BLVD Café

Stadsplein 10 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-203472880

Over restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

Tanjaros .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten bij BLVD café met de AH restaurant actie. Je mag er vrij mee kiezen van de kaart. We hadden de tonijn en gamba's vooraf, de saté als hoofd en de sticky toffee brownie als dessert. Heerlijk! Zonder de AH actie zou het wel iets prijzig zijn, maar het was erg lekker.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zondagavond, 20 november, via AH restaurantactie hier gegeten.Konden uit de kaart een drie gangen menu kiezen.
De uitgebreide menukaart biedt een ruime keuze voor een ieder. Het eten was prima verzorgd en de bediening
uitermate vriendelijk. Dit maak je niet vaak meer mee. Grote klasse en houden zo. Zeker aan te bevelen voor een leuk diner. Komen zeker nog een keer terug. ref AJD te A.
Marjanhetterschijt .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heel erg lekker. We hebben genoten. We waren zeer tevreden over het eten, de bediening. Goede atmosfeer. Om te onthouden en door te geven aan vrienden/bekenden.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
erg vriendelijk ontvangen! voorgerecht en hoofdgerecht vrije keuze en nagerecht keuze uit 2 nagerechten. was erg lekker en de porties groot. een aanrader en bovendien midden in het winkelcentrum amstelveen en vlakbij schouwburg
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Echt super bediening (ik was al eens geweest en toen was het ook zo). Heerlijk gegeten. Wordt geen onderscheid gemaakt met actiebonnen. Je kunt gewoon lekker van de kaart eten. Echt top!!!
E.L.T. H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben lekker en goed gegeten tegen een prima prijs! Minpunt was die schoonmaker die regelmatig met "spullen" (waaronder flink lekkende spullen die dan ook nog met een zwabber in het restaurant moest worden opgeruimd?!) tussen de tafels door liep. Dat moet echt beter kunnen!.
Wij hebben onze lunch er niet door laten beïnvloeden, maar daar is ruimte voor verbetering.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten. Je kunt voor 3 gangen alles van de normale kaart kiezen en het duurste wordt in rekening gebracht met de Ah actie.
Jossi V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik ben er geweest.
ik bestelde soup, het duurde heel lang en kwam bijna koud.
Wij hadden haast en hebben het daarbij gelaten maar ik dent niet dat ik er ooit terugkom.
Kristeen.vanschip0 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben er heerlijk gegeten,als voorafje had ik tonijn nou die was erg lekker en goed van smaak.
Hoofdgerecht was ook erg fijn van smaak en je kon tussen 2 toetjes kiezen maar super lekker was dat.
Wij gaan er zeker nog een keertje dineren.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voorgerecht is relatief duur, prima kwaliteit, gezellig en lekker dicht bij het theater.
Genoeg plaats en ook aparte knusse hoekjes. Bediening is vlot en er is genoeg keuze op het menu.
Koen P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was naar verwachting, de rib eye was mooi medium-rare. De zalmfilet nog licht glazig.
Duidelijk minpunt, zeker met de ribeye was dat het op een koud bord was geplaatst waardoor halverwege de maaltijd de steak compleet was afgekoeld. De sauzen hadden duidelijk al een tijdje gestaan, zat een licht velletje op.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke sfeer, goede service. Er werd moeite gedaan om ons advies te geven en we hadden de tijd om rustig te kijken wat we wilden eten
Cherryboucle .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Prima gegeten, prettig bediening en ook nog eens 10% korting met een theaterticket. Voor herhaling vatbaar! We zaten in een afgescheiden hoekje zodat we rustig konden bijpraten. De maiskipsate was heerlijk mals en de frites erg lekker.
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Voor een maandagavond was het lekker druk. Geen probleem, alles liep prima. Op ons verzoek werd de muziek wat zachter gezet want zoals heel vaak tegenwoordig, kan je elkaar amper verstaan en was de muziekkeus totaal verkeerd en ongeschikt als achtergrondmuziek ( of ben ik nu een ouwe zeur?) Alles bij elkaar: BLVD was een prima keus!!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
gerechten hadden weinig smaak, en ingrediënten waren van slechte kwaliteit. het voorgerecht met zalm...smaakte niet naar zalm, zalm uit de supermarkt heeft meer smaak. En de rib-eye steak die we namen was de naam rib-eye niet waardig qua kwaliteit ( heb al vele malen rib-eye in andere restaurants gegeten) en het was ook niet medium zoals we vroegen maar meer richting well done... de toetjes waren niets bijzonders...maar ik dacht dat een madam blanche met chocola was.... het kleine beetje wat erop zat proefte je niet eens.... Het feit dat je de bijgerechten los moet betalen maakt dat ze extreem duur voor de slechte kwaliteit die ze leveren....
Nikita V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Slechte service. Onbeschofte medewerkers. Op zondag 9 oktober dit café bezocht. Eerst een koffie besteld, daarna eindeloos lang gewacht hierop en op het kunnen bestellen van eten. Wij hebben 1 keer aangegeven dat we al heel lang zaten te wachten. De ober zei dat hij eerst even iets anders moest doen, maar kwam daarna niet naar ons. Vervolgens hebben we de persoon die onze koffie bracht gevraagd of we iets mochten bestellen. Antwoord: " Nee, want ik moet dit eerst allemaal wegbrengen. " Lekker kortaf. De koffie was niet warm. Wij besloten af te rekenen en weg te gaan. Dan maar ergens anders eten. De jongen achter de bar wilde niet met ons afrekenen: "Nee, dit moet je bij een collega doen." Uiteindelijk een ander gevonden, ik gaf aan dat de koffie niet warm was. Zijn antwoord: "Ja, iedereen bestelt warme koffie maar we hebben maar 1 apparaat en we kunnen niet toveren." Ontzettend onbeschoft!!!! We hebben hem de 3,75 (duur!) voor de koffie gegeven en zijn weggelopen. Nooooooit meer BLVD café!!!
Wij waren serieus echt heel erg boos om deze onbeleefde behandeling. Bah.
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eten was zeer goed sommige gerechten erg weinig verder leuk restaurant.
Bediening is ook prima .
En lekkere wijn toetje zijn we niet aan toegekomen maar wel een lekker bakkie koffie
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wat een tegenvaller van alles wat ik hier lees;

Vreselijk duur en een kwaliteit die te wensen over laat.
Ik bestelde een entrecote,zou 3 ons zijn nu dat was het zeker niet euro 22,50 voor een stukje vlees zonder bijgerechten belachelijk.
LunaValentino87 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij het altijd gezellige BLVD café in Amstelveen. We hadden gelezen over nieuwe chefs in de keuken en een geheel nieuwe kaart. Bij aankomst werden we leuk ontvangen en meteen door een spontane jongen naar onze tafel geleid. De nieuwe kaart zag er erg verfrissend en hip uit. Een keuze maken was nog lastig met zoveel lekkers. Gelukkig wist de aardige ober ons goed te adviseren. De voor en hoofd gerechten kwamen vlot achter elkaar en op verzoek kregen we iets wat ruimte tussen hoofd en na gerecht, heel fijn dat dit goed werd opgepikt. Zelf had ik vooraf de sashimi combi, ik kan niet anders zeggen dan dit super vers was. Als hoofgerecht ben ik voor de lamsrack gegaan. Een bijzonder goed stukje vlees, sappig en ook de groente eromheen waren erg lekker. Niet alleen waren de smaken van de gerechten stuk voor stuk voortreffelijk ook de borden waren een genot voor het oog. Zeker het nagerecht was een spektakel om te zien. Complimenten voor de chef. We waren met een vrij grote groep en iedereen was dol enthousiast over het eten, de ambiance en de bediening.