Bluefinger Restaurant

Stadionplein 20 8025 CP Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bluefinger Restaurant

In Bluefinger Restaurant wordt gezellig uit eten gaan een bijzondere belevenis. Nergens anders in Zwolle vindt u namelijk een restaurant waar u zo ongedwongen kunt dineren met familie, vrienden of kennissen in een werkelijk schitterende ambiance. Kies voor een intieme nis, het wijnkabinet of een tafeltje met zicht op de open keuken. En laat u vervolgens verrassen door de authentieke menukaart met heerlijke gerechten. U kunt gaan voor ons 3-gangen keuzemenu a €37,00 per persoon, of uw diner samenstellen middels onze a la carte kaart.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bluefinger Restaurant

Busstation op loopafstand (5 a 10 min.)
  • Kom je met de auto?
    Entree via Hotel Lumen en eigen entree naast de hoofdingang van PEC Zwolle
  • : Parkeerplaats PEC Zwolle

Maandag t/m vrijdag 06:45 - 22:00 uur
Zaterdag & zondag 08:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bluefinger Restaurant

Krine F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
2e Pinksterdag s'avonds met mijn partner heerlijk gedineerd bij Bluefinger restaurant.
We gingen voor het asperge keuzemenu en wat was dit een feestje van 4 heerlijke gangen waarin de asperges overal subtiel in terug kwamen.
Prachtig opgemaakte borden met veel smaaksensaties in de verschillende gerechten verwerkt. Daarnaast erg mooi uitgeserveerd in kleurige paletten. Moet zeggen dat we de lendebiefstuk waanzinnig vonden.
De koks waren in bloedvorm!
Wijnkeuze bij de verschillende gerechten was ook prima. Bediening vriendelijk, betrokken, adequaat en goed ge geïnformeerd over wat ze aan tafel brachten.
Wel vond ik het jammer dat het er erg rustig was en dat veel mensen blijkbaar dit uitstekende restaurant nog niet weten te vinden! En dit verdienen ze!
Het ligt buiten het centrum maar ik zou willen zeggen ga het eens ervaren u zult er geen spijt van krijgen en met een mooie prijs kwaliteit verhouding heeft u een absolute smaakvolle belevenis.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
heerlijk gegeten, dit was ons tweede bezoek aan Bluefinger. het enige minpuntje vind ik dat het een groot restaurant is (ook ontbijtzaal van Hotel Lumen) en dat het niet druk was beide keren, vermoedelijk omdat het nogal ver van het centrum van Zwolle ligt. door gebruik van de nissen is het wel iets intiemer.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heeerlijk broodje carpaccio gehad!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten! Kwalitatief erg goed, sfeer in het restaurant is rustig en hebben kennis van zaken. Bediening is uitstekend en je hoeft niet lang te wachten, wanneer je lang wil tafelen is dit hier ook mogelijk. Uitstekende wijnen en weten precies wat ze schenken.
AkeSikkema .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hebben met 3 personen heerlijk gegeten. Verrassingsmenu van de kok. Zeer afwisselende gerechten op een uitstekende manier bereid. Verrassende variaties op het bord tussen vlees, groente en saus met een heerlijke wijnkeuze. Bediening was attent, op zoek naar de wensen van de klant. Wij hebben al met al een heerlijke en ontspannende avond gehad.
AkeSikkema .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hebben met 3 personen ons laten verrassen door de kok met zijn 4 gangenmenu. De keuze van de kok was in balans door de heel verschillende gerechten van vis, vegetarisch en vlees in combinatie met groenten en kruiden op een heerlijke manier bij de gerechten gezocht zodat alle smaakfacetten geraakt werden. Al en met al een belevenis met een hele goede wijnkeuze erbij. De bediening was attent maar informeel. Al met al een heerlijk avondje uit. Een aanrader voor iedereen.
jermy H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vandaag het 4 gangen verrassingsmenu genomen bij dit mooie restaurant. Alle gerechten waren een feestje. Voor makreel met zalm. Als tussen heerlijk langzaam gegaarde kalf met ganzenlever en truffel( zeker een top aanrader ) daarna mogen genieten van goed gegaarde entrecote met een kruidenjus. Mocht je in Zwolle zijn. Neem de moeite om hiernaartoe te gaan.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het was weer lekker en gezellig!
Kimmie193 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooi restaurant met goede bediening en heerlijk eten wat er ook nog eens prachtig uit zag qua presentatie.

Erg jammer dat ik per se 120 tekens moet schrijven om mijn recentie door te kunnen geven, minpunten voor jullie Iens. Alle lof voor Bluefinger.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wedstrijddiner voorafgaand aan PEC-AZ. Levendige ambiance, vooral door aanwezigheid van voetbalsupporters in voorstel deel van Bluefingers. Tafels wat te dicht op elkaar en daarmee voor zakelijk dineren minder geschikt. Wel prima gegeten, maar stevige prijs.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heeelijk weer gegeten. Altijd goed, zeer aardig personeel.
Gerrit L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Mooi en sfeervol restaurant, met een prettige bediening.
De gerechten waren van een hoog niveau! We hebben een mooie avond gehad!
ad H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Ik begrijp dat er een nieuwe kok is. En een goede ook. Maar tot nog toe kon ik met twee personen voor € 50 (alleen een voorgerecht) terecht. Nu was ik € 72 kwijt. Bijgerecht frietjes werd apart gerekend. Zou die nieuwe kok de reden zijn dat het 50 % duurder is geworden? Dan kan-ie maar beter weer vertrekken.......
Ron I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten . Personeel zeer vriendelijk . Ook het restaurant zelf ziet er goed uit . Wij hadden een tafeltje in de nis wat wel erg gezellig was :) . Wij komen zeker weer terug !
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ondanks dat het een soort van spitsuur was werd ik erg vriendelijk ontvangen. Snelle bediening. Heerlijk eten. Erg verzorgd.
Ben zeer tevreden.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een modern en gezellig ingericht restaurant. De gerechten zijn verrassend en smakelijk. De bediening is goed, deskundig en hebben een geweldig gevoel voor humor.
G W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten, bediening en service is hier voortreffelijk. Zeer goede chef met sublieme smaaksensaties. Borden opgemaakt als schilderijtjes. Chapeau!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wat een smaak op je bord....super. Gezellige, vriendelijke bediening. Meer dan de moeite van een bezoek waard.
Bertine K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Aangenaam verrast gisterenavond in dit voor ons nieuwe restaurant. Heerlijk eten qua smaak, en een lust voor het oog. Fijne omgeving en uitstekende bediening. Kwalitatief hoogstaand in een goede prijs-kwaliteitverhouding.
friandises .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wat je ver haalt is lekker.....maar niet altijd!!
Slechts 30 km. bij ons vandaan hebben we restaurant Bluefinger, in Zwolle, ontdekt. Restaurant Bluefinger, naast 't Lumen hotel en PEC-Zwolle stadion gelegen. Parkeren voor de deur.
We hadden een 5 gangendiner die bestond uit een
voorgerecht van rundtartaar, mierikswortel, lage temperatuur gegaarde dooier van scharrelei, gegrilde rode biet, coulis van bladpeterselie en creme van mascarpone en macadamia.
Gevolgd door, op de huid gebakken zalm, vichyssoise van rucola, gepofte paarse wortel, geroosterde pastinaak en parelgort.
Likkebaardend begonnen aan de roodbaars en gegrilde coquille, tortellini met gamba, jus van inktvis en dashi, creme van broccoli en geroosterde broccoli.
Het feestje bleef doorgaan.....daar kwam de ossenhaas met jus van morilles, aardappel mousseline, gebakken witlof met gerookte beurre noisette.
Daarna eclair gevuld met creme van banaan, gel van passiefruit en curry, pistache, merenque, korianderpoeder en sorbet van kokos.
Een jong gedreven team, die de sterren van de hemel kookt, daar worden we "bliede fan" :)
Prijs-kwaliteit......super.
Op weg naar onze auto, hebben we nog even de horlepiep gedanst.
Het was een mooie, smaakvolle avond. Bedankt enne....tot ziens!!!