner met collega's op donderdagavond. Gezellige en rustige locatie, later werd het iets drukker.
Eenvoudige kaart, maar voldoende keuze.
De score van de voor de gerechten is iets lager uitgevallen omdat zeker 3 collega's naderhand buikklachten kregen. Een collega vond het eten niet echt smakelijk. Kan toeval zijn...
Net als vele andere restaurants kan de bediening wat meer oog hebben voor het aanbieden van drank: de gerechten werden geserveerd maar er werd niet structureel gecontroleerd of de eters nog iets wilden drinken. Een gemiste kans.
Al met al: een heel aardig etablissement, waar voor je geld maar voor ons het haalde het niet de 8.3 die IENS aangaf toen wij boekten.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ravioli vers en goed op smaak. Perfecte portie. Lekker ontspannen sfeer. De avond klopte helemaal. Een aanrader voor een kleine hap of een uitgebreid diner.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
De recensies op Iens beloofden veel goeds. En op zich begon dat ook zo. Vleesplankje was prima. Vooral de vers gegrilde kip en de Spaanse worst vielen in de smaak. Hoofdgerecht mosselen met olijf, basilicum en tomaat erg goed. Weer wat anders. De salade Lardon viel wat tegen. Uiteindelijk bleek de ei te ontbreken. De kok en gastheer konden daar wel om lachen. We hadden wat gemist. Had een lekker gefrituurd eitje geweest. Kan gebeuren. Maar ja, als daar dan verder helemaal niets meer mee wordt gedaan (drankje van het huis, wat korting of op zijn minst een oprechte sorry o.i.d.), dan doet dat afbreuk aan het gevoel ergens te gast te zijn. Toch nog een toetje genomen. Creme brulee was ok. De moelleux, een tegenvaller. Moelleux hoort vloeibaar van binnen te zijn en dus vers uit de oven te komen. Deze was gestold, lauw van buiten en loeiheet van binnen. Ping, dan weet je hoe laat het is. Interieur oogde verder onaf. Groentekratten onder de bank, een schroefmachine in de hoek en een doos van een bakplaat midden in het restaurant. Ik geloof in de goede bedoelingen van dit restaurant, maar er ontbreken gewoon nog de nodige punten op de i. Misschien een gevalletje blauwe maandag. Volgende keer maar eens een weekendshift proberen.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer smaakvolle gerechten, echt top kwaliteit, heerlijk gegeten!
w L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Hier gisteren wezen eten met z'n tweeen. Beide namen we een twee gangen diner. 1 x uiensoep en carpaccio met truffels vooraf en beide als hoofdgerecht de zalm (met korst) en venkel.
De carpaccio werd op een super klein bordje geserveerd met droge rucola erop en truffelstukjes. Verdenk ze er echt van champignons erop te hebben gelegd. Truffels hebben een unieke smaak en geur.....deze niet. Dan het hoodgerecht.....wij beiden vonden het smaakloos, saus leek uit een zakje te komen. Zalm was niet gekruid....werkelijk een deceptie. Het restaurant ernaast Goesting zat stampvol en ik snap wel waarom! Ik ga hier nooit meer eten. Na onze opmerking kregen we wel de koffie gratis....cappucino....zelfs dat is lastig te maken voor ze.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Binnen gezellig, buiten goed toeven bij mooi weer. Simpele menukaart, maar er islam voor iedereen wel wat lekkers op te vinden. Goede smaak met verse producten. Prima eten voor goede prijs. Vriendelijke bediening en zij zijn er duidelijk op uit om een goed verblijf te garanderen. Onverwacht goed! Complimenten!
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuk tentje. Gezellig binnen en leuk buitenzitten met lekker weer met uitzicht op de (oude) kerk.
de kaart is niet uitgebreid maar er is voor iedereen wel wat lekkers op te vinden. lekkere verse bereidingen. leuk personeel. kortom, een aanrader voor eenvoudig maar lekker eten buiten de drukte van Maastricht.
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben in de loop der tijd al menig maal in dit restaurant gegeten en blijven verrast over de specifieke gerechten met een flink Perzisch tintje. Probeer zeker eens de voortreffelijk gemarineerde kip en het grand dessert. Gezien het mooie weer zaten we buiten. Bediening is heel vriendelijk.