Blonde Greet

Grote Visserijstraat 114A 3026 CN Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Blonde Greet

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
De broodjes waren oké maar het eethuisje ziet er armzalig uit, het heeft flink wat verf nodig en een schoonmaakbeurt en het vergeelde systeemplafond oogt niet erg fris. De tafel was erg plakkerig. De medewerkster is vriendelijk maar niet erg geïnteresseerd.
Genelva F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Zojuist eten besteld bij blonde Greet , helaas was de kip rauw !! Ik dacht ik bel wel even ..."maar tot mijn grote verbazing krijg ik te horen nee mevrouw ;u heeft het mis onze kip is nooit rauw !! En als u een nieuwe portie wilt ?!moet u het zelf komen brengen en aantonen ... dat het eten rauw is??? Wij zullen het dus niet bezorgen. ... Ik vroeg naar de manager Zij adviseerde mij de kip te bewaren voor een volgende keer om het als nog aan te tonen ?!! Je kan begrijpen dat mijn haren hier recht van overeind Zijn gaan staan !! Slecht service geen begrip tonen in andere worden mij vertellen dat ik lieg en dat het nooit voorkomt ..nou heb iedereen geadviseerd hier nooit meer eten te bestellen.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Eten afgehaald hier, bami met kip, saoto en broodjes kerrie kip. Het eten was heerlijk. Bami met kip was goed lekker simpel en zoals bami hoort zonder al teveel poespas, sambal mocht wel iets meer. Broodjes waren erg groot, veel kip op de broodjes, persoonlijk vond ik het iets te veel, mijn eetmaatjes vond het heerlijk en precies goed. Saoto was goed te doen, lekker geen rare smaakjes of te zoutig. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan ga ik voor de Antroewa, botervis etc etc, alles zag er in de vitrine zo goed en vers uit. Top!