Blue Sakura

Voordelig
Erg lang
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De sushi laten bezorgen. Ze zouden om 17:30 bezorgen maar om 18:20 kwamen ze eindelijk opdagen. De bestelling was pas om 17:50 klaargemaakt om bezorgd te worden. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurd. De vorige keer werd de bestelling pas gemaakt nadat wij gebeld hadden waar deze bleef. Juist op dit tijdstip is het nog rustig in het restaurant. Het eten is prima. De service is ook in het restaurant slecht.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Schitterende locatie, oude kerk met fijne stoelen en fijne achtergrond muziek. Merkt wel dat het met de drankjes verdiend moet worden. Eten snel, goed en uitgebreid.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
De spareribs waren echt niet lekker, de rest was allemaal lekker! Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding niet echt goed, aangezien je geen/weinig service krijgt. Je moet zelf vragen om wat te drinken en of ze je tafel willen opruimen. Bediening is alleen bezig met eten op tafel te zetten. Prima tent, maar ik vond 40 euro p.p. net iets te duur voor wat je krijgt.
J. .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het restaurant is gevestigd in een voormalige kerk midden in Zwolle. Echt een unieke lokatie. Vanwege het weer hebben we buiten gezeten. Was prima.
Vriendelijk personeel en leuk concept, onbeperkt all you can eat, €26.50 pp, 2 uur de tijd, ruime keuze, bestellen via de ipad en snelle bediening.
Zoals je kunt verwachten zijn de gerechtjes zijn allemaal erg klein en hoef je geen culinaire hoogstand te verwachten. (veel kant en klare diepvries gerechten die voorbij komen)
Plus punt was de gebakken zalm en diepte punt was de teriyaki kip. dunne saus en smaakloze kip.
Mitchdm .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker zoals altijd gegeten bij Blue Sakura, bediening kwam soms wat onervaren over. Wel allemaal hard aan het best doen voor iedereen! Top!
XKelly94 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De Aziatische tapas zijn hier echt heerlijk!
Personeel mag wel wat vriendelijker... ben er al een paar keer geweest en dit is wel een punt wat mij telkens weer opvalt, zal wel de drukte zijn maar voor de rest prima!
Chaosmarkk .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met een vriend bij Blue Sakura gegeten, het eten was weer prima. Ik heb vrij frequent bij Sushi restaurants gegeten en deze zit toch wel bij mijn favorieten.

Het was een gezellige avond, 2 flessen prosecco en 6 kannetjes sake soldaat gemaakt (dat kan er ook wat mee te maken hebben :-)) en het personeel was prima. Helaas maakte het niet echt een praatje hetgeen ik dat wel waardeer, zeker als het niet zo druk is. Binnenkort zien ze mij hier wel weer eens verschijnen!
Ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Door recensies kun je je best vergissen en weerhoud het je om niet naar een restaurant te gaan. Vanavond met z'n tweetjes gegeten. Heerlijk! Sushi vers! Bediening top! Alles goed warm en snel uitgeserveerd.
Gewoon gaan! Het is hier heerlijk eten!!
Yvette C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Al veel Sushi restaurants bezocht, maar dit is 1 van de betere en dan met name de Beef Tataki. Heerlijk mals en boterzacht.

De yasai tempura is soms erg rauw en daardoor niet altijd even smakelijk.

Verder is de ambiance prettig ondanks dat er veel mensen in een grote kerk zijn gezeten.

Ook de keuze uit de desserts is een welcome afwisseling dan alleen de keuze uit de verschillende soorten ijs.
J-makkinga .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met vrienden van ons sushi wezen eten.
Alles was wel oke, maar niet heel bijzonder.
We waren in goed gezelschap en dat maakte de avond sowieso leuk.
We hadden gereserveerd voor 3 uur. Maat kennelijk is er iets niet goed gegaan want we werden tot twee keer toe vroegtijdig gevraagd om de laatste ronde in te dienen. Gelijk aangegeven dat we langer gereserveerd hadden, en de klok werd verzet, prima.
desondanks gebeurde dit nog een maal, dat we weer te vroeg verzocht werden om de laatste ronde in te dienen.
Erg vervelend.
Toen het echt ten einde liep, en de laatste ronde was ingediend, werd dit alsnog vergeten en hebben we het er bij gelaten.
Verder wil ik niet te veel 'klagen'
Maar slechts opbouwende kritiek geven. Ik werk zelf in de horeca en zie dat hier best nog wat kan verbeteren. Het is een mooi concept wat nog mooier kan worden met wat meer structuur.
Heel veel succes en wie weet proberen we het nog een keertje ;)
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Weinig vegetarische gerechten. Bediening zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Op de rekening stond een bedrag voor verspilling. Wij hadden niets verspild maar een discussie achteraf is zinloos. Dit had gemeld moeten worden tijdens het weghalen maar blijkbaar durven ze dat niet aan. Probeer achteraf je gelijk maar eens te halen. Dit was voor ons eens maar nooit meer.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk op het terras gegeten. Goed als altijd. Verse sushi en warme gerechten die ook echt warm zijn. Kom hier graag weer.
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Sushi was erg goed, vers. Warme gerechten waren ook echt warm en er is genoeg keuze. Locatie is uniek. Brengt een leuke sfeer.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuke avond gehad en prima gegeten, niet iets wat er heel erg uitspringt. Er zijn naar mijn mening wat vlakke smaken. Weinig vegetarische sushi waardoor ik veel dezelfde at.
De wijn was lekker en een glas kraanwater ernaast was geen probleem.
De locatie is prachtig. Jammer dat er zo'n lelijke laminaatvloer over de originele kerkvloer is gelegd.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteren zijn mijn zus en ik voor het eerst bij Blue Sakura gaan eten. Wij zijn beiden heel wat sushi gewend, maar de kwaliteit die we bij Blue Sakura aantroffen hadden we nog niet eerder meegemaakt. Vers, anders en heel erg lekker! Het was er druk en vol, je kon merken dat de bediening nog wat onervaren was, maar wij hebben dat niet als storend ervaren. De locatie is uniek en schitterend in een oude kerk. Mooi gedecoreerd, niet kil en het galmde totaal niet. Ook van de open keuken had je geen "last", er kwamen geen etensgeuren het restaurant binnen waaien. Wij zullen dit restaurant bij iedereen die van sushi houdt aanraden!
B A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met een groep wezen eten in dit qua lokatie prachtige restaurant. Zelf heb ik een minder goed gevoel bij het AYCE concept, maar om mij heen hoorde ik positieve geluiden. Toegegeven, de hoeveelheden zijn niet overdadig, het is maar hoe gek je het zelf maakt.

De ambiance, in een voormalige kerk, is prachtig, al zou er met verlichting nog meer sfeer gecreëerd kunnen worden. De galm valt mee.

De kwaliteit van het eten is oke, geen uitgesproken toppers, maar ook geen afraders. De prijs is prima voor dit concept. De bediening is jong en onervaren en weet zonder bonnetje niet wat er op tafel komt te staan. Voelt allemaal wat onpersoonlijk.

Prima voor met een groep, maar iets minder voor een intiem diner.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We komen hier steeds vaker. Het blijft lekker. Alleen hadden we een tafel net op een hoekje waar de bedoening steeds langs moest voor het ophalen voor het eten. Dit was een beetje irritant. Naast dat was alles erg lekker.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Ik ben super enthousiast over blue sakura! We gaan er bijna elke maand uit eten en het is altijd heerlijk! We zijn ook wel eens naar een andere sushi restaurant gegaan in Zwolle en die kunnen niet tippen aan Blue Sakura. Het zit ook heel gezellig. Wel is het soms zo druk en er is veel jong personeel dat je merkt dat er stress ontstaat en gerechten niet komen of op de verkeerde tafel belanden. Als je dit aangeeft wordt het altijd binnen 5 minuten opgelost. Ik ben wel benieuwd of er een nieuwe kaart komt of iets verassends. En ik mis het lactose vrije ijs. Verder alles top, Wij zijn hier niet meer weg te slaan.
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hebben hier lekker gegeten, maar er waren niet echt gerechtjes die er echt uit sprongen t.o.v. andere sushi restaurants. De ambiance is prachtig, goede sfeer in oude kerk. De bediening was gemiddeld genomen matig, het verschilde wat per bediende (we hebben zo'n zes verschillende bij onze tafel gehad). Een van de serveersters had een veel te sterk parfum op wat lang bleef hangen nadat ze wegliep, echt niet wat je wilt ruiken in een restaurant. Toen we op een gegeven moment gember bestelden bij A en na 10 minuten wachten (sushi allang op tafel) maar opnieuw gember bestelden bij B (die met het parfum) kwam B terug met gember en de opmerking dat het niet de bedoeling was dat we bij twee verschillende serveersters dezelfde bestelling deden! Alsof wij opgevoed moesten worden! Ook een glas kraanwater bestellen was not done. Om het eten en de ambiance komen we wel weer terug, hopelijk dan een meer service gerichte bediening.
Mirthe B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Al verscheidene keren hier gegeten en nog steeds gaan we hier met veel plezier naar toe. Heerlijke sushi en prima bediening. Het bestellen met de tablet werkt goed en de locatie is erg mooi!