Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Uitmuntend
9,3
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk ongedwongen genoten van smakelijke gerechten in een prachtige ambiance! Blij dat wel binnenkort weer mogen, nu al zin in!
Adrienne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben weer gezellig en goed gegeten. Prima service. De gerechten zijn heerlijk, maar wat aan de krappe kant.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Attente bediening, gastvrij en betrokken.
Echt een aanrader
Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend en de wachttijd tussen de gangen was prima. Lekker eten en tussendoor gezellig bijkletsen. Geeft een wat beter beeld dan de 2 x redelijk bij de recensie-keuze. :-)
Agnes R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wat een super restaurant, gezellig, sfeervol en heerlijk eten. Toplocatie. Als wij wat dichter in de buurt zouden wonen kwamen we zeker terug.
robinkramp .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na een prettige ontvangst, keurige uitleg van de kaart (grappige is dat de chef géén voorkeur wil opgeven omdat hij voor alles zijn uiterste best doet en niet wil dat zijn gasten alleen voor één speciaal product terugkomen), hebben wij genoten van alles wat er ter tafel kwam en hoe het geserveerd werd, met een goed afgestemde heerlijke wijn. Een aanrader voor iedere culinaire smulpaap ! .... Laat je verrassen, het is echt de moeite
Groet
Robin Kramp
FoodPersonality
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het was een zeer goed verzorgde avond met prachtig opgediende gerechten. We komen hier vaker en blijven komen. Door de aanpassing aan de tafels is het geluid nu veel minder.
Dianaa .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten, er worden kleinere porties geserveerd maar dit wordt netjes vooraf verteld. Wij gaan zeker nog terug. :-)
robvdb52 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, met keuze uit drie tafels. Het eten was meer dan voortreffelijk. Dit i.c.m. de ongedwongen sfeer maakte deze avond zeer geslaagd. We komen zeker nog een keer terug.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Erg lekker gegeten, goede en gevarieerde originele gerechten. Lekkere wijnen en prima service. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
siebersbells .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Verrassend en heerlijk een echte Aanrader!
Vriendelijk personeel en behulpzaam in de uitleg van de diverse gerechten. Bereidheid om zoutarme gerechten te bereiden, klasse!
AntoniaPeter .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hier gegeten met vier met AH actie. Vriendelijke ontvangst met karaf kraanwater en uitleg kaart. Porties waren helaas niet gelijk aan tafel. Wij vermoeden dat de AH porties aangepast waren. Door de afwijkende volgorde van de gekozen kleine hapjes per persoon viel het minder op, maar met name het (bijzonder lekkere) dessert van hangop was bij een van de eters bizar klein - hier viel het verschil wel erg op. Jammer om zo de AH actie uit te voeren, je zou denken dat de porties hier altijd heel erg klein zijn! Heel goed was de manier waarop er rekening gehouden werd met een allergie - tot en met de koffie werd er aan gedacht en rekening mee gehouden!! Kwaliteit van het eten was goed, koffie met lekkere snoeperijen, prima.
robinarians .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten was uit de kunst. Prima smaken en voldoende. Alles was vers gemaakt. Zelfs het lekkers bij de koffie. De bediening liet je rustig tafelen en was zeer attent en beleefd. Interieur zeker sfeervol en ruim. Met het toevoegen van enkele mooie grote planten zou het minder een voormalig woonhuis lijken.
NenD .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We heben weer heerlijk gegeten bij Bloemers. De schelvis en de reepeper waren uitstekend. Het kaasplankje als dessert had wat ons betreft wat avontuurlijker gemogen. Wijn en adviezen m.b.t. de drank waren uitstekend en niet opdringerig. De sfeer als altijd relaxt en ongedwongen, de ontvangst vriendelijk en gastvrij. Een karaf kraanwater op tafel is bij Bloemers vanzelfsprekend. Een aanrader!
korhoen6hildevangaal .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk, het was mooi weer dus we hebben lekker buiten gezeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerhard L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
na een leuke fietstocht, zijn we bij een goed restaurant aangekomen en hebben we buiten in de mooie tuin een heerlijk en goed verzorgd diner gehad. zeker een aanrader.
bas R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten.. 4-gangen-menu genoten van de actie !
Hoewel iedereen buiten zat ivm het weer, konden wij gewoon lekker binnen plaatsnemen waar het een stuk koeler was. Kleine porties, maar allemaal even groot, dus zowel voor- als hoofdgerecht. Genoeg voor een goeie maaltijd.
Zeker de moeite waard..
karel B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben lekker gegeten in de tuin , het weer was prima daarvoor .
Het is een mooi verzorgd terras met makkelijke stoelen.De bediening was heel vriendelijk en goed. Kortom alles was naar wens.
brouwers.wilma .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Erg lekker , en bij deze temperatuur natuurlijk lekker buiten kunnen zitten . Dus zeer geslaagd . Ook fijn dat het kleine gerechten zijn en kunt uitbreiden naar 4 gangen ( tegen bijbetaling uiteraard .
John T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening erg goed. We hebben erg genoten van de verschillende gerechten en komen graag nog een keer terug.
Esmee P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en zeer attent personeel. In het begin wat huiverig vanwege de portiegrootte, maar uiteindelijk voldaan weer naar buiten.
De aandacht van het personeel en ook de aandacht voor het gerecht maken dit een zeer fijne gelegenheid.

Iets meer privacy qua tafelindeling zou fijn zijn, wij hadden een tafel die door middel van een bloemstuk opgedeeld was in tweeën. Voor mij was dit iets te dichtbij.