BLVD Café

Stadsplein 10 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-203472880

Over het restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

CorKlokgieter .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede en aardige bediening. We konden uit alle gerechten van de kaart kiezen. Vanwege het warme weer was er al rekening mee gehouden dat we buiten wilde zitten. Zeker een aanrader!!
arm .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik zat buiten dus over muziek etc. kan ik niets zeggen.
Ik had de salade Nicoise. De tonijn was prima gebakken, lekker rosé.Ei, ansjovis en kappertje zaten er ook bij. maar die salade , wat een armoe. Alleen wat sla met ui. GEEN ENKEL stukje tomaat of komkommer.Ook de haricotverts ontbrak. Wel veel augurk.
Pia D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker buiten gegeten, goede bediening, verse vis, zelfs war grote voor - en na gerechten waardoor het hoofdgerecht kleiner kan.
yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prima restaurant en zeer vriendelijke bediening! Regelmatig vragen of alles naar wens was. Portie's prima van grote en goed gebakken vlees.
F.Th. N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De muziek mag wel wat zachter en is op ons verzoek wel iets getemperd. Wij ouderen houden niet van die harde muziek. Verder weinig opmerkingen.
think2global .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Bediening was heel fijn; als vegetariërs werden we goed geadviseerd. De gerechten waren, als vanouds, heerlijk en droegen bij aan onze ontspannen ontmoeting. De sfeer is hartelijk en rustgevend, ondanks de levendigheid van meerdere gasten, jong en oud, om ons heen.
dinerdeal .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten met de AH voucher! De keuzemogelijkheden van de kaart zijn prima. Wel vreemd dat er een toeslag van 3 euro wordt berekend bij de AH actie. Dat is gewoon jammer en niet volgens afspraak van de actie jongens!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hadden gereserveerd. Deze lokatie uitgezocht via de AH restaurant actie. Heerlijke zalmsalade gegeten.Bediening heel aardig en prijs/kwaliteit prima.
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Jammer dat ik door een kleine foutje bij het opnemen vd bestelling bijna een uur op mijn lunch heb moeten wachten. Wat wel goed was, was het feit dat dit werd gecompenseerd door een gratis drankje.
jokeoeisteur .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor-en hoofdgerechten heerlijk, voor herhaling vatbaar
De formule á la carte is onhandig. De duurste gerechten worden
uiteraard in rekening gebracht maar je weet niet waaraan je toe bent.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker makkelijk hier even een kleine hap te nemen voordat je naar het theater gaat. Ook de maaltijdsalades zijn erg fris en smakelijk.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Tafel aan het raam gevraagd en die ook gekregen. De bediening was uiterst vriendelijk en gezellig. Het eten was heerlijk. De bedoeling was om eens lekker bij te praten met een vriendin en daar was alle gelegenheid toe. TOP
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening maar het eten kan beter. De frieten en het vlees van de runderhaassaté (€19,25) waren goed, maar de satésaus was waterig en vrijwel niet aanwezig. De salade was onverzorgd, weinig en smakeloos. Op grond van deze ervaring kan ik dit restaurant niet aanbevelen.
Lindsey R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig eetcafé voor lunch of diner. En voor in het weekend leuk om een drankje te doen. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prima restaurant: vriendelijk personeel, gezellige entourage en het eten was heerlijk. Goed als je snel een hapje wilt eten voordat je om 20.00 in het theater moet zijn.
De tafel van Frans G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Nu voor de 2e keer mogen aanschuiven bij BLVD en nog altijd prima eten/sfeer/bediening. Je moet niet gaan als je goedkoop uit wilt zijn maar wel als je lekker en ontspannen wil gaan eten. En daar gaat het tenslotte allemaal om.
Nel K.
Het was in een punt geweldig/gastvrij en heerlijk eten
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Personeel was heel vriendelijk. De broodjes waren lekker, alleen de uien waren niet vers, dus droog..
kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
voorafgaand aan de schouwburg lekker gegeten. Op vertoon van het kaartje 10% korting.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Een minimaal en fantasieloos broodje, De kaart schept andere verwachtingen
Ik had een broodje geitenkaas, het broodje was klein, de garnituur bestond alleen uit krulsla en een klein beetje paprika en een smakeloze dressing. Geen BLVD meer voor mij.