Bluefinger Restaurant

Stadionplein 20 8025 CP Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bluefinger Restaurant

In Bluefinger wordt gezellig uit eten gaan een bijzondere belevenis. Nergens anders in Zwolle vindt u namelijk een restaurant waar u zo ongedwongen kunt dineren met familie, vrienden of kennissen in een werkelijk schitterende ambiance. Kies voor een intieme nis, het wijnkabinet of een tafeltje met zicht op de open keuken. En laat u vervolgens verrassen door de authentieke menukaart met heerlijke gerechten. U kunt gaan voor ons 3-gangen keuzemenu a €37,00 per persoon, of uw diner samenstellen middels onze a la carte kaart.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bluefinger Restaurant

Busstation op loopafstand (5 a 10 min.)
  • Kom je met de auto?
    Entree via Hotel Lumen en eigen entree naast de hoofdingang van PEC Zwolle
  • : Parkeerplaats PEC Zwolle

Maandag t/m vrijdag 06:45 - 22:00 uur
Zaterdag & zondag 08:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bluefinger Restaurant

G W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten, bediening en service is hier voortreffelijk. Zeer goede chef met sublieme smaaksensaties. Borden opgemaakt als schilderijtjes. Chapeau!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wat een smaak op je bord....super. Gezellige, vriendelijke bediening. Meer dan de moeite van een bezoek waard.
Bertine K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Aangenaam verrast gisterenavond in dit voor ons nieuwe restaurant. Heerlijk eten qua smaak, en een lust voor het oog. Fijne omgeving en uitstekende bediening. Kwalitatief hoogstaand in een goede prijs-kwaliteitverhouding.
friandises .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wat je ver haalt is lekker.....maar niet altijd!!
Slechts 30 km. bij ons vandaan hebben we restaurant Bluefinger, in Zwolle, ontdekt. Restaurant Bluefinger, naast 't Lumen hotel en PEC-Zwolle stadion gelegen. Parkeren voor de deur.
We hadden een 5 gangendiner die bestond uit een
voorgerecht van rundtartaar, mierikswortel, lage temperatuur gegaarde dooier van scharrelei, gegrilde rode biet, coulis van bladpeterselie en creme van mascarpone en macadamia.
Gevolgd door, op de huid gebakken zalm, vichyssoise van rucola, gepofte paarse wortel, geroosterde pastinaak en parelgort.
Likkebaardend begonnen aan de roodbaars en gegrilde coquille, tortellini met gamba, jus van inktvis en dashi, creme van broccoli en geroosterde broccoli.
Het feestje bleef doorgaan.....daar kwam de ossenhaas met jus van morilles, aardappel mousseline, gebakken witlof met gerookte beurre noisette.
Daarna eclair gevuld met creme van banaan, gel van passiefruit en curry, pistache, merenque, korianderpoeder en sorbet van kokos.
Een jong gedreven team, die de sterren van de hemel kookt, daar worden we "bliede fan" :)
Prijs-kwaliteit......super.
Op weg naar onze auto, hebben we nog even de horlepiep gedanst.
Het was een mooie, smaakvolle avond. Bedankt enne....tot ziens!!!
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
29 juni samen met een collega bij Bluefinger restaurant gegeten.
Beide voor een visgerecht gekozen met een heerlijk glas chardonnay.
De bediening was erg vriendelijk en correct.
We hebben onwijs genoten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

leerkes .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
woensdag 18 mei erg top gegeten bij het Bluefinger restaurant.
wij hebben 3 gangen keuze menu gekozen echt heerlijk, lekkere wijnen veel aandacht voor wijn spijs heerlijke avondje uit!
de koks zie je in de grote open keuken koken echt genieten, bediening erg vriendelijk en bekwaam.
wij komen zeker terug met onze kennissen of famillie.

mvg fam Leerkes

Willem_Steenmeijer .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Woensdag 18 mei 2016 in Bluefinger in Zwolle gegeten. Het eten was geweldig en de bediening was super! Kortom, echt een aanrader.
bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben het pinkstermenu gegeten.
Mijn partner koos voor vis en ik voor vlees.
Na een lekkere amuse met een glaasje prosecco.
Hadden we tonijn en kokkels cannelloni van yellowfin tonijn. Lekker verfijnd van smaak.
Gerookte eendenborst met een bonbon van ganzenlevermousse. Goed gecombineerd met wat bietjes..
Hoofdgerechten: waren gebakken zetduiveltje medaillons met zacht gegaard buikspek. Geweldige smaken bij elkaar gegarneerd met wat worteltjes en groene asperges.
Malse Ierse runderhaas met een bitterbal van black angus rund. Beide hadden we een bijpassende wijn.
Als dessert hebben we allebei voor het kaasplankje gekozen, kan niet veel mee misgaan. Maar werd leuk geserveerd met nootjes, druiven, appelstroop en vers gebakken rozijnen-vijgenbrood. Daarbij een glaasje px. Gewoon lekker genieten. Enige opmerking dat ze geen water aanbieden zelfs niet bij de espresso.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Voor mijn werk verblijf ik regelmatig in Hotel Lumen in Zwolle. Het interne restaurant heeft een eigen naam; namelijk BLEUFINGER. Hier wordt in de ochtend het ontbijt geserveerd; wat zeker de verwachtingen waar maken. O.a. wentelteefjes, verse omeletjes die aan je tafel worden gebracht en allerlei lekker brood en beleg. Ook in de avond een paar keer gegeten; de tomatensoep is mijn favoriet, met verse groenten die op je bord worden gelegd en waar de soep overheen geschonken wordt! Zeker een aanrader!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het was erg koud in het restaurant. Daar zeiden we iets van, maar het kon niet worden opgelost. Verder bestelden we biefstuk en kregen we burgers. Die waren ok, maar niets bijzonders. Geen aanrader!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Samen met onze zoon hebben wij dit restaurant al meerdere keren bezocht.
Heerlijk eten, leuke en professionele bediening en helemaal fantastisch zijn de legokamer en het ijsje wat de kids zelf mogen maken in de mooie open keuken.
Wij komen zeker weer terug!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Tijdens ons verblijf in Hotel Lumen een verrassingsmenu bijgeboekt. Wel een beetje huiverig voor zo'n hotel-restaurant, maar Bluefinger doet zeker niet onder voor de gemiddelde horeca-zaak. Mooie inrichting, vriendelijk personeel en met zorg bereidde gerechten.
In ons geval een steak tartaar vooraf (te zoet naar onze smaak). Hoofdgerecht van kiprolletjes in rauwe ham met mosterdsaus. En als dessert dame blanche. Al met al prima prijs/kwaliteit en zeker voor herhaling vatbaar.
yvonne43210 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
SUPER STEAK, top bediening hier begrijpen ze hoe je mensen kunt verwennen.
Komen snel weer een keertje terug, en de lego kamer is ook helemaal leuk
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten! Perfecte steak! vriendelijke bediening en leuke sfeer, vooral de nisjes zijn erg leuk! Wij komen snel weer :)
Bart2903 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Als liefhebber van steaks en hamburgers heb ik al veel steekrestaurant bezocht daarnaast de nodige ervaring met de Weber-BBQ waarop ik tientallen steaks en hamburgers heb gebakken, dus ik verheugde me op een bezoek aan Bluefingers; helaas wat een teleurstelling! Ten eerste was er een continue hoge fluittoon van de ovenventilator die zeer storend was. De "Triple Grill" zag er goed uit, maar de spareribs waren koud/lauw, dus alles weer retour, altijd ongezellig als je metgezel ondertussen wel eet en jij wacht, aha daar is de tweede kans, spareribs waren nu lauw tot warm, niet geweldig, maar vooruit, niet teveel zeuren, de steak maar eens proberen, mmm beetje " glad" vlees en niet echt mals, dan de hamburger maar eens proberen, wat kan daar mis aan gaan zou je denken? Een hap..huh?! de hamburger is nog grotendeels rauw van binnen. Klaar, that's it. Een steakrestaurant dat geen warm en goed gegaard vlees kan serveren, dan houd het voor mij op. Ik had bijna aangeboden omzelf dan maar in d ekeuekn te gaan staanAangegeven dat het niet in orde was, vervolgens van de blonde jongeman nog te horen gekregen dat de hamburger altijd medium geserveerd werd...hmhm sure, als dat medium is dan ben ik Sinterklaas. Nadat ik aangeven had hier niet voor te gaan betalen, kreeg ik zonder morren als snel de rekening voor de rest, mijn eten werd niet berekend. Dus op zich bediening zeer aardig, ambiance prachtig, maar waar het om draait; een perfect stukje vlees...zwaar teleurstellend. De bavette van mijn metgezel was volgens zijn zeggen wel goed.

Het is te hopen dat dit een eenmalige uitzonderingen was van elkaar opvolgende dramatische gebeurtenissen, maar alsjeblieft wees daar dan eerlijk in en kom niet met excuses als "zo serveren wij medium".

Ik hoop dat ik de uitzondering ben die de regel bevestigd, want de overige recensies zijn zeer goed, helaas voor mij heb ik dat anders ervaren.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vorig jaar hier gegeten en ik wilde graag nog eens terug. Dat gedaan en wederom was het super. Bediening is ervaren en niks op aan te merken.
De indeling van het restaurant is ruimtelijk en zorgt voor een ontspannen sfeer. De open keuken is voor mij een pluspunt aangezien ik graag zie wat er gebeurt.
Het eten, ditmaal een entrecôte, geserveerd met saus naar keuze, dikke frieten en een salade was weer erg lekker.
Daarnaast een goede prijs/kwaliteitsverhouding, wat tegenwoordig ook niet meer overal te vinden is.
Zeker een aanrader!
roteg .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gisteravond gegeten bij Bluefinger. We waren aangenaam verrast door de mooie aankleding en in één van de nissen zit je voortreffelijk comfortabel en heb je geen last van geluid van andere gasten.
Het eten is met zorg bereid, ziet er mooi opgemaakt uit en smaakte meer dan goed. Als ik moet gaan muggeziften was de patat iets te lang gefrituurd maar verder echt goed.
De bediening was absoluut top en meer dan gastvrij! Bedankt Marieke (zo heette ze geloof ik :-) )
Marlijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
We zijn laatst samen met onze vrienden en hun 2 kids wezen eten bij de Bluefinger. De steaks waren heerlijk mals en aan de garnituren was zorg besteed. De bestelde salade was lekker en rijkelijk. Maar het allerfijnste was misschien wel dat wij rustig van een glas wijn konden genieten terwijl de kinderen zich vermaakten in de Legokamer!
ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Hadden na een drukke werkdag ff geen zin om te koken. Mijn vrouw had zin in een maaltijdsalade en ik in vlees. Dacht meteen aan Bluefinger Restaurant. Komen er vaak en mogen altijd graag in een nisje zitten. Super aardige bediening en een gezellige sfeer in het restaurant. Begonnen met brood en kipfingers vooraf. Mijn vrouw nam daarna een thaise maaltijdsalade en ik spareribs (500 grams. Ook wel een keer 800 grams gehad). Het dessert vonden we lastig. De aardige mevrouw van de bediening stelde een verrassingsdessert voor twee voor. Staat niet op de kaart maar zou van ons wel erop mogen. Super super!! Echt naar toe gaan!!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Op aanraden van een vriendin kennis gemaakt met restaurant Bluefinger

Een voortreffelijke malse steak heb ik hier gegeten met een goeie huisgemaakte bearnaise. Maar ook het voorgerecht salade met geitenkaas was origineel met appelstroop en dadels en smaakte me goed.
Mijn partner was enthousiast over de carpaccio die vers van het mes was gesneden. En ook de dagverse vis kabeljauw met 2 reuze gamba's was goed bereid. De bediening was vlot en deskundig en we hebben in een zeer aangename sfeer gegeten.

Zeker een aanrader in Zwolle!!