Blushing

Maandag t/m Vrijdag: 18:00 - 17:00

Zaterdag - 09:00 - 18:00
Zondag - 09:00 - 18:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Blushing

Anita W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij kwamen hier wel vaker eens lunchen en toen was alles prima maar dit keer was het eten echt een aanfluiting. Mijn geitenkaassalade van 10,50 euro was erg karig (1 plak geitenkaas, een paar schijfjes appel en wat noten op een klein schaaltje) en de salade met kippendij was vreselijk. Het leek gewoon broodbeleg (zout!!!!) en was met kerriemayonaise, erg dikke plakken waterige tomaten op een bedje van sla uit zo’n zakje. Tja, zo kunnen we zelf ook ‘koken’. Gelukkig was de bediening wel goed want we werden voor de kipsalade adequaat gecompenseerd. Helaas is Blushing voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Het was een teleurstelling.
R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We hadden bij Blushing Blaricum wel een echt hoogstandje verwacht. Maar helaas vielen onze verwachtingen tegen. De zaak mag wel een kleine opknapbeurt gebruiken en het zou heel prettig zijn dat tafels en stoelen bij elkaar passen. In dit geval was of de stoel te hoog of de tafel te laag, we hebben niet fijn gezeten. De lunch was echt ontzettend lekker maar helaas niet vullend omdat we maar 1 boterham kregen. Helaas later in de middag een ander tentje op moeten zoeken om toch nog wat te eten.
Rosa W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik voelde me welkom. Het eten was lekker. De prijzen redelijk en de service was goed, vriendelijk. Ik zou er graag weer komen.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Appeltaart was wat klef.
Rose S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De lunch was misschien, voor ons, wat weinig.. (avocadeau en de kip op brood). Hierdoor wel ruimte over voor een fantastische lekkernij; de brownie en appeltaart. Nooit eerder zo'n lekkere brownie op. Ook over de koffie waren wij razend ethousiast. Fantastische bediening! Daarnaast ontzettend blij met mijn kopjes =)
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wat en gezeur over restaurant Gordon! Gewoon hartstikke goed! Je kan goed zien wat hij neer heeft willen zetten, dat merk je gelijk al aan de bediening. Top!
P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was prima maar had geen wouw factor. Het eten was prima maar had geen wouw factor. Het eten was prima maar had geen wouw factor. Het eten was prima maar had geen wouw factor
Marcia-Pearl N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk high tea!
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heel gezellig ingericht
Alleen vond ik de tafeltjes te dicht op elkaar staan.maar smaken verschillen.????
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellige plek en komt Gordon ook nog even binnenstappen
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eerste bezoek aan restaurant Blushing gebracht. Lekker gegeten tegen een redelijke prijs!
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een genot om eens te lunchen zonder je druk te maken over calorieën en daarbij zulke fijne muziek op de achtergrond die je doet thuis voelen in 1 minuut. Het was het dubbel en dwars waard om helemaal vanuit Friesland (Dokkum) speciaal voor dit prachtige koffietentje langs te komen. We komen zeker weer! PS Leuke bediening!
Jo Ann B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super service en heel lekker en gezond eten . Een puntje;Ik vind dat er wel heel veel tafeltjes op het terras staan, het zou leuker zijn als je beide met je rug naar het pand toe zit. (Beetje krap zo.)
Carolina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk en behulpzaam personeel!
Goede kwaliteit eten.
Stan E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Mooie kaart, leuke sfeer en heel erg vriendelijke personeel. Wij hebben er geluncht en er staan diverse en heerlijke gerechten op de kaart. Heerlijke vega gerechten ook! Zeker de moeite waard om hier iets te gaan eten!
a.eschauzier .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig voor even een lunch of kopje koffie /thee, dat is precies waar het bij Blushing om gaat.
Aardige jongelui die bedienen, helaas Gordon niet gezien!
Fried S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Op een zonnige 8 april heerlijk geluncht met geweldig cappuccino bij blushing in Blaricum. Top locatie. Een Kadootje aan mijn vrouw dat zeer wel in de smaak viel. Voor herhaling vatbaar!
E-v-a .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima broodje gegeten en lekkere verse ingrediënten, maar:..... Mineraal water in een plastic wegwerpflesje serveren kan toch echt niet meer! Er zijn betere en milieuvriendelijkere alternatieven.
Helaas werd er gerookt op het terras onder de parasol, waardoor de rook bleef hangen. Ondertussen zaten wij ernaast te lunchen....
Fried S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijke lunch met geweldige cappuccino.
Het mooie weer gaf nog een extra impuls aan een lekkere lunch op het terras.
Mandij K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Blushing is een gezellig restaurant met een beetje bistro uitstraling. In Blaricum is het wel een beetje schipperen met de ruimte, maar als je komt met goede zin is dit goed opgelost. We hebben genoten van de heerlijke en gezonde gerechten. Wel misten we een kapstok. Al met al voor iedereen een aanrader hier eens langs (en binnen) te gaan.