BLVRD

Strandweg 31A 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant BLVRD

Ontspanning aan de Boulevard

Restaurant Blvrd heeft een prachtig uitzicht over de boulevard van Scheveningen. In de zomer stap je zo de zee in en in de winter zit je lekker op het verwarmd terras. De kaart heeft een flinke visaanbod en daarnaast kun je er voor klassiekers zoals appeltaart met koffie terecht.

Meer informatie over restaurant BLVRD

Cees B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ab N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer onvriendelijk en onkundig personeel, zeer lange wachttijd op simpel eten en drinken, vieze glazen en zeer slechte kwaliteit. En als je er wat van zegt, kan er geen excuus vanaf.
Bij terugbrengen vies theeglas is de reactie: "Hier een nieuwe, maar die heeft dat waarschijnlijk ook". Bij aangeven dat we geen slagroom bij appeltaart hadden besteld, is de reactie: "We scheppen de slagroom wel van de taart af, anders moet je heel lang wachten op een nieuwe". Amateurisme ten top.
Van de vijf tafels in onze rij hadden er vier klachten. De arme onkundige serveerster had het huilen nader staan dan het lachen. Logisch, als je in zo'n tent werkt...
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Na een koude strandwandeling hadden we zin in een warm kopje thee met gebak. Op de kaart die buiten hing stond mijn favoriet: Oreo-taart. Eenmaal binnen bleek de kaart toch een beetje tegen te vallen; geen Oreo-taart. Teleurgesteld kozen we voor thee met appeltaart (zonder slagroom) en cheese cake. Na 20 minuten wachten kwam de serveerster onze kant op. Helaas met Spa Blauw in plaats van thee. Twee minuten later volgde een andere serveerster die naar ons snauwde: 'bestellen?'. Nee, dat hadden we allang gedaan. Vervolgens kwam eindelijk onze thee. In een vies glas, helaas. Enige tijd later kwam de appeltaart, met enorm veel slagroom, die ik dus niet besteld had. De appeltaart ging terug naar de keuken, maar kwam twee tellen later direct weer terug, met de slagroom eraf geschraapt. Ik kreeg de keuze: ik nam de appeltaart met restjes slagroom erop, of ik moest heel lang wachten op een nieuw stuk. Dan maar met slagroom. Tien minuten later nog steeds geen cheese cake. Na het informeren waar onze cheese cake bleef, werd meer dan een half uur na het bestellen eindelijk de cheese cake gebracht. Met chagrijnig gezicht werd vervolgens nog een nieuw glas thee gebracht, dat wederom niet schoon was. Ondertussen was de sfeer in het restaurant gezakt naar -10, omdat het regende van de klachten om ons heen. Het was wel duidelijk dat wij geen pechvogels waren, maar dat deze situatie gewoon de standaard is van BLVRD. Ik wilde afrekenen, maar moest daarvoor eerst twee medewerkers lief aan kijken of ze hun conversatie misschien even wilden onderbreken. Al met al geen één keer 'excuses' of 'sorry' gehoord. Eén tip voor de eigenaar van BLVRD: sluit de deuren en ga iets anders doen, een horecazaak is overduidelijk niet jouw piece of (cheese) cake.
Marc20021 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag met 4 vrienden wezen eten bij dit gezellige restaurant.
allereerst wat een uitzicht. Pal voor de pier en zo uitzicht op zee.
We namen geen voorgerecht want de porties zijn vrij groot. 2 x zalmfilet en 2 x tournedos .
allemaal goed verzorgd
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op 29 oktober besluiten we te gaan eten in dit restaurant, aangetrokken door de kaart waarop zeetong voorkomt. Vooraf garnalen in een heerlijke saus. Vervolgens nemen we de zeetong. Hier krijg je waar voor je geld. De tong is groot en perfect klaargemaakt. De bediening is vriendelijk en attent. Wij komen hier graag nog eens terug.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Snelle en gezellige service! De inrichting is heel sfeervol en het eten zag er prachtig uit, ook de bediening was netjes gekleed. Het eten was lekker en de mensen waren enorm aardig!
Terence H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteravond wezen eten en lees net onderstaande recensies. Het lijkt erop dat ze wat met de recensies doen. Het duurde niet lang voordat we drinken en ons voorgerecht hadden. We zaten een half uurtje te wachten op ons hoofdgerecht en de ober kwam uit zichzelf melden dat het hoofdgerecht in bereiding was. Kort erna het hoofdgerecht gehad. Het was niet het beste maar wel goed. De sate van kip die 2 van het gezelschap besteld hadden was iets te doorbakken en daardoor wat knapperig aan de buitenkant. Aangegeven en we kregen zonder weerwoord een nieuw gerecht. Dit was wel goed (had natuurlijk beter geweest om het in 1x goed te doen).
Aleksandra1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Op 17 september hier lekker uiteten geweest met vriendinnen. Na behoorlijk een lange dag hadden we ook best honger! Na dat we een tafeltje toegewezen kregen bestelde we de drankjes en die kwamen al snel aan tafel! We hebben een broodje als voorgerecht genomen en als hoofdgerecht pasta kip, kogelbiefstuk en saté van kip. Het eten smaakte heel goed niks om aan te merken.
Top restaurant met super beleefde en gezellige bediening. Tot snel
Eyup-Aydin .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een erg leuke avond gehad in restaurant Blvrd. Vriendelijk ontvangen door het personeel dat er goed en netjes uitzag. We hebben gekozen voor als voorgerecht carpaccio en duo gerookt. Heerlijke saus over de carpaccio. Als hoofdgerecht tournedos en tonijnsteak, complimenten voor de keuken! Bedankt en tot de volgende keer!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Te kleine porties, je had nog net geen vergrootglas nodig om het te zien liggen en frieten werden gebracht nadat we rest al ophadden( na 3x vragen), personeel reageerde totaal onverschillig bij opmerking hierover, deel sprak niet eens Nederlands. Afrader
Semmy M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel. Duurde erg lang voor je je drinken kreeg, ondanks dat ze maar een paar tafeltjes hadden. Voor de gewone eters was de soep erg zout.. De kipsaté was erg droog en niet lekker. De porties van de gerechten waren oké. Verder zijn ze ons 1 keer vergeten het drinken te brengen en hebben we erom moeten vragen.. de wc's waren van kapot en zaten vol met wc papier.
Lisaaw .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zaten er al erg lang voordat we geholpen werden. Tafels werden niet schoon gemaakt als er mensen vertrokken. Wanneer we eindelijk mochten bestellen duurde het nog erg lang voordat het drinken werd gebrachten. Uiteindelijk kwam het drinken ongeveer tegelijk met het eerste gerecht. Nadat ze ons eerste gerecht uithaalde werd meteen het hoofdgerecht op tafel gezet. Lauw eten met slappe friet. Dessert smaakte prima. Ongeveer net zo lang op de rekening gewacht als dat we daar hebben gezeten om te eten. Om ons heen ging bij elke tafel wel iets fout. Een vrouw klaagde dat de onderkant van haar bord erg vies was, vervolgens kreeg ze als reactie oh maakt niet uit mevrouw, dit maken we straks wel schoon. We hebben behoorlijk hard gelachen om dit amateuristische gebeuren.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Net wezen eten, nadat het drinken al lang op zich liet wachten hadden we gekozen voor de spareribs en de kogelbiefstuk. Eerste indruk van de borden was prima, na onze eerste hap bleek het lauw te zijn en taai. Ook de patatjes smaakten naar oude frituur. Na het terug sturen kregen we een redelijke maaltijd maar nog niet naar verwachting... wees gewaarschuwd en sla dit restaurant over.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Afgelopen zondag 7-8-16 heb ik samen met mijn familie en naast vrienden mijn 50ste verjaardag gevierd!
Ik wil de staff en personeel hartelijk bedanken voor de goede zorg. De bediening was goed, eten was lekker (mooie presentatie, goede porties) en de speciale aandacht!
Hartelijk bedankt!
Janeth San Juan
Deboer89 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afschuwelijk. Ga hier niet eten. Er zat een haar in mijn kip saté! Er werd onbeschoft op gereageerd door de ober en hij zei ja ik weet niet wat hier allemaal gaande is maar we krijgen ineens allemaal borden terug met klachten en haren erin. We hadden theater menu maar carpaccio zat geen smaak aan. Toen ik de haar in saté vond wilde ik zo gauw mogelijk weg. Vrouw die zichzelf manager noemde liet ons ineens 19 euro voor 2 carpaccio's betalen terwijl zo'n driegangen menu 17,95 p.p. kost. Wat een lef! "Ze had ook haar best gedaan voor ons". Vond ze zelf. Ga hier niet heen. Het zal echt ontzettend tegen vallen.
Solmaz F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op donderdag aangekomen in onze hotel en besloten vrijdag op het Blvrd te gaan eten en toevallig bij het restaurant BLVRD.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en kregen we tafel toegewezen.
Op tijd werd er naar drinken gevraagd.(fles Rose besteld), die was overigens heerlijk gekoeld en lekker van smaak.
Als hapje voor bij de Rose namen we Broodje met 3soorten smeersels.
Brood was lekker vers en net uit de oven, de smeersels lekker van smaak.

Als voorgerecht Coquiles en Carpaccio genomen. Smaak was buitengewoon lekker.
Als hoofdgerecht kozen we voor zalmfilet en tournedos.
Zalmfilet was perfect roze en mooi gestoomd.
Tournedos heerlijk mals stukje vlees. Bij beide gerechten werd op eenhele leuke manier de frietes geserveerd en de groentes waren duidelijk vers.
Later op de avond zijn we terug geweest voor een afsluit drankje en werden we verrast door een live band, die ons amuseerde met leuke anderstalige liedjes. Er waren hoop mensen ook aan het dansen.
Tafel naast ons kreeg VIP dranken en waterpijp.
Erg nette mensen, nettjes gekleed en konden zeer goed nederlands praten, daar mee praatje gedaan en lekker gek gedaan om van waterpijp te roken. Smaak was lekker en geen last van gehad.

Wij hebben een zeer geslaagde avond/nacht gehad bij BLVRD Restaurant.
Echt een aanraden.
Bedankt mensen tot de volgende keer.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Bij binnenkomst werden we geholpen door een nauwelijks Nederlands-sprekende medewerker. Die weigerde kraanwater bij de wijn. Het hoofdgerecht was niet gaar en vers, dit werd opgepakt en er werd een nieuw hoofdgerecht gebracht. Het dessert was korrelig en van lage kwaliteit. Er werd totaal niet gereageerd op de klacht over de slechte bediening en er werd zelfs teveel in rekening gebracht. Dit aangegeven werd dit in twijfel getrokken, dat had hij niet zelf gedaan. We moesten de volgende keer maar terug komen en bij deze medewerker in de wijk komen zitten, dan zou alles veel beter verlopen zijn. Al met al zeer ontevreden over het restaurant en zijn bediening.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
De inrichting van dit restaurant is in orde maar de wanden, plafonds, vloeren, scheidingswanden, terrasverwarmers en elektra aansluitingen hebben serieus aandacht nodig van een allround aannemersbedrijf.

Bij binnenkomst werd ik keurig en correct binnen de tijd gevraagd of ik wat wilde drinken.
Na het bestellen van het hoofdgerecht (zalmfilet) verdween ik als gast in de vergeethoek en waren de mensen van het restaurant niet meer met mij bezig en mocht ik ruim 40 minuten op mijn gerecht wachten.

De zalmfilet lag op een kingsize bed van risotto en de zalm was in grote hoeveelheden aanwezig.
Helaas naar mijn beleving te droog gestoomd waardoor de dikkere stukken niet smakelijk waren.
De prijs- kwaliteitsverhouding vind ik aan de hoge kant maar op de boulevard van Scheveningen betaal je natuurlijk altijd iets meer dan ergens waar geen toeristen komen.

Ik kon mezelf niet overtuigen om hier te blijven zitten voor een nagerecht en koffie met appelgebak en heb besloten om dit elders te gebruiken.

Minpunten
- Weinig aandacht voor de gasten
- Veel beschadigingen aan de inrichting

Pluspunten
+ Het uitzicht
+ Direct op de boulevard van Scheveningen
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Mooie locatie waar echt iets heel moois van te maken valt. Moet je niet de verkeerde uitstraling willen uitstralen. Veel luidruchtige buitenlanders en 's avonds allemaal aan de waterpijp. Als je dan hier langs moet lopen om het restaurant in te gaan dan voel je je opgelaten en zou ik het liefst willen doorlopen. Het is dat we met vrienden hadden afgesproken die hier perse het theatermenu wilde eten....

Eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Taaie carpaccio welke vrijwel helemaal grijs was, taaie, draderige sate met klonterige saus en een op zich wel lekker dessert.

Het interieur is aan vernieuwing toe. De planken op het terras zijn op meerdere punten kapot aan het gaan, banken zijn doorgezeten alsof de veren kapot zijn, en omdat ik op zoek was naar het toilet en per ongeluk bij de keuken kwam, zag ik dat de keuken ook een rotzooitje is en de apparatuur aan een grondige schoonmaakbeurt toe is.

Service daarentegen hadden we niets op aan te merken in tegenstelling tot de recensies hieronder. Deze was vriendelijk en correct. De vriendelijke dame gaf ons genoeg aandacht, verkocht goed bij, wenste ons nog een fijne avond toen we weg gingen en had een professionele houding.
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Locatie is niks mis mee, juist gunstig, echter de bediening zeer onder de maat en drukker met hun eigen. Het drie gangen menu was redelijk voor de prijs. Aan spare ribs is er weinig te verpesten en de smaak was oke, niet meer niet minder. In de avond na de theatervoorstelling hier langsgelopen en ik zou hier s avonds niet meer een gezellig drankje doen in alle drukte en waterpijpen die tevoorschijn komen.