BLVRD

Strandweg 31A 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant BLVRD

Ontspanning aan de Boulevard

Restaurant Blvrd heeft een prachtig uitzicht over de boulevard van Scheveningen. In de zomer stap je zo de zee in en in de winter zit je lekker op het verwarmd terras. De kaart heeft een flinke visaanbod en daarnaast kun je er voor klassiekers zoals appeltaart met koffie terecht.

Meer informatie over restaurant BLVRD

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:30

6,5
6,7
6,6
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant BLVRD

bas M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
leuke locatie maar erg jammer dat het niet onderhouden wordt. Zoals hieronder al vaker te lezen is, is het niet echt schoon en netjes. eten is niet speciaal en vaak te ver gegaard. service is wel prima.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vanmiddag hier geluncht. Simpel opgemaakte broodjes met weinig fantasie, bruine sla en heel zoute soep welke waarschijnlijk te ver is ingekookt. Jammer want de bediening was wel erg vriendelijk en ook de locatie is super! Toiletten zijn erg vies en ook de houten vlonders in het restaurant zagen er smerig uit. Verder prima entourage
babette V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vanochtend hier ontbeten. Personeel is vriendelijk en het ontbijt was prima... niets speciaals. Wel waren borden en glaswerk vies en ook de zaak zelf oogt niet heel schoon. Verder goed!
A H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Met paar vrienden hapje gegeten op een drukke dinsdag. We werden vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Het eten was heerlijk, en het personeel vriendelijk en kundig. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Op een drukke zaterdag met 4 vrienden hier gegeten. Alles was zeer verzorgd en smaakte prima.
Zeer attente bediending en een super aardige gastvrouw.
Wij namen het theatermenu wat gezien de prijs meer dan voldoende was. Je krijgt er steak fries en groente bij zonder extra kosten. Op scheveningen kan je dus tog wel lekker eten.
Zeker een aanrader en wij komen weer terug .
Ser1978 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke zonnige waarbij we een plekje mochten uitkiezen.. we konden volop in de zon of de schaduw zitten.. Eenmaal plaatsgenomen in de zon werd het ons eigenlijk te warm, het dak is elektrisch verstelbaar..GOUD! We konden lekker blijven zitten met onze spulletjes terwijl de schaduw over ons viel.. er werd wel netjes gevraagd aan andere gasten of ze goed vonden dat het dak wat mwer zou sluiten. Naast de lekkere pasta's die we hadden gegeten was dit zeker een benoemswaardig aspect.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vandaag gegeten hier, was erg rustig. Tafels waren vuil, het vlees was droog en de saus rook niet fris. Friet bij het menu duurde lang. Uiteindelijk opgelost door iets anders aan te bieden. Maar drinken werd na bestellen niet bezorgd. Uiteindelijk betaald en weggegaan. Wel de klacht neergelegd hopen dat ze hier wat van opsteken.
A A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We waren met 5 personen, waarvan 4 een menu hadden besteld met "steak frites" zoals aangegeven op het menu. Echter kregen we maar 2 porties frites, na meerdere malen naar gevraagd te hebben kregen we uiteindelijk nog 1 portie erbij.. Nadat we ons gerecht al op hadden. Daarnaast waren de frites veel te lang doorgebakken, donkerbruin waren ze. De dorade zat weinig smaak aan en de gamba's ook te lang doorgebakken waardoor ze erg droog waren. Wat wel aan te raden is, is het theater menu van €14,95 zonder nagerecht of €17,95 met nagerecht. Als voorgerecht hadden we carpaccio en als hoofdgerecht zalm met ravigottesaus. Deze 2 gerechten waren wel prima! Een deel van het personeel was vriendelijk, maar een meisje zeker niet. We staken meerdere malen onze hand op naar haar en ze gaf een gebaar van dat ze eraan komt. Maar ze was nooit meer langsgekomen. De leidinggevende in de bediening was wel vriendelijk en oprecht. We vroegen ons af of de mosselen van het seizoen zijn (groot, middelgroot), en de leidinggevende gaf een eerlijk antwoord dat ze niet zo groot zijn.. Dat terwijl we eerder aan een andere collega vroegen, waarop hij antwoordde: jazeker, de mosselen zijn erg groot! .... Al met al zal, ik zou niet nog een keer teruggaan!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De geitenkaas salade was een van de beste die ik ooit heb gegeten, ook de Sauvignon Blanc was heel goed. Maar de bediening is soms het overzicht helemaal kwijt. En de tafels waren vuil en zelfs de menukaart was vuil, wat me doet vrezen voor de hygiëne in de keuken. Achtergrondmuziek moet op de achtergrond blijven, nu was het allesoverheersende ''voorgrond'' muziek. En een tip: Een simpele deurdranger voorkomt dat gasten in de tocht zitten of zelf de deur dicht moeten doen. Met zoveel gasten die de deur openlaten staan, is dat de investering wel waard.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
eten was louw,overgaar,droog en weinig smaak. kortom was niet te eten en slecht opgelost mbt de rekening.. zeker geen aanrader
NaomiIsabella .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gister middag volop in de zon gezeten met een hapje en een drankje dit was erg gezellig en de bediening was zeer vriendelijk. 'S avonds terug gegaan om een hapje te eten. In de avond was het een volle zaak maar alsnog heerlijk gegeten en de bediening was weer top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vorig weekend hier geweest. Was niet heel erg super als je het vergelijkt met vorig jaar toen we hier ook waren. Nieuwe kok? Vlees en vis waren zeker niet vers ondanks dit wel werd verteld aan tafel... saté droog en taai. Ook de entourage laat te wensen over. Vieze tafels en kapotte vlonders op het terras. Het enige positieve puntje is de bediening en het uitzicht. Hopelijk kan het management zich snel herpakken om het niveau van vorig jaar weer op te pakken
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten op een vrij drukke dag en moet zeggen dat alles goed verzorgd was.
Wij hebben ons nergens aan geregerd en het lijkt erop dat er hier veel veranderd is.
Het interieur is allemaal nieuw en ook het opmaak van de gerechten is veranderd.
Allemaal zeer positief en vooral betaalbaar.
Magnetisch .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Kom hier wel eens vaker eten.. onlangs zijn er nieuwe desserts toegevoegd. Heerlijke Carrot Cake besteld..Is het waard om voor terug te komen!!
jacques H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Buiten reclame maken voor een Theatermenu van 3 gangen voor 14,95, eenmaal binnen drankje besteld en dan vertellen dat die prijs geldt zonder nagerecht dus voor 2 gangen vinden wij niet zo zo netjes. Met dessert wordt de prijs 17,95. Nog steeds een nette prijs maar communiceer dit gelijk duidelijk aan het begin!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was heel slecht. Pindasaus bij de saté was koud, de friet was lauw en droog, de varkenshaas gortdroog. De bediening verontschuldigde zich en heeft alles vervangen door een nieuw menu. Deze was binnen 2 minuten klaar. Behalve de keuken, heeft ook de bediening nog heel veel te leren. Eten werd bij willekeur op tafel gezet en onderling moet je de borden dan ruilen. De 2 glazen wijn werden zelfs bij 1 persoon gezet. En ze stonden steeds bij de verkeerde tafels, wat leidde tot een zoektocht. Op het laatst werd zelfs door de bediening geroepen wie de inktvis had besteld. Duidelijk de zaken niet op orde!
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren gegeten in BLVRD. Viel niet mee. De vis en de varkenshaas van het theatergebouw waren droog. De salade was wel erg lekker. Survival slecht. Serveerster gooide kommetje saus over onze dochter heen. Stamelde alleen excuus, we konden het zelf opruimen en daarna geen enkele echte verontschuldiging of een kopje koffie van de zak of zo. Terugkomen....niet dus
Ab N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer onvriendelijk en onkundig personeel, zeer lange wachttijd op simpel eten en drinken, vieze glazen en zeer slechte kwaliteit. En als je er wat van zegt, kan er geen excuus vanaf.
Bij terugbrengen vies theeglas is de reactie: "Hier een nieuwe, maar die heeft dat waarschijnlijk ook". Bij aangeven dat we geen slagroom bij appeltaart hadden besteld, is de reactie: "We scheppen de slagroom wel van de taart af, anders moet je heel lang wachten op een nieuwe". Amateurisme ten top.
Van de vijf tafels in onze rij hadden er vier klachten. De arme onkundige serveerster had het huilen nader staan dan het lachen. Logisch, als je in zo'n tent werkt...
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Na een koude strandwandeling hadden we zin in een warm kopje thee met gebak. Op de kaart die buiten hing stond mijn favoriet: Oreo-taart. Eenmaal binnen bleek de kaart toch een beetje tegen te vallen; geen Oreo-taart. Teleurgesteld kozen we voor thee met appeltaart (zonder slagroom) en cheese cake. Na 20 minuten wachten kwam de serveerster onze kant op. Helaas met Spa Blauw in plaats van thee. Twee minuten later volgde een andere serveerster die naar ons snauwde: 'bestellen?'. Nee, dat hadden we allang gedaan. Vervolgens kwam eindelijk onze thee. In een vies glas, helaas. Enige tijd later kwam de appeltaart, met enorm veel slagroom, die ik dus niet besteld had. De appeltaart ging terug naar de keuken, maar kwam twee tellen later direct weer terug, met de slagroom eraf geschraapt. Ik kreeg de keuze: ik nam de appeltaart met restjes slagroom erop, of ik moest heel lang wachten op een nieuw stuk. Dan maar met slagroom. Tien minuten later nog steeds geen cheese cake. Na het informeren waar onze cheese cake bleef, werd meer dan een half uur na het bestellen eindelijk de cheese cake gebracht. Met chagrijnig gezicht werd vervolgens nog een nieuw glas thee gebracht, dat wederom niet schoon was. Ondertussen was de sfeer in het restaurant gezakt naar -10, omdat het regende van de klachten om ons heen. Het was wel duidelijk dat wij geen pechvogels waren, maar dat deze situatie gewoon de standaard is van BLVRD. Ik wilde afrekenen, maar moest daarvoor eerst twee medewerkers lief aan kijken of ze hun conversatie misschien even wilden onderbreken. Al met al geen één keer 'excuses' of 'sorry' gehoord. Eén tip voor de eigenaar van BLVRD: sluit de deuren en ga iets anders doen, een horecazaak is overduidelijk niet jouw piece of (cheese) cake.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag met 4 vrienden wezen eten bij dit gezellige restaurant.
allereerst wat een uitzicht. Pal voor de pier en zo uitzicht op zee.
We namen geen voorgerecht want de porties zijn vrij groot. 2 x zalmfilet en 2 x tournedos .
allemaal goed verzorgd