Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bloemers

Minke B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heidy H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Leuke avond, lekker gegeten. Fijne bediening. Huiskamersfeer en toch professioneel. Keuze was ruim en de kwaliteit prima. Aanrader.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima locatie alleen jammer dat ze er mee stoppen.
Verliezen we een toprestaurant in deze omgeving.
Altijd kwalitatief goed en redelijk geprijsd
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima restaurant, heerlijk gegeten. Fijne hartelijke ontvangst. Goede bediening, eerlijk advies. Een aanrader voor iedereen die lekker en goed wil eten
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij hebben het keuzemenu met bijpassend wijnarrangement gekozen. In 1 woord: fantastisch! Zeer smakelijk, fijne porties en prachtige wijnen. Een aanrader.
Ap L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
eten was weer lekker jammer dat het restaurant gaat sluiten
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellig sfeervol restaurant!! Komen zeker nog een keer terug voordat ze definitief (helaas) gaan sluiten.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Verrassende gerechten bereid met lokale streekproducten. Het restaurant heeft de gezelligheid van een huiskamer met voldoende privacy. De bediening is alert en kundig en blijft op de achtergrond. Kortom een heerlijk avondje genieten. Een aanrader!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten en keurige en vriendelijke bediening.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
zeer geslaagde avond.
Schelte T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een weerzien na plm 8 jaar. De bediening top, de keuze en kwaliteit van het menu uitstekend. Het enige minpuntje vindt ik nog steeds de akoestiek, erg rumoerig daardoor. Verder niets dan lof.
Lenneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
fijn om je echt gast te voelen, verwend te worden door aardige mensen en heerlijk te genieten van het heerlijke eten dat met zorg en aandacht wordt geserveerd.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor sommige mensen zouden porties iets ruimer mogen zijn.
Prachtig gebouw en gezellige mensen. Goede sfeer. geen keiharde muziek zodat je ook nog gezellig kunt praten.
nelly W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben zeer lekker gegeten met een persoonlijke ontvangst en bediening. De keuze uit de gerechten was groot en de porties waren uit drie grootte te kiezen. We konden parkeren naast het restaurant.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
wij vonden het reuze gezellig en sfeervol het eten was heerlijk, de bedingen was super!! zeer vriendelijk perfect,
Bloemers is een aanrader,
Therese D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij restaurant Bloemers in Oeffelt. De bediening was heel relax en vriendelijk, ondanks dat alle tafels bezet waren.
h.v.d.burg .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een paar jaar geleden waren we hier ook te gast. Dus nu benieuwd naar de prestaties van de kok. In een woord: heerlijk! De kaart biedt voor ieder een mogelijkheid om vlees en vis af te wisselen. Wij waren verrukt van de fantastische zwezerik met een mooi krokant korstje.. Het groenige sausje leek op tahin of sesam maar bleek bij navraag een linzenpuree te zijn. Jammer dat de jongedames in de bediening eigenlijk niet weten wat ze (zonder toelichting) op tafel zetten...en dan in de keuken de info moeten ophalen.
Wij komen graag terug.
José V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben met 7 personen getafeld van half zeven tot half elf, waarbij we verdeeld over deze tijd 6 kleine gerechten kregen. Het was echt verrukkelijk en bijzonder. Zeer aan te raden restaurant.
Kobus K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Smaakvol dineren met kleine gerechtjes van hoge kwaliteit. Voor een gemiddelde eter is minimaal 4 à 5 gangen (inclusief dessert) aan te bevelen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Elk hapje was een feestje een culinair hoogstandje. Er was veel aandacht besteed aan de presentatie en de smaak was perfect! Ook waren de personeelsleden zeer gastvrij en werd er goed uitgelegd wat je op je kreeg. Het was een zeer een geslaagde avond.