Bloomingdale

Erg duur
Erg lang
CY M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Achteraf gezien hadden we beter eerst op Iens kunnen kijken voordat we hier gingen zitten. Ik en m'n vriend waren hier nooit geweest en hadden er vroeger weleens over gehoord. Hippe tent etc., maar dat was inderdaad vroeger! Was meer vergane glorie, alhoewel, gezien de oude recensies was er misschien nooit glorie geweest?! We kwamen binnen, niemand verwelkomde ons. We zijn nog geswitcht van plek, toen werden we nog steeds niet opgemerkt. Na lang wachten en geprobeerd aandacht te trekken, is uiteindelijk m'n vriend naar binnen gegaan om te bestellen. Daar werd hem gezegd dat iemand zo langs zou komen. Maar dat was niet zo. Hij weer naar binnen en toen maar daar drinken gehaald, maar eten bestellen moest per se bij iemand die buiten liep. Ook dat duurde weer even. De vieze glazen van de vorige gasten stonden er toen ook nog steeds. Werd uiteindelijk weggehaald. Menukaart was saai en nogal erg hoge prijzen voor wat het was. Het eten kwam daarentegen erg snel. Het was te eten. Niet overweldigend, maar ook niet extreem slecht. Saaie smaken. Maar prijs-kwaliteitverhouding is wel scheef. Porties waren niet ruim. Ik kon alles op. Daarna steeds weer aandacht proberen te trekken om weer iets te drinken te bestellen, duurde ook weer even. Het lijkt bijna alsof ze het expres doen, mensen niet zien. Uiteindelijk na het drankje weggegaan en besloten om geen fooi te geven. Hier hoef ik niet nog een keer naartoe. Jammer, uitzicht op zee was wel mooi...
Angeliek64 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Zeer teleurstellend. Beperkte kaart niet van deze tijd. Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Kipsate droog, net als hamburger. De beloofde salade is zo weinig dat het geen naam mag hebben, verkleurd en verlept. Kortom armoedig en onprofessioneel.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke laid back sfeer, typerend voor dit soort gelegenheden. Veel personeel, merendeels vriendelijk en bekwaam. Ruime kaart, standaard happen maar ook bijzondere variaties. Prijzen stevig.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een subliem terras heeft Bloomingdale. Heerlijke ligbedden, lekkere banken, dikke kussens, zicht op de zee. Kortom, genieten! We drinken een borrel heerlijk buiten, genietend van de zon. Bij regen kan je nog heerlijk onder een van de diverse afdakjes zitten. Binnen is het op een rustige dag te rustig en de uitstraling binnen is ouderwets en niet van de deze tijd. We besluiten dan ook elders te gaan eten... De bediening was op deze rustige namiddag prima en vriendelijk.
Nano89 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Ik begrijp niks van de negatieve reacties op IENS. Heerlijk gegeten, voor goed bedrag. Ik kon het eten zelfs niet op, er was genoeg! De bediening was vriendelijk en keurig. Ook het decor is prachtig. Heerlijk in de zon gelegen op een loungebank met lage tafel!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag met verbazing de bloomingdale ervaring ondergaan. Ik verwachtte een tent met kwaliteit en finesse. Het enige wat aan de verwachting voldeed waren de prijzen. Die liggen op het niveau van de 'betere strandtent'. Maar oei oei oei. De gerechtjes die wij namen waren maar heel gewoon of best lekker maar karig. De bediening stond enorm te klooien om hapjes op de lage en te kleine tafeltjes buiten te serveren, er werd rustig op aangestuurd om hen mee te helpen, aan te pakken enz. Ondanks een heerlijk zonnetje kleding nat van de nog vochtige kussens, het water drupte fors op de vloer. De rekening, nog nooit meegemaakt, werd als een genoemd bedrag gepresenteerd. Daar dit nog absurd hoger uitviel dan we al verwachten, gevraagd te specificeren, waarop allerlei niet gegeten gerechten en drankjes. Werd zonder gemor recht gezet dat was fijn. Maar al met al mij zie je niet terug bij bloomingdale. Ik ken plekken waar je 10 x meer waar voor hetzelfde geld krijgt.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij waren met >20 personen voor een strand-event met BBQ. Dankzij de regen prima (betaalde) parkeergelegenheid maar dit zal op een zonnige dag een probleem zijn. Mooie locatie aan het strand met leuke terrassen en ook binnen trendy ingericht met veel hout. Kwaliteit van ons BBQ buffet was prima en qua drinken kwamen we niets tekort. Personeel kwam vaak vragen of we nog wat wilden maar vaak 1 minuut na elkaar. Betere onderlinge afstemming kan irritatie voorkomen.
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Dacht altijd dat het "the place to be"was.
Maar dat is het zeker niet.
Vloer binnen erg ongelijk.
Personeel wel erg vriendelijk.
Voorgerecht sashimi was lekker, beetje karig.
Het hoofdgerecht wilde opgediend worden terwijl we nog aan voorgerecht zaten.
Slechte zaak .
We wilden ons hoofdgerecht liever binnen eten, omdat het toch wel flink afkoelde.
Maar dat was niet mogelijk door een feest binnen.
Hoofdgerecht was tonijn die ik rauw van binnen wilde.
Tonijn was niet echt vers, en was al koud.
De ravioli was lekker maar eveneens binnen 2 minuten koud.
Dit genuttigd met ieder en wijn , een water en een koffie kostte 100 euro.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Wat een over het paard getilde desillusie! Ten eerste maakte het decor de verwachtingen verre van waar. Saai, oud en ongeïnspireerd. En dat op zo'n zonnige dag.
De bediening kwam laat, keek nauwelijks rond, werkte traag. De koffie was koud, de bierglazen niet gespoeld. Broodjes met "huisgemaakte" aioli & Tapenade besteld. De saus kwam in plastic bakjes, het brood was simpel breekbrood en van lage kwaliteit. Krijg je 5 stukjes: 2-om-2-om.... één?? Had de bediening honger ofzo? Ten slotte had ik nog een vraag over de BBQ (kosten etc.), maar daar had niemand een antwoord op, de 'kenner' was afwezig. Helaas wist ik dat pas na 3 keer nagevraagd te hebben. Ik mocht een mail sturen...

De kaart lijkt ook in een middagje in elkaar geflanst. Typisch gevalletje dertien-in-een-dozijn. Heineken van de tap, schnitzel, kipsaté, hamburger... En de champagne? Uiteraard: Moët & Chandon. Lekker makkelijk. En dan over de prijzen nog maar niet te spreken!

Absurd hoe zo'n tent zich als "exclusief" profileert maar werkelijk niets bijzonders te bieden heeft. Waar betaal je dan wél voor? We wilden er dineren maar dat plan was na het aperitief wel van de baan. Dan maar naar de buren!
Lisa2442 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Zelfbediening??? Pas na een half uur kunnen bestellen na zelf naar binnen te zijn gelopen, lauwe bitterballen, Ander half uur!!!!! Op ons eten moeten wachten, overal rotzooi van vorige gasten, onze tafel stond ook de hele avond vol met onze lege glazen en borden, geen koffie kunnen bestellen omdat dat op drukke dagen niet geserveerd word??? Sorry??? Een strandtent zonder koffie? Bestaat dat? En om het nog even af te maken, word er na het afrekenen niet eens gedag gezegd. Om te huilen echt waar!
Roelfien V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Onvoldoende personeel, daardoor erg lang wachten. Alle tafels vol met restanten , servies en glazen van vorige gast. Rommelig daardoor. Wel super plek!!
Gerjan88 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Net met 5 personen bij bloomingdale gegeten. Wat een drama. 1,5 uur op het eten moeten wachten. Toen we het kregen koude tosti. Ondertussen was de keuken al gesloten omdat die het niet aan kon. De manager kwam met excuses als weinig personeel en druk. Jammer mooie plek voor een eettent maar het is geen aanrader.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ik zit deze recensie te schrijven op een loungebed voor de Bloomingdale. Het is vandaag supermooi weer maar het is niet druk. Enigzins voorbereid op een teleurstelling door de lage cijfers op iens bestelde ik een Thaise kipsalade. Wat een positieve verrassing! Bord leeggelikt en de witte wijn is ook lekker. Het zal komen omdat het rustig is maar de bediening is voldoende aanwezig en erg attent. Een fikse korting op ons loungebed maakt deze dag perfect.
Yfje .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
We gingen er met 10 man s'avonds eten. Er was van tevoren een tafel gereserveerd. Wij werden aan een tafel midden in het restaurant gezet in een soort kuil onder de luidsprekers die keihard stonden. De zaak was verder leeg. Vier keermoeten vragen of het zachter kon want niemand kon elkaar verstaan. het ging wel even zachter maar dan moest er toch weer iemand aan de knop draaien om het harder te zetten. We hadden totaal geen uitzicht naar buiten. Het was er steenkoud want alle deuren stonden tegen elkaar open en het tochtte behoorlijk. Een paar keer gevraagd of de tocht eruit kon door een of meerdere deuren te sluiten. Dat heeft ruim een uur geduurd. Iedereen zat inmiddels met z'n jas aan, aan tafel.
De menukaart klinkt leuk maar is zeer prijzig. Een aantal van ons wilden dry aged weiderundvlees bestellen. Een van ons vroeg of ze niet de helft kon krijgen want 350 gram vlees is wel veel. Antwoord was dat er een groot bot aan zat dus met de hoeveelheid vlees viel het wel mee. Op de vraag of het dus Cote de boeuf was, werd ja geantwoord. Verder moesten we het vooral "rare" laten bakken, want dan was het super mals. Toen het vlees dan eindelijk kwam, was de constatering gelijk dat het absoluut geen Cote de boeuf was. Gevraagd wat er dan wel op ons bord lag, want het vlees was wel 'rare' gebakken maar desondanks super taai en vol met vet en zenen. Vanuit de keuken kwam het antwoord dat het entrecote was. Ook dat klopt niet, het leek er in de verste verte niet op en zo taai heb ik dat nog nooit gegeten. Gewoon niet te eten en dat voor € 28,50 !!! Verder lag er op het bord slappe,bleke frieten en wat groente. Wat een aanfluiting. De Thaise kip cashew viel wel in goede aarde. De dame in de bediening was niet op haar mondje gevallen en ronduit brutaal.
Verder was de wijn wel goed maar veel te duur, net zoals de koffie.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
De eerste stranddag dus op naar Bloemendaal. Gelijk maar naar binnen bij de eerste de beste en dat is Bloomingdale, onder aan het talud. Na een 15 min. werden wij ontdekt en bestelde de koffie die uitstekend smaakte. Toen het eten besteld en daar gaat het mis waar het eigenlijk niet mis kan gaan want zij werken met een pda en dan bestel je toch op tafelnummer. De man met de pda is de enige die het begrijpt,de rest loopt als een kip zonder kop met bestellingen rond en hebben geen idee waar het naar toe moet, dit gaat de hele middag zo door, ook de tafels worden niet afgeruimd en werkelijk alles gaat fout. Een ding, het eten is niets mis mee. Dan zijn we ook nog van plaats moeten wisselen vanwege de stoelkussens die drijfnat waren, wij waren niet de enige. Ga het volgende keer toch nog een maal proberen want de zaak is mooi.
Restaurantlovers .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Geluncht bij bloomingdale. Een echte strandtent. Vroeger echt vernieuwend, tegenwoordig een van de velen. Het was een beetje bewolkt en redelijk rustig daardoor. Baguette carpaccio voor 9,50 besteld. Lekker, maar aan de kleine kant voor deze behoorlijke prijs. En iets teveel grove ui. Bediening ok, al hou ik niet zo van: 'ik zal even mijn collega roepen want ik mag geen bestellingen opnemen.' Maar goed daar is nu eenmaal voor gekozen. Was allemaal ok, maar teveel geld voor wat je krijgt. Ik zou er nog weleens binnenvallen wellicht, omdat de locatie zo handig is, maar niet speciaal naar teruggaan.
Sanne1212 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Vorige week maandag samen met mijn moeder, tante en 2 nichtjes bij Bloomingdale gezeten om eerst even wat te drinken en daarna iets te eten. Wat een tegenvaller was het, We zaten eerst met z'n 5e buiten in een soort lounge hoek om wat te drinken. Het duurde zeker 15 minuten (heel vreemd want het was totaal niet druk) voordat we werden opgemerkt door de bediening. Tot dat ik zelf me hand in de lucht stak. We bestelde allemaal een drankje. De jongen die de drankjes serveerde was schijnbaar nieuw. Mijn drankje stond niet op zijn dienblad dus hij ging het nog 'even' halen zei hij. 10 minuten later was mijn drankje er nog steeds niet en ik heb het aan een andere jongen gevraagd. Gelukkig ging hij wel mijn drankje meteen halen. Ondertussen is er 2x een meisje langs geweest met drankjes die niet voor ons waren. Er stonden ook nog steeds vuile glazen bij ons op de tafel, van mensen die voor ons op dat plekje hebben gezeten. Na een drankje zijn we naar binnen verhuist om wat te eten. We kregen de menukaart voor ons. Erg onduidelijke menukaart omdat er verschillende gerechten 2x op staan. Omdat die voor lunch en diner te bestellen zijn. Het meisje dat ons hielp liep in haar eigen kleding? wat erg onprofessioneel overkwam. We bestelde een grote fles spa rood (8 euro!?!?) vervolgens kwam er een meisje weer met een bestelling wat niet voor ons was. Wat inmiddels wel een beetje vervelend begon te worden. We bestelde 4 sate'tjes en een salade met verschillende soorten vis. Voor de hoge prijzen op de menukaart mag je zeker wat verwachten. (sate 17 euro, visssalde 21 euro) Maar het eten viel tegen. De patat bij de sate was zo enorm zout en 1 spies sate pp wat erg weinig is. Er was totaal geen beleving of gezelligheid bij de bediening.. De prijs-kwaliteitsverhouding kan echt stukken beter. Ik dacht dat de Gast koning was ..... Dit is zo zonde van zo'n gave strandtent, Het interieur zowel binnen als buiten ziet er top uit!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
De locatie is echt top, de tent ziet er super uit. Aangezien ik zelf in de horeca werk voor 1 van de beste en bekendste chefs van nederland heb ik wel een beeld van hoe het zou horen als het om prijs en kwaliteit gaat. Aangezien ik de hele dag in de zon heb gelegen en vrij lui was had ik zin in een tosti. Ik pakte de kaart die in mijn ogen vrij onduidelijk was. Of die nou engels is of niet. Ik vroeg of mevrouw buiten de menu kaart voor me een broodje hamkaas kon maken. Ik moest perse iets kiezen van de kaart. Ik gaf aan dat ik die onduidelijk vond. Werd me gezegd dat ik geen engels kon. Ik was er vrij verbaasd over en zei nogmaals dat een broodje hamkaas toch niet zn probleem moet zijn. De eigenwijze mevrouw komt met de nederlandse menu kaart aanzetten. Geirriteerd reageerde ik dat ik het geen stijl vond en attendeerde ze wederom dat ik graah een broodje hamkaas wou. Met veel pijn en moeite kreeg ik die uiteindelijk enze zei nog dat ik niet aardig was. Broodje was wel lekker hoor.

2 weken later kom ik nogmaals voor een ontbijt. 15 euro pp. Je krijgt er een lopend buffet voor. Nou het is gewoon een lullig tafeltje wat je niet zo kan noemen. Ik schok toen ik een blok kaas zag waar ik mijn eigen kaas moest staan schaven....waar iedereen met zn vieze poten aanzit. Voor dat geld horen.er gewoon plakjes te liggen die je met een tangetje kan op pakken. Bij een broodjes zaak heb je voor 7 euro een luxe bolletje die voor je neus vers bereid word. Met andere woorden, leuk gebouw maar inside ze heb en geen idee waar ze mee bezig zijn. Onhygiënisch en de wat ervaren personeel is brutaal....ze heb en nog veel te leren hoe met gasten om te gaan en aub haal.dat blok kaas weg vieze bende!
Vantijen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Ik had het kunnen weten als ik de recensies had gelezen! Het was er domweg vies en slecht. Na zéér lang wachten en vijf medewerkers verder. Kwam eindelijk ons eten. De salade bestond uit drie blaadjes sla met mozzarella die erg goedkoop smaakte en wat zon tomaatjes en ui, geen dressing en dat voor 15.50...schandalig! Na hier over te hebben geklaagd werd het bordje bijgevuld met nog drie uien ringen.... saté en de paar patatjes koud. Wijn heb er nu koppijn van... dus ook slecht. Het kopje koffie dat werd gegeven om het geheel goed te maken leek wel lauwe thee!!! Nee Bloomingdale, dit kan je niet maken om zo met je gasten om te gaan!!!!
Lot R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Ontzettend slechte ervaring! Prijs kwaliteit verhouding is volledig uit balans. Wat is dit teleurstellend.
De salade nicoise kost 18,50. Daar krijg je een bord sla voor met 3 kleine stukken totaal droog en doorgebakken tonijn, die ook nog eens aangebrand was. De XXL burger, 17,50, is een gewonen hamburger met lauwe frietjes. De bediening is over het algemeen onervaren en de dame die meer ervaring lijkt te hebben, vindt klanten naar ons idee met name lastig.
Bloomingdale moet het hebben van zijn populaire naam, maar eten en service is echt onder de maat. Heel jammer!