Blue Boy Amsterdam

Anton S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Krane C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Geweldig vier gangen diner met een heerlijke wijn erbij! Hele bijzondere locatie, ga zeker snel terugkomen! Fijne service, en heerlijk gezeten de hele avond. Echt een superleuke nieuwe plek in Amsterdam.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik heb hier vandaag met mijn vriend gegeten. We hadden 4 gangen en die waren allemaal heel goed. De wijn was heel lekker en goed afgestemd op de gerechten. De bediening was super vriendelijk. Het restaurant is op loopafstand van alles dus top qua locatie. Wij kunnen het van harte aanbevelen. Evenals de cockatails. Groetjes Laura en Lars
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mijn vriend en ik hebben lekker gegeten bij Blue Boy. Wij hadden een 4 gangen menu met verschillende wijntjes. Leuke combinatie, lekker eten, kan niet fout gaan. Prijs kwaliteit was perfect. Fijn dat het restaurant dichtbij het station zit en ideaal om met onze vrienden van buiten Amsterdam af te spreken. Wij hebben genoten groetjes, •Laura en Lars
Emiel S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten en ondanks hoge verwachtingen werden we een beetje teleurgesteld. De porties waren iets té geproportioneerd en de ietwat arrogante en chaotische bediening was niet behulpzaam en niet service gericht (1 dame deed het wél perfect). Eén van ons had een sesamallergie en daar werd ietwat nonchalant op gereageerd. Als toetje op de kers wilden we afsluiten met een Gin&Tonic, die door de hele tafel werd ervaren als een Gin&Soda. De barman en eerdergenoemde dame reageerden hier wel adequaat op, maar het kwaad was helaas al geschied. Zonde, hoge verwachtingen, een illusie armer en een mindere ervaring rijker en dat voor een allesbehalve milde prijs.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Erg knus en prachtig aangekleed, relaxte sfeer, zeer goede service en overheerlijke gerechten, bijzondere combinatie van smaken, zeker een aanrader!
Ivydrew14 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Wij hebben gekozen voor de 5-gangen menu was erg bijzonder. De gerechten zijn erg goed op smaak. Niet te veel niet te weinig. De ceviche en sukade was echt fantastisch. Mijn vriendin is vegetarisch ook dat was geen probleem, ze hebben ook een vega menu. De sfeer was erg goed. Mooie zaak, zoiets zie je niet gauw in Amsterdam. Enige puntje van kritiek is dat het personeel niet goed uitlegde wat de gerechten inhield. Maar ze waren wel vriendelijk alleen beetje gehaast. Verder helemaal top! Wij komen zeker terug. Ook leuk voor een special gelegenheid.
Karijn C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een prachtig restaurant, waar je in een ontspannen sfeer luxe en heerlijk kan dineren, in de watten wordt gelegd en op je wenken bediend, met de heerlijkste gerechten en een no nonsense vibe.
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Hier donderdag avond op het terras gegeten met 2 vrienden. Wat een mooie inrichting!! Kan niet wachten hier in de koudere dagen voor de openhaard plaats te nemen( Alleen door het lekkere weer zijn we buiten gaan zitten).
Je kon kiezen uit een 3,4,5,6 of 7 gangen diner. Alle gerechten staan vast, je moet alleen zelf aangeven hoeveel gangen je wilt. Wij zijn voor 4 gedaan en dit was perfect voor ons. Zat goed vol maar niet te vol. De gerechten waren heel mooi opgemaakt en zeer smaakvol. Bij elk gerecht proefde je de verschillende ingredienten maar was alles toch 1 geheel. We hadden een fles witte wijn die de eigenaar aanraadde, Chenin Blanc(hij koos ook voor een lagere prijsklasse wat mij beviel). Bij het hoofdgerecht (mijn favoriet, die saus!) heb ik de bijpassende Malbec gekregen en paste subliem. Totaal geen op- of aanmerkingen over de avond. Kom hier heel graag snel terug om de gehele 7 gangen te proberen!(dan blijf ik van het brood af)