Blue Boat Dinner Cruise

7,1
Levendig
phill .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prijs kwaliteit verhouding aangevinkt, kan beter , maar zou eigenlijk ronduit slecht moeten zijn , dit is dan niet gerelateerd aan 2 personen met iens AH actie, , maar een normaal te betalen prijs voor 2 personen. 155,= euro maar liefst.
Aldaar op de boot al minstens 10 personen gesproken die het slecht vonden, Bouf stroganoff Taai, Vispotje een moes na de eerste 2 happen, letterlijk een potje nattigheid (soort soep) met een smaakje , Amuse smaakte naar niets en was veel te koud, Soep was redelijk , de Tonijn carpaccio prima, 2 wijn gedronken daar was niets mis mee.
Heel jammer dat er niets over Amsterdam verteld werd , totaal niet , dit hebben we aan de bediening gevraagd ( Steve) goede gastheer overigings , maar gaf aan absoluut geen tijd te hebben , dus duidelijk een personeel tekort probleem lijkt mij.
Tevens dient er ook aangegeven te worden als gasten een tafel apart voor 2 willen , ( dus niet bij andere onbekende aan tafel) dan dient er p.p. 20.= euro extra betaald te worden , dit zo gemeld aan Steve en gaf hij aan dat horen ze te melden bij de ticket bali , werd dus niet gedaan zo ook niet bij de eerder telefonisch info en de tafel indeling.
Nogmaals aan het personeel ligt het niet , maar doe eens meer aandacht aan het eten , het hoeft echt geen 4 gangen menu met een glas Proseco en een amuse te zijn , maar beter een goed 3 gangen menu zonder Proseco en Amuse , steek daar meer energie in , en komen de betere recensies vanzelf wel.
Verder was het wel gezellig , maar dit had meer te maken met de gasten dan het geheel.
Volgens jaar gaan we weer en nemen we 2 vrienden meer , eens kijken of er iets is veranderd , zo niet dan zal dat de laatste keer zijn geweest.
Philip & Pauline
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Schitterende belevenis op deze manier eens te dineren. Afhankelijk van de gesprekken aan de tafels geeft de kapitein toelichting over waar hij vaart. Omdat er natuurlijk geen keuken aan boord is, wordt het eten van tevoren bereid. Maar met allergieen etc wordt er rekening gehouden, die hadden we bij de reservering opgegeven al. Een erg leuke belevenis!!!
T B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Verzoek was van de boot-maatschappij op tijd aanwezig zijn bij de boot. Iedereen graag om 19.15 aanwezig. Helaas moesten wij daar bijzonder lang wachten en wist niemand precies met welke boot wij gingen varen. Veel klanten waren hierover ontevreden. Wij gingen pas aan boord om 1945 uur. Het was koud aan de waterkant tijdens het wachten. Voor ons een reden om niet weer te gaan varen met de boot. In de boot was het bijzonder donker . Het eten was bijna niet te zien. Meerdere mensen gebruikten het lampje van de telefoon zodat je nog weet wat je eet.
Tijs P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Als je goed wil eten is dit de niet en goede keuze maar de combinatie met de rondvaart en uiterst vriendelijke bediening is wel erg leuk. Samen met vrienden een gezellig avondje uit.
sophieveenstra .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was okay, niets bijzonders vonden het niet helemaal in verhouding met de prijs.
Wij vonden het vooral toeristisch, op de site doet het het anders overkomen.
qlamenx .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Werkelijk fantastisch gegeten!
Een hele mooie tocht door de kanalen van Amsterdam met verrukkelijk eten!
Daarbij was de service van zeer goede kwaliteit, zowel de bediening als de gezagsvoerder en kapitein waren onwijs vriendelijke mensen.
Er werd in het Engels uitgelegd over de historie van bepaalde gebouwen waar we langs voeren.
Ook de stoelen zaten erg comfortabel en kwam elk gangmenu precies op tijd zodat je geen honger had.
Ook nog koffie van het huis, kortom echt een aanrader!
rijkertjes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De schipper en bemanning zijn top. Het eten was heerlijk en wat enigzins niet naar wens was werd keurig opgelost zodat wij uiteindelijk een heerlijke avond hadden.
annapost .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op de lijst staat dat het incl. Drank is, maar omdat het via AH restaurantbon ging, moesten wij de drankjes wel betalen. We kregen wel een welkomstprosecco en het water.
Ricla .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Her bootripje was leuk maarten eten was echt heel slecht garnalenmet darmkanaal er nog in biefstuk leekwel gekookt nee echt niet lekker en zeker niet voor die prijs