BLVRD

Strandweg 31A 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant BLVRD

Ontspanning aan de Boulevard

Restaurant Blvrd heeft een prachtig uitzicht over de boulevard van Scheveningen. In de zomer stap je zo de zee in en in de winter zit je lekker op het verwarmd terras. De kaart heeft een flinke visaanbod en daarnaast kun je er voor klassiekers zoals appeltaart met koffie terecht.

Meer informatie over restaurant BLVRD

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:30

5,9
6,4
6,5
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
eten was louw,overgaar,droog en weinig smaak. kortom was niet te eten en slecht opgelost mbt de rekening.. zeker geen aanrader
NaomiIsabella .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gister middag volop in de zon gezeten met een hapje en een drankje dit was erg gezellig en de bediening was zeer vriendelijk. 'S avonds terug gegaan om een hapje te eten. In de avond was het een volle zaak maar alsnog heerlijk gegeten en de bediening was weer top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vorig weekend hier geweest. Was niet heel erg super als je het vergelijkt met vorig jaar toen we hier ook waren. Nieuwe kok? Vlees en vis waren zeker niet vers ondanks dit wel werd verteld aan tafel... saté droog en taai. Ook de entourage laat te wensen over. Vieze tafels en kapotte vlonders op het terras. Het enige positieve puntje is de bediening en het uitzicht. Hopelijk kan het management zich snel herpakken om het niveau van vorig jaar weer op te pakken
marc20021 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten op een vrij drukke dag en moet zeggen dat alles goed verzorgd was.
Wij hebben ons nergens aan geregerd en het lijkt erop dat er hier veel veranderd is.
Het interieur is allemaal nieuw en ook het opmaak van de gerechten is veranderd.
Allemaal zeer positief en vooral betaalbaar.
Magnetisch .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Kom hier wel eens vaker eten.. onlangs zijn er nieuwe desserts toegevoegd. Heerlijke Carrot Cake besteld..Is het waard om voor terug te komen!!
jacques H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Buiten reclame maken voor een Theatermenu van 3 gangen voor 14,95, eenmaal binnen drankje besteld en dan vertellen dat die prijs geldt zonder nagerecht dus voor 2 gangen vinden wij niet zo zo netjes. Met dessert wordt de prijs 17,95. Nog steeds een nette prijs maar communiceer dit gelijk duidelijk aan het begin!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was heel slecht. Pindasaus bij de saté was koud, de friet was lauw en droog, de varkenshaas gortdroog. De bediening verontschuldigde zich en heeft alles vervangen door een nieuw menu. Deze was binnen 2 minuten klaar. Behalve de keuken, heeft ook de bediening nog heel veel te leren. Eten werd bij willekeur op tafel gezet en onderling moet je de borden dan ruilen. De 2 glazen wijn werden zelfs bij 1 persoon gezet. En ze stonden steeds bij de verkeerde tafels, wat leidde tot een zoektocht. Op het laatst werd zelfs door de bediening geroepen wie de inktvis had besteld. Duidelijk de zaken niet op orde!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren gegeten in BLVRD. Viel niet mee. De vis en de varkenshaas van het theatergebouw waren droog. De salade was wel erg lekker. Survival slecht. Serveerster gooide kommetje saus over onze dochter heen. Stamelde alleen excuus, we konden het zelf opruimen en daarna geen enkele echte verontschuldiging of een kopje koffie van de zak of zo. Terugkomen....niet dus
Ab N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer onvriendelijk en onkundig personeel, zeer lange wachttijd op simpel eten en drinken, vieze glazen en zeer slechte kwaliteit. En als je er wat van zegt, kan er geen excuus vanaf.
Bij terugbrengen vies theeglas is de reactie: "Hier een nieuwe, maar die heeft dat waarschijnlijk ook". Bij aangeven dat we geen slagroom bij appeltaart hadden besteld, is de reactie: "We scheppen de slagroom wel van de taart af, anders moet je heel lang wachten op een nieuwe". Amateurisme ten top.
Van de vijf tafels in onze rij hadden er vier klachten. De arme onkundige serveerster had het huilen nader staan dan het lachen. Logisch, als je in zo'n tent werkt...
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Na een koude strandwandeling hadden we zin in een warm kopje thee met gebak. Op de kaart die buiten hing stond mijn favoriet: Oreo-taart. Eenmaal binnen bleek de kaart toch een beetje tegen te vallen; geen Oreo-taart. Teleurgesteld kozen we voor thee met appeltaart (zonder slagroom) en cheese cake. Na 20 minuten wachten kwam de serveerster onze kant op. Helaas met Spa Blauw in plaats van thee. Twee minuten later volgde een andere serveerster die naar ons snauwde: 'bestellen?'. Nee, dat hadden we allang gedaan. Vervolgens kwam eindelijk onze thee. In een vies glas, helaas. Enige tijd later kwam de appeltaart, met enorm veel slagroom, die ik dus niet besteld had. De appeltaart ging terug naar de keuken, maar kwam twee tellen later direct weer terug, met de slagroom eraf geschraapt. Ik kreeg de keuze: ik nam de appeltaart met restjes slagroom erop, of ik moest heel lang wachten op een nieuw stuk. Dan maar met slagroom. Tien minuten later nog steeds geen cheese cake. Na het informeren waar onze cheese cake bleef, werd meer dan een half uur na het bestellen eindelijk de cheese cake gebracht. Met chagrijnig gezicht werd vervolgens nog een nieuw glas thee gebracht, dat wederom niet schoon was. Ondertussen was de sfeer in het restaurant gezakt naar -10, omdat het regende van de klachten om ons heen. Het was wel duidelijk dat wij geen pechvogels waren, maar dat deze situatie gewoon de standaard is van BLVRD. Ik wilde afrekenen, maar moest daarvoor eerst twee medewerkers lief aan kijken of ze hun conversatie misschien even wilden onderbreken. Al met al geen één keer 'excuses' of 'sorry' gehoord. Eén tip voor de eigenaar van BLVRD: sluit de deuren en ga iets anders doen, een horecazaak is overduidelijk niet jouw piece of (cheese) cake.
marc20021 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag met 4 vrienden wezen eten bij dit gezellige restaurant.
allereerst wat een uitzicht. Pal voor de pier en zo uitzicht op zee.
We namen geen voorgerecht want de porties zijn vrij groot. 2 x zalmfilet en 2 x tournedos .
allemaal goed verzorgd
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op 29 oktober besluiten we te gaan eten in dit restaurant, aangetrokken door de kaart waarop zeetong voorkomt. Vooraf garnalen in een heerlijke saus. Vervolgens nemen we de zeetong. Hier krijg je waar voor je geld. De tong is groot en perfect klaargemaakt. De bediening is vriendelijk en attent. Wij komen hier graag nog eens terug.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Snelle en gezellige service! De inrichting is heel sfeervol en het eten zag er prachtig uit, ook de bediening was netjes gekleed. Het eten was lekker en de mensen waren enorm aardig!
Terence H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteravond wezen eten en lees net onderstaande recensies. Het lijkt erop dat ze wat met de recensies doen. Het duurde niet lang voordat we drinken en ons voorgerecht hadden. We zaten een half uurtje te wachten op ons hoofdgerecht en de ober kwam uit zichzelf melden dat het hoofdgerecht in bereiding was. Kort erna het hoofdgerecht gehad. Het was niet het beste maar wel goed. De sate van kip die 2 van het gezelschap besteld hadden was iets te doorbakken en daardoor wat knapperig aan de buitenkant. Aangegeven en we kregen zonder weerwoord een nieuw gerecht. Dit was wel goed (had natuurlijk beter geweest om het in 1x goed te doen).
Aleksandra1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Op 17 september hier lekker uiteten geweest met vriendinnen. Na behoorlijk een lange dag hadden we ook best honger! Na dat we een tafeltje toegewezen kregen bestelde we de drankjes en die kwamen al snel aan tafel! We hebben een broodje als voorgerecht genomen en als hoofdgerecht pasta kip, kogelbiefstuk en saté van kip. Het eten smaakte heel goed niks om aan te merken.
Top restaurant met super beleefde en gezellige bediening. Tot snel
Eyup-Aydin .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een erg leuke avond gehad in restaurant Blvrd. Vriendelijk ontvangen door het personeel dat er goed en netjes uitzag. We hebben gekozen voor als voorgerecht carpaccio en duo gerookt. Heerlijke saus over de carpaccio. Als hoofdgerecht tournedos en tonijnsteak, complimenten voor de keuken! Bedankt en tot de volgende keer!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Te kleine porties, je had nog net geen vergrootglas nodig om het te zien liggen en frieten werden gebracht nadat we rest al ophadden( na 3x vragen), personeel reageerde totaal onverschillig bij opmerking hierover, deel sprak niet eens Nederlands. Afrader
Semmy M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel. Duurde erg lang voor je je drinken kreeg, ondanks dat ze maar een paar tafeltjes hadden. Voor de gewone eters was de soep erg zout.. De kipsaté was erg droog en niet lekker. De porties van de gerechten waren oké. Verder zijn ze ons 1 keer vergeten het drinken te brengen en hebben we erom moeten vragen.. de wc's waren van kapot en zaten vol met wc papier.
Lisaaw .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zaten er al erg lang voordat we geholpen werden. Tafels werden niet schoon gemaakt als er mensen vertrokken. Wanneer we eindelijk mochten bestellen duurde het nog erg lang voordat het drinken werd gebrachten. Uiteindelijk kwam het drinken ongeveer tegelijk met het eerste gerecht. Nadat ze ons eerste gerecht uithaalde werd meteen het hoofdgerecht op tafel gezet. Lauw eten met slappe friet. Dessert smaakte prima. Ongeveer net zo lang op de rekening gewacht als dat we daar hebben gezeten om te eten. Om ons heen ging bij elke tafel wel iets fout. Een vrouw klaagde dat de onderkant van haar bord erg vies was, vervolgens kreeg ze als reactie oh maakt niet uit mevrouw, dit maken we straks wel schoon. We hebben behoorlijk hard gelachen om dit amateuristische gebeuren.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Net wezen eten, nadat het drinken al lang op zich liet wachten hadden we gekozen voor de spareribs en de kogelbiefstuk. Eerste indruk van de borden was prima, na onze eerste hap bleek het lauw te zijn en taai. Ook de patatjes smaakten naar oude frituur. Na het terug sturen kregen we een redelijke maaltijd maar nog niet naar verwachting... wees gewaarschuwd en sla dit restaurant over.