Blushing

Maandag t/m Vrijdag: 18:00 - 17:00

Zaterdag - 09:00 - 18:00
Zondag - 09:00 - 18:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Blushing

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Wij hadden een wat sjiekere gelegenheid verwacht, maar het eten maakte alles goed, wij waren met 4 volwassenen en hebben er erg van genoten!!
June K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Jammer dat de tafels aan de.kleine kant zijn en dat t dus snel.vol zit.
Je zit erg dicht op.elkaar.T broodje is heerlijk
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk en gaan soepel om met de wensen van de klant. Een aanrader.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Geen koekje of chocolaatje bij de koffie is zoals een café zonder bier.
Voor zo'n "klassezaak" zielig.
De dienster kwam 2 x met dezelfde vraag of we iets wilden eten.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We wilde ons vriendinnen weekendje Volendam in stijl afsluiten, door een drankje te gaan doen bij Blushing, dus de verwachtingen waren hoog!!!
Echter de geserveerde ice cappuccino voldeed niet! Er zat geen ijs in en hij was te zoet. Dit hebben we aangegeven aan de serveerster, die zijn in reactie, dat ze het ging doorgeven binnen, ze beaamde gelijk, dat er wel ijs in moet zitten, die bij ons ontbrak. Tijdens het afrekenen, werd de standaard d vraag gesteld, ‘was alles naar wens’. Weer aangeven dat de ice cappuccino niet naar wens was, oja, dat hoorde ik, was de reactie…verder is er niks mee gedaan…wat jammer is en een gemiste kans….uit mijn mond geen positieve reclame voor deze tent! Als zij zelf een drankje serveren, die niet in orde is, dan moeten zij, lijkt mij ook het boetenkleed daar voor aantrekken en service verlenen naar ons, door ons te compenseren.
Ik hoop dat dit bericht jou ook bereikt GORDEN, was al jammer dat je er niet was en dan zijn de drankjes ook nog is niet in orde….
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben hier zaterdagmiddag een koffie en theetje gedaan met een overheerlijke gezonde brownie. Wat een leuk zaakje, met een kaart voorzien van allemaal gezonde keuzes! Vriendelijke bediening!
We komen zeker nog een keer terug om te lunchen of high-tea-en, dit zag er nl ook erg goed uit.
Rinze W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Blushing sluit om 17:00; wij kwamen om 16:45 binnen en werden direct begroet. Nadat wij ons hadden geïnstalleerd en de jassen hadden uitgedaan werd ons verteld dat we geen koffie meer konden bestellen. Weinig servicegericht en commercieel!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als kado voor mijn moeder die 78 is geworden. Een klein feestje met dochter en kleindochter. Wat was dit lekker, gezellig, veel, top service en fantastische verzorging.
Heerlijk gegeten en gesnoept van een royal high tea. Nou en royal was het zeker. De gezelligheid en verzorging en service van het personeel was perfect en serieus waar nodig. Producten zijn eerlijk en heerlijk. Kortom; Gordon, je kan gewoon lekker met de oudjes op pad of zoals met het gezin van mijn vriendin en bff van mijn dochter, een mooie reis maken want het personeel in jou zaak in Blaricum heeft het helemaal voor elkaar. Dikke duim voor jullie jongelui. Dank jullie wel voor een heerlijke middag. Grt, van Dicky, Nohemi en mij, Jolanda.
cstam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eergisteren geweest, wrap bestelt, rucola sla met kipfilet plakjes en komkommer. Smaakte naar niks. € 7,95 . Chocomelk met slagroom ( slagroom waarschijnlijk heel gezond zonder zoetige smaak, smaakt naar niks) € 17,50 voor koffie, chocomelk en een wrap. Zeer ondermaats. Interieur vond ik meer een goedkope Turks koffiehuis lijken. Bediening langzaam en niet oplettend. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
M S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Prima broodje en koffie gedronken. Zonnig terras. Tafeltjes staan dicht op elkaar, maar het is ook niet zo'n groot terras. Vriendelijke bediening! Wel behoorlijk aan de prijs.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben genoten van de Blushing high tea! Mooi gepresenteerd, super vers, heerlijk en zonder suiker. De beste high tea tot nu toe!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Mijn vrouw en ik zijn vanmiddag voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst in Blushing Blaricum geweest. De inrichting is modern, en vooral wit (knipoog naar Jan des Bouvrie?). Het personeel is heel vriendelijk en de wachttijd was kort. We kozen beiden voor een Pzalm 50 (hoe kom je op zo'n naam als er gerookte zalm in zit); het was heel smakelijk. De koffie en de muntthee (welke laatste een keuze was van mijn vrouw) vielen ook in de smaak. De achtergrondmuziek was heel eentonig, maar dat mocht de pret niet drukken. Prima tent, en zeker voor herhaling vatbaar.
Myrest .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Woensdagmiddag gezellig geluncht op het terras. Bij aankomst een beetje overvallen doordat de tafeltjes dicht op elkaar staan maar daar waren we snel aan gewend en deed totaal geen afbreuk aan onze ervaring. Mijn dochter had een panini ham,kaas,tomaat die zo goed in de smaak viel dat ze daarna ook die met kip,pesto en kaas bestelde om deze te proeven. Ik had een zomersesalade met garnalen, zalm en rivierkreeftjes, in 1 woord: Heerlijk! Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, ook op een miscommunicatie tijdens de bestelling (mijn fout) werd zeer prettig gereageerd. Bij het afrekenen gelijk het kookboek meegenomen, erg lekkere recepten die makkelijk in de dagelijkse drukte toe te passen zijn! Ik zou een bezoekje dan ook zeker aanraden.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Top tent!
Leuk & hip om het zo maar te noemen.
Leuke bediening en het uitzicht is top !
Heerlijke gegeten in de middag met de Salad Ceasar , alles was vers, super !
Hier ga ik zeker nog meerdere malen komen :)
Smaakkraker .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De lunchgerechten waren redelijk, de service was prima, maar de inrichting en entourage waren zeer goedkoop. Ik had het gevoel dat ik bij een ijssalon was beland, die toch maar hadden besloten een lunchroom te worden. Alle meubelen plastic en een goedkope uitstraling. Geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
koffie gedronken met gebak er bij, beide heerlijk.
Helaas laat de hygiene nog al te wensen. Vieze tafel, menu kaart was koffie over heen gevallen wat een een vieze natte en plakkerige bedoeling gaf.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Ital .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Goede koffie! Veel verschillende en goede smaken, goede espresso en latte met koffie smaak ipv warme melk. Gerechten a la superfood, gevarieerd en gezond, zoetigheden met goede alternatieve voor suiker en toch lekker. De inrichting 100% gordon ????
Elinn R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
gelegen midden in de dorpskern van Blaricum. Een must als je houdt van verse sappen en eerlijke (gezonde) ingrediënten.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met vier dames gelunched in Blaricum
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en koffie verkeerd met caramel gedronken was heerlijk!
Duurde even voor t eten werdt opgenomen en de salade tonijn met quinoa was nou niet bepaald smakelijk gewoon een blik tonijn op een bord sla gekwakt met eigenlijk weinig opsmuk jammer!
Broodje Pastrami was wel erg lekker net als broodje koprollade. Helaas het brood extra besteld bij de salades kwam pas na dat we klaar waren met eten.... We zaten tegen de keuken aan en konden zo goed zien hoe t werdt bereid en dat was erg jammer! Meiden met knalrode lange nagels die met blote handen in potten olijven grabbelde niet even met handschoentjes aan ofzo alles zo?! Was erg onhygiënisch ook tafel afruimen en nog drankje bestellen duurde vreselijk lang terwijl zaak half leeg was , jammer ! Oh ja cola light is er niet maar wel biologische cola was zonder suiker zei meisje.... Nou niet dus op t etiket was te lezen dat t vol suiker zat product kennis? Koffie prima hier maar verder echt niet , zonde niet waar naar je geld bijna 100€ af moeten rekenen !
Lindsay D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Ik ben al een paar keer dit jaar samen met mijn moeder naar Blushing Blaricum en naar Blushing Amsterdam geweest. Vind het allebei 2 prachtige zaken. Amsterdam is wel duur met parkeren en moeilijker met parkeren maar toch is het een top zaak. Goede bediening, ze groeten netjes en vragen of alles na wens is. Ze ruimen ook netjes op als je klaar bent met eten. Het eten en drinken is heerlijk en de koffie ook mmmm. Soms zijn de prijzen wel wat duur maarja dat is niet zo heel erg, want je krijgt wel echt waar voor je geld Ben echt dik tevreden