BLVD Café

31-203472880

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BLVD Café

Jen- .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was heerlijk, maar als we wat wilden drinken moesten we steeds contact met de bediening zoeken. Dat was jammer.
José B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ik heb op het terras gezeten dus binnen heb ik het niet gezien. Eten was erg lekker en de bediening vlot en vriendelijk.
Het enige wat ik jullie zou willen aanraden is terrasverwarming.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening
floor17-06 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mwahh...
Eten was volgens mij wel goed maar niet mijn smaak.
Bediening vriendelijk maar niet heel vlot.
M'n gehandicapte vader kon helaas niet naar de toilet in het restaurant, die zat op de bovenverdieping, lift niet aanwezig.
Voor de kinderen is er voor de deur (op het plein) een klimrek, heel leuk.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH Actie. Anders waren wij hier waarschijnlijk niet gekomen. Nu komen we zeker nog eens terug (ook zonder AH actie)
CorKlokgieter .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ontvangst was prima en service meer dan ok! Erg vriendelijke bediening die de voordelen (voor de gast) van het AH concept (2 diners voor de prijs van 1) goed duidelijk maakte. We konden gewoon van de kaart onze keuze maken en die was best uitgebreid. Voortreffelijk (rib-eye) gegeten. Heerlijke avond met familie.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Weer gezellig geluncht met vrienden
Diny L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was prima. Vriendelijk personeel. Het was fijn om buiten te zitten met het mooie weer. De prijs was aan de hoge kant.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was smakelijk. Jammer dat de kok niet iets meer liefde, fantasie heeft als het gaat om de presentatie. Het zag er allemaal wat bonkerig en onverzorgd uit.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gezellig en lekker !
D.J. D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
in een woord geweldig. het eten was overdadig en erg lekker de bediening erg vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Nanny V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eten viel tegen dat was jammer ons voorgerecht lekker en goed maar saté met wateringe saus patat beetje rauw en keus uit toetje 2 dingen ijs met chocolade saus en cake met Carmel en ijs ja jammer
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Dankzij de AH restaurant bonnen actie bij dit restaurant terecht gekomen. Zeer positief verrast over de kwaliteit van het eten en de vlotte leuke service. Gezien het redelijke weer zijn we buiten gaan zitten ondanks de simpele terras tafel en stoeltjes. Kom zeker weer!
yolande S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ondanks dat we veel te vroeg waren was dat geen probleem.Bediening prima.Eten verrukkelijk en veel.
kortom aanrader om heen te gaan
CorKlokgieter .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima restaurant met een uitstekende service. Zeer vriendelijk en oog voor de klant. Via AH actie. Keus uit het volledige menu (en dus geen beperkingen vanwege actie). Zeker voor herhaling vatbaar.
Carole K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening goed, vriendelijk personeel alleen als het om het hoofdgerecht gaat laat het nogal te wensen over. Het lamsrack dat ik besteld had was nog rauw en niet medium gebakken. De serveerster zei dat medium zo gebakken wordt. Nou dan geven ze mensen zo wel troep om te eten. Gelukkig werd het opnieuw weer verder voor me gebakken. Toen we er net zaten hoorden we een andere echtpaar klagen tegen de ober dat hun vlees taai was en niet van goede kwaliteit. Ook dat werd later opgelost. Ik weet niet of het door de drukte kwam want we hebben minstens een uur gewacht voordat we onze maaltijd kregen of dat het een slechte kok is die ze hebben maar het vlees vond ik tegen vallen.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede en aardige bediening. We konden uit alle gerechten van de kaart kiezen. Vanwege het warme weer was er al rekening mee gehouden dat we buiten wilde zitten. Zeker een aanrader!!
arm .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik zat buiten dus over muziek etc. kan ik niets zeggen.
Ik had de salade Nicoise. De tonijn was prima gebakken, lekker rosé.Ei, ansjovis en kappertje zaten er ook bij. maar die salade , wat een armoe. Alleen wat sla met ui. GEEN ENKEL stukje tomaat of komkommer.Ook de haricotverts ontbrak. Wel veel augurk.
Pia D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker buiten gegeten, goede bediening, verse vis, zelfs war grote voor - en na gerechten waardoor het hoofdgerecht kleiner kan.
yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prima restaurant en zeer vriendelijke bediening! Regelmatig vragen of alles naar wens was. Portie's prima van grote en goed gebakken vlees.