Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Uitmuntend
9,3
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten in de prachtige tuin.
Fantastisch gegeten, complimenten aan de chef!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Goede service en sfeer. Kwaliteit ván het eten bijzonder vers en goed.
Wij gaan zeker nog eens eten, hebben een gezellige avond gehad.
Toine P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk genoten in mooie tuin en vooral van het eten, smaakbeleving is perfect daar. Dus kan het iedereen aanraden. Mooie entourage met perfect en lekker eten. Leuke niet opdringerige bediening. Alleen maar positief...
jeanetterobben .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We werden hartelijk ontvangen. Warme gezellige mooi aangeklede huiskamer.
Volop keuzes van de kaart.
Verrassende heerlijke gerechtjes.!!!
Echt top zeker voor herhaling vatbaar om nog eens naar toe te gaan.
Complimenten????
Josefien H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, kleine porties wat wij fijn vinden, vriendelijke bediening (persoonlijk) verse producten en mooi opgemaakte borden. Toppie!
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer goed zeker een aanrader. Michelin ster waardig. We hebben genoten van het 5 gangen. Een smaak verassing en een goed timing.
NANCY01 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
gebruiken producten van goede kwaliteit. zijn kleine gerechten ,maar dit word van te voren vermeld. alle supplementen moet je apart bijbestellen . je krijgt wel gratis karaf water op tafel. heerlijk gegeten.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Jammer dat ik geen 7 kan geven voor het eten en de service. Daarom het eten met een 8 beloond. We konden met de AH bon ook kiezen voor een 5 gangen verrassingsmenu met korting. Gezien eerdere ervaringen met wel erg kleine porties en dus de noodzaak om bijgerechten tegen betaling te nemen leek dat een goede deal. En dankzij de korting was dat ook zo. Het was zeker niet te veel. Het eten was lekker maar niet geweldig en met name de groente, salade en dessert waren matig. Het meest geslaagd was de zwijnsham (of zo iets) die langzaam was gegaard. De uitleg van de bediening was helaaas onverstaanbaar. Het zou goed zijn geweest als de vrij lange wachttijden tussen de gangen zouden worden opgevuld met amuses, wat toch gebruikelijk is bij een dergelijke prijsklasse. Qua prijs/kwaliteit zonder korting zeer matig. Zeker dus niet voor herhaling vatbaar.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie ambiance, én aardig personeel!
info448 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prachtige, warme locatie. Mooie kaart, prachtig opgemaakte gerechten, goed van kwaliteit. Zeer warme en gastvrije bediening. Gerechten zijn van kleiner qua omvang, maar meer dan voldoende. Een proeverij optima forma!
i.blonde .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Alles bij elkaar genomen was het super, het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
Wij voelde ons daar erg thuis....
Else V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
allemaal goed bereide en originele gerechtjes. Ik miste alleen diezelfde originaliteit bij de desserts, dus daar hebben we een bijgerecht voor in de plaats genomen. Bijzonder vriendelijk en servicegericht personeel verder.
siebersbells .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wederom lekker gegeten via AH diner actie. Vooral de Zwijnenhals was een aangename verrassing.
Prettig personeel en correcte verzorging. een locatie om vaker te bezoeken.
Toon R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een eerlijk,vriendelijk en rustig restaurant waar het goed en lekker eten is.Met de actie van AH hebben ze echt in de roos geschoten.Voor een goede prijs een zeer smakelijk diner.
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk ongedwongen genoten van smakelijke gerechten in een prachtige ambiance! Blij dat wel binnenkort weer mogen, nu al zin in!
Adrienne M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben weer gezellig en goed gegeten. Prima service. De gerechten zijn heerlijk, maar wat aan de krappe kant.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Attente bediening, gastvrij en betrokken.
Echt een aanrader
Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend en de wachttijd tussen de gangen was prima. Lekker eten en tussendoor gezellig bijkletsen. Geeft een wat beter beeld dan de 2 x redelijk bij de recensie-keuze. :-)
Agnes R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wat een super restaurant, gezellig, sfeervol en heerlijk eten. Toplocatie. Als wij wat dichter in de buurt zouden wonen kwamen we zeker terug.
robinkramp .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na een prettige ontvangst, keurige uitleg van de kaart (grappige is dat de chef géén voorkeur wil opgeven omdat hij voor alles zijn uiterste best doet en niet wil dat zijn gasten alleen voor één speciaal product terugkomen), hebben wij genoten van alles wat er ter tafel kwam en hoe het geserveerd werd, met een goed afgestemde heerlijke wijn. Een aanrader voor iedere culinaire smulpaap ! .... Laat je verrassen, het is echt de moeite
Groet
Robin Kramp
FoodPersonality
Anne1414 H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het was een zeer goed verzorgde avond met prachtig opgediende gerechten. We komen hier vaker en blijven komen. Door de aanpassing aan de tafels is het geluid nu veel minder.