BLVD Café

31-203472880

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17:30 - 22:00 - Bar 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17:30 - 22:00 - Bar 10:00 - 02:00
Zondag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BLVD Café

Quin C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten en zeer aardige ober voor de kids.
Yuri Y.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer leuk restaurant, goed eten en tegen een goede prijs. Dit keer met kerst geweest en het eten was weer prima. Geen speciale kerstkaart wat niet erg was. Iets meer kerstversiering had wel gemogen, maar desondanks een top avond gehad :-)
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten (saté & carpaccio-salade) en vriendelijke bediening. Er wordt rekening mee gehouden als je naar een theatervoorstelling gaat.
John B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Altijd vriendelijke service, goed eten en snelle bediening, ook houden zij rekening met het bezoek aan de schouwburg. Het eten komt dan sneller door en bij het afrekenen krijg je zelfs korting.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Geen problemen. Ik zit in een rolstoel en er was een goede plek voor me gereserveerd. Er was genoeg ruimte om comfortabel aan de tafel te zitten.
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Mijn vlees was heel erg taai maar verder was het ok
Richard Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
lekker gegeten, vriendelijke bediening.
Amelie V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Héél erg leuk en lekker gegeten in de zomer op het terras. Lekker speciaalbier, eten precies naar wens. Ontzettend vriendelijke bediening!
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voor zo groot café vond Ik het raar dat zij geen Amandel of Soya melk voor de coffeverkeer hadden.
Ik bestel een Croqqe salmon en ze brengen mij met ham.
Toen moest Ik wachten tot ze mij de croqqet mel Zalm brengen.
Het deeg was smerig, niet genoeg gebakken.
De servieerster had geen interesse om de problem op te lossen.
Haar gedrag was als en bittere vrouw.
Niet aan te raden
johan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellige tent met leuk uitzicht op het stadsplein, vlotte bediening en lekker eten. Met Iens korting, dus nog supergoedkoop ook. Wij komen zeker terug, ook zonder Iens korting.
Mariandl V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima restaurant, vooral als je daarna nog naar het theater gaat.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk genieten van lekker eten
en super vriendelijk personeel. Je voelt je thuis daar. Echt een aanrader. We gaan vaker komen
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten van goede porties eten. Ik had kip saté heerlijk en de rest zalm en tournedos. Ook het voorgerecht was heerlijk. Echt een aanrader!
Josefine D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer gevarieerde menukaart, leuke gerechten, zeer smakelijk, goede wijn, gezellig ingericht, makkelijk gerijkbaar .en parkeren
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zaterdag 25 november hier met een IENS-deal gegeten. Met deze deal konden we mooi een dagje shoppen in het fraaie overdekte winkelcentrum van Amstelveen combineren met een etentje. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje toegewezen op een verhoogd gedeelte van de vloer (denkt u om het op/afstapje!). Het tafeltje had betrekkelijk geringe vierkante afmetingen. Het was dus woekeren met de beschikbare ruimte daarop. Het pand is zeer modern ingericht met een spiegelwand en – in ons geval – een bankwand met een zilvergrijze bekleding van een soort reliëfvierkanten. Een tussenwandje was behangen met ronde spiegels in verschillende maten. Wij zaten recht tegenover de gezellige bar. De verlichting verspreidde een roze tot paarse gloed over het plafond en het interieur.
Vooraf namen we (helaas koud) brood – zowel wit als bruin - met tapenade en kruidenboter. Daarbij nam mijn lief een zoete witte wijn, die haar goed beviel. Tevens bestelde ze een bruiswater. Van de behoorlijk uitgebreide bierenkaart koos ik de Westmalle Tripel.
Als voorgerecht besloot mijn partner voor de Dimsum te gaan. Dit verbaasde me zeer, want ze mag geen varkensvlees eten. Ze moet toch geweten hebben (zeker als Indonesische) dat de Chinese keuken veel varkensvlees kent. Toen ik haar daar later naar vroeg, zei ze in volle overtuiging dat alle 8 hapjes kip bevatten. Tja… De hapjes werden in een bamboe stoommandje opgediend. Dat ziet er heel erg Aziatisch en anders dan anders uit. Waarmee die hapjes dan ook gevuld mogen zijn geweest, ze vond ze in ieder geval lekker. En ach, als een moslim varkensvlees heeft genuttigd zonder zich dat te realiseren, schijnt er geen vrouw (in dit geval) overboord te zijn. Zelf liet ik mijn keuze vallen op de Steak tartaar. Niet met een ciabatta zoals op de menukaart op de website vermeld staat, maar wel een flinke hoeveelheid vlees, prachtig gepresenteerd op een schaal met een 5-tal ronde uitsparingen waarin de smaakingrediënten waren ondergebracht: rode ui, tafelzuur, doperwten, mosterd en een eierdooier. Je was dus helemaal vrij om het gerecht samen te stellen naar eigen voorkeur. Prachtig om te zien en heerlijk om te proeven.
Bij het hoofdgerecht nam zij nog eenzelfde wijntje en ik uiteraard nog een tweede tripel. Mijn gezellin koos voor de lamsrack. Deze vond ze niet zo zacht als zij de laatste tijd gewoon is geworden. Als liefhebber van steak opteerde ik opnieuw voor tournedos met 3 grote groene asperges. Hoewel dit stuk vlees gewoon goed en smakelijk was, voldeed deze niet helemaal aan de standaard die ik recent opnieuw heb leren kennen. Er bevond zich zelfs een ietsepietsie aan wit spierweefsel in. Dus prima, maar net niet top. Bij het hoofdgerecht hadden we warme groenten en frites als bijgerecht bijbesteld. Die frites waren uitstekend gebakken: heerlijk krokant, ook na enige tijd afgekoeld te zijn. De groente bestond onder andere uit babymais en sperziebonen en was lekker en gezond te noemen.
Het dessert voor mijn disgenote werd de Hazelino: een krokante hazelnoot bol met hazelnootijs (op haar expliciete verzoek zonder slagroom – hiermee werd gelukkig dit keer goed rekening mee gehouden). Die bol – een soort schuim – was naar haar idee wel heel erg groot en heeft ze dan ook niet helemaal opgegeten, hoewel de smaak daarvan in goede aarde viel. En beter te veel dan te weinig, niet waar? Zelf liet ik me vergasten op een heerlijke Irish Coffee.
De kwaliteit/prijs verhouding is hier niet echt zeer gunstig te noemen. Natuurlijk wel met de IENS korting van 50% die wij genoten. Dat komt deels omdat bijgerechten als frites, groenten en broodje vooraf, allemaal apart in rekening worden gebracht. Toen we de rekening kregen, bleek dat ook hier de IENS-korting over het hoofd was gezien. Van de restaurants die we de laatste tijd bezocht hebben in het kader van het IENS festival, hebben we er slechts één meegemaakt die onmiddellijk de korting doorberekende. Gelukkig kon ik een print-out van de bevestiging en de korting overleggen, want het restaurant had daarvan geen aantekening gemaakt. Het personeel was overigens wel alert en vriendelijk. Maar waarom ging het toch steeds met die kortingen mis? Een laatste puntje betreft de muziek. Een loudspeaker bevond zich op korte afstand van onze tafel. Dat maakte het converseren met mijn partner wel wat ingewikkeld.
Catelijne W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten in een prima restaurantje. Gewoon lekkere en goede gerechten. Aardig personeel en goede sfeer.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, fijne omgeving.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik kom al heel wat jaren bij BLVD en élke keer is het eten zálig, de bediening vriendelijk en snel. Het is altijd gezellig dus ik ga nooit meer ergens anders heen. Wel reserveren op drukke dagen, top tent!!
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Erg rommelig allemaal. Personeelsgebrek; konden bestelling niet doorgeven omdat wij niet werden gehoord of gezien. Tafels werden niet afgeruimd en de wc was allesbehalve fris.