Blue Mekong

29-A Proveniersstraat 3033 CG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Blue Mekong

Thaise verwennerij

Een dagje in de bruisende stad Rotterdam maakt hongerig. En heb je nou weleens genoeg van Hollandse pot of de zoveelste mediterrane keuken? Ga dan deze Thaise uitdaging aan. Bij Blue Mekong word je blij verrast met spicy klassiekers uit de oosterse keuken en maak je bovendien kennis met de warme gastvrijheid die menig Thai door de aderen stroomt. Hier heb je gegarandeerd een heerlijke avond. Ook voor forenzen ideaal, want binnen een paar minuten sta je op Rotterdam Centraal.

Meer informatie over restaurant Blue Mekong

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Blue Mekong

Ernie Q.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Uitstekend feestdinertje bij het restaurant wat ik al decennia een warm hart toedraag. De wisselende koks, zeer vriendelijke Thaise dames verstaan hun vak! Uitstekend. Ook de gastheer krojgt een grote pluim! Jammer dat een van de de gasten de prachtige, splinternieuwe shawl van mijn vrouw gejat heeft..., ik had nooit gedacht daarvoor bij zo'n heerlijke " vriendentent" op mb hoede te hoeven zijn...., en nee, niet de w huld van de uitbater, maar toch een flinke smet op deze culinair gezien, zeer geslaagde avond....
MBuR B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Na jaren weer eens terug naar Blue Mekong en wat is het gezellig geworden! Het eten is nog net zo heerlijk als 15 jaar geleden. Leuk contact met de eigenaar, vriendelijke bediening. Superavond gehad.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten,we wilden al jaren hier eten maar kwam er op een of andere manier niet van.
Maar vanavond eindelijk hier gegeten ,na afloop baalde we dat we niet 10 jaar eerder hier zijn geweest heerlijk.
Bedankt ,kom snel terug.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk eten zoals altijd en super gastvrije mensen, echt een aanrader. Beste Thai van Rotterdam!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij m'n man,dochter en ikzelf hebben heerlijk gegeten.had m'n verjaardag niet smakenlijker kunnen vieren!!!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Al jaren heerlijk eten hier! Super lekker eten en een leuk concept waarbij je voor een aantal kleine gerechtjes kan kiezen. Een Singabiertje erbij en je avond kan niet meer stuk.
Riny S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hadden 3 x maandmenu en 1 x vegetarisch.Alles geweldig lekker
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gastvrij, gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Van alles geproefd en alles smaakte goed. Prijs kwaliteit is prima.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Lauréanne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Goed eten met erg vriendelijke service. Decor is typisch Thais. Klein restaurantje. Als je houdt van pittig, ben je hier ook aan het juiste adres.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten bij Blue Mekong en de bediening is heel vriendelijk. We zaten lekker buiten op het terras, fijn dat dat mogelijk was op deze mooi avond. We hebben gekozen voor de rijsttafel met 9 gerechtjes. De porties zijn precies goed zodat je overal lekker van kunt proeven maar niet extreem vol zit. Ik vond vooral de kip loempia en kip met rode curry erg lekker. Ook zaten er veel groentegerechtjes bij. De rijsttafel wordt geserveerd in kleine plastic bakjes en dat past ook wel bij het restaurantje: lekker simpel, maar wel heel lekker! De locatie tov Rotterdam CS is heel goed, het is een leuk straatje om uit eten te gaan.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten: Je kan een rijsttafel bestellen met allemaal kleine gerechtjes of a la carte bestellen. Sommige gerechten kunnen natuurlijk wel pikant zijn, het is immers thais, maar over het algemeen valt het wel mee. De rijsttafel is gevarieerd, bevat goed gekruide gerechten, en heeft ook een goede selectie aan vegetarische opties.

Service: ze waren erg vriendelijk en waren vrij snel met de bedieningen. Ook een plus is dat ze kraanwater schenken, wat helaas niet ieder restaurant doet vandaag de dag.

Decor: sjofel, maar gezellig. Het is te zien dat het restaurant al een lange tijd er staat, maar het is verder relatief goed onderhouden. Het is een klein restaurant, wat het ideaal maakt voor een rustig avondje eten met vrienden of familie.

Heel lekker gegeten. Een echte aanrader.
erik M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Blue Mekong is goed maar klein, dus reserveren belangrijk!
adrienne A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Altijd weer een feestje . Goede gerechte heerlijk. Restaurant blijft voor ons een herinnering aan een reis naar Thailand 20 jaar geleden. Aanrader
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Inrichting wat simpel maar hoort ook wel bij de Thaise sfeer :) .vriendelijke bediening en parkeerkosten worden vergoed is een plus .
ria K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een gezellig familie restaurant. Vriendelijke mensen en we hebben heerlijk gegeten.
scv222 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Met een groep vrienden aangeschoven bij dit Thaise restaurant. Prima ontvangst, ongedwongen sfeer. De keus was snel gemaakt, een variatie aan gerechten laten aanrukken. Jammer dat ze, als de eerste serie bordjes met gerechten op tafel zetten, niet even aangeven dat dit nog maar de eerste serie is van wat er gaat komen. Met een groep zie je dan iedereen even schrikken; is dit alles? Kip, vis, vlees, groenten en alles met de heerlijke specifieke Thaise smaak. Alle gerechten hebben hun eigen smaak en dat is knap. De bediening is gezellig en ongedwongen. Enige minpunt is de verlichting! Waarom zulke waardeloze verlichting? Hang een paar lampen op en het toont allemaal net even iets frisser en gezelliger.
Ruthie D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zulk lekker eten! Men mag wel iets vaker vragen om een drankje. Maar de vers bereide gerechten zijn ZO lekker!
Ruthie D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ontzettend lekker eten. Vers bereid en goede porties. Aardige bediening. Ik ben hier daarom al regelmatig langs geweest!
Jeroen .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wat. Een. Feestje!
Voor een ieder die ooit in Thailand (of andere delen van ZO-Azië is geweest): Ogen dicht en de geur brengt je terug. Nee natuurlijk ga je niet voor het interieur, maar lette je daar in Azië wel op? Het eten was heerlijk. Kan er wel allerlei kwalificaties aan ophangen, maar proeven is geloven uiteraard. Hele vriendelijke en vrolijke bediening, een constante stroom met lekkere gerechten werd op tafel gezet. Mild pittig, zonder vlammen uit je mond.