Blushing

Maandag t/m Vrijdag: 18:00 - 17:00

Zaterdag - 09:00 - 18:00
Zondag - 09:00 - 18:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Blushing

Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prijs kwaliteit is erg goed, broodje tonijnsalade is top! Jammer dat er niks word gedaan aan de enorm grote loslopende honden, ik vind dat niet netjes. Honden ok, maar niet bij mij op tafel.
Tischa .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Broodje kip was erg mager. Op de kaart ziet het er prachtig uit. Kippendijfile blijken 2 dunne plakjes vette vleeswaren te zijn. Eitje is blauw. Jammer.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Vond t alleen jammer dat we 2 x wat vroegen om te drinken en eten dat dat er niet was.
en t was binnen wat koud niet behachelijk .dat was jammer ,.verder is t personeel erg aardig en t eten was heerlijk .
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wat een top tent! Onwijs fijn dat het bijna allemaal gezonde keuzes zijn. Zo past het binnen elk dieet. Zonder stress kan je daar gaan eten. Past helemaal binnen personal body plan! Love it. Wij komen zeker een keer terug.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima. Wel beetje karig voor wat je betaalt. Het eten was wel goed qua smaak en de koffie heerlijk. De cheesecake was voortreffelijk alleen voor dat geld kan je een hele kopen bij de AH.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Was lekker, alleen had ik zand door mijn salade.
De smaak was goed.
En er werd niet naar drank gevraagd toen we ons eten kregen.
Carmen I.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
namen van gerechten zijn humoristisch en origineel
de rechten vonden we overeenkomen met gerechten in andere lunchrooms, mag best origineler en creatiever
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij kwamen hier wel vaker eens lunchen en toen was alles prima maar dit keer was het eten echt een aanfluiting. Mijn geitenkaassalade van 10,50 euro was erg karig (1 plak geitenkaas, een paar schijfjes appel en wat noten op een klein schaaltje) en de salade met kippendij was vreselijk. Het leek gewoon broodbeleg (zout!!!!) en was met kerriemayonaise, erg dikke plakken waterige tomaten op een bedje van sla uit zo’n zakje. Tja, zo kunnen we zelf ook ‘koken’. Gelukkig was de bediening wel goed want we werden voor de kipsalade adequaat gecompenseerd. Helaas is Blushing voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Het was een teleurstelling.
R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We hadden bij Blushing Blaricum wel een echt hoogstandje verwacht. Maar helaas vielen onze verwachtingen tegen. De zaak mag wel een kleine opknapbeurt gebruiken en het zou heel prettig zijn dat tafels en stoelen bij elkaar passen. In dit geval was of de stoel te hoog of de tafel te laag, we hebben niet fijn gezeten. De lunch was echt ontzettend lekker maar helaas niet vullend omdat we maar 1 boterham kregen. Helaas later in de middag een ander tentje op moeten zoeken om toch nog wat te eten.
Rosa W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik voelde me welkom. Het eten was lekker. De prijzen redelijk en de service was goed, vriendelijk. Ik zou er graag weer komen.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Appeltaart was wat klef.
Rose S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De lunch was misschien, voor ons, wat weinig.. (avocadeau en de kip op brood). Hierdoor wel ruimte over voor een fantastische lekkernij; de brownie en appeltaart. Nooit eerder zo'n lekkere brownie op. Ook over de koffie waren wij razend ethousiast. Fantastische bediening! Daarnaast ontzettend blij met mijn kopjes =)
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wat en gezeur over restaurant Gordon! Gewoon hartstikke goed! Je kan goed zien wat hij neer heeft willen zetten, dat merk je gelijk al aan de bediening. Top!
P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was prima maar had geen wouw factor. Het eten was prima maar had geen wouw factor. Het eten was prima maar had geen wouw factor. Het eten was prima maar had geen wouw factor
Marcia-Pearl N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk high tea!
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heel gezellig ingericht
Alleen vond ik de tafeltjes te dicht op elkaar staan.maar smaken verschillen.????
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellige plek en komt Gordon ook nog even binnenstappen
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eerste bezoek aan restaurant Blushing gebracht. Lekker gegeten tegen een redelijke prijs!
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat een genot om eens te lunchen zonder je druk te maken over calorieën en daarbij zulke fijne muziek op de achtergrond die je doet thuis voelen in 1 minuut. Het was het dubbel en dwars waard om helemaal vanuit Friesland (Dokkum) speciaal voor dit prachtige koffietentje langs te komen. We komen zeker weer! PS Leuke bediening!
Jo Ann B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super service en heel lekker en gezond eten . Een puntje;Ik vind dat er wel heel veel tafeltjes op het terras staan, het zou leuker zijn als je beide met je rug naar het pand toe zit. (Beetje krap zo.)