Blushing

Huizerweg 4 1261 AW Blaricum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Blushing

Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Als kado voor mijn moeder die 78 is geworden. Een klein feestje met dochter en kleindochter. Wat was dit lekker, gezellig, veel, top service en fantastische verzorging.
Heerlijk gegeten en gesnoept van een royal high tea. Nou en royal was het zeker. De gezelligheid en verzorging en service van het personeel was perfect en serieus waar nodig. Producten zijn eerlijk en heerlijk. Kortom; Gordon, je kan gewoon lekker met de oudjes op pad of zoals met het gezin van mijn vriendin en bff van mijn dochter, een mooie reis maken want het personeel in jou zaak in Blaricum heeft het helemaal voor elkaar. Dikke duim voor jullie jongelui. Dank jullie wel voor een heerlijke middag. Grt, van Dicky, Nohemi en mij, Jolanda.
Cstam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eergisteren geweest, wrap bestelt, rucola sla met kipfilet plakjes en komkommer. Smaakte naar niks. € 7,95 . Chocomelk met slagroom ( slagroom waarschijnlijk heel gezond zonder zoetige smaak, smaakt naar niks) € 17,50 voor koffie, chocomelk en een wrap. Zeer ondermaats. Interieur vond ik meer een goedkope Turks koffiehuis lijken. Bediening langzaam en niet oplettend. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
M S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Prima broodje en koffie gedronken. Zonnig terras. Tafeltjes staan dicht op elkaar, maar het is ook niet zo'n groot terras. Vriendelijke bediening! Wel behoorlijk aan de prijs.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben genoten van de Blushing high tea! Mooi gepresenteerd, super vers, heerlijk en zonder suiker. De beste high tea tot nu toe!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Mijn vrouw en ik zijn vanmiddag voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst in Blushing Blaricum geweest. De inrichting is modern, en vooral wit (knipoog naar Jan des Bouvrie?). Het personeel is heel vriendelijk en de wachttijd was kort. We kozen beiden voor een Pzalm 50 (hoe kom je op zo'n naam als er gerookte zalm in zit); het was heel smakelijk. De koffie en de muntthee (welke laatste een keuze was van mijn vrouw) vielen ook in de smaak. De achtergrondmuziek was heel eentonig, maar dat mocht de pret niet drukken. Prima tent, en zeker voor herhaling vatbaar.
Myrest .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Woensdagmiddag gezellig geluncht op het terras. Bij aankomst een beetje overvallen doordat de tafeltjes dicht op elkaar staan maar daar waren we snel aan gewend en deed totaal geen afbreuk aan onze ervaring. Mijn dochter had een panini ham,kaas,tomaat die zo goed in de smaak viel dat ze daarna ook die met kip,pesto en kaas bestelde om deze te proeven. Ik had een zomersesalade met garnalen, zalm en rivierkreeftjes, in 1 woord: Heerlijk! Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, ook op een miscommunicatie tijdens de bestelling (mijn fout) werd zeer prettig gereageerd. Bij het afrekenen gelijk het kookboek meegenomen, erg lekkere recepten die makkelijk in de dagelijkse drukte toe te passen zijn! Ik zou een bezoekje dan ook zeker aanraden.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Top tent!
Leuk & hip om het zo maar te noemen.
Leuke bediening en het uitzicht is top !
Heerlijke gegeten in de middag met de Salad Ceasar , alles was vers, super !
Hier ga ik zeker nog meerdere malen komen :)
Smaakkraker .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De lunchgerechten waren redelijk, de service was prima, maar de inrichting en entourage waren zeer goedkoop. Ik had het gevoel dat ik bij een ijssalon was beland, die toch maar hadden besloten een lunchroom te worden. Alle meubelen plastic en een goedkope uitstraling. Geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
koffie gedronken met gebak er bij, beide heerlijk.
Helaas laat de hygiene nog al te wensen. Vieze tafel, menu kaart was koffie over heen gevallen wat een een vieze natte en plakkerige bedoeling gaf.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Ital .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Goede koffie! Veel verschillende en goede smaken, goede espresso en latte met koffie smaak ipv warme melk. Gerechten a la superfood, gevarieerd en gezond, zoetigheden met goede alternatieve voor suiker en toch lekker. De inrichting 100% gordon ????
Elinn R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
gelegen midden in de dorpskern van Blaricum. Een must als je houdt van verse sappen en eerlijke (gezonde) ingrediënten.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met vier dames gelunched in Blaricum
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en koffie verkeerd met caramel gedronken was heerlijk!
Duurde even voor t eten werdt opgenomen en de salade tonijn met quinoa was nou niet bepaald smakelijk gewoon een blik tonijn op een bord sla gekwakt met eigenlijk weinig opsmuk jammer!
Broodje Pastrami was wel erg lekker net als broodje koprollade. Helaas het brood extra besteld bij de salades kwam pas na dat we klaar waren met eten.... We zaten tegen de keuken aan en konden zo goed zien hoe t werdt bereid en dat was erg jammer! Meiden met knalrode lange nagels die met blote handen in potten olijven grabbelde niet even met handschoentjes aan ofzo alles zo?! Was erg onhygiënisch ook tafel afruimen en nog drankje bestellen duurde vreselijk lang terwijl zaak half leeg was , jammer ! Oh ja cola light is er niet maar wel biologische cola was zonder suiker zei meisje.... Nou niet dus op t etiket was te lezen dat t vol suiker zat product kennis? Koffie prima hier maar verder echt niet , zonde niet waar naar je geld bijna 100€ af moeten rekenen !
Lindsay D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Ik ben al een paar keer dit jaar samen met mijn moeder naar Blushing Blaricum en naar Blushing Amsterdam geweest. Vind het allebei 2 prachtige zaken. Amsterdam is wel duur met parkeren en moeilijker met parkeren maar toch is het een top zaak. Goede bediening, ze groeten netjes en vragen of alles na wens is. Ze ruimen ook netjes op als je klaar bent met eten. Het eten en drinken is heerlijk en de koffie ook mmmm. Soms zijn de prijzen wel wat duur maarja dat is niet zo heel erg, want je krijgt wel echt waar voor je geld Ben echt dik tevreden
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het decor, tsja.. Erg kitsch. Dit was enigszins te verwachten. Een erg vriendelijke bediening, niet opdringerig, vriendelijk en tijd voor een praatje ondanks de volle bak. De koffie was heerlijk. Lang geleden zo een goede café latté op.
MarjoleinEvelien .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
In verband met de babyshower van een vriendin togen we met 10 dames naar Blushing Blaricum. Helaas was er iets mis gegaan in de communicatie en was er niet op onze komst gerekend. Dit werd echter op een geweldige en zeer vlotte wijze opgelost, ondanks dat de hele tent vol zat. Complimenten hiervoor. Vervolgens werden overladen met de meest verrukkelijke hapjes. Ik dacht dat ik wel wat gewend was op het gebied van high tea maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Verrukkelijk! Verrukkelijk! Verrukkelijk! De beste high tea die ik ooit geproefd heb. Wij komen zeker nog eens terug!
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met een kleine peuter (bijna 2 jaar) gaan lunchen en door de boot genomen is het goed bevallen. De ruimte is "kek" ingericht en modern met een klassiek tintje. Persoonlijk vonden wij de stoelen (hard plastic, nep-barok) geen gezicht maar het was er best op uit te houden. Wel was het goed druk en dan staan er wel erg veel tafeltjes in de relatief beperkte ruimte.

De koffie is werkelijk subliem en alleen daarvoor komen we al terug. De broodjes en salades gaan wat buiten de gebaande paden en dat is erg verfrissend. Al met al lekker, maar redelijk aan de prijs en daarvoor niet vullend genoeg (voor menigeen). Ook de smoothies en sappen zijn een goede verbreding van het aanbod.

De bediening is zo snel als redelijkerwijs kan (druk, druk) en daarnaast vriendelijk en correct. Eén puntje van kritiek: neem het biologische en gezonde af en toe met een korreltje zout (letterlijk) want producten zijn (over het algemeen) niet vrij van additieven en biologische oorsprong is in sommige gevallen twijfelachtig. Ook het "gezonde" karakter van bijvoorbeeld de taarten kan je op het verkeerde been zetten: zoeten met stevia (in plaats van suiker) wil niet zeggen dat een gebakje koolhydraatarm is. Maar met die aantekening in het achterhoofd toch goed om bewuster te gaan ontbijten, lunchen, koffiedrinken of borrelen: zeker niet verkeerd.
Kouwe230 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Op 1 December heb ik met een vriendin bij Blushing in Blaricum geluncht. De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer vond ik wat kil met de blauwe plastic stoeltjes en spiegelglaswand.
We hebben allebei een kinky Quinoa Salade besteld en die liet erg lang op zich wachten (3 kwartier), ondanks dat het rustig was op dat moment. De salade zag er goed uit en was erg lekker, maar het was wel wat weinig. Voor € 12,50 verwacht je een flinke maaltijdsalade, maar het was meer een bijgerecht. Ook een broodje Pzalm 50 besteld ... die was eveneens lekker maar voor € 8,95 wat karig. Dan nog maar een lekker stuk appeltaart met slagroom erbij genomen ... l'histoire se repête: redelijk lekker (niet denderend) en ook weer erg duur: € 5,70). Mijn suggestie zou zijn om ofwel de hoeveelheden wat aan te passen, of de prijs. Ook een deurdranger zou prettig zijn; tot drie keer toe werd de toegangsdeur niet dichtgedaan ... toch een beetje te fris in december.
Mariskadegroot .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Zondag 29 november geweest voor een capuchino en een latte machiato. De capuchino was goed alleen de latte machiato had beter gereserveerd kunnen worden in een glas met een oor eraan ivm de warmte van de latte. Verder viel het ons op dat er 2 meiden waren met erg lang haar,wat niet in een knot zat maar los. Niet echt smakelijk op je appeltaart. Verder lagen er op de vloer hier en daar wat smukkies net zoals bij het damestoilet. Voor de rest een mooie tent met vriendelijke medewerkers.
Wen D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Royal High Tea gehad op zondagmiddag! Zag er keurig uit en smaakte fantastisch! Alleen het voorgeschreven: 12 soorten thee, verse munt, luxe bestek ontbrak maar maar mocht onze pret niet drukken. Tip; iets grotere bordjes gebruiken, maak voor het aantal personen hetzelfde aantal broodjes, wij moesten nu delen en klungelen zonder fatsoenlijk bestek.
Alex7 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Even wennen dat je zelf eerst aan de bar moet bestellen en afrekenen. Pompoensoep was op, dan maar als alternatief een tomatensoep voor € 6,95 waarin de beloofde biologische balletjes helaas ontbraken. Cheesecake erg lekker. Cappuccino top, zoals deze behoort te zijn. Uitgebreide kaart met veel biologische en gezonde keuzes, wel wat prijzig. Tafeltjes buiten staan dicht op elkaar, waardoor je snel in contact komt met andere gasten. Bediening is vriendelijk.