BLVD Café

Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17:30 - 22:00 - Bar 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17:30 - 22:00 - Bar 10:00 - 02:00
Zondag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17

• Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Top restaurant leuke actie
raoul K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
heerlijk gegeten. leuke sfeer en goede bediening. lamsrack en tiramisu waren heerlijk. Aanrader !
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Dit restaurant is dcht in alle opzichten TOP.
Bediening superrrrrrr vriendelijk.
Eten superrrrrrrr smakelijk en mooi geserveerd.
Wij komen zeker terug!
jJ V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer goede bediening, prima eten!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gewoon prima hap in levendige sfeer. Aardige bediening
agnes S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
BLVD is een fantasrisch restaurant met vriendelijke bediening. De lunchkaart voor o.a salade is erg gevarieerd
We zijn zeer tevreden klanten en gaan er heel regelmatig heen.
Sven P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontzettend vriendelijke en kundige bediening. Schatten de wens van de klant in en handelen hiernaar en laten je thuis voelen in het restaurant, complimenten. Eten was heerlijk, wijn (rioja, aanrader) voortreffelijk.
Komen zeer zeker nog een keer terug en bevelen dit restaurant zeker aan!
Yuri Y.
Prima restaurant!
Cees Z.
,lekker en gezellig!
Catelijne W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ik kom hier eens in de 3 maanden 's avonds een hapje eten. Het is een soort eet-cafe alleen dan wat meer fancy. De service is altijd goed, aardig personeel. Het eten is goed. Lekkere porties.
Als je gezellig wilt bijkletsen met je vrienden, familie etc. onder het genot van lekker eten, is dit gewoon een prima locatie.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten, eten werd snel geserveerd ondanks drukte. Personeel is gastvrij en vriendelijk. Moest wel regelmatig hun aandacht trekken als ik wat wilde bestellen.
Enige nadeel zijn kleine tafeltjes die dicht op elkaar staan dus weinig privacy. Oogt verder netjes en schoon.
Echt een aanrader!
Bijzonder aardige medewerkers (m/v) en smakelijk , mooi opgediend eten.
Én ze hebben een telefoon oplaad apparaat hetgeen bijzonder welkom was.
We gaan zeker terug !
José B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was prima, lekkere sate gegeten. Bediening was leuk en gezellig. Kortom een prima avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Dik voor mekaar!
Bijzonder lekker gegeten en van de jeugdige bediening kun je ook zeggen: dik voor mekaar!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Warme sfeervol restaurant, mooie luxe uitstraling het personeel is oprecht vriendelijk, en het eten en de wijn heerlijk al met al zeker voor herhaling vatbaar
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Men was snel, eerlijk, vriendelijk, het eten was prima, de kwaliteit goed en we kregen een nisje waar het fijn zat. Het was wel een beetje rumoerig en wat donker, maar verder erg geslaagd.
Bauke D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg lekker gegeten bij BLVD. Zeer vriendelijke bediening. Toen we het eten geserveerd kregen bleek dat een aantal gerechten lauw was. Dit werd direct met veel begrip super goed opgelost. We kregen snel nieuwe gerechten die dit keer goed heet waren. Bovendien werd de eerste ronde drinken van de rekening gehaald. De tournedos was ontzettend mals en ook de zalm viel goed in de smaak. Het restaurant is erg kindvriendelijk. Voor het kleinste familielid was een kinderstoel beschikbaar en ook kleurplaten en potloden. Dankzij de gratis wifi kon er een filmpje worden aangezet. De stoelen en banken zijn erg comfortabel en de inrichting en verlichting zijn sfeervol. Al met al een hele leuke avond gehad met heerlijk eten. Met de kortingsactie van iens erbij was de rekening ook nog eens zeer klein, maar we gaan hier zeker vaker eten dus dat betaalt zich terug.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voor het eerst hier geweest. Opvallend goede kwaliteit. Kan ik een ieder aanbevelen !
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Top eten en bediening.Gereserveerde tafel was vergeven.Was niet hun foutCompensatie 3 drankjes en een gemeend excuus.