Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Uitmuntend
9,3
peggyvanhout .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Zalig eten! Leuke bediening. Biefstuk was heerlijk. Kaasplankje ook. Aanrader.

Leuk dat de kok enthousiast stond te zwaaien toen we aankwamen, een warm welkom.

Iets meer uitleg over de gerechten zou mogen... Maar alle vragen werden beantwoord.
mak_tub .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Sfeervol, keurige bediening en heerlijk en eerlijk eten. Mooie producten en mooie opgemaakte gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
De4Zusjes .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op een heerlijke zaterdagavond buiten in de schitterende tuin gegeten. Met bonnen van de AH-actie een heerlijk menu kunnen samenstellen. Omdat er keuze is uit vrij veel kleine gerechten kun je een aantal gangen nemen die allemaal lekker waren. De bijgerechten moet je apart bestellen. Goede en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om nog eens te doen!
wim.lemmens .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig goede middag gehad met 6 personen geten.
lekker op het terras genieten van de ene lekkernij na de andere in een geweldige ambiance.
anja0809 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het is een prachtige locatie met vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en genoeg. We konden buiten zitten. Alles smaakte heerlijk dus een echte aanbeveling is er niet.
d.schrama-beelen .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Bloemers is een huiskamer restaurant, de sfeer is zeer gemoedelijk en welkom. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Er wordt perfect rekening gehouden met eventuele allergieën. De keuken is voortreffelijk. De hoeveelheid is keurig waardoor je lekker rustig door alle verschillende gangen door kan eten, zonder een overvol gevoel te krijgen.

Dit is echt een aanrader.
j.willemse2014 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Je komt binnen in een sfeer of je gezellig thuis aan de tafel zit. De bediening is vriendelijk, rustig en ze letten heel goed op of alles naar wens is. Het eten is in een woord geweldig. Alles klopt en wij zijn met een uiterst tevreden en goed gevoel naar huis gegaan. Complimenten aan de koks, de gastvrouw en de bediening. Wij komen beslist weer.
frank455 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Fijn restaurant, rustige opzet van de tafels. Je kan hier nog privaat op je gemak zitten. Bediening en decor is no nonsense, geen gedoe gewoon goed en verder geen opsmuk. Eten is puur en goed. Fijn dat er gebruik wordt gemaakt van streekgerechten.
Metzemaekers .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
In de rust van Oeffelt, met veel producten van lokale origine, maakt Bloemers van je diner een feest. Zeker niet alleen vanwege de uitgebalanceerde prijs/kwaliteit-verhouding.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteravond heerlijk getafeld op het prettige terras van bloemers. Wij kozen voor 5 gangen uit de kaart van kleine gerechten, waar voldoende keuzes is. Stuk voor stuk plaatjes voor het oog en mooie beleving voor de smaakpapillen door combinaties van ingrediënten. Vriendelijke en prettige bediening. Hoewel het eten meer dan voldoende was, was het wel opvallend dat er geen enkele amuse werd geserveerd, dat maakt het wel wat kaal. Men begon direct met de eerste gang, die behoorlijk snel door de 2 e gang werd gevolgd. Dat tempo had iets lager mogen liggen. Bijgerechten voortaan tegen betaling, dus ook brood. Voor ons geen probleem, maar de vraag is welk signaal je daarmee afgeeft. Verder overigens prima prijs kwaliteit verhouding. Plezierige avond gehad en heerlijk gegeten.
sternet .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
In een lekker ongedwongen sfeer heerlijk gegeten, en genoten van de entourage.
Helaas was het parelhoen iets te droog, maar de overige gerechten van de kaart waren echt overheerlijk, zeker de moeite waar om nog eens van te genieten.
gerard_marja .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten was lekker. Een uitstekende bediening.
Hebben buiten op het terras gegeten. Dit was erg prettig. De konijntjes huppelen voor je voeten. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Goed gegeten, maar had iets meer prikkeling op de zintuigen verwacht. Maar dat komt natuurlijk ook door de recensies en prijzen die ze gewonnen hebben, dan heb je ook hele hoge verwachtingen. Als wij dat buiten beschouwing houdt, was het heerlijk eten, goede kwaliteit. Sfeer was fijn, vooral omdat wij buiten in de tuin hebben gegeten, heerlijk ontspannen. Bediening was uiterst correct, vriendelijk en netjes, alleen miste ik daar wel de passie. Maar zoals ik al zei, dat komt door de hele hoge verwachtingen.
roblittel .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Fijn welkom waarbij je je direct op je gemak voelt. Rustige entourage en bijzonder vriendelijke bediening.

Het diner was uitmuntend. Goede verhouding tussen de ingrediënten.
arjankarper .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Via de Shell actie bij dit restaurant uitgekomen. Aangename verrassing! Eerst een heerlijk aperitief in de mooie tuin, daarna heerlijk gegeten. We hebben Oeffelt ontdekt en komen hier zeker terug!
phvanderschaafiens .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Klasse-restaurant mbt service, aandacht, alertheid, logistiek, sfeer als het de behoefte is om in rust en in een klassieke sfeer te dineren en bediend te willen worden.
Op inhoud ook mooie kwaliteit (zonder heel bijzondere originaliteit) maar relatief weinig volume (al kun je bij het hoofdgerecht de bijgerechten bijbestellen) voor de (m.n. kleine) gerechten en de -overall- wel prijzige kaart, die wél een eigen formule van gerechten en menu-samenstellingen biedt.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel toegewezen. Geen tafelkleed op tafel maar wel een servet van linnen. De ruimte is mooi ingedeeld zodat men niet te dicht bij andere gasten zit. De aankleding van de ruimte doet gezellig aan en dat maakt dat je je al snel op je gemak voelt. Wij kozen voor een 4 gangen menu bestaande uit, zoals aangegeven op de kaart, kleine porties. (Grote gerechten worden apart op de kaart vermeld) De salade/groenten en friet moet apart besteld worden. De gerechten zijn in mijn beleving erg smaakvol, bovendien is de tijd tussen het serveren van de gerechten als zeer prettig ervaren. Al met al een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
peterdenissen D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vijf-gangen menu en daarbij behorend wijnarrangement besteld. Vis gericht. Heerlijk gedineerd. Gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Gwen25 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten zoals altijd. In een mooie gezellige huiskamer sfeer. Hele vriendelijke bediening, die met met mijn allergieën en andere wensen rekening hield.
henkjanssen48 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Porties waren erg klein, dit kregen we pas laat te horen dus eigenlijk was het eten te weinig. De bediening was goed en de sfeer, omdat het mooi weer was en we buiten hebben gegeten, was leuk.