Blue Pepper

Nassaukade 366 1054 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-204897039

Over het restaurant Blue Pepper

De luxe van de Indonesische keuken

Hier vind je geen hele lijsten aan gerechten of iets wat je thuis ook zo zou maken. De eigenaresse Sonya komt uit een Indonesie van luxe en overdaad, dus weet als geen ander hoe je complexe smaken van mild tot heet samenbrengt in de fantastische rijsttafel en a la card gerechten. Een extraatje is de vintage saloon boot die op zaterdagavond en speciale avonden door de verlichte grachten van Amsterdam vaart.

Meer informatie over restaurant Blue Pepper

• Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Duur eten en vet.????
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Bij aankomst heb je veel moed nofig om binnen te gaan
Eens binnen is het oen eten en service zijn schitterend
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Geweldig vegetarisch Aziatisch fusion eten! Super attente en gezellige bediening. Beetje saaie inrichting. Maar het grootste minpunt dat de drankjes mega duur waren: 12.50 voor een aperol spritz en 4 ekkies voor een doodgewoon kopje thee :O dat vind ik wel echt gortig he. Vanwege de hoge drankprijzen zijn wij niet geneigd nog eens terug te gaan.
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fantastiskt god mat enda negativa var obekväma stolar.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fantastisch Indonesisch eten met een bijzonder originele twist. Je moet wel open staan voor stukje sprinkhaan of Sechuan hete bloem, bijzonder is het wel. Maar je kunt de aparte gerechtjes ook overslaan if combineren uit de twee menu's. Niet bepaald je doorsnee rijsttafel. Service zeer vriendelijk en attent, entourage beetje stijf en de stoelen zitten wel heel erg laag ten opzichte van de tafelgenoten op de bank. Hoewel niet goedkoop is de prijs-kwaliteitverhouding dik in orde.
Patrik R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Simply excellent!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk eten en een geweldige bediening!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Super vriendelijke bediening, erg aangenaam. Goed verzorgd Indisch eten. Ik vond het opvallend dat de prijzen hoog liggen. Dat verwacht je niet als je er binnen loopt.
Konstantina B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Perfect food perfect experience
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijke en bovendien verrassende gerechten in het menu. Prima en alerte bediening.
Een echte aanrader!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Indisch op het hoogste niveau

Terimah Kasi!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekkere rijsttafel, op een bijzondere manier geserveerd als 5-gangenmenu. Het pre-dessert was alleen wat ‘apart’, maar voor de rest was het heel smakelijk. Nette service ook. Wel enigszins aan de prijs
H.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteren genoten van de Indische rijsttafel . Mijn echtgenote heeft een maagverkleining gehad en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Wij zouden naar Fiddler on the Roof gaan. Wij waren er om 18.00 uur. Onze gastheer gaf aan dat wij om 19.30 van tafel zouden gaan en dat klopte ook. Een zeer goed Indisch restaurant in Amsterdam
werner G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prrfect
Heather K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Echt fantastisch service, heel erg aangenaam maar teleurstellende eten. Kortom, terwijl het toetje lekker was, dit was echt geen Indonesisch eten....pindasaus matig, rendang was mals maar boemboe was matig en geen van de groenten waren op een authentieke manier voorbereid. Als dit een Europees restaurant was verdient het een hoger cijfer maar voor Indonesisch liever naar de toko, of naar Amsterdam-West of Den Haag.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekende gerechten.
prijs drankje aan de hoge kant
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Uitstekend gegeten, vriendelijke en professionele bediening en mooie wijnkaart.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Eten was prima, alleen kipsate en daarna druk vis waren aangebrand bij mij geserveerd, dat was zonde en moest ik er afschrappen. Stoelen zitten trouwens erg lekker en bediening ook gezellig, vrolijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgaande op de IENS recencies losten we hier onze schuld in van hun lang beloofde huwelijkscadeau. Bleek het restaurant bijna naast hun oude woonhuis te liggen maar hadden ze er gelukkig zelf nog nooit gegeten. Dit geeft wel aan dat het restaurant een beetje verstopt ligt aan de drukke Nassaukade. Maar dan het eten! Wat bijzonder als je zulke heerlijke Oosterse gerechten kan klaarmaken, van een kwaliteit zoals je op de beste plekken eet in Azië. De sfeer en inrichting doen niet heel erg oosters aan en met onze kleding brachten we wel een etensluchtje mee naar huis, maar onder het motto 'nagenieten' komen we daar wel overheen. Service en bediening waren heel goed met een gezellige tafelheer die volop de tijd voor ons nam met nuttige info over eten en wijn. Prijzen vond ik een tikkeltje aan de hoge kant, (4 Gin Tonics a 12,50/stuk) maar voor wijn en eten wel prima op niveau wat je in Amsterdam kan verwachten. Kortom: wij komen terug!