BLVD Café

Stadsplein 10 1181 ZM Amstelveen Nederland Kaart
31-203472880

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant BLVD Café

Gerechten van over de hele wereld

Bij BLVD Café ben je van harte welkom voor een kopje koffie, lekkere lunch of uitgebreid diner. Hier is alles mogelijk. Zowel op het terras als in het knusse restaurant is het goed toeven. De keukenbrigade tovert gerechten van over de hele wereld op tafel en de bediening adviseert je met veel plezier over een mooie bijpassende wijn. Geniet van deze sfeervolle en culinaire ervaring in Amstelveen!

Meer informatie over restaurant BLVD Café

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17:30 - 22:00 - Bar 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17:30 - 22:00 - Bar 10:00 - 02:00
Zondag vanaf 10:00 - Lunch 10:00 - 17:30 - Diner 17

• Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Tevreden.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Prima restaurant. Gezellig en lekker eten. We komen hier vaker.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekker gegeten, prima sfeer, voor herhaling vatbaar.
John B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Altijd een zekerheid voor bezoek aan de Schouwburg!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
heel lekker gegeten, goede steak en zalmfilet met lekkere groente erbij.
Hanny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Helaas broodjes besteld voor de lunch, maar toen alle tafeltjes om ons heen iets op tafel kregen en wij niet begon ik al te twijfelen. Bij navraag waar onze broodjes bleven, over diverse personeelsleden, helaas ....waarschijnlijk vergeten werd niet duidelijk. Drankjes hoefden wij niet te betalen, maar op het aanbod om het nog mals te proberen zijn wij maar niet in gegaan...wat een slechte service en dat op een dag begin januari, drankjes hoefden wij niet te betalen, dat was redelijk, maar dit is natuurlijk onvoorstelbare slechte service om bestelling te vergeten, komen hier nooitmeer
Mimi C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We gaven 10 euro fooi voor de bediening, die was Top.
Later op de bon gekeken waren we ondanks de AH actie best veel kwijt. We aten met zijn zessen en de drie duurste bij alles afgerekend wat ik niet echt eerlijk vindt. Zou zeggen 2e gratis bij de 2 dure en 2e gratis bij de 2 goedkopere gerechten. Zo doen ze bij de kleding winkels en dat doen ze heel goed!
Verder alles prima en zonder korting gaan we zeker weer terug.
H L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Nat wijnglas. Xtra Betalen voor patat bijgerecht. We hadden het hier wel eens beter mee gemaakt
Aline N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
De ontvangst was niet vriendelijk. Alle AH-mensen zaten in een aparte hoek van het restaurant, erg dicht op elkaar. Er werd later een andere kant op gekeken toen ik al een tijdje met m'n AH-boekje in m'n handen zat, terwijl er om gevraagd werd. De uiensoep was behoorlijk zout. Toen ik daar een opmerking over maakte, werd er beweerd dat dit door de kaas kwam. Maar er zat amper kaas op (alleen een uitgedroogd plakje op een stukje brood). Voor frites en groenten moest apart betaald worden. De genoemde ui was niet op de spie terug te vinden (zat natuurlijk allemaal in de soep), het vlees en de champignons waren lekker. Toetje had weinig toffee.
Marie-Claire D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wat een liefdeloosheid! Ontvangen alsof je overlast bezorgd en vervolgens genegeerd door het bedienend personeel. Veel te vette frites, slechte wijn. Sneu voor de bedienende dame die WEl haar best deed.

Kortom....niet echt een aanrader.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Redelijk trage bediening. Eten was heerlijk.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
We hebben aangegeven dat we naar de bios gingen dus op tijd weg wilden maar er was geen tijd meer voor her dessert. Als Tegemoetkoming werd de 2 frisdrank niet in rekening gebracht.
Warsha J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie en ambiance.
Super vriendelijk personeel, maar het duurt allemaal wel lang. Drinken besteld, moesten we een tijd op wachten.
Het eten was echt top, maar je moet geen haast hebben.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wij hadden om 17 uur gereserveerd, tot onze verbazing kon je pas vanaf 17.30 bestellen. Dit was zeer teleurstellend. Wij zijn ook weggegaan.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Weinig keus voor vegetariers.
Ko G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
op tweede kerstdag een fijne en gezellige avond gehad.
de gereserveerde tafel was feestelijk versierd en het gaf ons een fijn kerstgevoel. de menukaart was speciaal voor de kerst met een ruime keuze van heerlijke gerechtjes met
een goed glas wijn en een heerlijk nagerecht als ook de vriendelijke en behulpzame bediening.
verlieten wij het restaurant met een goed gevoel en komen zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Leuk modern restaurant. Sympathieke en snelle bediening. En heerlijk eten. Vooraf had ik een Steak tartaar met als hoofdgerecht en spier runderhaas. Super lekker.
R O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
2 keer in 2 maanden gegeten 1e keer bleek onze bestelling niet doorgegeven aan de keuken dus na een uur eindelijk eten, vanavond weer geprobeerd, na 3 kwartier wachten nog geen eten, slappe excuses en beterschap beloofd, uiteindelijk een uur gewacht en toen opgestapt zonder eten. Conclusie, nooit meer.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het eten was redelijk, niveau eetcafé.
De bediening was niet steeds even aardig; we moesten wat langer wachten op de extra bijbestelde frietjes en vroegen daar 2x naar waar enigszins onvriendelijk op gereageerd werd. Toen de frietjes er eindelijk waren werden ze nogal hard op tafel gekwakt. Ook het dessert werd op tafel gekwakt en ook niet bij de juiste personen. Er was behoorlijk veel lawaai (slechte akoestiek) en te harde muziek waardoor het lastig was elkaar goed te verstaan.
Ik kom er niet terug.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Pasta is enorm veel en flauw.