Blu Beach

Meer informatie over restaurant Blu Beach

6,9
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ter gelegenheid van zeven jaar samen zijn met mijn vrouw de 2 for 1 van Blu Beach gedaan. Voorgerecht, hoofd- en nagerecht voor twee personen voor de prijs van 37,50 euro.
Het voorgerecht was echt heerlijk : sushi van krab, knapperige garnalen, heel smakelijke cappuccino van kreeft en ietwat taaie carpaccio.
Dat belooft wat dachten wij.
We kozen elk een apart hoofdgerecht, ik nam de op de huid gebakken kabeljauwfilet en mijn vrouw de tournedos. Bijgerechten hierbij de obligate friet en gemengde salade.
Wat een teleurstellingen. De vis had wel smaak, een beetje, maar was veel te zacht. De tournedos was van slechte kwaliteit en ronduit taai. De friet was droog, flauw en melig. Ook geen mayonaise.
Het dessert bestond uit een kleine tarte tartin die mierzoet bleek, een bolletje vanille-ijs en een slap plasje slagroom met drie kleine blokjes appel.
Mijn vrouw kreeg lekkere wijn, echter telkens een half glas.
Bediening vlot en vriendelijk.
Al met al net voldoende wat het eten betreft. Erg jammer.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vorige week vrijdag na een heerlijke wandeling door de duinen, hier neergestreken voor de lunch met mijn partner. De bediening was in eerste instantie snel en correct. Dat beloofde wat. We bestelde beiden een broodje beenham, een koffie en 1 witte wijn. Op de koffie en de wijn was niets aan te merken. De broodjes beenham waren echter niet om over naar huis te schrijven; 2 sneetjes wit, een paar miezerige slablaadjes, 1 zongedroogd tomaatje twee plakjes supermarktham en een likje saus. En dat alles voor de prijs van € 8,00. We werden er een beetje verdrietig van. Omdat we trek hadden, snel alles opgegeten en de rekening gevraagd. Op de vraag of alles naar wens was, hebben wij eerlijk antwoord gegeven. Helaas kregen wij geen respons. Daarom snel de eerste bus richting huis genomen. Jammer!
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Door het onverwacht prachtige zomerweer zomerweer in september lokte het Noordwijkse strand. Na een wandeling wilden we natuurlijk ook wat eten. Als je in Noordwijk wilt eten met uitzicht op zee, ben je aangewezen op een "strandtent". Vanaf de boulevard kijk je immers tegen de nieuwe, hoge zeewering aan. Bij het eerste paviljoen bleken er gek genoeg heel veel andere mensen op hetzelfde idee te zijn gekomen: alles was bezet. Het tweede paviljoen, Blu Beach, bleek ook vol. Echter, een bijzonder behulpzaam meisje bood aan te gaan kijken of er nog een plekje vrij was of vrij zou komen. Samen met eencollega vonden zij na enkele minuten een plaats. Driewerf dank.
We bestelden ons favoriete knabbelvoorafje: brood met smeersels. Bij Blu B betekent dat drie soorten breekbrood, leuk en lekker. Daarna aten wij een hele forel uit de oven en een Summer salade. De forel was uitstekend bereid en voorzien van wat warme groente, een royale bak gemengde salade en goed gebakken friet. De maaltijdsalade was bijzonder smakelijk en qua ingredienten 'rijk gevarieerd', dat tref je wel eens anders. Tot slot een capuccino.
Ondanks de grote drukte was de bediening snel, attent en vriendellijk. De serveerster kwam op tijd vragen of alles naar wens was, of er nog iets nodig was enz. Kortom, voor ons was deze zomeravond geslaagd en verdient Blu Beach een ster, of nou ja een zeester.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Op een mooie dag bij Blu Beach beland en hoewel we nooit voor het eten naar een strandpaviljoen gaan, was dit toch boven verwachting smakelijk. Voor mij een goedgevulde en lekker frisse Summer salad en voor mijn man de vis van de dag (gebakken zeewolf) met lekker knapperige frietjes erbij.
In de commentaren op de bediening herken ik me totaal niet, maar ik snap dat een seizoensbedrijf te maken heeft met veel wisselend personeel. Wij werden i.e.g. zeer attent geholpen door een leuke, vlotte meid, die regelmatig kwam vragen of het smaakte en of alles naar wens was.
Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wat een fijne locatie. Lekker op het strand en keuze uit een tafel met stoelen of een lounge bank.
Het eten wat echt lekker. Zelf een heerlijke trio van visgerechten gehad met vers bruin brood. Lekker knapperig brood. Salades ook rijkelijk gevuld en erg smakelijk.
Helaas was de service echt beneden peil. Een aparte garnalenkroket bestellen was echt onmogelijk. Dat snap ik echt niet. Je hebt ze in de diepvries liggen en je kan er een prijs voor vragen. Helaas, dat was dus onmogelijk. Ook de mensen in de bediening waren bijna allemaal niet erg enthousiast en representatief. Je laat je representatieve personeel toch niet met afgekloven nagellak rond lopen? Erg onprofessioneel. Jammer, want locatie en eten/drankjes erg lekker!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Mooie strandtent in Noordwijk, de zaak viel ons meteen op tijdens een wandeling langs de duinen. Aangezien we aardige trek hadden in lunch hier neegestreken op een zaterdag rond half 1. Hoewel het niet druk was stond er genoeg personeel....jammer genoeg snapte 1 van de 6 medewerkers het horecavak een beetje en kwam naar ons toe om goedendag te zeggen. Het meerdendeel van het personeel dus niet echt 'horecaffer'.....jammer als je kijkt naar de mooie setten van Blu beach, interieur en algehele uitstraling is zeer goed. Wij hadden een boeren boterham met gerookte zalm, tonijnsalade, garnalen en de 100% mushroom burger. De burger was echt goed, gekke is dat we een 10 min lang nog hebben getwijfeld of het daadwerkelijk mushroom was ipv vlees. Boterham met vissoorten was prima. Nogmaals, een bezoek is zeker de moeite waard alleen moet het bedrijf wat meer op personeel letten.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Met een grouponbon togen wij met z'n viertjes naar Blu Beach in Noordwijk. Na vorige recensies gelezen te hebben op Iens, was mijn enthousiasme niet groot, integendeel. Maar ik probeerde zo neutraal mogelijk te zijn, en de slechte recensies even te "parkeren"
Blu Beach is mooi gelegen aan het strand. In de zomer wellicht een gelegenheid om heerlijk op het terras te vertoeven. De inrichting binnen is matig. Maar gelukkig gaat men er eerdaags verbouwen. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en en de drankjes werden vlot opgenomen. Het was gezellig druk.

We waren erg benieuwd naar het surf en turf arrangement / of een hele kreeft.
We besloten toch ook een voorafje te bestellen. Drie van ons bestelden de bisque met garnalen en één ging voor de beef tataki – dry aged ossenhaas – Asian mariande – radijs – bosui. De bisque werd geserveerd in een glas met een wat room en een klein bolletje brood ernaast. De bisque was verrukkelijk, goed op smaak! er rijkelijk voorzien van Hollandse garnaaltjes. Kleine opmerking: de bisque was goed op smaak. Echter hij zou wel iets meer gebonden mogen zijn. De bisque was even te dun. De beef was leuk opgemaakt en ook erg lekker. Ik was blij verrast. Onze gastvrouw hield onze glazen goed in gaten en was daar, toen we toe waren aan nog een lekker glas chardonnay. binnen 20 minuten werd ons hoofdgerecht gebracht. De hele kreeft werd gehalveerd geserveerd. Er Men had zichtbaar moeite gedaan om het geheel er aantrekkelijk uit te laten zien, en dat is gelukt. Ook het goede bestek werd meegegeven. Een tang en een kreeftenvorkje, een een citroendoekje voor de handen. Chapeau! Mijn eega ging voor de tournedos met een klein stukje kreeft. De tournedos was zeer mals. De hoofdgerechten werden geserveerd met heerlijke goudgele frieten en wat salade. We hebben heerlijk gegeten. Voor een nagerechtje was er geen plaats meer. We sloten af met koffie en thee. Ik heb er vertrouwen in dat de slechte recensies tot het verleden behoren en met de komende verbouwing dit restaurant weer helemaal in de lift zit. In de zomer gaan we hier zeker nog een keer een terrasje pakken.

Famvandamme .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Mooie uitstraling en het eten was prima, maar voor een nieuwjaarsdag hing er weinig sfeer. Bediening was wat kil. Positief: het kindermenu bevat serieuze gerechten in kleine porties. Fijn voor ons dochtertje die zich te groot voelt voor frietjes met een snack. Ze kreeg een zeer goed biefstukje op een mooi opgemaakt bord.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Slecht. Keuken en bediening erg weinig behulpzaam. Tosti willen ze niet maken voor de kinderen en bordje friet los mag ook niet. Geen lunchmogelinkheden voor de kinderen dus. Een tent om over te slaan! Jammer want de luches voor volwassenen waren prima maar wel duur.
Dennis190 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Personeel dat t niet begrijpt, maar vermoedelijk gewoon slecht ingewerkt is. Leer nou eens dat horeca een vak is en om GASTvrijheid gaat. Wijn van de kaart niet op voorraad, ja we hebben wel een duurder alternatief, voor 5 ! Euro per glas. Graag een glas water erbij. "We serveren geen kraanwater"! Dat heeft de eigenaar dus echt niet begrepen!!! Kost klanten. Is t mogelijk om de boulliabaisse ook als voorgerecht te bestellen. "Ja dat kan, maar dan krijgt u dezelfde portie tegen dezelfde prijs". Ik bedoel: t is soep. Die kun je ookin een kleinere portie serveren. Serveerster begreep er niets van. Was vervolgens ook niet meer echt gastvrij. De smaak van hetgeen we gegeten hebben was verder goed, maar na het hoofdgerecht zaten we heel snel bij een ander strandrestaurant, waar t druk was, met service en gastvrijheid. @BluBeach zien ze ons nooit meer.
Schrap .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Tegenvallende service (matig niveau)
Voor en hoofdgerecht prima van smaak en kwaliteit, echter zeer kleine porties
Prijs kwaliteit verhouding was niet goed. Dit geldt zowel voor gerechten als de drankjes.
Absolute plus punt is het huidige uitzicht. Hopelijk niet nog meer windmolens, anders zijn ze dit plus punt ook kwijt.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Op een mooie warme avond eten op het strand is altijd aantrekkelijk. Na een strandwandeling beland bij Blu Beach. Mooi terras, goede stoelen. ( Hoge, lage en gewone. ) Ons favoriete voorafje: stokbrood met smeersels bestond dit maal uit 'breekbrood'. Dit bleek een soort siamese zesling, zes aaneengebakken broodjes met telkens een andere bedekking van zaadjes. Niet doorslaggevend maar wel leuk en bovendien lekker. Als hoofdgerecht aten we de 'vangst van de dag', te weten scholfilet, en stukjes varkenshaas met pittige saus. Beide gerechten werden creatief opgediend, met wat warme groenten en saus. Verder vergezeld van lekkere vlaamse frieten en een goede bak salade. Beide dus lekker en voldoende. De bediening was vlot, correct en attent. Enige minpuntje is dat men (ook hier) geen kraanwater wil schenken ! Dompertje dus. Pluspunt was het goede sanitair, keurige nieuwe toiletten. Daar kan menig eetcafe een voorbeeld aan nemen. Het decor: wat valt er nog te zeggen over de zonsondergang boven de Noordzee?
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Mooie strandtent. Vroeger kwam ik hier vaak toen het nog de Strandgans heette. De prijzen zijn aan de hoge kant voor een strandtent. Maar mijn Tataki zalm was lekker. Maar mij was uit de kaart niet duidelijk geworden dat de zalm koud en gamba's warm geserveerd werden. Maar kwaliteit ok. Twee glazen Chardonnay genomen. Goed Chardonnay maar geen uitschieter. Had wat "vetter" mogen zijn. Maar toen ik na die twee Chardonnays vroeg om een glas kraanwater werd mij dat tot 2x toe geweigerd. "Als ik u dat geef, kost dat mij m'n baan" was de klantonvriendelijke opmerking. Geen dessert genomen en geen fooi gegeven. Kennelijk de gewoonte hier gezien eerdere reviews. Ik mijd eetgelegenheden als ze geen kraanwater schenken naast de gewone drankjes. Dit was laatste keer dus.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Deze zaak is erg sfeervol en trendy ingericht en natuurlijk kijk je mooi uit over het strand. Erg prettige bediening en er is een duidelijke taakverdeling. Nadeel is dat de tafels en stoelen erg hoog zijn, waardoor je onderrug alleen steun krijgt. De voorgerechten waren een zalmtartaar en een gerookte runderrib. De borden werden mooi opgediend en bij het afruimen werd gevraagd na hoeveel tijd wij het hoofdgerecht wilden hebben. Keurig! Als hoofdgerecht hadden wij de lampsrumpsteak en de zeewolffilet. Beiden ook erg smakelijk en goed bereid. De hoeveelheid eten was voor ons ruim voldoende bij het hoofdgerecht. Wij wilden een pauze voor het hoofdgerecht en dat was geen probleem. Het hoofdgerecht was ook lekker. Door deze actie zijn wij hier gaan eten en dit 2 for 1 menu was erg goed voor een mooie prijs. Normaal zouden wij hier niet zo snel gaan eten vanwege de hogere prijs.
Marjon2-8 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Vandaag geluncht bij Blu Beach : cappuccino en een broodje Carpaccio. Ik heb nog nooit zo'n slecht broodje Carpaccio gehad! Taai vlees, onsmakelijk zelfs! De cappuccino was ook niet best: het leek wel warme melk. Kortom: nooit meer naar Blu Beach.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Leek een leuke moderne tent, alhoewel kaart wat beperkt was. Bestelden soep, de tomatensoep die ik kreeg was ok, maar de hoeveelheid zeer dure vissoep was ver onder de maat... 3 lepels bouillon met drie stukjes vis erin. Vergeleken met de tomatensoep de halve hoeveelheid. Met moeite kregen we een half kopje bouillon extra erbij... Maar wat ze niet vertelden was dat we daarvoor € 4,50 extra moesten betalen! Voor een vissoepje betaalden we dus € 14,50....
Eens, maar nooit weer :-(
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Het eten heerlijk, bediening was goed en de uitstraling fantastisch. Erg lekker gedineerd hier.

Aspergesoep met een verrassing... een zalmmootje in het midden van het bord. Mooi geserveerd. De carpaccio was erg lekker; de oude kaas i.p.v. Parmezaanse kaas was een aangename aanpassing. De breekbroodjes met roomboter vooraf waren erg lekker.

De hoofdgerechten waren royaal en er was voldoende salade en friet (waarbij vooraf werd aangegeven dat er gewoon bijbesteld kon worden indien er meer gewenst was). De tonijnsteak was groot en smakelijk. De MRIJ-steak was goed gepeperd. De steak was dikker dan je normaliter zou verwachten. De zoete toetjes werden leuk geserveerd: Veel verschillende smaken, waarbij elke smaak op een andere manier op het bord gepresenteerd werd (als 'lolly', in een chocoladekopje, in een kopje, etc, etc).

De service was erg goed. Het was geen enkel probleem om wat tafels aan elkaar te schuiven, een kinderstoeltje erbij te pakken en ze kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was of we nog iets wilden bestellen. De tijden tussen de gangen waren goed. Het voorgerecht kwam vrij vlot (mooi, we hadden honger). Het hoofdgerecht en nagerecht op het moment zoals je zou verwachten.

Het paviljoen ziet er vooral 's avonds als het donker is prachtig uit. Het is erg mooi paars uitgelicht. Het is vrij ruim opgezet en niet te druk aangekleed. De bar in het midden geeft het een hip en trendy uiterlijk, zonder dat het als een kroeg overkomt.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Afgelopen week tweemaal bij Blu Beach gegeten, eenmaal lunch en eenmaal diner. Beiden keren was het gewoon erg goed! Voor de lunch had ik twee lekkere witte boterhammen met gerookte zalm, Hollandse garnalen (behoorlijk wat!) en tonijnsalade. Was heerlijk en goede prijs/kwaliteit. Bij het diner had ik sashimi van zeebaars vooraf en MRIJ steak als hoofdgerecht. De steak was iets te lang gebakken naar mijn mening, maar nog steeds zeer smakelijk! Het kiezen van de kaart was lastig, want eigenlijk alles trok mij aan.
Jpv1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Gisteren wezen eten met 6 personen. Maaltijden goed van smaak maar nu een hoofdgerecht als voorgerecht te serveren is zwaar onder de maat. €21,50 voor een baby portie is totaal uit z'n verband gerukt. Een bakje extra friet ter compensatie is dus ook amateurniveau. Ik snap nu wel hoe de tent aan z'n uitstraling komt , ja de vis wordt duur betaald. De bediening is er ok dat wel die jongen komt er wel! Maar beleid van kosten en hoeveelheid is dus zwaar onder de maat!! Uitstraling van hip/luxe betaal je dus volop aan mee als klant. Nooit meer naar toe is ons motto.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Leuk gelegen aan het strand. Zeer vriendelijke bediening en eten was heerlijk. We hadden de vismix. Was erg goed en de sausjes en chips/frites erbij maakten het geheel helemaal af. Dessert met kleine hapjes was ook subliem. Kortweg: adres om te onthouden.