BLT

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 19:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Jurisdictie13 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Op zolder van BLT is het redelijk lastig een behoorlijk gesprek te voeren. De bruine boterhammen voor de kroket worden door de attente en hulpvaardige bediening blijkbaar geserveerd zonder boter. Minpuntje. Kroketten waren behoorlijk krokant en hadden een redelijk glanzende ragout. Veel scherpe, smaakverhullende mosterd, maar die hoeft een krokettenmens natuurlijk niet. Gevarieerde garnering met juiste hieveelheid dressing.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het is hier altijd druk rond lunchtijd, zowel binnen als bij de afhaal. De broodjes zijn lekker en de bediening binnen is prima. Ik deel niet de ervaringen van anderen dat ik buitensporig lang moest wachten. Ze hebben veel keus, wat fijn is. Geen speciale aan- of afraders: alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd, was echt lekker. Enige nadeel van het binnen zitten is dat je altijd nog sterk naar grill/bacon ruikt als je de zaak verlaat. Het wordt ook niet minder na een paar uur: haren wassen en kleding wassen/uithangen is de enige remedie, dus als je nog afspraken hebt in de middag kun je beter afhalen.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Diverse broodjes afgehaald voor een lunch op kantoor. Minimaal 1 dag van te voren gebeld met de vraag of wij van de normale kaart konden bestellen i.p.v. de take-away kaart, dit was geen probleem. Bij het afhalen werdt zelfs nog aangeboden of ze mee moesten rijden, dit was echter niet nodig. Uiteindelijk heeft iedereen heerlijk gegeten, alles vers bereid, royaal belegd een uitstekend van smaak. Hier gaan wij vaker bestellen. Complimenten voor de chef!
314TR .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ruim een kwartier wachten in de kou voor een simpel BLT broodje. Bij het openmaken van het papier bleek de bacon zwart verbrand. Zoiets serveer je de klant niet!
MvdL13 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Net een bistecca focaccia afgehaald. Wat een tegenvaller!! We hadden de broodjes telefonisch besteld en ze gaven al aan dat dit broodje eigenlijk alleen verkrijgbaar is als je binnen eet, maar goed vandaag een uitzondering! Bij het afhalen waren de medewerkers al niet te blij om ons te ontvangen en we kregen scheve gezichten. Bij het afrekenen moesten we €10 p.s. voor de broodjes betalen terwijl er €8.90 op het menukaart staat. Bij het navragen kreeg je te horen dat die prijs was doorgegeven en dat die man maar aan ons moest uitleggen waarom het nu €10,-kostte en niet voor de normale prijs. Uiteindelijk kregen we gelukkig het verschil terug! Erg jammer want waarom zou een broodje duurder kosten als je het afhaalt dan dat je binnen eet? Daarnaast is het focaccia broodje erg klein voor die prijs! Maar de grootste tegenvaller was het feit dat wij ons bezwaard voelden om nota bene überhaupt een broodje te bestellen. Gastvrijheid was erg ver te zoeken!!!
Glen Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Prima tentje om lekker te lunchen of een bakje koffie en/of thee te doen. Ik geniet er regelmatig met zakenlunches van de overheerlijke ceasar salade met een verse jus d'orange. Meer dan de moeite waard!
Rooiboom .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Al meerdere keren geluncht bij BLT. Erg lekkere, verse en goed belegde broodjes. Ook de drankjes zijn heerlijk en sommige sapjes erg origineel. Vriendelijke bediening en gezellige Amerikaanse sfeer in de Theresia. Eens met de vorige sprekers dat de afzuiging echt een probleem is.. Als je naar buiten loopt, ruiken je kleren nog een paar uur naar vettige bacon. Niet erg handig als je daarna weer aan het werk moet. Voor mij een reden om op sommige momenten een andere lunch te kiezen.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
In de buurt van de ministeries vind je diverse restaurants waar je goed kunt lunchen. BLT heeft twee etages, is niet bijzonder ingericht maar desondanks gezellig. Vriendelijke dames nemen onze bestelling op. Als ze de koffie komen brengen blijken ze zich vergist te hebben. Geen enkel punt! Vriendelijk en met een brede glimlach komt de juiste bestelling binnen een minuut er achter aan. We kiezen broodjes met humus. Het ziet er fantastisch uit en is zelfs nog smakelijker dan het lijkt. We genieten en kijken verholen naar de bestellingen op de tafels naast ons. Allemaal smakelijke schilderijtjes. Hier komen we zeker terug!
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Bacon Lettuce and Tomato (BLT) zit in Theresiastraat, op een steenworp van de rechtbank, tegenover Hogeschool Inholland en is goed voor en koffie en een lunch.

BLT serveert goede gewone gerechten als stokbroden met kaas en vlees van goede kwaliteit, maar heeft ook wraps en andere minder standaard gerechten. Ook de koffie is vers en goed.

De bediening is er niet altijd met de gedachten bij. Hoe moeilijk is het te onthouden wie wat besteld heeft als je met dame/heer er luncht en beide koffie maar een verschillend broodje besteld?

De ruimte is plezierig, veel bruin en zwart tonen, met fraai gelakte tafels. De afzuiger zou meer van de lucht van het bakken, met name bacon weg moeten nemen. Temperatuur boven is soms hoog.

Een kleine ruimte die optimaal benut wordt en waarin je op plezierige wijze snel kunt eten, zonder in fastfood te vervallen. Met iets meer glimlach en herkenning van de bediening valt te winnen.
Remi S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Laatst met me maat geluncht bij bij blt ik had een focacia met beef ,uitstekend broodje nog lekker warm en de beef perfect gebakken!! Een aanrader... uitstekende bediening fris gekleed en werd snel geholpen.. Deze zaak is zeker de moeite waard om eens te bezoeken van binnen tot in de puntjes uitgewerkt. Een aanwinst voor de theresiastraat..
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vandaag hier geluncht. Bij binnenkomst valt de grote open keuken op en als je boven zit kan je alles goed overzien. Het deed een beetje denken aan een de gaarkeuken van een amerikaans pakhuis. Wel had ik het gevoel van een beetje vettige lucht.
Het was niet erg druk en we werden vlot en vriendelijk bediend. De broodjes waren goed, maar vielen wel zwaar voor een lunch. De volgende keer misschien maar een kleiner broodje bestellen. De jus d'orange bevatte te veel vruchtvlees. Al met al goed gegeten en een tip voor een stevige lunch.
Roel070 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Prima zaak alleen zooo jammer dat de afzuiging in de keuken onvoldoende werkt. In de zaak zit ik in de keuken lucht. Beetje jammer. Als dit verholpen is kom ik graag weer.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Vanmiddag een zakelijke lunchafspraak bij BLT. Eerder vaak langs gelopen en toen reeds opgevallen hoe druk het altijd was bij BLT; zowel binnen als de rij voor de broodjescorner. Nu ik er geluncht heb begrijp ik waarom dat zo was [was nu minder druk ivm de vakantieperiode veronderstel ik]. Zeer smakelijke broodjes, van royaal formaat, en met verse ingrediënten bereid. Ik at een Club Sandwich royaal voorzien van kip en bacon, iets meer tomaat had nog wel gemogen. Uiteraard geserveerd met wat chips. Daarbij schenkt BLT goede verse sapjes en biedt het een mooie koffie en thee keuze aan. Kortom, zoals het hoort, maar zoals je het helaas niet overal krijgt. Smaak zoals smaak bedoeld is. Ben je in de buurt, en op zoek naar een goede lunchgelegenheid, geef BLT dan een kans.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Vandaag was ik even aan het shoppen in de gezellige Theresiastraat. Het viel mij op dat er erg veel lunchrooms en andere eet tentjes zijn te vinden in deze straat. Dat zal ongetwijfeld komen door de vele kantoren en natuurlijk het gerechtshof. Opvallend veel Advocaat types hier. Ik was met goed gezelschap dus wilde niet gelijk naar een gemiddeld zaakje of een broodjesketen zoals S..Way of D..France. Mijn oog viel eigenlijk gelijk op een heel leuk zaakje aan het einde (of begin) van de Theresiastraat net naast het gerechtshof. Mooie grote glazen pui, internationale uitstraling en leuke naam...BLT. Bij binnenkomst werden wij hartelijk begroet door een leuke vlotte meid. De grote open keuken zag er schoon en verzorgd uit. Buiten konden wij de kaart al zien en dat zag er goed uit. Leuke broodjes, smakelijke salades, kortom aantrekkelijke kaart. Eerst even een cappuccino....eindelijk een keer een goede en heel leuk detail...een zelfgebakken boterkoekje erbij. Leuk en lekker en een duidelijk gevoel voor detail. De salade met gebakken Biefstuk en Humus zag er aantrekkelijk uit en ook best groot voor een lunch. Heerlijke combinatie van biefstuk, frisse salade en een truffeldressing. Top...lang niet zo'n lekkere salade gegeten. Inrichting....ook top. Alsof je in een New Yorkse lunchroom zit. Daarbij een zeer hartelijke bediening.
Ik kan niet anders zeggen....AANRADER!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Lekker broodje, maar wel erg mager belegd.. Zo zit je vooral een enorm brood weg te werken met een klein beetje beleg erop. Bediening mag wel geinteresseerder zijn.
Beste Judith,

Dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven.We hebben u klacht doorgesproken met het team. En er zal extra zorg worden besteed aan de hoeveelheden en de service.

Met vriendelijke groet,

BLT
De K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Wat een leuk zaakje en wat zonde dat de bediening alles kapot maakt. Zaak was bijna leeg, toch duurde het 10 min voordat we werden begroet. Bestelling werd chagrijnig opgenomen. Duurde eeuwig voordat broodje kwam. Was niet t juiste, dus ging kok beleg eraf vegen en hergebruiken.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Lekkere broodjes en overheerlijke hamburgers. Bediening is prima, maar tijdens de lunchspits is het meestal zo druk dat je rekening moet houden met wat wachttijd. Lunchroom zelf is door de open inrichting en de inloop wel erg rumoerig.
Erly .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Lekkere lunch gehad bij dit restaurantje. Een menuutje van soep en twee broodjes waarbij vooral het broodje met humus en gegrilde groenten een toppertje was. Wel goed dat we hier waren voor de rush want er stond een kwartiertje later toch gauw een stuk of 10 mensen buiten in de rij voor de afhaal. Als ik rond lunchtijd weer eens in de buurt van de rechtbank ben ga ik zeker hier weer even langs
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Net lekker broodje gegeten bij BLT. Broodje warme brie met frambozendressing. Dat klinkt toch heerlijk? Was t ook. Super lekker kopje thee erbij mmmmmmm..... echt heel lekker allemaal. We zaten boven waar een groep mensen aan het eten was. Op zich niet vervelend. De akoestiek bij BLT is echter wel een minpunt. Wat een herrie. Toen de groep wegging viel er echt een last van ons af. Veel kantoren in de buurt dus druk tijdens lunch. Het decor zag er overigens prima uit. Service was prima. Ja, echt een aanrader! Op loopafstand van CS.
Fijnproef77 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Super zaak! Eindelijk een lunchroom in de Theresiastraat met goede bediening en lekker, gezond eten. En wat m'n lunch helemaal goedmaakt is de cappuccino, perfect melkschuim is moeilijk te vinden in de haagsche horeca. Minpunt: jammer dat ze om 5u al sluiten!