Blushing Amsterdam

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Blushing Amsterdam

Simonida P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Top personeel. Dacht meteen mee met mijn dieet/allergie. Nog nooit zo goed meegemaakt ????zeer goed geregeld . Waren ze overal maar zo
Fer. E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Personeel is supertraag en helft is aangenomen voor de koppie. Ik zat een halfuur buiten te wachten op het terras voor het opnemen van de bestelling. Ik liep nog naar binnen om te zeggen dat ik buiten zat maar blijkbaar was het niet nodig iemand naar ons toe te te sturen. Vervolgens ben ik binnen gaan zitten in de hoop dat het dan vlotter zou gaan. Binnen was het rustig (2 tafels maar bezet) en alsnog slaagde het personeel erin om de bestelling laat op te nemen #heelteleurstellend..
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Leuk om gezien te hebben. Mooi bestek! Snelle service uit de keuken.
Veel bediening om ons heen dus ook hier een snelle service. De salade geitenkaas vond ik opgemaakt met teveel appel en walnoten en te weinig sla. Jammer dat twee stukjes brood en boter €2,00 extra moeten kosten.
Er hangt een goede sfeer en de bedrijfsvoering klopt.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Dit restaurant was een prima keuze! Met het buiten wachten op een tafeltje was een minpuntje, maar het mooie weer compenseerde veel.
Brian R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Cold Coffee, unfresh Food. Slow Service.

Al tweede slechte ervaring bij deze tent. Dez
Deze keer koude koffie, muf slap broodje en arrogante trage bediening.
Fer. E.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
lekker eten, mag goedkoper. vooral omdat het gerechten zijn die je supermakkelijk kan maken. Voor de rest vriendelijk personeel en de crowd wordt gelukkig niet overheerst door "oud-zuid" people.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Was druk maar erg gezellig
Machteld F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg op elkaar gepropt. Komt goedkoop over.
Het personeel is niet op de hoogte van het feit dat je kunt reserveren via Iens.
Toen we op de gereserveerde tijd binnen kwamen was de reactie:’ Wij reserveren niet’.
Maryse V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Broodjes zijn erg klein (1 boterham) vonden wij erg weinig en in verhouding duur.
Verder prima en erg gezellig!
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Overvol en te weinig bediening, moesten wachten terwijl er diverse tafeltjes leeg waren. Duurde lang voor we werden geholpen.
Slecht smoesje als excuus voor slechte bediening.
Broodje was goed. Partner kreeg een ander drankje als besteld. Prijs/kwaliteitverhouding is niet reëel. Helaas....geen tweede keer meer.
lekkerbek J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Super leuk gezellige bediening
lekkere koffie en heerlijk geluncht hier komen we graag nog eens terug een aanrader het was die dag erg druk en de bediening bleef allert en vriendelijk.
Jojanne .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vandaag heerlijk geluncht, smaakvolle broodjes. Don corleone is een aanrader. Wij vonden het een mooi ingerichte zaak, en een heel aardige bediening. Locatie is natuurlijk top.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De quinoa salade sloeg nergens op.
De geroosterde paprika die op de kaart bij deze salede stond,was een klein mini stukje.
Het decor is goedkoop.
Service is overdreven,ze komen verwaand over.maar ok
Maar het eten slecht.
Ook is het niet moeilijk om een mooie pompoensoep op tafel te zetten.deze was ook niet echt naar smaak.
Jammer.mooie plek om te vertoefen.maar ik kom niet meer terug
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Na een bezoek aan het stedelijk museum, gebruikten we de lunch bij Blushing Amsterdam. Het feit dat Gordon dit concept heeft bedacht en opgezet zal voor sommige bezoekers een plus zijn, anderen zullen Blushing wellicht om deze reden geen eerlijke kans geven. Wij staan hier echter volledig neutraal in en beoordelen dit restaurant puur op basis van onze ervaringen. We kunnen ons aansluiten bij andere reviews die stellen dat de zaak iets te vol is. Het bedienend personeel moet zich soms met veel moeite tussen de gasten door wringen en dit geeft een ietwat onrustig gevoel. De zaak is verder netjes ingericht. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het past allemaal bij elkaar en vormt een licht, bijna zindelijk geheel wat volgens ons past bij de healthy uitstraling die men in het concept nastreeft. Het vreemde bestelsysteem is afgeschaft, de bestelling wordt gewoon door een medewerker opgenomen en uitgeserveerd. Na een prima Ice cappucino bestelde ik een geitenkaasalade, mijn partner bestelde de Cesar Salad. De salades waren in orde. We hebben ze beter gegeten, maar vaak genoeg ook veel slechter en zeker gezien de redelijke prijs (voor Amsterdam-Zuid) zijn we tevreden. Blushing is misschien wel niet de reden om naar de hoofdstad af te reizen, maar museumbezoekers en shoppers die een goede lunch/koffie willen voor een redelijke prijs in een leuk etablissement zullen hier niet worden teleurgesteld.
oppers .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vanmiddag even naar Amsterdam en Geluncht, wat mij gelijk opviel is dat alles er op elkaar gepropt staat dus je wurmt je naar je plaats. Daar aan gekomen duurt het even voor je de aandacht van het personeel hebt, die is erg op zichzelf gericht en als ze wat brengen gaat het erg onpersoonlijk ze zetten het neer zonder je even aan te kijken! Ik verwacht als je toch een leuk concept heb en niet goedkoop er meer aandacht voor de klant zou zijn. Ik zal hier ook niet terug komen en ook mijn vrienden kring dit niet aanraden, wel jammer want mijn verwachting was best hoog.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Zeer nieuwsgierig naar hoe het zijn, zijn we bij Blushing gaan lunchen. Na kort gewacht te hebben, waarbij het personeel je goed update wanneer er plek voor je is, hebben we ons aan de gezellig ingerichte tafel en stoel gezet. De menukaart biedt vele keuzes, erg moeilijk om tussen al die lekkere dingen te kiezen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Gordon's favorite. Dit is nu ook onze favoriet, een broodje dat goed belegd is met pastrami, kool , augurkjes, etc.. Zeker een aanrader.
Het personeel is uiterst vriendelijke en servicegericht. Bediening is snel en oplettend.
Kortom een goede plek voor de lunch en koffie.
ellenhk .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
aangenaam verrast! ok tuurlijk wisten wij dat het van Gordon was maar wij waren vooral heel benieuwd en het heeft ons aangenaam verrast! Alleen maar lekkere dingen op de kaart waardoor het moeilijk kiezen is. ook de namen van de gerechten brengt een glimlach op je gezicht. veelal zelfgemaakt en biologisch en/of zonder gluten en/of suiker. de zelfgemaakte tomatensoep is heerlijk. inrichting lekker kitsch maar niet té.
Proever101973 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Onduidelijk systeem. Eerst zitten....menukaart bestuderen. ...naar kassa lopen. ...bestellen en afrekenen. Dan wachten op bestelling. Geeft een rommelig geheel. Waarschijnlijk is het nodig....omdat men anders wegloopt zonder te betalen? Ze zullen waarschijnlijk nooit fooi krijgen.
Aankleding mooi en gezellig. Wel erg veel tafeltjes voor de ruimte. ...erg dicht op elkaar.
Menukaart is origineel en eten en drinken super lekker. Lang geleden dat ik ergens zo lekker geluncht heb. Zeker voor herhaling.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Vandaag lunch bij Blushing! Als alle tafeltjes bezet zijn is het wel verstandig om 2 kassa's te openen! Je staat een tijd in de rij om te bestellen en te betalen. Rode huiswijn ok! Sawadeechicken en Gordon his favorite pastrami ok! Prijs/kwaliteit goed!
Dionne V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij zijn afgelopen zaterdag voor het eerst iets gaan drinken bij Blushing Amsterdam. Wij hadden koffie, thee en een verse appelsap. Dit was allemaal erg leuker en de bediening was goed. Wel zaten wij kort bij de ingang waar dus een hele rij stond te wachten om te bestellen of op een plekje. Wel was het erg leuk om te zien dat Gordon zelf ook meehielp in de bediening en was niet te beroerd om een praatje te maken bij de tafels. Ook nam hij alle tijd om op de foto te gaan! De zaak was gezellig en leuk ingericht. Het was voor herhaling vatbaar.