Blue Lotus

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Airconditioning , Catering
Wilmaman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vandaag voor het eerst sushi bij blue lotus gegeten en het was heerlijk! Wat ik persoonlijk heel prettig vond is dat de porties niet zo groot waren,ik eet liever van alles een klein beetje en als ik het heel lekker vind bestel ik het nog een keer.bediening was heel vriendelijk en snel! Alles zag er netjes en schoon uit. Ook de wc dat vind ik ook een plus punt.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Voor de eerste keer in de vernieuwde opzet gegeten in het blue notus restaurant. Tegen woordig een all you can eat restaurant. Kwaliteit van het eten was goed, maar bij de eerste ronde ging het al fout. I.p.v. Een garnalensoep een garnalensalade. Deze zou omgewisseld worden, maar duurde erg lang. Na herhaaldelijk te vragen kwam na ca. 15 minuten uiteindelijk soep. De bijbestelde stokbrood zat er niet bij. Ook hier moest een aantal keer om gevraagd worden en na enige tijd werd er vermeld dat de stokbrood op was. En dat bij de eerste ronde dus. Helaas had mijn partner het dus al voor gezien. Medewerkers zijn wel vriendelijk, maar als je daar gaat eten houd er dan rekening mee dat je niet voor iedereen alles gelijk krijgt. Ik had alle gerechten al staan terwijl mijn partner nog moest wachten. Al met al wel een goede kwaliteit, maar niet echt om uit eten te gaan. Het verschil van eten en uit eten.
Christian1441 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen weekeind gegeten in het vernieuwde restaurant van Blue Lotus. De inrichting is mooi en sfeervol en we zaten gezellig met ze vieren bij het raam. Lekker de Ossehaas pepersaus gegeten, dit is echt mijn favoriete gerecht van Blue Lotus. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ssr450 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Beste all you can eat concept in Purmerend. Sushi is heerlijk en vers, maar ook de andere gerechten zijn lekker. Ook voor kinderen is er genoeg keuze. Ik raad het iedereen aan om hier een keer te gaan eten!
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Dit voormalige Chinese restaurant is met succes omgebouwd tot sushi tent! De service was top en de sushi was vers en heerlijk! Tijdens ons bezoek waren er nog wel wat kinderziektes maar we komen zeker terug!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Geweldig lekker gegeten in een mooi restaurant met vlotte bediening, vooral leuke jonge "meiden" die niet proberen je iets te drinken aan te smeren maar gewoon goed hun werk doen, dat er een glimlach op hun gezicht blijft staan verdient een compliment, vooral omdat in hun "wijk" een groep van vijf personen zat wat overal op en aanmerkingen op had, als een bestelling niet compleet is zeg dat dan als het gebracht wordt, maar niet als je het bijna op hebt, Bah vervelende mensen zijn dit. Ed en Grada
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
De sushi is terug in Purmerend en van heerlijke kwaliteit. Dit is genieten. We gaan er regelmatig heen.

Vandaag hebben we de sushi afgehaald. Het eten was snel klaar en het is weer heerlijk!
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Kan hier nog steeds erg weinig woorden over vuil maken.
Is gewoon een goed doorsnee chinees restaurant.
Heeft pas (zeer recent) een grote verbouwing achter de rug, en alles ziet er
nu weer Frisser, strakker en moderner uit. Het oude Chinese restaurant
Interieur is geheel verdwenen.
Hiermee is meteen ook gekozen qua eten voor een nieuwe en z.g.
All you can eat formule, waarbij men nu kunt kiezen uit een ruime selectie van kleine (tapas achtige) gerechten.

De reguliere standaard Chinese maaltijden zijn ook nog verkrijgbaar,
Alleen beperkt dit zich alleen via de afhaal / bezorgservice.

En de prijs / kwaliteit verhouding is gewoon nog steeds goed.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Met grote regelmaat eten wij hier met groot genoegen. De prijs/kwaliteit verhouding is hier nog altijd top. Afgelopen zondag hebben we hier weer met z'n vieren gegeten. Binnen ons gezelschap hadden we alle 4 een andere soep, waaronder de tomaten- en vissoep. Altijd goed van smaak. Als hoofgerecht hadden we onder andere babi-pangpang, char siew en peking eend. Ik kan hier alle gerechten wel noemen welke we hier in het verleden hebben gegeten, maar alles is top. Laatst hoorden we dat er wel 7 of 8 koks in de keuken staan met ieder hun eigen specialteit(en) en dat is echt te merken.
Als nagerecht nemen we over het algemeen Irish coffee en Kiss of fire. Helaas ging de bediening deze avond niet zo snel door omstandigheden, maar desondanks hebben we toch weer genoten. Het personeel is altijd op en top vriendelijk, tot aan de eigenaar aan toe.
Echt een aanrader voor de fans van de Chinese keuken.
Anoniem85 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Gisteren vanwege mijn verjaardag voor het eerst bij restaurant bleu lotus eten besteld. Het eten was in 2 woorden gezegd HEEL slecht! Heb 2 soorten soep besteld. De ene was met heel veel zout en de ander was met DIK glibberig klontjes erin. 5 gerechten: Ossenhaas in Tau sie saus heel zoutig. Foe young hai met vlees geen smaak. Ma po tau fu moet in kleine stukjes maar je kreeg gewoon grote stukjes vlees erin en dat heeft ook niet eens smaak. Kong boh kai ook geen smaak. Als laatste Koe lo yuk wat het saus betreft heel dun, geen smaak en het alle ergste vind ik dat fruit dat erin zat uit blik lijkt te komen. Sorry SUPER slecht restaurant!!!! Het is dat het gister mijn verjaardag was want anders waren mijn familie allemaal terug gegaan naar het restaurant. Heb gewoon de helft van het eten over. We waren met z'n 6en. Ze mogen wel eerst gaan proeven voordat ze het eten aan mensen gaan geven!!!
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Kan hier erg weinig woorden over vuil maken.
Gewoon een goed doorsnee chinees restaurant, met
standaard gerechten kaart.
En de prijs / kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Niets meer en niet minder.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Met z'n vijven hier een goede Chinese rijsttafel gegeten. Vanzelfsprekend zijn de porties lekker ruim, maar na het eten wordt gelijk gevraagd wat je ervan mee wil nemen en wordt dan keurig voor je klaar gezet. De bediening is uitermate vriendelijk. Het decor is wel erg klassiek, maar voor een keer chinees eten natuurlijk zeer geschikt. Kom er zeker jaarlijks terug.
Arnouds_smaak .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
IK heb hier een keer eten afgehaald maar dat was een grote vergissing. Het was een maaltijd voor 5 personen, 4 verschillende gerechten maar alle gerechten behoorden tot de slechtste die we ooit hebben gegeten. Papperig, smakeloos, weinig groenten, te gaar, enz. Afrader!!
Paulien1981 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Omdat wij geen zin hadden om er zelf op uit te gaan ,hier heerlijk besteld. Helaas zat er bij de babi pangang geen saus... Gebeld en ze wilden het meteen komen brengen. Eerdere bestellingen zijn wel altijd goed gegaan, het vlees is heerlijk mals em de porties zijn goed. Wat wel vreemd is dat de telefoon wordt aangenomen door iemand die amper de nederlandse taal beheerst... Je kan alles 3x herhalen.