Bo Casa Lunch Enzo

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kristiaan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Bij Bo Casa heb ik meerdere malen mogen genieten van de lunch. Ik heb een wit triangelbroodje stoofvlees op en ook gebakken kip met een pittig smaakje. Het viel me op dat de prijs best schappelijk is als je kijkt naar de portie beleg. Naar mijn mening wordt er meer waarde gehecht aan de smaakbeleving van de klant dan het kostenplaatje voor een broodje. De service was goed en het decor was goed genoeg.
Telemach0s .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Ik heb hier meerdere malen gedineerd en dat is mij telkens goed bevallen. Het menu is divers en vooral de Portugese gerechten spreken mij aan.
Het eten is lekker en de grootte van de porties zijn prima. De prijs-kwaliteitsverhouding is naar mijn mening zeer goed.
Op de service is niet veel aan te merken. De eigenaar is heel vriendelijk en zeer betrokken bij zijn zaak.
Het decor vind ik zelf niet fantastisch en de ligging van het restaurant (in het winkelcentrum de Hoven) verbetert dit ook niet echt. Ondanks dat zit je hier toch best gezellig.
AnnieD .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Onverwacht hier neegestreken en lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Als je er bent probeer vooral als dessert of bij de koffie de pastel de nata. Jammie.