BLVD Café

Stadsplein 10 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-203472880

Over het restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Jammer dat ik door een kleine foutje bij het opnemen vd bestelling bijna een uur op mijn lunch heb moeten wachten. Wat wel goed was, was het feit dat dit werd gecompenseerd door een gratis drankje.
jokeoeisteur .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor-en hoofdgerechten heerlijk, voor herhaling vatbaar
De formule á la carte is onhandig. De duurste gerechten worden
uiteraard in rekening gebracht maar je weet niet waaraan je toe bent.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker makkelijk hier even een kleine hap te nemen voordat je naar het theater gaat. Ook de maaltijdsalades zijn erg fris en smakelijk.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Tafel aan het raam gevraagd en die ook gekregen. De bediening was uiterst vriendelijk en gezellig. Het eten was heerlijk. De bedoeling was om eens lekker bij te praten met een vriendin en daar was alle gelegenheid toe. TOP
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening maar het eten kan beter. De frieten en het vlees van de runderhaassaté (€19,25) waren goed, maar de satésaus was waterig en vrijwel niet aanwezig. De salade was onverzorgd, weinig en smakeloos. Op grond van deze ervaring kan ik dit restaurant niet aanbevelen.
Lindsey R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig eetcafé voor lunch of diner. En voor in het weekend leuk om een drankje te doen. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prima restaurant: vriendelijk personeel, gezellige entourage en het eten was heerlijk. Goed als je snel een hapje wilt eten voordat je om 20.00 in het theater moet zijn.
De tafel van Frans G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Nu voor de 2e keer mogen aanschuiven bij BLVD en nog altijd prima eten/sfeer/bediening. Je moet niet gaan als je goedkoop uit wilt zijn maar wel als je lekker en ontspannen wil gaan eten. En daar gaat het tenslotte allemaal om.
Nel K.
Het was in een punt geweldig/gastvrij en heerlijk eten
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Personeel was heel vriendelijk. De broodjes waren lekker, alleen de uien waren niet vers, dus droog..
kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
voorafgaand aan de schouwburg lekker gegeten. Op vertoon van het kaartje 10% korting.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Een minimaal en fantasieloos broodje, De kaart schept andere verwachtingen
Ik had een broodje geitenkaas, het broodje was klein, de garnituur bestond alleen uit krulsla en een klein beetje paprika en een smakeloze dressing. Geen BLVD meer voor mij.
Hyacinth3 D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben genoten zowel van het eten als van de service/bediening....helemaal niets op aan te merken...ga er graag weer een keer naar toe!
S. T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gezellige sfeer
Warm ingericht
Eten mooi opgemaakt
Zelf gebakken friet was niet gaar
Saté niet helemaal warm
We hadden AH bonnen, daarom was de prijs kwaliteit verhouding ok
De volle prijs niet waard
nico107 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we hebben met z'n tweeen lekker gegeten, we hebben niet te lang moeten wachten, de bediening was niet helemaal vlekkeloos maar het was wel gezellig
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
In een woord fantastisch
Personeel correct omgeving goed en de kwaliteit van het eten was perfect.
Borden erg mooi opgemaakt.
Wij komen hier zeker terug
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteravond met de AH restaurant actiekaart met mijn 75 jarige moeder hier heerlijk gegeten!
Als voorgerecht de dagsoep voor mijn moeder en voor mijzelf de carpaccio, beide zeer smakelijk.
Als hoofdgerecht voor beiden de runderhaas saté, de ene met frites en de andere met witte rijst, prima!
Mams zat al vol en wilde alleen nog een kopje koffie maar ik had nog wat ruimte over en liet me verleiden door/tot de "Sticky Toffee", een smaakvol toetje; een aanrader.
Verder was de bediening vlot en prima geregeld; bedankt nog Dylan Soares voor een heerlijke en gezellige avond!
Ennuh, die mijnheer David van de recensie van 31 december niet geloven hoor!
Zat hij überhaupt wel in hetzelfde restaurant vraag ik mij oprecht af...
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De organisatie in de keuken was voor ons niet best. Ondanks het feit dat we om half zeven onze bestelling hadden gedaan, zaten we net op tijd hijgend in onze stoel in de schouwburg waar de voorstelling om 8 uur begon.
Wat de gerechten betreft werd de carpacio bedorven door te veel mayo en waren de pijnboompitten schaars. De lamsrack was prima en ook goed opgemaakt. De rib-eye was welldone ipv het gewenste medium en was enkel vergezeld van twee bakjes saus.
Al met al teleurstellend. Het excuus van de ober " ik kan daar allemaal niets aan doen" getuigd ook niet van professionaliteit.
Ik kom niet meer terug.
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Erg fijn dat met ah actie je mag á la carte kiezen! De gerechten waren mooi opgemaakt en lekker. Wel vond ik het voorgerecht van mijn man "gemarineerde kip" beetje flauw smaken. Het personeel was vriendelijk en servicegericht. Verder wil ik alleen nog opmerken dat met zo inrichting en sfeer de toilet niet zo mag uitzien zoals deze nu is!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten. Niet hoogdravend maar gewoon lekker. Leuk dat je alle wijnen ook per glas kan bestellen. De chardonnay (niet de huiswijn maar de andere) was erg lekker
bob K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
aangezien we vaak bij BLVD eten en drinken met buitenlandse gasten en ook omdat het barst van de expats in Amstelveen, zou het een zeer goed idee zijn om de diner menu kaart met engels te ondertitelen.
Verder is het ons preferente restaurant in Amstelveen