Blushing Amsterdam

- Ontbijt 08:00 - 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jojanne .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vandaag heerlijk geluncht, smaakvolle broodjes. Don corleone is een aanrader. Wij vonden het een mooi ingerichte zaak, en een heel aardige bediening. Locatie is natuurlijk top.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De quinoa salade sloeg nergens op.
De geroosterde paprika die op de kaart bij deze salede stond,was een klein mini stukje.
Het decor is goedkoop.
Service is overdreven,ze komen verwaand over.maar ok
Maar het eten slecht.
Ook is het niet moeilijk om een mooie pompoensoep op tafel te zetten.deze was ook niet echt naar smaak.
Jammer.mooie plek om te vertoefen.maar ik kom niet meer terug
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Na een bezoek aan het stedelijk museum, gebruikten we de lunch bij Blushing Amsterdam. Het feit dat Gordon dit concept heeft bedacht en opgezet zal voor sommige bezoekers een plus zijn, anderen zullen Blushing wellicht om deze reden geen eerlijke kans geven. Wij staan hier echter volledig neutraal in en beoordelen dit restaurant puur op basis van onze ervaringen. We kunnen ons aansluiten bij andere reviews die stellen dat de zaak iets te vol is. Het bedienend personeel moet zich soms met veel moeite tussen de gasten door wringen en dit geeft een ietwat onrustig gevoel. De zaak is verder netjes ingericht. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het past allemaal bij elkaar en vormt een licht, bijna zindelijk geheel wat volgens ons past bij de healthy uitstraling die men in het concept nastreeft. Het vreemde bestelsysteem is afgeschaft, de bestelling wordt gewoon door een medewerker opgenomen en uitgeserveerd. Na een prima Ice cappucino bestelde ik een geitenkaasalade, mijn partner bestelde de Cesar Salad. De salades waren in orde. We hebben ze beter gegeten, maar vaak genoeg ook veel slechter en zeker gezien de redelijke prijs (voor Amsterdam-Zuid) zijn we tevreden. Blushing is misschien wel niet de reden om naar de hoofdstad af te reizen, maar museumbezoekers en shoppers die een goede lunch/koffie willen voor een redelijke prijs in een leuk etablissement zullen hier niet worden teleurgesteld.
Oppers .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vanmiddag even naar Amsterdam en Geluncht, wat mij gelijk opviel is dat alles er op elkaar gepropt staat dus je wurmt je naar je plaats. Daar aan gekomen duurt het even voor je de aandacht van het personeel hebt, die is erg op zichzelf gericht en als ze wat brengen gaat het erg onpersoonlijk ze zetten het neer zonder je even aan te kijken! Ik verwacht als je toch een leuk concept heb en niet goedkoop er meer aandacht voor de klant zou zijn. Ik zal hier ook niet terug komen en ook mijn vrienden kring dit niet aanraden, wel jammer want mijn verwachting was best hoog.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Zeer nieuwsgierig naar hoe het zijn, zijn we bij Blushing gaan lunchen. Na kort gewacht te hebben, waarbij het personeel je goed update wanneer er plek voor je is, hebben we ons aan de gezellig ingerichte tafel en stoel gezet. De menukaart biedt vele keuzes, erg moeilijk om tussen al die lekkere dingen te kiezen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Gordon's favorite. Dit is nu ook onze favoriet, een broodje dat goed belegd is met pastrami, kool , augurkjes, etc.. Zeker een aanrader.
Het personeel is uiterst vriendelijke en servicegericht. Bediening is snel en oplettend.
Kortom een goede plek voor de lunch en koffie.
Ellenhk .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
aangenaam verrast! ok tuurlijk wisten wij dat het van Gordon was maar wij waren vooral heel benieuwd en het heeft ons aangenaam verrast! Alleen maar lekkere dingen op de kaart waardoor het moeilijk kiezen is. ook de namen van de gerechten brengt een glimlach op je gezicht. veelal zelfgemaakt en biologisch en/of zonder gluten en/of suiker. de zelfgemaakte tomatensoep is heerlijk. inrichting lekker kitsch maar niet té.
Proever101973 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Onduidelijk systeem. Eerst zitten....menukaart bestuderen. ...naar kassa lopen. ...bestellen en afrekenen. Dan wachten op bestelling. Geeft een rommelig geheel. Waarschijnlijk is het nodig....omdat men anders wegloopt zonder te betalen? Ze zullen waarschijnlijk nooit fooi krijgen.
Aankleding mooi en gezellig. Wel erg veel tafeltjes voor de ruimte. ...erg dicht op elkaar.
Menukaart is origineel en eten en drinken super lekker. Lang geleden dat ik ergens zo lekker geluncht heb. Zeker voor herhaling.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Vandaag lunch bij Blushing! Als alle tafeltjes bezet zijn is het wel verstandig om 2 kassa's te openen! Je staat een tijd in de rij om te bestellen en te betalen. Rode huiswijn ok! Sawadeechicken en Gordon his favorite pastrami ok! Prijs/kwaliteit goed!
Dionne V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij zijn afgelopen zaterdag voor het eerst iets gaan drinken bij Blushing Amsterdam. Wij hadden koffie, thee en een verse appelsap. Dit was allemaal erg leuker en de bediening was goed. Wel zaten wij kort bij de ingang waar dus een hele rij stond te wachten om te bestellen of op een plekje. Wel was het erg leuk om te zien dat Gordon zelf ook meehielp in de bediening en was niet te beroerd om een praatje te maken bij de tafels. Ook nam hij alle tijd om op de foto te gaan! De zaak was gezellig en leuk ingericht. Het was voor herhaling vatbaar.
Amelvroege .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Systeem onduidelijk, eerst zitten, kaart bestuderen, keuze maken, dan opstaan en langs vele stoelen en tafels naar de bar in een lange rij staan om te bestellen ( zaterdag 24.10.2015 om 16.45 uur waren de gerechten, die ik wilde uitverkocht ), dus moest ik weer de kaart gaan bekijken en op nieuw bestellen ( gelukkig wist ik het tafelnummer en kon ik het laatste stuk cheese cake bestellen ) Dan weer terug door de drukte terug naar je tafel en wachten tot de bestelling komt. Bediening kort aangebonden, het was ook zeer druk geef ik toe, maar daar hoeven de klanten niet onder te lijden.. toch ?? De Moet & Chandon Ice Imperial ( € 12,00 ) werd gereserveerd in een normaal champagne glas ( flute ) met 4 !! blokjes ijs en een grote aardbei, dus veel champagne zat er niet in. Advies; als je al champagne reserveert, dan gewoon in een flute en de M&C Imperial Ice, zoals het hoort, in een groot glas met 3 blokjes ijs, enkele blaadjes mint, een limoen en een bevroren aardbei of framboos. Dan mag ie ook € 14,00 kosten. Maak er een feestje van. Verder veel gasten / toeristen van buiten Amsterdam. Vond dat de interieurstilist minder op dreef is geweest bij de inrichting van de zaak, maar ja over smaak valt niet te twisten en kun je blijkbaar ook niet kopen.
Positief: de bedienende jongelingen zijn schattig en ( dat moet gezegd worden ) voor de chique buurt Amsterdam Zuid is Blushing aangenaam geprijsd. Zal mede de reden zijn dat de zaak zo vol was en naar horen goed loopt.

Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Van buiten is het niet echt duidelijk dat het om Blushing gaat, je moet het echt weten.
De zaak oogt mooi. Wel erg vol en op elkaar gepropt.
De koffie en chocoladetaart was heerlijk. Maar de koudgeperste groentesap kwam gewoon uit een flesje, voor take away prima maar in de bar zelf zou ik dat in een mooi glas met een schijfje fruit presenteren. De prijs kwaliteit was wel in orde.
Ook vind ik het jammer dat je niet aan tafel bediend wordt.
Verder echt nog wel wat verbeterpunten in de details, zoals vettige waxinelicht houders, geen papier in de toiletten om 17:15 uur zowel de toiletten zelf als bij de wasbak.
Ystar T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vriendelijke, behulpzame en vlotte bediening. Erg goed eten en verse sapjes. Beetje wennen het voor mij nieuwe concept zelf te moeten bestellen aan de bar, onduidelijke rijen aan de bar (waardoor irritatie) en drukte bij binnenkomst, tafeltjes veels te dicht op elkaar (haal er 4 weg) ja kan er nauwelijks langs. Heeft de uitstraling van een luxe restaurant maar is een "afhaal koffie tent" beetje mind mixed up. Zou vanwege de drukte niet snel weer gaan. Deze set up is meer voor toeristen bedoeld.
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Vandaag voor het eerst geluncht bij Blushing. Kleiner zaakje dan verwacht, maar wel een plekje kunnen bemachtigen. Lekkere broodsoorten en ruim belegd en nog healthy ook. (Geld zeker waar voor wat je krijgt). Ook de koffie smaakte prima. Kom hier zeker terug hoor.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zaterdagmiddag prima geluncht bij Blushing. Ik wilde er naar toe vanwege de aansprekende kaart, absoluut niet vanwege Gordon. Tot onze stomme verbazing hadden we zo een plaatsje gemachtigd. Binnen was het allemaal slecht georganiseerd. Veel te veel stoelen, zowel de bediening als de gasten konden er niet door. Ook omdat je aan de bar moet bestellen, duurt het opnemen van de bestelling erg lang. Mensen moeten als ze aan de beurt zijn de kaart nog eens gaan bestuderen.
Wij aten kip Sawadee en de courgette Pasta. Beide prima, net zoals de cappuccino. De bediening was ook erg attent. Leuke jonge lui. Kort om als ze er wat tafeltjes en stoelen uit gooien een prima plek om zeker nog eens terug te gaan. Had ik van te voren niet verwacht, dacht eens en nooit weer. Maar dat is zeker niet waar.