Blok 10

Wilhelminaplein 10 5961 ES Horst Nederland Kaart

Over restaurant Blok 10

Dineren en daarna dansen

Lunchen en dineren in hippe uitgaanssferen! Hier kun je na een uitgebreid diner meteen met de voetjes van de vloer. Neem hier plaats met vrienden of familie en luidt het weekend spetterend in. Hapjes en drankjes, waaronder heerlijke speciaalbieren staan hier op de kaart en de sfeer is uitbundig, gezellig en vooral lekker informeel! Tijd voor het weekend!

Meer informatie over restaurant Blok 10

Maandag t/m Zondag vanaf 10:30

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Raymondarends .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Leuke tent blok 10, aan een gezellig pleintje in het hart van Horst. Vriendelijke bediening die ons naar onze bestelling vroeg. Ik zei: Doe mij maar een schnitzel. (is aait goot). Prima gebakken, mals en met ruim voldoende patat en groente. De vrouw had het speenvarken en deze was ook heerlijk. Allebei een dame blanche na toen zaten we goed vol. De gastvrouw kwam ons nog een drankje aanbieden. En het is er niet duur.
PeterJapink .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Tijdens ons lang weekend in Limburg hebben we hier vorige week donderdag gegeten. De Rib Eye was perfect bereid evenals de eendenborst die m'n vrouw had besteld. Voldoende garnering en een nette bordopmaak. De Chocolademousse als nagerecht was voortreffelijk.
We hebben genoten.
Harrywendell .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ik wilde nog even een recensie schrijven over Blok 10 in Horst. Mijn vrouw en ik zijn hier afgelopen kerstmis geweest. Een heel gezellig tentje. Leuke indeling en vlot personeel. De gastvrouw was zeer vriendelijk en heeft ons prima geholpen. Het eten was voortreffelijk en betaalbaar. Ondanks de drukte hebben wij een zalig kerstfeest gehad.
Groetjes Harry & Ans
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Prima eet gelegenheid.
Super vriendelijk personeel en een boven gemiddelde keuken.
Snap niet dat de minder vriendelijke Gossimijne drukker is dan bij Blok.
Eten is hier net zo goed al niet beter en het personeel meer attend.
Zal hier zeker nog eens komen.
Anna14409 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten met een gezelschap van 8 mensen aan de ronde tafels.. Asperges waren super en ook de bediening vriendelijke en attent. Zeker een aanrader!
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Snel een hapje wezen eten bij Blok 10. Het was niet slecht maar ook absoluut niet goed. De tent is wel mooi (strak design) maar het ontbreekt wel een beetje aan sfeer. Het brood vooraf is wel heel standaard en sober. Mijn tafelgenoot en ik hadden beide de zalmmoot en deze was prima. Lekker gebakken en lekkere groentes en saus erbij. De moot was overigens wel klein. Tot onze verbazing was de friet welke erbij geserveerd werd echt ontzettend slecht. Smaakloos, slap en zonder saus geserveerd. Ook de 'salade' was echt ver ver ver onder de maat. Met een beetje meer liefde voor het vak zou dit een prima tent kunnen zijn. Goede frietjes en een leuk broodplankje zouden al wonderen doen.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Verwacht geen hoogstandjes was de gedachte van ons toen we hier oo een maandagavond buiten het seizoen neerstreken. Het was een van de weinige eetgelegenheden die in Horst open was. Een ceasarsalat en vegerarische wrap als hoofdgerecht besteld. Beiden waren erg lekker, hoe eenvoudig ze er ook uitzagen. Personeel vriendelijk en voorkomend. Ik vond het wel grappig dat naast ons op een hoge tafel, kennelijk een solliciatiegesprek plaatsvond. Jammer aan de kandidaat te zien dat het niets werd. Zou toch een andere locatie nemen in het vervolg of kwam het dat in de ruimte achterin de plaatselijke kanarievereniging zijn maandelijkse bijeenkomst had?. Kortom eten prima, bediening voorkomend en vriendelijk entourage verbeterbaar.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Groot terras. Vlotte bediening.Modern. Grand Café- achtig. Flink aantal biertjes van de tap. Leuke bierviltjes. Wilderen Goud: Prima biertje. Diverse huiswijnen.
Voorgerechten iets spannender dan de hoofdgerechten. Trio Blok 10 met carpaccio, sashimi tonijn/zalm en paddestoelen-potje (12,50 euro). Bouillabaisse (6,50).
Hoofdgerechten Tonijnsteak sesam (20 euro): Te hard doorbakken. Rib Eye Steak (21,50): Taai, verkeerd klaargemaakt, te veel zeentjes en met dezelfde kerrie kruidenboter als bij het stokbroodje vooraf.
Veel jong publiek: Namen vooral wraps of saté. Misschien is dat wel te eten.