Bluefinger Restaurant

Stadionplein 20 8025 CP Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bluefinger Restaurant

Busstation op loopafstand (5 a 10 min.)
  • : Parkeerplaats PEC Zwolle

Maandag t/m Vrijdag 06:45 - 22:00
Zaterdag & Zondag 08:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
29 juni samen met een collega bij Bluefinger restaurant gegeten.
Beide voor een visgerecht gekozen met een heerlijk glas chardonnay.
De bediening was erg vriendelijk en correct.
We hebben onwijs genoten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

Leerkes .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
woensdag 18 mei erg top gegeten bij het Bluefinger restaurant.
wij hebben 3 gangen keuze menu gekozen echt heerlijk, lekkere wijnen veel aandacht voor wijn spijs heerlijke avondje uit!
de koks zie je in de grote open keuken koken echt genieten, bediening erg vriendelijk en bekwaam.
wij komen zeker terug met onze kennissen of famillie.

mvg fam Leerkes

Willem_Steenmeijer .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Woensdag 18 mei 2016 in Bluefinger in Zwolle gegeten. Het eten was geweldig en de bediening was super! Kortom, echt een aanrader.
Bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben het pinkstermenu gegeten.
Mijn partner koos voor vis en ik voor vlees.
Na een lekkere amuse met een glaasje prosecco.
Hadden we tonijn en kokkels cannelloni van yellowfin tonijn. Lekker verfijnd van smaak.
Gerookte eendenborst met een bonbon van ganzenlevermousse. Goed gecombineerd met wat bietjes..
Hoofdgerechten: waren gebakken zetduiveltje medaillons met zacht gegaard buikspek. Geweldige smaken bij elkaar gegarneerd met wat worteltjes en groene asperges.
Malse Ierse runderhaas met een bitterbal van black angus rund. Beide hadden we een bijpassende wijn.
Als dessert hebben we allebei voor het kaasplankje gekozen, kan niet veel mee misgaan. Maar werd leuk geserveerd met nootjes, druiven, appelstroop en vers gebakken rozijnen-vijgenbrood. Daarbij een glaasje px. Gewoon lekker genieten. Enige opmerking dat ze geen water aanbieden zelfs niet bij de espresso.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Voor mijn werk verblijf ik regelmatig in Hotel Lumen in Zwolle. Het interne restaurant heeft een eigen naam; namelijk BLEUFINGER. Hier wordt in de ochtend het ontbijt geserveerd; wat zeker de verwachtingen waar maken. O.a. wentelteefjes, verse omeletjes die aan je tafel worden gebracht en allerlei lekker brood en beleg. Ook in de avond een paar keer gegeten; de tomatensoep is mijn favoriet, met verse groenten die op je bord worden gelegd en waar de soep overheen geschonken wordt! Zeker een aanrader!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het was erg koud in het restaurant. Daar zeiden we iets van, maar het kon niet worden opgelost. Verder bestelden we biefstuk en kregen we burgers. Die waren ok, maar niets bijzonders. Geen aanrader!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Samen met onze zoon hebben wij dit restaurant al meerdere keren bezocht.
Heerlijk eten, leuke en professionele bediening en helemaal fantastisch zijn de legokamer en het ijsje wat de kids zelf mogen maken in de mooie open keuken.
Wij komen zeker weer terug!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Tijdens ons verblijf in Hotel Lumen een verrassingsmenu bijgeboekt. Wel een beetje huiverig voor zo'n hotel-restaurant, maar Bluefinger doet zeker niet onder voor de gemiddelde horeca-zaak. Mooie inrichting, vriendelijk personeel en met zorg bereidde gerechten.
In ons geval een steak tartaar vooraf (te zoet naar onze smaak). Hoofdgerecht van kiprolletjes in rauwe ham met mosterdsaus. En als dessert dame blanche. Al met al prima prijs/kwaliteit en zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne43210 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
SUPER STEAK, top bediening hier begrijpen ze hoe je mensen kunt verwennen.
Komen snel weer een keertje terug, en de lego kamer is ook helemaal leuk
Kirsten1234 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten! Perfecte steak! vriendelijke bediening en leuke sfeer, vooral de nisjes zijn erg leuk! Wij komen snel weer :)
Bart2903 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Als liefhebber van steaks en hamburgers heb ik al veel steekrestaurant bezocht daarnaast de nodige ervaring met de Weber-BBQ waarop ik tientallen steaks en hamburgers heb gebakken, dus ik verheugde me op een bezoek aan Bluefingers; helaas wat een teleurstelling! Ten eerste was er een continue hoge fluittoon van de ovenventilator die zeer storend was. De "Triple Grill" zag er goed uit, maar de spareribs waren koud/lauw, dus alles weer retour, altijd ongezellig als je metgezel ondertussen wel eet en jij wacht, aha daar is de tweede kans, spareribs waren nu lauw tot warm, niet geweldig, maar vooruit, niet teveel zeuren, de steak maar eens proberen, mmm beetje " glad" vlees en niet echt mals, dan de hamburger maar eens proberen, wat kan daar mis aan gaan zou je denken? Een hap..huh?! de hamburger is nog grotendeels rauw van binnen. Klaar, that's it. Een steakrestaurant dat geen warm en goed gegaard vlees kan serveren, dan houd het voor mij op. Ik had bijna aangeboden omzelf dan maar in d ekeuekn te gaan staanAangegeven dat het niet in orde was, vervolgens van de blonde jongeman nog te horen gekregen dat de hamburger altijd medium geserveerd werd...hmhm sure, als dat medium is dan ben ik Sinterklaas. Nadat ik aangeven had hier niet voor te gaan betalen, kreeg ik zonder morren als snel de rekening voor de rest, mijn eten werd niet berekend. Dus op zich bediening zeer aardig, ambiance prachtig, maar waar het om draait; een perfect stukje vlees...zwaar teleurstellend. De bavette van mijn metgezel was volgens zijn zeggen wel goed.

Het is te hopen dat dit een eenmalige uitzonderingen was van elkaar opvolgende dramatische gebeurtenissen, maar alsjeblieft wees daar dan eerlijk in en kom niet met excuses als "zo serveren wij medium".

Ik hoop dat ik de uitzondering ben die de regel bevestigd, want de overige recensies zijn zeer goed, helaas voor mij heb ik dat anders ervaren.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vorig jaar hier gegeten en ik wilde graag nog eens terug. Dat gedaan en wederom was het super. Bediening is ervaren en niks op aan te merken.
De indeling van het restaurant is ruimtelijk en zorgt voor een ontspannen sfeer. De open keuken is voor mij een pluspunt aangezien ik graag zie wat er gebeurt.
Het eten, ditmaal een entrecôte, geserveerd met saus naar keuze, dikke frieten en een salade was weer erg lekker.
Daarnaast een goede prijs/kwaliteitsverhouding, wat tegenwoordig ook niet meer overal te vinden is.
Zeker een aanrader!
Roteg .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gisteravond gegeten bij Bluefinger. We waren aangenaam verrast door de mooie aankleding en in één van de nissen zit je voortreffelijk comfortabel en heb je geen last van geluid van andere gasten.
Het eten is met zorg bereid, ziet er mooi opgemaakt uit en smaakte meer dan goed. Als ik moet gaan muggeziften was de patat iets te lang gefrituurd maar verder echt goed.
De bediening was absoluut top en meer dan gastvrij! Bedankt Marieke (zo heette ze geloof ik :-) )
Marlijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
We zijn laatst samen met onze vrienden en hun 2 kids wezen eten bij de Bluefinger. De steaks waren heerlijk mals en aan de garnituren was zorg besteed. De bestelde salade was lekker en rijkelijk. Maar het allerfijnste was misschien wel dat wij rustig van een glas wijn konden genieten terwijl de kinderen zich vermaakten in de Legokamer!
Ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Hadden na een drukke werkdag ff geen zin om te koken. Mijn vrouw had zin in een maaltijdsalade en ik in vlees. Dacht meteen aan Bluefinger Restaurant. Komen er vaak en mogen altijd graag in een nisje zitten. Super aardige bediening en een gezellige sfeer in het restaurant. Begonnen met brood en kipfingers vooraf. Mijn vrouw nam daarna een thaise maaltijdsalade en ik spareribs (500 grams. Ook wel een keer 800 grams gehad). Het dessert vonden we lastig. De aardige mevrouw van de bediening stelde een verrassingsdessert voor twee voor. Staat niet op de kaart maar zou van ons wel erop mogen. Super super!! Echt naar toe gaan!!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Op aanraden van een vriendin kennis gemaakt met restaurant Bluefinger

Een voortreffelijke malse steak heb ik hier gegeten met een goeie huisgemaakte bearnaise. Maar ook het voorgerecht salade met geitenkaas was origineel met appelstroop en dadels en smaakte me goed.
Mijn partner was enthousiast over de carpaccio die vers van het mes was gesneden. En ook de dagverse vis kabeljauw met 2 reuze gamba's was goed bereid. De bediening was vlot en deskundig en we hebben in een zeer aangename sfeer gegeten.

Zeker een aanrader in Zwolle!!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Na een gewonnen wedstrijd van PEC (tegen GEA) hebben we ons laten verwennen met een lekker diner. het eten wordt met zorg bereid, wat je kunt zien door de grote open keuken.
De bediening zorgt dat je echt een gast bent. Er is aandacht voor de kleinste details.
Het eten is lekker en we hebben het diner afgesloten met koffie. Die redelijk was.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Gisteren hier gegeten voor 50-jarige verjaardag van mijn vader.
Ontvangst was al goed, bediening is aardig en netjes gekleed. Groot en sfeervol restaurant met een mooie open keuken, je kunt bijna alles zien. Dat geeft altijd een soort van vertrouwen.
House steak van Black Angus was ongelooflijk lekker, perfect bereid en je proeft de kwaliteit in het vlees! Zelfs de frieten en alle sauzen zijn superlekker evenals de gekozen kalfsjus met ingekookte sjalotjes.
Service was zeer goed, bediening die spontaan meepraatte over 'wie is de mol' en met chocolade op het bord van mijn vader geschreven: '50 jaar, van harte gefeliciteerd!'
Fantastisch, zeker een aanrader en ik kom binnenkort terug en vertel iedereen hierover!
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Ik begrijp de voorgaande recensies niet, hier gisteren gegeten en na het belachelijk lange wachten kwamen de salades als voorgerechten, dit waren bij elkaar gegooide ingrediënten die niet bij elkaar smaakten, zonder enige dressing ( dat hoort toch wel bij een caesar salade)
Daarna gebakken biefstuk, niet smakelijk en met een strofanoffsaus waar alleen maar stukken spek in zaten in een flauwe tomatensaus.
Dit aangegeven bij de bediening, de enige reactie was dat ze dit nog nooit gehoord had.
Ik kom hier zeker niet meer terug.
Klaasjan H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Mijn dochtertje van negen was jarig en we hebben hier gegeten met haar vriendinnetjes op een woensdagmiddag. We hebben eerst even gebeld dat we met een man of acht kwamen. Perfect geregeld! Prachtig gedekte tafel, kannen ranja op tafel voor maar 2,50 en voor 5 euro konden de dames kiezen uit schalen met patat, stukjes frikandel, kip nuggets, bitterballen, verschillende sausjes en prachtige kleine hamburgertjes.

Niets dan lof voor de service en presentatie. Aan de overkant van de straat zit een bekend hamburgerrestaurant met ook veel feestjes op woensdagmiddag, maar geef mij maar de entourage van restaurant bluefinger.

Papa en mama hebben genoten van een heerlijk biertje met een lekkere hamburger en frieten. Ietwat duurder dan de 5 euro maar voortreffelijk bereid vanuit de prachtige open keuken.