Bloemers

Dorpsstraat 7 5441 AC Oeffelt Nederland Kaart

Over het restaurant Bloemers

Huiselijke gezelligheid bij Bloemers

In het kleine Brabantse Oeffelt vind je restaurant Bloemers. Met een heerlijke menukaart georienteerd op de Franse keuken, serveert Bloemers de lekkerste gerechten, bereidt met verse seizoensproducten. Eigenaren Susanne en Maarten typeren het graag als hun eigen huiskamerrestaurant. Maar Bloemers heeft de stijl, het formaat en de kwaliteit van een volwaardig restaurant. Maar de vriendelijke, persoonlijke bediening en het warme welkom geven ze je hier zeker zeer huiselijke gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Bloemers

Maandag t/m zondag 17.00 23.00 uur
Woensdag gesloten

Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Georgo G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Eten is super lekker en het personeel is erg vriendelijk. Inrichting is erg gezellig, je voelt je er meteen thuis. Het is voor iedereen aan te raden die een avond gezellig en rustig lekker, en ook betaalbaar wil eten.
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Slechts 3 kleine gerechtjes. Zo goed als geen groenten. Zelfs niet een stukje brood bij de soep. Geen aardappeltjes of iets dergelijks. Dan maar frites bijbesteld voor €3,50. Het bier is niet koud. Wij gaan veel uit eten ook van de ah restaurantactie, maar zijn nog nooit met honger thuis gekomen maar nu wel. Voor ons was het zeker geen succes. Zullen dit ook niet aan iemand aanraden
arjankarper .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wederom prima gegeten, met heerlijke wijn en goede bediening. De akoestiek is prima, je kunt elkaar goed verstaan. We komen hier zeker terug!
j.w.c.grisel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor €29 driegangenmenu ware de gerechtssecretaris wel erg klein bij het feit dat we voor groenten, frites en vooraf het brood ook moesten bijbetalen.Ambiance is geweldig.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede kwaliteit, goede prijs maar behoudend en wat ons betreft mag er met wat meer lef gekookt worden.
Toon R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Net als andere keren lekker en goed gegeten. Prima kwaliteit vooral de vis.
Jammer maar niet hinderlijk het geluid van stemmen aan andere tafels.
Bediening en vriendelijkheid uitstekend.
Francisc .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Juiste porties. Smaakvol. Vriendelijke ontvangst. Mooi restaurant. Gewoon top. Zeker voor herhaling vatbaar.
E V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De kwaliteit was prima, de gerechten waren heerlijk vers en een leuke smaakbeleving, alleen de hoeveelheid was matig en dat terwijl wij geen grote eters zijn.
annie.blom22 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben genoten van het eten en de ambiance bij Bloemers. Een mooie zondagavond op het terras aan een mooi verzorgde en fleurige tuin. De bediening was voorkomend en attent. We hebben gekozen voor een tweegangen menu met een dessert en konden kiezen uit de hele kaart. De gerechten waren smaakvol en met oog voor detail opgediend. Een fles heerlijke Pinot Grigio maakte het geheel compleet. Deze keer hebben we de AH bon gebruikt bij het afrekenen. Ons bezoek aan Bloemers is echt voor herhaling vatbaar!
EjAt .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een landelijke verrassing! Prima keuken, mooie presentatie van de gerechten en voorkomende bediening.
Binnen een smaakvolle inrichting met comfortabele zit. Bij mooi weer ook een sfeervol aangelegde tuin om buiten te genieten.
Wij komen zeker terug en ook met gasten een aanrader.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was prima maar prijs kwaliteit redelijk. Ik denk dat de gastvrouw moe was, ze was niet al te vriendelijk.
Meisjes die ons bediende waren wel aardig. Al met al goed/ redelijk maar niet om weer snel terug te gaan.
Dries W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. De hoeveelheid per gerecht is perfect, zodat er lekker genoten kan worden en je niet overvol bent na het eten.

Voor herhaling vatbaar!
bertfelling .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Sfeervol, met prachtig terras en tuin.
Kwaliteit diner is zonder meer super en de bediening professioneel-informeel.
De menukaart is uitgebreid.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vrijdagavond heerlijk op het terras in de achtertuin gegeten, ontspannen sfeer, goed meubilair, fijne uitstraling, prima kwaliteit, verrassende gerechten en goede prijs / prestatie. Echt een aanrader!
RJwuite .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk in de tuin gegeten op een Mooie zomeravond eind mei en dan kan daar heerlijk van de spijzen genieten, we hebben een top avond gehad.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten in de prachtige tuin.
Fantastisch gegeten, complimenten aan de chef!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Goede service en sfeer. Kwaliteit ván het eten bijzonder vers en goed.
Wij gaan zeker nog eens eten, hebben een gezellige avond gehad.
Toine P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk genoten in mooie tuin en vooral van het eten, smaakbeleving is perfect daar. Dus kan het iedereen aanraden. Mooie entourage met perfect en lekker eten. Leuke niet opdringerige bediening. Alleen maar positief...
jeanetterobben .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We werden hartelijk ontvangen. Warme gezellige mooi aangeklede huiskamer.
Volop keuzes van de kaart.
Verrassende heerlijke gerechtjes.!!!
Echt top zeker voor herhaling vatbaar om nog eens naar toe te gaan.
Complimenten????