Blue Lagoon

Erg duur
Lang
Niekie M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Van mij krijgen ze een dikke ONVOLDOENDE heel lang moeten wachten om te bestellen en heel lang moeten wachten op het eten het was niet eens druk maar een paar mensen
Mijn vlees was doorbakken moest medium zijn pepersaus moest je appart erbij bestellen het was zo peperig echt vies friet ook appart erbij moeten bestellen was echt mega zout
Ik had ook nog een appelsap en moest bijna 40e betalen
echt dus nooit meer
Verschikkelijk
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Ben hier vaker zakelijk met grote groep geweest, waarbij het eten meer dan prima was. Vandaar gisteren maar eens prive hier geweest. Alles bij elkaar was onze ervaring echter erg matig. De gegrilde zalm werd uitermate kaal zonder enige groente, frites/aardapels en spareribs geserveerd. Slechts zeer weinig sla en een zeer klein mootje zalm. Toen wij de (verder vriendelijke ober) vroegen of daar iets aan kon worden gedaan zei hij dat de stukken zalm altijd 200 gram waren en voor een extra (nieuw) stuk er een hele nieuw zalm zou moeten worden aangesneden. Na overleg met "het management" meldde hij dat er niets aan te doen was. 2e glas witte huiswijn waren slechts 2 slokken in klein glaasje (voor 4,50..) Pinot gris werd wel in normaal glas geserveerd.... Thaise visschotel was wel goed en voldoende. Als dessert hadden wij chocoladetaart en citroencheesecake die beide zeer droog waren. Drankjes werden af en toe geserveerd door meisje die uitsluitend "cola" en "wine" zei en die geen woord Nederlands sprak. Alles bij elkaar gaf het bezoek bij ons dus geen fijn gevoel.
Bolletje1969 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik had bij de Blue Lagoon een arrangement besproken. Met een aantal collega's wilden we een leuke dag met een activiteit. We begonnen met een kleine meeting. Muziek werd wat zachter gedaan zodat we ons prima verstaanbaar konden maken. Na de meeting besprak ik met Lindsey wat we wilden met de lunch. Ze gaf ons de keuze om van de kaart een lunchgerecht te kiezen of een door de kok verzonnen lunch. Hier gingen we voor. Ik moet zeggen, mooi opgemaakte planken met heerlijke broodjes, parmaham gerechtjes, kippendij spiesjes, visgerechten enz. Erg lekker! Na de lunch een spectaculaire powerboat tocht gemaakt op zee. Ook geregeld door de Blue Lagoon. Na terugkomst bij de strandtent heerlijk geborreld om vervolgens een erg leuke zelf barbecue te doen. Mooie schalen met vlees (helaas geen vis), die je op nieuw soort barbecue zelf kon bereiden. Erg leuk om te doen. Smaak was goed. Ondertussen werd er door het personeel diverse malen gevraagd of we nog wat wilde drinken en of alles naar wens was. Na het eten stelde iemand van het personeel voor om een mooi grand dessert te serveren. Er kwamen werkelijk drie grote serveerborden met alle mogelijke desserts die je kon verzinnen. Kompleet met vuurwerkfonteinen.
Kortom wil je een leuke dag of avond beleven, neem contact op met de Blue Lagoon om de mogelijkheden te bespreken. Je kan voor elk budget wat afspreken zonder verassingen achteraf.
Top!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Slechte service, eten is te duur voor wat je op tafel krijgt. Mijn vriend is zelf kok, en zo speciaal is het niet je betaald al gauw voor een gerecht 21.00 euro. Te duur, vragen niet of het smaakt, pakken de borden op. Plus we hebben anderhalf uur op het eten gewacht. We hadden slappe friet, mijn vriend had een zwarte zeebaars, met een saus vinaigrette ; waar was de saus, der lagen alleen wat tomaatjes en salade. En de zeebaars was ontzettend droog. Ik had pasta met garnalen, althans dat dacht ik maar het waren kleine Hollandse die je graag liever anders geserveerd wil hebben. Dus pasta bestond vooral uit pasta en heel veel kaassaus die gewoon te zout aanproefte. wij zijn op dit moment op vakantie en we dachten laten we eens aan het strand eten. Ik wil iedereen aanraden om dit restaurant te ontwijken. Zelf heb ik spijt van het geld. Plus ze staat met veelste weinig personeel. Mijn vriend zegt dat de keuken bestaat uit een chef die alleen maar huis en eten op tafel zet.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag zijn ik en mijn vriendin met een lekker etentje aan het strand bij blue lagoon. Mijn vriendin had best wel een verwachting, omdat ik zelf al 4 jaar ervaring heb als sous chef in een brasserie. Helaas heb ik haar zeer teleurgesteld door de slechte ervaring bij blue lagoon, we hebben een half uur moeten wachten op ons eerste drankje.
Daarna bestelde we nog een drankje waar we weer zeer lang hebben moeten wachten uiteindelijk kreeg ik alleen een drankje omdat het bleek dat die van mijn vriendin niet was aangeslagen na meer dan ander half uur kwam dan ons eten wat echt zeer teleurstellend was.
De pasta met garnalen en zalm voor mijn vriendin was gewoon echt niet lekker door de grote hoeveelheid aan zout en het was echt veel te simpel want er zaten zelfs Hollandse garnalen bij en de zalm was ver te zoeken. Terwijl de menu stond garnalen, geen Hollandse garnalen. En haar bord was niet schoon gepresenteerd. Zelf was de saus volledig in de schift.
Zelf had in de zeebaars die veel te droog was en zeer smaakloos, ook was de vinaigrette gewoon smaakloze olie met grof gesneden tomaten
Duidelijk is er gewoon geen aandacht gegeven aan het eten. Ik zou het niet durven mee geven aan de bediening. Ook de friet was koud en slap. Dit allemaal bij elkaar kan gewoon echt niet. Ik ga het zeker niemand aanraden en ook ik kom zeker niet terug. Het is het geld niet waard !!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Woensdag vis markt stond er op een flyer welke ik door een leuk charmante jonge dame (Simone) in mijn handen kreeg,
Normaal ga ik niet in op flyers maar nu wel.
Maar liefst 15 soorten vis stonden opgesteld op een marktkraam ,
De vriendelijke kok legde met veel passie uit welke vissoorten er waren.
Een lust voor het oog
Super goed gegeten,
Minpuntje vond ik dat het verschrikkelijk druk was,
Waardoor ik in een lange rij voor het toilet stond te wachten en dat er geen sigaretten automaat was
Verder een vette 10
Lekker-smakker .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We zaten daar niet met een fijn gevoel.
Veel te duur, slechte service, geen oog voor milieu.
Zonet met groepje even wat gedronken en snelle hap genomen.
1e verrassing- Voor toilet moet je € 0,50 pp betalen per bezoek. Klant of geen klant.
Klant is dus geen koning hier.
2e verrassing - Het maken van XXXL hamburger koste de kok 30 minuten!.
onze kroketten en bitterballen en drank waren allang op dan komt pas de hamburger.
Wordt niet van te voren gezegd. Hamburger dus laten inpakken en meegenomen.
Zonde van 20 euro.
3e verrassing.
Prijzen op hun website zijn +/- 15% lager. Heel gek. Lokkertje?
De XXXL staat op website € 17,50. Wij betaalde maar liefst € 19,90 !!!! .
4e verrassing. Onze serveersters spraken geen Nederlands.
Moet ik nou in eigen land ook al Engels praten. Belachelijk.
5e verrassing. Geen enkele prullenbakje oid te vinden. Als je plastic afval hebt van bv moster zakjes waait alle zo onze mooie zee in.

Helaas, Waardeloze tent.

14284601 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
we dachten gezellig een ontbijt bij Blue Lagoon, waren daar om 10.00 uur. Hebben netjes het ontbijt besteld en na 3 keer vragen en 45 minuten verder uiteindelijk toch het ontbijt gekregen. Geen excuus niets, het werd op de tafel neer gezet en de man was alweer vertrokken.we konden niet eens nog wat te drinken bestellen. Het personeel was ook niet attentDe omelet was koud, de broodjes niet vers diep treurig allemaal en dat voor 10 euro per persoon. Wij komen hier ook niet meer terug
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Overdag was het top en savonds wilden we heerlijke kreeft en garnalen eten van de kok die buiten stond en de hadden friet erbij besteld we kregen het op ons koude bord alles was koud patat slap kreeft was een hap verder niks ze moeten juist voor savonds veel meer aandacht aan de mensen besteden die gezellig uitgaan maar het is zo hectisch savonds geen goede obers snappen het niet smerig binnen veel afwas zie je op de grond vies geen kaarsjes op tafel erg jammer vond het altijd een mooie tent helaas dat ze het niet meer zo goed in de handen hebben de kok buiten een compliment hij kon er ook niks aan doen en wou dat het anders ging deze man moeten jullie koesteren de baas moet terug komen zo zie je maar weer altijd er bij blijven gr
Beste Annet, fijn dat u zondag overdag een leuke dag heeft gehad en vervelend dat de avond iets minder is verlopen. Kreeft blijft een natuur producten aan de hoeveelheid vlees in een kreeft kunnen we helaas niet veel doen sorry, zoals u heeft gezien doet iedereen ze uiterste best. Bedankt voor uw aandachtspunten hier gaan we zeker iets mee doen. Wellicht dat we u in de toekomst, van de middag tot de avond, een leuke dag kunnen bezorgen. Met een zonnige groet, Blue Lagoon
Jezzebel .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een drukke zondag avond met een groepje gaan eten.
Bij binnenkomst de vraag gesteld of er plaats was.
Na enige twijfel werden we toch toegelaten. (waren we maar weg gegaan)
We hadden o.a. 3 x Thais vispotje besteld: Gewokte vis en scampi’s in Thaise cocoscurry.
Nadat we onze eerste hap hadden genomen zijn we opzoek gegaan naar de cocos en de curry.
Helaas kon niemand van ons iets vinden in zijn gerecht.
Omdat we honger hadden hebben 2 van de 3 dit met lange tanden opgegeten.
Spareribs waren oké, Tonijn was lekker, de friet die bij de gerechten zat was oud en opnieuw gebakken. Pasta Gambarino was ook ver onder de maat.
Toen de bediening ons kwam vragen of het lekker was hebben we eerlijk onze mening gegeven en met name over het ontbreken van de cocos en de curry. Bij navraag in de keuken bleken de koks geëxperimenteerd te hebben met de saus en waren ze de cocos en de curry vergeten.
In plaats daarvan hadden ze alle gerechten maar voorzien van whiskey saus!
Dus je krijgt hier niet te eten wat je wel hebt besteld!
Om ons te compenseren boden ze ons koffie en thee aan.
Helaas moesten er een aantal monden zo goed gespoeld worden om de vieze na smaak van het eten weg te krijgen dat we graag ijskoffie wilden hebben.
Dit kon volgens de serveerster indien we het verschil tussen de gewone koffie (3 euro) en ijskoffie (10 euro) zouden bijbetalen.
Dit was voor ons de druppel om de manager erbij te roepen.
Deze bood zijn verontschuldigingen aan en bood ons de ijskoffie aan.
Nadat deze op waren hebben we tot 3x toe om de rekening moeten vragen, maar ook deze kwam maar niet.
Uiteindelijk zijn we zelf maar naar de keuken gelopen met de vraag of we hier nog iets voor moesten gaan betalen.
Helaas bleek dit wel het geval.
De rekening was in onze ogen fors, zeker in relatie met de kwaliteit die je hier krijgt!
Dit was voor ons de laatste keer dat we deze strandtent bezocht hebben! Maar wij zijn niet de enige met deze mening lees ik hier en op tripadvisor.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We moesten zeer lang wachten op het eten. Kan gebeuren, maar toen we er naar vroegen ging de ober wel kijken maar gaf geen terugkoppeling. Vervolgens vroegen we na 5 minuten er naar en kregen toen een bot antwoord. Na snel gegeten te hebben wilden we direct afrekenen. Toen zei diezelfde ober, ik ga de rekening zo halen en ging nog even lekker een flirtpraatje met een dame maken. Toen ik daar geïrriteerd op reageerde, kreeg ik ern mega arrogant antwoord terug! Zo'n arrogante ober heb ik nog nooit mee gemaakt. Nooit meer heen gaan dus!!!
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Op een zonnige dag op de loungebanken gezeten met rondom lunchtijd. Alle twee een salade op, die erg goed bereid was. Voldoende ingredienten en erg smaakvol. Bediening heel relaxed en vriendelijk, zoals bij een strandtent past. Prima vol te houden, prijs/kwaliteit verhouding kan bij sommige strandtenten nogal eens uit de pas lopen, maar hier niet.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het is een fantasische ervaring om keer op keer bij deze prachtige strand tent te komen.
Ze laten mij welkom voelen. Goeie service, eten was er super snel en wat was die Thai Curry lekker zeg. Heerlijke cocos er in zoals ik hem nooit eerder heb geproefd. En ik moet je zeggen ik heb door heel Azie heen gereist. Maar de smaken zijn als teware een spectaculare belevenis. Ook was er een Ariest bij van hoogwaardige kwalieten, Die totaal zich zelf en zijn nummers aansluiten bij het gevoel van de Blue Lagoon.

Het persooneel is ook heel gezellig met elkaar en dat brengt warm gevoel in ons op.
Mijn vrouw houd hier zo van.., passende muziek gewoon een royale strandgevoel.
Je ziet dat iedereen meedenkt met elkaar, tafel worden schoon gemaakt na de klanten hebben afgerekend. Heel fijn om te zien als gast... Zo weet je dat je ook aan een schone tafel zelf zit.

Elke x wordt ik weer opnieuw verrast door deze tent.

Bedankt Blue Lagoon Team,

See you next time again

Groetjes Theo
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Leuke dag gehad, ook was het lekker weer. De hamburgers vielen erg in de smaak. Het personeel was zeer vriendelijk en een mooie plek om zitten.
FerdinandHakker .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Ondanks slecht weer een mooie avond in scheveningen gehad in de blue lagoon. Vriendelijk bediend en lekker gegeten. Er werd zelfs een rolstoelhelling van het strand vandaan getoverd om mij rolstoelgebonden broer over het opstapje heen te helpen! prachtige zaak.
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Op zondag middag hier heerlijk vertoeft. Goed geholpen, lekker geluncht zoals altijd. Na die tijd op een ander plekje gaan zitten lekker in het zonnetje, en dat was geen probleem.
De bediening was heel attent zoals altijd. Hee behulpzaam, enige wat ik zelf vreemd vond is dat ik als gast moest betalen voor de toilet, aan de andere kant snap ik die policy wel want als je zo'n groot terras hebt kan je natuurlijk niet precies zien wie wel en niet op je terras zit.
Kenny84 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wezen eten met 3 vrienden. Top service, royale spare ribs en hamburgers. Mooi restaurant en mooi ingericht. Zeker aan te raden.
Leroy H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een onwijs gezellige dag gehad op Scheveningen, en zoals altijd eindigde we ook vandaag bij de Blue Lagoon. Heerlijk bij een haardje genoten van een tapas schotel van de chef. Topservice en zeker niet te vergeten ondanks t slechte weer 1 van de weinige strandpaviljoens met een schone wc.!
Aanrader
HaroldenSofia .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na een warme stranddag hier neergestreken voor een flesje wijn en een mooi stukje vis. Erg vriendelijke ober die ons de vis van het seizoen (rode poon) aanraadde. Vervolgens heeft hij ons door de wijnkaart geleid en een mooie fles pinot grigio verkocht. Smaakvolle frisse wijn die het warme weer en de vis goed complimenteerde.
Het restaurant straaltrust en vrede uit in al zijn facetten met veel grijs tinten in het meubilair afgezet tegenover donkerblauw. Een erg mooie combinatie.
Zeker een aanrader en wanneer ik weer in Scheveningen ben kom ik hier weer zitten!
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We zaten heerlijk buiten op de bank, de zon scheen lekker en de service was goed.
Eten en cocktails waren lekker.
De bediening was oplettend, lege glazen werden gelijk weggehaald en werd ook constant gevraagd of we nog iets wilden hebben.
Beetje jammer dat er zoveel kinderen rondrende, en sommige banken waren vies met vogelpoep.