Blue Sakura

Meer informatie over restaurant Blue Sakura

Lang
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk !
Het zou erg fijn zijn als ze een hoekje creëren voor kinderen. Onze kinderen houden van lekker eten maar eten veel minder en het zou fijn zijn als er dan een hoekje is waar ze een filmpje ofzo kunnen kijken
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heel erg lekker gegeten snelle bediening alleen niet spraakzaam
Heerlijk onbeperkt gegeten +klein desert. Zeker een aanrader
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een ayce sushi restaurant in een kerk in Zwolle. Voor het pand alleen al is het must om een keer te ervaren. De bestellingen gaan via een tablet, een leuke gadget. De sushi hebben we beter gehad, niet slecht, maar gemiddeld, de warme gerechtjes zijn beter. De kerk, de moderne touch en de totaal beleving zijn een prima ervaring.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Al heel vaak gegeten hier. Kwaliteit altijd goed. Personeel niet altijd even spraakzaam maar doen wel hun best. Wij komen hier graag en komen zeker terug. Beste sushi van Zwolle!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
De sushi laten bezorgen. Ze zouden om 17:30 bezorgen maar om 18:20 kwamen ze eindelijk opdagen. De bestelling was pas om 17:50 klaargemaakt om bezorgd te worden. Dit is al de 2e keer dat dit gebeurd. De vorige keer werd de bestelling pas gemaakt nadat wij gebeld hadden waar deze bleef. Juist op dit tijdstip is het nog rustig in het restaurant. Het eten is prima. De service is ook in het restaurant slecht.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Schitterende locatie, oude kerk met fijne stoelen en fijne achtergrond muziek. Merkt wel dat het met de drankjes verdiend moet worden. Eten snel, goed en uitgebreid.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
De spareribs waren echt niet lekker, de rest was allemaal lekker! Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding niet echt goed, aangezien je geen/weinig service krijgt. Je moet zelf vragen om wat te drinken en of ze je tafel willen opruimen. Bediening is alleen bezig met eten op tafel te zetten. Prima tent, maar ik vond 40 euro p.p. net iets te duur voor wat je krijgt.
J. .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het restaurant is gevestigd in een voormalige kerk midden in Zwolle. Echt een unieke lokatie. Vanwege het weer hebben we buiten gezeten. Was prima.
Vriendelijk personeel en leuk concept, onbeperkt all you can eat, €26.50 pp, 2 uur de tijd, ruime keuze, bestellen via de ipad en snelle bediening.
Zoals je kunt verwachten zijn de gerechtjes zijn allemaal erg klein en hoef je geen culinaire hoogstand te verwachten. (veel kant en klare diepvries gerechten die voorbij komen)
Plus punt was de gebakken zalm en diepte punt was de teriyaki kip. dunne saus en smaakloze kip.
Mitchdm .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker zoals altijd gegeten bij Blue Sakura, bediening kwam soms wat onervaren over. Wel allemaal hard aan het best doen voor iedereen! Top!
xKelly94 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De Aziatische tapas zijn hier echt heerlijk!
Personeel mag wel wat vriendelijker... ben er al een paar keer geweest en dit is wel een punt wat mij telkens weer opvalt, zal wel de drukte zijn maar voor de rest prima!
Chaosmarkk .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met een vriend bij Blue Sakura gegeten, het eten was weer prima. Ik heb vrij frequent bij Sushi restaurants gegeten en deze zit toch wel bij mijn favorieten.

Het was een gezellige avond, 2 flessen prosecco en 6 kannetjes sake soldaat gemaakt (dat kan er ook wat mee te maken hebben :-)) en het personeel was prima. Helaas maakte het niet echt een praatje hetgeen ik dat wel waardeer, zeker als het niet zo druk is. Binnenkort zien ze mij hier wel weer eens verschijnen!
ray1971 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Door recensies kun je je best vergissen en weerhoud het je om niet naar een restaurant te gaan. Vanavond met z'n tweetjes gegeten. Heerlijk! Sushi vers! Bediening top! Alles goed warm en snel uitgeserveerd.
Gewoon gaan! Het is hier heerlijk eten!!
Yvette C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Al veel Sushi restaurants bezocht, maar dit is 1 van de betere en dan met name de Beef Tataki. Heerlijk mals en boterzacht.

De yasai tempura is soms erg rauw en daardoor niet altijd even smakelijk.

Verder is de ambiance prettig ondanks dat er veel mensen in een grote kerk zijn gezeten.

Ook de keuze uit de desserts is een welcome afwisseling dan alleen de keuze uit de verschillende soorten ijs.
pietje P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met vrienden van ons sushi wezen eten.
Alles was wel oke, maar niet heel bijzonder.
We waren in goed gezelschap en dat maakte de avond sowieso leuk.
We hadden gereserveerd voor 3 uur. Maat kennelijk is er iets niet goed gegaan want we werden tot twee keer toe vroegtijdig gevraagd om de laatste ronde in te dienen. Gelijk aangegeven dat we langer gereserveerd hadden, en de klok werd verzet, prima.
desondanks gebeurde dit nog een maal, dat we weer te vroeg verzocht werden om de laatste ronde in te dienen.
Erg vervelend.
Toen het echt ten einde liep, en de laatste ronde was ingediend, werd dit alsnog vergeten en hebben we het er bij gelaten.
Verder wil ik niet te veel 'klagen'
Maar slechts opbouwende kritiek geven. Ik werk zelf in de horeca en zie dat hier best nog wat kan verbeteren. Het is een mooi concept wat nog mooier kan worden met wat meer structuur.
Heel veel succes en wie weet proberen we het nog een keertje ;)
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Weinig vegetarische gerechten. Bediening zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Op de rekening stond een bedrag voor verspilling. Wij hadden niets verspild maar een discussie achteraf is zinloos. Dit had gemeld moeten worden tijdens het weghalen maar blijkbaar durven ze dat niet aan. Probeer achteraf je gelijk maar eens te halen. Dit was voor ons eens maar nooit meer.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk op het terras gegeten. Goed als altijd. Verse sushi en warme gerechten die ook echt warm zijn. Kom hier graag weer.
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Sushi was erg goed, vers. Warme gerechten waren ook echt warm en er is genoeg keuze. Locatie is uniek. Brengt een leuke sfeer.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuke avond gehad en prima gegeten, niet iets wat er heel erg uitspringt. Er zijn naar mijn mening wat vlakke smaken. Weinig vegetarische sushi waardoor ik veel dezelfde at.
De wijn was lekker en een glas kraanwater ernaast was geen probleem.
De locatie is prachtig. Jammer dat er zo'n lelijke laminaatvloer over de originele kerkvloer is gelegd.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteren zijn mijn zus en ik voor het eerst bij Blue Sakura gaan eten. Wij zijn beiden heel wat sushi gewend, maar de kwaliteit die we bij Blue Sakura aantroffen hadden we nog niet eerder meegemaakt. Vers, anders en heel erg lekker! Het was er druk en vol, je kon merken dat de bediening nog wat onervaren was, maar wij hebben dat niet als storend ervaren. De locatie is uniek en schitterend in een oude kerk. Mooi gedecoreerd, niet kil en het galmde totaal niet. Ook van de open keuken had je geen "last", er kwamen geen etensgeuren het restaurant binnen waaien. Wij zullen dit restaurant bij iedereen die van sushi houdt aanraden!
B A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met een groep wezen eten in dit qua lokatie prachtige restaurant. Zelf heb ik een minder goed gevoel bij het AYCE concept, maar om mij heen hoorde ik positieve geluiden. Toegegeven, de hoeveelheden zijn niet overdadig, het is maar hoe gek je het zelf maakt.

De ambiance, in een voormalige kerk, is prachtig, al zou er met verlichting nog meer sfeer gecreëerd kunnen worden. De galm valt mee.

De kwaliteit van het eten is oke, geen uitgesproken toppers, maar ook geen afraders. De prijs is prima voor dit concept. De bediening is jong en onervaren en weet zonder bonnetje niet wat er op tafel komt te staan. Voelt allemaal wat onpersoonlijk.

Prima voor met een groep, maar iets minder voor een intiem diner.