Blue Lagoon

Strandweg 25 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Blue Lagoon

Een strandrestaurant waar je altijd terecht kunt voor elke gelegenheid! Super relaxed, aan het strand en met een sfeer die helemaal past bij zon, zee en strand. Gerechten waar iedereen zijn tanden graag inzet. Herkenbare gerechten, vers en zoveel mogelijk afgestemd op jouw smaak! Probeer bij de borrel het verrassende ‘Fingerfood’ zodat je zorgt voor een lekkere bodem. Of je komt alvast in de stemming voor een etentje in dit gezellige strandrestaurant. Wedden dat je het hier naar je zin hebt?

Meer informatie over restaurant Blue Lagoon

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    Aan de gezellige boulevard van Scheveningen tegenover het sea life centrum
  • : 100 meter

Dagelijks 09.00 - 01.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Blue Lagoon

Sybrand D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
smerige tafels. tafels worden niet afgeruimd. bediening traag. bediening niet handig, niet effectief.
...................
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten, en heerlijk bij de vuurtafel gezeten!
Kick W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We waren een van de weinige gasten, maar moesten toch erg lang wachten tot we geholpen werden,uiteindelijn zijn we er zelf maar achteraan gegaan. Toen bleek door een intern probleem dat de bestelling niet was doorgekomen en hebben we enige tijd op het eten moeten wachten. De wijn is lekker, maar erg duur voor de hoeveelheid die in het glas zat. Lekker broodje hete kip, broodje tonijn was helaas erg droog. Tot slot bij het afrekenen wordt er wel verwacht dat je fooi geeft!
Elise A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zeer slechte pizza gegeten: niet krokant, vette laag kaas en daaronder een soort tomaatensmeersel. Bediening beneden alle peil. onbeschoft en ordinair. Een glaasje water bij de koffie werd met moeite gegeven. toen we aanmerkingen op de pizza maakten, kregen we de volle laag. Waarom aten we het dan toch grotendeels op en hoe durfden we om water te vragen. nog nooit zoiets meegemaakt. We zijn met machteloze woede vertrokken.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker eten, wel raar dat je aardappels en/of frites apart bij moet bestellen.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Personeel was erg vriendelijk, werd gelijk gedag gezegd door 2 personeelsleden...en dit met een glimlach. Zelfs als het weer niet helemaal meezit kun je heerlijk zitten bij de Blue Lagoon. De openhaarden die ze aansteken zorgen voor sfeer en warmte. Super gezellig om er te eten met vrienden. De muziek is super relaxt waardoor je ook nog kunt kletsen met elkaar. Daarbij mag natuurlijk niet ontbreken dat het eten lekker was en de wijn die de kelner heeft aangeraden smaakte er goed bij. Wij hebben zeker een geslaagde avond gehad!
Wolf T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Op ons bezoek in Scheveningen bij Blue Lagoon gegeten. Een mooie strandtent, spreekt erg tot de verbeelding. Heerlijk gegeten en ondanks het mindere weer toch lekker warm kunnen zitten bij een haardvuur.
De pizza's zijn heerlijk!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke plek voor een uitgebreid ontbijt. Daarna nog lange tijd bij de haard gezeten met heerlijke drankjes. Super service van Simone genoten. Echt een aanrader.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bettina D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was niet bijzonder, helemaal niet gezien de prijzen. Te dure tent , toilet moet je betalen en bij je gerechten krijg je niets. Alles tegen een hoge extra betaling. Spijt dat we hier zijn gaan eten.
Bettina D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij vonden het eten niet bijzonder, helemaal niet gezien de bedragen. Ceasar salade besteld zonder ansjovis, kwam met ansjovis, gemeld en kregen daarna een nieuwe salade zonder ansjovis maar ook zonder dressing. Karige salade met weinig sla, 3 kleine reepjes kip en 1 sneetje stokbrood voor €15. Italiaanse tomatensoep, klein kommetje €7 en zeker niet gemaakt met verse tomaten. De aankleding is wel leuk, wij vonden het trouwens raar dat we moesten betalen voor het toilet.
piet V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijke dag gehad gister bij deze strandtent, eerst een ontbijt via een bon van NS leuke spontane vrouw die ons hielp, daarna heerlijk op een strandbed met dikke kussens en een giga groot windscherm van het zonnetje kunnen genieten met een flesje wijn, we werden zo leuk geholpen in de ochtend en in de middag door een Frans meisje die heel erg haar best doet om Nederlands te leren leuk om het enthousiasme te zien van zo'n meisje, hadden we besloten om te blijven eten bij deze tent op het terras ook hier werden we weer gezellig en enthousiast ontvangen en hebben we een super lekker visplateau voor twee gegeten, kort om van de ochtend tot laat in de avond heerlijk genoten van de medewerkers het eten en de eigenaresse.
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Super lekker kunnen eten , werden door een leuke jonge heer geholpen die erg enthousiast was en erg sociaal. Super relaxte sfeer en super fijn geholpen. Zeker een aanrader
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ondanks de reservering stond er geen tafel klaar. We moesten wachten tot er een tafel vrij kwam. Daarna bijna uur op de kaart gewacht. Slechte service, Dessert kaart helemaal niet gekomen wel om gevraagd. en moesten halverwege al de maaltijd al afrekenen. Ga er echt nooit meer heen.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ik was paar maanden geleden met mijn vriend en mijn beste vriendin en dan haar toenmalige vriend. Bij jullie gegeten. Ik heb een super over heerlijke sparibs gegeten. Mijn vriend was toen niet zo lekker en besloot om niks te eten, maar toen hij op jullie menu keek wilde hij toch iets proberen. En complimenten naar de 2 obers die ons die avond heeft geholpen echt 2 leuke gasten. We hebben ze fooi gegeven omdat ze het verdiend hadden. Dcht de locatie was ook zo mooi aan zee en de inrichtinf vond ik zo mooi, ik voelde mij meteen thuis (en dat heb ik niet snel) De keuken was ook goed het eten was snel klaar en het was ook goed bereid, alles wat oo tafel was zag er lekker uit. Echt een dikke duim voor heel jullie team.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wow wat een super leuke plek voor een high tea, echt een hele fijne plek om lekker te relaxen, bij te praten en te eten. Het eten was heerlijk en de vriendelijke medewerkers zijn TOP. Een echte aanrader.
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, ook was het mooi weer. We werden goed geholpen door het personeel. Ook waren ze erg vriendelijk.
Léon W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik was onder de indruk van de prijzen op de kaart. Deze zijn echter niet hoger dan die van andere strandtenten op Scheveningen. De bediening was vlot en prettig. De sfeer relaxed en "zonnig". Van alle strandtenten op Scheveningen vind ik de Blue Lagoon het meest gastvrij.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Blue Lagoon. Een aantrekkelijk en fris terras. Er staat een schattige viskraam op het terras met ruime keuze aan vis. Je mag dan 3 vissen kiezen en die worden ter plaatse gegrild door een vriendelijke kok, die ook helpt met de keuze.
Al met al een gezellige avond met heerlijke vis.
Carmen L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ondanks het mindere weer, naar Scheveningen gegaan. Gekozen voor de Blue lagoon vanwege de uitstraling. Warm en uitnodigend met loungebanken en openhaarden in de tafels. Het personeel is vriendelijk en heeft aandacht voor de mensen.
Ruime keuze op het menu. Het eten was dik voldoende. Ruime porties en smakelijk.