Blue Collar Hotel | The Starlight Lounge

Klokgebouw 10 5617 Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Blue Collar Hotel | The Starlight Lounge

Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Leuke ambiance! 100 punten voor de leuke serveerster(y.m.) erg knap werk want het was druk en niet heel veel personeel!

Eten was goed. Quesedillas en hamburger gehad. Goed bereid.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Fantastisch industrieel plaatje! De burgers schijnen heel goed te smaken, maar dat weet ik niet want ik ben verliefd geworden op hun geitenkaassalade. Tip: heb je een uitje in de buurt, blijf hier dan een nachtje overnachten. Wij hadden de Jack Danieks-kamer, echt een beleving!!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Best burgers in town!! Wat een heerlijk industriële omgeving, mooie bar, goede bediening en mijn tip: neem de burger met extra jalapenos! Geen haute cuisine, maar dat past hier ook niet. Wel een hele leuke frisse bar met goede energie en het betere bar-food. Niets voor niets prijs voor mooiste bar van Nederland gewonnen.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Onlangs bij Blue Collar Hotel gegeten. De inrichting is heel stoer en industrieel, goed passend in een voormalige Philips fabriek op Strijp S. Het eten was prima, eenvoudige kaart, maar lekker bereid. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.