Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Uitmuntend
9,3
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Elk hapje was een feestje een culinair hoogstandje. Er was veel aandacht besteed aan de presentatie en de smaak was perfect! Ook waren de personeelsleden zeer gastvrij en werd er goed uitgelegd wat je op je kreeg. Het was een zeer een geslaagde avond.
jjmstevens .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker eten voor een goede prijs in een prettige, ongedwongen en sfeervolle ambiance.
Goede, attente, kundige en niet opdringerige bediening en service.
Echt een adres om regelmatig naar terug te gaan voor een gezellige avond genieten van spijs en drank.
S K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Kleine gerechten is fijn, want dan kun je meer proeven. Als je te weinig eet, dan ligt het aan jezelf. Dan moet je een extra gerecht bestellen. Dit kost maar €5. Echt een aanrader. Alles is lekker.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We komen zeker terug!
tonwillems.1949 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mooie locatie met een goede kwaliteit van de gerechten.
Borden zijn mooi opgemaakt.
Wat mij tegenviel was dat er met de AH actie alleen gekozen kon worden uit de kleine gerechten en voor de bijgerechten(frietjes en groenten) ook voor het tweede gerecht bijbetaald moest worden.
Voor ons was het genoeg maar voor een normale eter waren de gerechten absoluut te klein.
We hebben een mooie avond gehad maar voor de AH actie viel het erg tegen en was het te duur.
Deskundig personeel en een goede kok.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gegeten via AH aktie, konden gewoon van de kaartbkiezen. Erg minimale porties, zelfs voor deze categorie restaurants. Kwaliteit en smaak overigens prima.
brouwers.wilma .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
zijn niet bekend met het gegeven dat iens zegels cado geeft voor de thuis blijvers .
Werden ze niet vrolijk van . jammer dat ze zich zo laten kennen.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een zeer mooie lokatie rustig. gerechten klein maar fijn.
Goed en kundig personeel ,gezellige gastvrouw voor herhaling vat baar
Amy D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was heerlijk eten van goede kwaliteit, lekkere wijn, goede service en we konden heerlijk de hele avond in de mooie tuin dineren.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Overheerlijk gegeten, kleine gerechten maar zeer smaakvol en mooi geserveerd en voor ons meer dan voldoende. Vriendelijke en voorkomende bediening en hartelijke ontvangst. Smaakvol ingericht restaurant.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gerechten zeer exclusief klaargemaakt en ook opgediend. Goede huiswijnen. Zeer prettige bediening; ongedwongen sfeer. Dit is echt een zeer aangename belevenis die wij een ieder aanraden. Er is op de kaart ook voor ieder wat wils!
Georgo G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Eten is super lekker en het personeel is erg vriendelijk. Inrichting is erg gezellig, je voelt je er meteen thuis. Het is voor iedereen aan te raden die een avond gezellig en rustig lekker, en ook betaalbaar wil eten.
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Slechts 3 kleine gerechtjes. Zo goed als geen groenten. Zelfs niet een stukje brood bij de soep. Geen aardappeltjes of iets dergelijks. Dan maar frites bijbesteld voor €3,50. Het bier is niet koud. Wij gaan veel uit eten ook van de ah restaurantactie, maar zijn nog nooit met honger thuis gekomen maar nu wel. Voor ons was het zeker geen succes. Zullen dit ook niet aan iemand aanraden
arjankarper .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wederom prima gegeten, met heerlijke wijn en goede bediening. De akoestiek is prima, je kunt elkaar goed verstaan. We komen hier zeker terug!
j.w.c.grisel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor €29 driegangenmenu ware de gerechtssecretaris wel erg klein bij het feit dat we voor groenten, frites en vooraf het brood ook moesten bijbetalen.Ambiance is geweldig.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede kwaliteit, goede prijs maar behoudend en wat ons betreft mag er met wat meer lef gekookt worden.
Toon R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Net als andere keren lekker en goed gegeten. Prima kwaliteit vooral de vis.
Jammer maar niet hinderlijk het geluid van stemmen aan andere tafels.
Bediening en vriendelijkheid uitstekend.
Franca G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Juiste porties. Smaakvol. Vriendelijke ontvangst. Mooi restaurant. Gewoon top. Zeker voor herhaling vatbaar.
E V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De kwaliteit was prima, de gerechten waren heerlijk vers en een leuke smaakbeleving, alleen de hoeveelheid was matig en dat terwijl wij geen grote eters zijn.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben genoten van het eten en de ambiance bij Bloemers. Een mooie zondagavond op het terras aan een mooi verzorgde en fleurige tuin. De bediening was voorkomend en attent. We hebben gekozen voor een tweegangen menu met een dessert en konden kiezen uit de hele kaart. De gerechten waren smaakvol en met oog voor detail opgediend. Een fles heerlijke Pinot Grigio maakte het geheel compleet. Deze keer hebben we de AH bon gebruikt bij het afrekenen. Ons bezoek aan Bloemers is echt voor herhaling vatbaar!