Over het restaurant Blue Pepper

De luxe van de Indonesische keuken

Hier vind je geen hele lijsten aan gerechten of iets wat je thuis ook zo zou maken. De eigenaresse Sonya komt uit een Indonesie van luxe en overdaad, dus weet als geen ander hoe je complexe smaken van mild tot heet samenbrengt in de fantastische rijsttafel en a la card gerechten. Een extraatje is de vintage saloon boot die op zaterdagavond en speciale avonden door de verlichte grachten van Amsterdam vaart.

Meer informatie over restaurant Blue Pepper

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Blue Pepper

mark M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Indisch op het hoogste niveau

Terimah Kasi!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekkere rijsttafel, op een bijzondere manier geserveerd als 5-gangenmenu. Het pre-dessert was alleen wat ‘apart’, maar voor de rest was het heel smakelijk. Nette service ook. Wel enigszins aan de prijs
H.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteren genoten van de Indische rijsttafel . Mijn echtgenote heeft een maagverkleining gehad en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Wij zouden naar Fiddler on the Roof gaan. Wij waren er om 18.00 uur. Onze gastheer gaf aan dat wij om 19.30 van tafel zouden gaan en dat klopte ook. Een zeer goed Indisch restaurant in Amsterdam
werner G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prrfect
Heather K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Echt fantastisch service, heel erg aangenaam maar teleurstellende eten. Kortom, terwijl het toetje lekker was, dit was echt geen Indonesisch eten....pindasaus matig, rendang was mals maar boemboe was matig en geen van de groenten waren op een authentieke manier voorbereid. Als dit een Europees restaurant was verdient het een hoger cijfer maar voor Indonesisch liever naar de toko, of naar Amsterdam-West of Den Haag.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekende gerechten.
prijs drankje aan de hoge kant
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Uitstekend gegeten, vriendelijke en professionele bediening en mooie wijnkaart.
s M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Eten was prima, alleen kipsate en daarna druk vis waren aangebrand bij mij geserveerd, dat was zonde en moest ik er afschrappen. Stoelen zitten trouwens erg lekker en bediening ook gezellig, vrolijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgaande op de IENS recencies losten we hier onze schuld in van hun lang beloofde huwelijkscadeau. Bleek het restaurant bijna naast hun oude woonhuis te liggen maar hadden ze er gelukkig zelf nog nooit gegeten. Dit geeft wel aan dat het restaurant een beetje verstopt ligt aan de drukke Nassaukade. Maar dan het eten! Wat bijzonder als je zulke heerlijke Oosterse gerechten kan klaarmaken, van een kwaliteit zoals je op de beste plekken eet in Azië. De sfeer en inrichting doen niet heel erg oosters aan en met onze kleding brachten we wel een etensluchtje mee naar huis, maar onder het motto 'nagenieten' komen we daar wel overheen. Service en bediening waren heel goed met een gezellige tafelheer die volop de tijd voor ons nam met nuttige info over eten en wijn. Prijzen vond ik een tikkeltje aan de hoge kant, (4 Gin Tonics a 12,50/stuk) maar voor wijn en eten wel prima op niveau wat je in Amsterdam kan verwachten. Kortom: wij komen terug!
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prijs/kwaliteit niet in verhouding (te duur). Verwarming niet op orde: tocht bij deur open/dicht. Men heeft getracht dit op te lossen met een portable heatertje, maar prettig is anders. Gerechten ondermaats voor de prijs.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het eten was heerlijk en mede door de (gratis) tussengerechten was er zeker voldoende te eten bij een 3-gangen menu.
De prijzen van de drank lagen (heel) erg hoog. Een vraag over een glas witte wijn werd een advies voor een glas van bijna 7 euro terwijl huiswijn a 6 euro voor een glas ook al erg aan de prijs was geweest. Jammer want op de rekening na was het bezoek een hele leuke ervaring.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wat een leuk personeel, al vewacht je niet een Italiaan in een Indisch restaurant, maar dat is cosmopoliet Amstedam voor je! Moderne kijk op de Indische keuken ,lekker, maar ook pittig
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Geen alledaagse Indonees, maar Aziatisch eten op niveau. Hidden secret in Amsterdam.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed geadviseerd voor onze keuze en flexibel gehandeld, omdat we wat krap in onze tijd zaten.
Eten was heerlijk en sierlijk opgediend.
Ambiance is wat verrassend maar daardoor wel leuk en knus.
c_gonsal .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Klassieke rijsttafel met een aantal verrassingen zoals een vis saté en een pittig, vegetarische gerecht met kwartelei en tofu die we nergens hebben geproefd. Een zeer moderne verse fruitsalade met een geparfumeerde bloemen dressing. Correct, voorkomende bediening met super wijn suggesties, die onze zakelijke diner een total succes maakte.
eric_matthews .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Top ervaring in dit kleine, moderne Indonesische Restaurant met een spannende menukaart. Leuke optie is om het moderne menu te proeven met de bijzondere visgerechten en zeevruchten. De explosieve Sichuan bloemen voegen meer drama aan de algehele ervaring en de huisgemaakte ijsjes proef je zeer intense daarna. Kortom een zeer gezellige avond.
moz .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Moderne Indonesische restaurant wel aan de prijzige kant vooral de wijn, het eten was lekker en wordt mooi opgemaakt gereserveerd, had een menu van € 44, udang blado en de sorbet waren favoriet, leuke en spontane bediening.
m-freeman .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het vijfgangen moderne Indonesische menu, met een fusion twist, was erg verrassend en allemaal prachtig opgemaakt. Van de opening met 3 oesters in een pikante rode bietsaus tot de bijzonder mooi en smakelijk mango panna cotta dessert ervaar je een spannende culinaire reis die we nooit zou verwachten in een gewoon Indo restaurant. Het wijn arrangement paste uitstekend bij de gerechten. Zeker een aanrader als je de nieuwe Indonesische keuken wil proeven.
Lars_Alb .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Dit restaurant was aanbevolen door onze buren. Een modern en stijlvol restaurant, waar je een evolutie van de traditionele Indonesische keuken kan proeven. Eten neemt nogal wat tijd op tafel aan te komen, maar is zeer vers, vooral de sate. Ook verfijnd huisgemaakt ijs. Super vriendelijke en deskundige bediening.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Blue Pepper. Verassende gerechten met combinaties die je niet direct zou verwachten. Prettige bediening en rustige prettige sfeer. De wijn was oom erg goed. Echt een aanrader voor als je niet traditioneel Indonesisch eten wilt.