Blue Boat Dinner Cruise

Duur
Lang
T B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Verzoek was van de boot-maatschappij op tijd aanwezig zijn bij de boot. Iedereen graag om 19.15 aanwezig. Helaas moesten wij daar bijzonder lang wachten en wist niemand precies met welke boot wij gingen varen. Veel klanten waren hierover ontevreden. Wij gingen pas aan boord om 1945 uur. Het was koud aan de waterkant tijdens het wachten. Voor ons een reden om niet weer te gaan varen met de boot. In de boot was het bijzonder donker . Het eten was bijna niet te zien. Meerdere mensen gebruikten het lampje van de telefoon zodat je nog weet wat je eet.
Tijs P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Als je goed wil eten is dit de niet en goede keuze maar de combinatie met de rondvaart en uiterst vriendelijke bediening is wel erg leuk. Samen met vrienden een gezellig avondje uit.
Sophieveenstra .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was okay, niets bijzonders vonden het niet helemaal in verhouding met de prijs.
Wij vonden het vooral toeristisch, op de site doet het het anders overkomen.
Qlamenx .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Werkelijk fantastisch gegeten!
Een hele mooie tocht door de kanalen van Amsterdam met verrukkelijk eten!
Daarbij was de service van zeer goede kwaliteit, zowel de bediening als de gezagsvoerder en kapitein waren onwijs vriendelijke mensen.
Er werd in het Engels uitgelegd over de historie van bepaalde gebouwen waar we langs voeren.
Ook de stoelen zaten erg comfortabel en kwam elk gangmenu precies op tijd zodat je geen honger had.
Ook nog koffie van het huis, kortom echt een aanrader!
Rijkertjes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De schipper en bemanning zijn top. Het eten was heerlijk en wat enigzins niet naar wens was werd keurig opgelost zodat wij uiteindelijk een heerlijke avond hadden.
Annapost .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op de lijst staat dat het incl. Drank is, maar omdat het via AH restaurantbon ging, moesten wij de drankjes wel betalen. We kregen wel een welkomstprosecco en het water.
Ricla .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Her bootripje was leuk maarten eten was echt heel slecht garnalenmet darmkanaal er nog in biefstuk leekwel gekookt nee echt niet lekker en zeker niet voor die prijs