Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Uitmuntend
9,3
frank455 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Fijn restaurant, rustige opzet van de tafels. Je kan hier nog privaat op je gemak zitten. Bediening en decor is no nonsense, geen gedoe gewoon goed en verder geen opsmuk. Eten is puur en goed. Fijn dat er gebruik wordt gemaakt van streekgerechten.
Metzemaekers .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
In de rust van Oeffelt, met veel producten van lokale origine, maakt Bloemers van je diner een feest. Zeker niet alleen vanwege de uitgebalanceerde prijs/kwaliteit-verhouding.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteravond heerlijk getafeld op het prettige terras van bloemers. Wij kozen voor 5 gangen uit de kaart van kleine gerechten, waar voldoende keuzes is. Stuk voor stuk plaatjes voor het oog en mooie beleving voor de smaakpapillen door combinaties van ingrediënten. Vriendelijke en prettige bediening. Hoewel het eten meer dan voldoende was, was het wel opvallend dat er geen enkele amuse werd geserveerd, dat maakt het wel wat kaal. Men begon direct met de eerste gang, die behoorlijk snel door de 2 e gang werd gevolgd. Dat tempo had iets lager mogen liggen. Bijgerechten voortaan tegen betaling, dus ook brood. Voor ons geen probleem, maar de vraag is welk signaal je daarmee afgeeft. Verder overigens prima prijs kwaliteit verhouding. Plezierige avond gehad en heerlijk gegeten.
sternet .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
In een lekker ongedwongen sfeer heerlijk gegeten, en genoten van de entourage.
Helaas was het parelhoen iets te droog, maar de overige gerechten van de kaart waren echt overheerlijk, zeker de moeite waar om nog eens van te genieten.
gerard_marja .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten was lekker. Een uitstekende bediening.
Hebben buiten op het terras gegeten. Dit was erg prettig. De konijntjes huppelen voor je voeten. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Goed gegeten, maar had iets meer prikkeling op de zintuigen verwacht. Maar dat komt natuurlijk ook door de recensies en prijzen die ze gewonnen hebben, dan heb je ook hele hoge verwachtingen. Als wij dat buiten beschouwing houdt, was het heerlijk eten, goede kwaliteit. Sfeer was fijn, vooral omdat wij buiten in de tuin hebben gegeten, heerlijk ontspannen. Bediening was uiterst correct, vriendelijk en netjes, alleen miste ik daar wel de passie. Maar zoals ik al zei, dat komt door de hele hoge verwachtingen.
roblittel .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Fijn welkom waarbij je je direct op je gemak voelt. Rustige entourage en bijzonder vriendelijke bediening.

Het diner was uitmuntend. Goede verhouding tussen de ingrediënten.
arjankarper .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Via de Shell actie bij dit restaurant uitgekomen. Aangename verrassing! Eerst een heerlijk aperitief in de mooie tuin, daarna heerlijk gegeten. We hebben Oeffelt ontdekt en komen hier zeker terug!
phvanderschaafiens .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Klasse-restaurant mbt service, aandacht, alertheid, logistiek, sfeer als het de behoefte is om in rust en in een klassieke sfeer te dineren en bediend te willen worden.
Op inhoud ook mooie kwaliteit (zonder heel bijzondere originaliteit) maar relatief weinig volume (al kun je bij het hoofdgerecht de bijgerechten bijbestellen) voor de (m.n. kleine) gerechten en de -overall- wel prijzige kaart, die wél een eigen formule van gerechten en menu-samenstellingen biedt.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen. Geen tafelkleed op tafel maar wel een servet van linnen. De ruimte is mooi ingedeeld zodat men niet te dicht bij andere gasten zit. De aankleding van de ruimte doet gezellig aan en dat maakt dat je je al snel op je gemak voelt. Wij kozen voor een 4 gangen menu bestaande uit, zoals aangegeven op de kaart, kleine porties. (Grote gerechten worden apart op de kaart vermeld) De salade/groenten en friet moet apart besteld worden. De gerechten zijn in mijn beleving erg smaakvol, bovendien is de tijd tussen het serveren van de gerechten als zeer prettig ervaren. Al met al een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
peterdenissen D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vijf-gangen menu en daarbij behorend wijnarrangement besteld. Vis gericht. Heerlijk gedineerd. Gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Gwen25 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten zoals altijd. In een mooie gezellige huiskamer sfeer. Hele vriendelijke bediening, die met met mijn allergieën en andere wensen rekening hield.
henkjanssen48 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Porties waren erg klein, dit kregen we pas laat te horen dus eigenlijk was het eten te weinig. De bediening was goed en de sfeer, omdat het mooi weer was en we buiten hebben gegeten, was leuk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Totaal niet verwacht hier zo geweldig te eten. Uitstekende kleine gerechten met veel variatie. Kok heeft smaak en gevoel voor kwaliteit. We zaten buiten op het terras, borden waren goed van te voren opgewarmd. Keurig. Service met een smile. Niet op aan te merken. Topper.
stephanie_soudad .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ik heb heerlijke 6 Gangen gegeten met mijn vriend, het eten en de bediening was top.
Helaas vond ik in het tartaartje op mijn carpaccio een haartje. Dat was eigenlijk het enige minpuntje. Bedankt voor de gezellige avond.
silviahilhorst .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijk gegeten
Leuke ambiance
Rustig muziekje en fijne stoelen
Vooral het concept meerdere kleine gerechten v d kaart is prettig
Prettige bediening
Kortom echt een aanrader
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Mooie, gezellige ambiance, kleinschalig karakter. Attente bediening. Dieetwens (lactosevrij) werd uitstekend ingevuld. Heerlijk gegeten, verrassende smaakcombinaties.
rob P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
fijne ontvangst zeer vriendelijk fijn voorgerecht zalig hoofdgerrcht en het dessert was ook prima,allemaal niet te groot net genoeg!!!!de eigengebakken friet was super!!!!!zo gauw als we ons weer willen verwennen gaan we daar terug.
hvanbrakel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Je komt natuurlijk ook voor het eten, te weinig ten aanzien van de exclusiviteit. Bv de Ravioli....zeer groot bord. Jammer
willemenpaul .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Bloemers in Oeffelt is een goed restaurant maar niet 'heel goed'. De menu kaart is beperkt maar dat geeft de mogelijkheid de kwaliteit te handhaven en de gerechten bijzonder fraai op te dienen. Soms te fraai, zodat verbloemd wordt dat de porties echt heel KLEIN zijn. Een gerecht dat zeebaars, tonijn en radijs heet, bevat aan elkaar gelegd misschien 12 bij 5 cm vis! Daar kun je dan weer extra's bijnemen (alles tegen extra betaling) maar je komt toch niet voor de bijgerechten.
Maar redelijk betaalbaar, goede wijnen en erg attente bediening: een prima avondje uit, maar had er meer van verwacht: wat avontuurlijker.