Blushing

Maandag t/m Vrijdag: 18:00 - 17:00

Zaterdag - 09:00 - 18:00
Zondag - 09:00 - 18:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Blushing

Joop K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eerste bezoek aan restaurant Blushing gebracht. Lekker gegeten tegen een redelijke prijs!
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een genot om eens te lunchen zonder je druk te maken over calorieën en daarbij zulke fijne muziek op de achtergrond die je doet thuis voelen in 1 minuut. Het was het dubbel en dwars waard om helemaal vanuit Friesland (Dokkum) speciaal voor dit prachtige koffietentje langs te komen. We komen zeker weer! PS Leuke bediening!
Jo Ann B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super service en heel lekker en gezond eten . Een puntje;Ik vind dat er wel heel veel tafeltjes op het terras staan, het zou leuker zijn als je beide met je rug naar het pand toe zit. (Beetje krap zo.)
Carolina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk en behulpzaam personeel!
Goede kwaliteit eten.
Stan E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Mooie kaart, leuke sfeer en heel erg vriendelijke personeel. Wij hebben er geluncht en er staan diverse en heerlijke gerechten op de kaart. Heerlijke vega gerechten ook! Zeker de moeite waard om hier iets te gaan eten!
a.eschauzier .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig voor even een lunch of kopje koffie /thee, dat is precies waar het bij Blushing om gaat.
Aardige jongelui die bedienen, helaas Gordon niet gezien!
Fried S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Op een zonnige 8 april heerlijk geluncht met geweldig cappuccino bij blushing in Blaricum. Top locatie. Een Kadootje aan mijn vrouw dat zeer wel in de smaak viel. Voor herhaling vatbaar!
E-v-a .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima broodje gegeten en lekkere verse ingrediënten, maar:..... Mineraal water in een plastic wegwerpflesje serveren kan toch echt niet meer! Er zijn betere en milieuvriendelijkere alternatieven.
Helaas werd er gerookt op het terras onder de parasol, waardoor de rook bleef hangen. Ondertussen zaten wij ernaast te lunchen....
Fried S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijke lunch met geweldige cappuccino.
Het mooie weer gaf nog een extra impuls aan een lekkere lunch op het terras.
Mandij K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Blushing is een gezellig restaurant met een beetje bistro uitstraling. In Blaricum is het wel een beetje schipperen met de ruimte, maar als je komt met goede zin is dit goed opgelost. We hebben genoten van de heerlijke en gezonde gerechten. Wel misten we een kapstok. Al met al voor iedereen een aanrader hier eens langs (en binnen) te gaan.
Herbert T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke ambiance om met vrienden te lunchen. Gezellig druk en vriendelijk personeel. Eten is lekker en ziet er verzorgd uit.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke koffie
Hannef F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
prima maar die stoelen zijn leuk om te zien maar niet prettig om op te zitten te hard
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Te veel tafeltjes in deze ruimte. Maar verder was het echt top! De koffie en het broodje was echt super lekker. En een gezellige sfeer.
Wendy En Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Service oke, eten goed!
De ruimte klein, vol, en slechte akoestiek. En zoals ik al in de recenties las, het toiletpapier was op????
Christa H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De bediening van her personeelmis uitmuntend. De ambiance teleurstellend. Klein en benauwd. Plastic stoelen.
We hebben gelukkig op het terras kunnen lunchen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Mooie locatie, heerlijk verwarmd terras. Zeer vriendelijke bediening, high tea was super goed verzorgd en erg lekker! Prima wijn.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top eten
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Prijs kwaliteit verhouding slecht ruim 12 euro voor een hele kleine salade en dan ook nog weinig dressing dat je droge sla eet
tbon .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De inrichting van het Blushing ziet er goedkoop uit en ook de afwerking is niet netjes. Als er een smoothie, aan de bar, gemaakt wordt genieten alle gasten hiervan. Ook het eten was teleurstellend. Heel jammer