Bluefinger Restaurant

Stadionplein 20 8025 CP Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Bluefinger Restaurant

In Bluefinger Restaurant wordt gezellig uit eten gaan een bijzondere belevenis. Nergens anders in Zwolle vindt u namelijk een restaurant waar u zo ongedwongen kunt dineren met familie, vrienden of kennissen in een werkelijk schitterende ambiance. Kies voor een intieme nis, het wijnkabinet of een tafeltje met zicht op de open keuken. En laat u vervolgens verrassen door de authentieke menukaart met heerlijke gerechten. U kunt gaan voor ons 3-gangen keuzemenu a €37,00 per persoon, of uw diner samenstellen middels onze a la carte kaart.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bluefinger Restaurant

Busstation op loopafstand (5 a 10 min.)
  • Kom je met de auto?
    Entree via Hotel Lumen en eigen entree naast de hoofdingang van PEC Zwolle
  • : Parkeerplaats PEC Zwolle

Maandag t/m vrijdag 06:45 - 22:00 uur
Zaterdag & zondag 08:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bluefinger Restaurant

Kimmie193 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooi restaurant met goede bediening en heerlijk eten wat er ook nog eens prachtig uit zag qua presentatie.

Erg jammer dat ik per se 120 tekens moet schrijven om mijn recentie door te kunnen geven, minpunten voor jullie Iens. Alle lof voor Bluefinger.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wedstrijddiner voorafgaand aan PEC-AZ. Levendige ambiance, vooral door aanwezigheid van voetbalsupporters in voorstel deel van Bluefingers. Tafels wat te dicht op elkaar en daarmee voor zakelijk dineren minder geschikt. Wel prima gegeten, maar stevige prijs.
jos M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heeelijk weer gegeten. Altijd goed, zeer aardig personeel.
Gerrit L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Mooi en sfeervol restaurant, met een prettige bediening.
De gerechten waren van een hoog niveau! We hebben een mooie avond gehad!
ad H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Ik begrijp dat er een nieuwe kok is. En een goede ook. Maar tot nog toe kon ik met twee personen voor € 50 (alleen een voorgerecht) terecht. Nu was ik € 72 kwijt. Bijgerecht frietjes werd apart gerekend. Zou die nieuwe kok de reden zijn dat het 50 % duurder is geworden? Dan kan-ie maar beter weer vertrekken.......
Ron I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten . Personeel zeer vriendelijk . Ook het restaurant zelf ziet er goed uit . Wij hadden een tafeltje in de nis wat wel erg gezellig was :) . Wij komen zeker weer terug !
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ondanks dat het een soort van spitsuur was werd ik erg vriendelijk ontvangen. Snelle bediening. Heerlijk eten. Erg verzorgd.
Ben zeer tevreden.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een modern en gezellig ingericht restaurant. De gerechten zijn verrassend en smakelijk. De bediening is goed, deskundig en hebben een geweldig gevoel voor humor.
G W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten, bediening en service is hier voortreffelijk. Zeer goede chef met sublieme smaaksensaties. Borden opgemaakt als schilderijtjes. Chapeau!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wat een smaak op je bord....super. Gezellige, vriendelijke bediening. Meer dan de moeite van een bezoek waard.
Bertine K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Aangenaam verrast gisterenavond in dit voor ons nieuwe restaurant. Heerlijk eten qua smaak, en een lust voor het oog. Fijne omgeving en uitstekende bediening. Kwalitatief hoogstaand in een goede prijs-kwaliteitverhouding.
friandises .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wat je ver haalt is lekker.....maar niet altijd!!
Slechts 30 km. bij ons vandaan hebben we restaurant Bluefinger, in Zwolle, ontdekt. Restaurant Bluefinger, naast 't Lumen hotel en PEC-Zwolle stadion gelegen. Parkeren voor de deur.
We hadden een 5 gangendiner die bestond uit een
voorgerecht van rundtartaar, mierikswortel, lage temperatuur gegaarde dooier van scharrelei, gegrilde rode biet, coulis van bladpeterselie en creme van mascarpone en macadamia.
Gevolgd door, op de huid gebakken zalm, vichyssoise van rucola, gepofte paarse wortel, geroosterde pastinaak en parelgort.
Likkebaardend begonnen aan de roodbaars en gegrilde coquille, tortellini met gamba, jus van inktvis en dashi, creme van broccoli en geroosterde broccoli.
Het feestje bleef doorgaan.....daar kwam de ossenhaas met jus van morilles, aardappel mousseline, gebakken witlof met gerookte beurre noisette.
Daarna eclair gevuld met creme van banaan, gel van passiefruit en curry, pistache, merenque, korianderpoeder en sorbet van kokos.
Een jong gedreven team, die de sterren van de hemel kookt, daar worden we "bliede fan" :)
Prijs-kwaliteit......super.
Op weg naar onze auto, hebben we nog even de horlepiep gedanst.
Het was een mooie, smaakvolle avond. Bedankt enne....tot ziens!!!
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
29 juni samen met een collega bij Bluefinger restaurant gegeten.
Beide voor een visgerecht gekozen met een heerlijk glas chardonnay.
De bediening was erg vriendelijk en correct.
We hebben onwijs genoten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

leerkes .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
woensdag 18 mei erg top gegeten bij het Bluefinger restaurant.
wij hebben 3 gangen keuze menu gekozen echt heerlijk, lekkere wijnen veel aandacht voor wijn spijs heerlijke avondje uit!
de koks zie je in de grote open keuken koken echt genieten, bediening erg vriendelijk en bekwaam.
wij komen zeker terug met onze kennissen of famillie.

mvg fam Leerkes

Willem_Steenmeijer .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Woensdag 18 mei 2016 in Bluefinger in Zwolle gegeten. Het eten was geweldig en de bediening was super! Kortom, echt een aanrader.
bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben het pinkstermenu gegeten.
Mijn partner koos voor vis en ik voor vlees.
Na een lekkere amuse met een glaasje prosecco.
Hadden we tonijn en kokkels cannelloni van yellowfin tonijn. Lekker verfijnd van smaak.
Gerookte eendenborst met een bonbon van ganzenlevermousse. Goed gecombineerd met wat bietjes..
Hoofdgerechten: waren gebakken zetduiveltje medaillons met zacht gegaard buikspek. Geweldige smaken bij elkaar gegarneerd met wat worteltjes en groene asperges.
Malse Ierse runderhaas met een bitterbal van black angus rund. Beide hadden we een bijpassende wijn.
Als dessert hebben we allebei voor het kaasplankje gekozen, kan niet veel mee misgaan. Maar werd leuk geserveerd met nootjes, druiven, appelstroop en vers gebakken rozijnen-vijgenbrood. Daarbij een glaasje px. Gewoon lekker genieten. Enige opmerking dat ze geen water aanbieden zelfs niet bij de espresso.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Voor mijn werk verblijf ik regelmatig in Hotel Lumen in Zwolle. Het interne restaurant heeft een eigen naam; namelijk BLEUFINGER. Hier wordt in de ochtend het ontbijt geserveerd; wat zeker de verwachtingen waar maken. O.a. wentelteefjes, verse omeletjes die aan je tafel worden gebracht en allerlei lekker brood en beleg. Ook in de avond een paar keer gegeten; de tomatensoep is mijn favoriet, met verse groenten die op je bord worden gelegd en waar de soep overheen geschonken wordt! Zeker een aanrader!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het was erg koud in het restaurant. Daar zeiden we iets van, maar het kon niet worden opgelost. Verder bestelden we biefstuk en kregen we burgers. Die waren ok, maar niets bijzonders. Geen aanrader!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Samen met onze zoon hebben wij dit restaurant al meerdere keren bezocht.
Heerlijk eten, leuke en professionele bediening en helemaal fantastisch zijn de legokamer en het ijsje wat de kids zelf mogen maken in de mooie open keuken.
Wij komen zeker weer terug!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Tijdens ons verblijf in Hotel Lumen een verrassingsmenu bijgeboekt. Wel een beetje huiverig voor zo'n hotel-restaurant, maar Bluefinger doet zeker niet onder voor de gemiddelde horeca-zaak. Mooie inrichting, vriendelijk personeel en met zorg bereidde gerechten.
In ons geval een steak tartaar vooraf (te zoet naar onze smaak). Hoofdgerecht van kiprolletjes in rauwe ham met mosterdsaus. En als dessert dame blanche. Al met al prima prijs/kwaliteit en zeker voor herhaling vatbaar.