Bloemers

Voordelig
Erg lang
Kahaa .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We wonen vlakbij Café Bloemers en het café ziet er dusdanig gezellig uit dat we er toch vaak even langslopen voor een drankje en/of hapje. Echter bedachten we ons dat we alle keren dat we bij Bloemers waren (toch al gauw zo'n 20x inmiddels) slecht geholpen zijn. Het duurt eigenlijk altijd minstens een kwartier voordat er bediening aan je tafel staat, en vervolgens nog minstens een kwartier voordat je bestelling op tafel staat (drankjes). Menig keer cocktails besteld in de namiddag wanneer er wordt verteld dat de kok (die de cocktails maakt, blijkbaar) nog niet aanwezig is en dat het nog niet mogelijk is om een mojito te bestellen. Ook is het héél vaak voorgekomen dat we om 21:00 binnen lopen voor een drankje met een (gefrituurd) borrelhapje en dat ons dan wordt verteld dat de keuken al dicht is / de frituur al uit staat. Zelfs een keer gehad dat we bitterballen bestelden, dit niet mogelijk was omdat de frituur al uitstond, maar we vervolgens een uur later tóch weer konden bestellen omdat het personeel 'ook zin had in bitterballen' en dus de frituur weer aanzette. We hebben het vaak geprobeerd omdat Bloemers echt een perfecte stamkroeg zou kunnen zijn, maar voor ons is het nu even klaar. Wij komen hier niet meer. Deze tent heeft een ervaren horecamedewerker nodig die het team aanstuurt en aanspoort om krantvriendelijker (en sneller) te werken, denk ik.
Misslizz .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Ik eet zeker 1x in de twee weken bij Bloemers, lekker makkelijk als ik geen zin heb om zelf te koken of even met vrienden wil afspreken. Nu een maandje niet geweest en afgelopen dinsdag weer eens geweest. En het viel tegen! Waar is het lekkere brood vooraf? Afgeschaft. En mijn kipburger had geen smaak, na extra peper en zout toch maar voor ketchup gevraagd. Mijn tafelgenoot had de vega pasta, dat was vooral een blok pasta met klevende saus en minimale groentes.
Jammer Bloemers, hopelijk is het snel weer zoals vanouds!
Mick W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Een heel gezellige avond, vooral de barman was super leuk! Het eten was lekker en het bier smaakte goed. Ik raad dit zeker aan:)
Sustertje .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Gisteravond hier met een groep van 12 onverwachts gegeten. Gezellige en ongedwongen sfeer mede dankzij de bediening.
We hebben er heerlijk gegeten. Leuke opmaak van de borden en ruime porties. Een aanrader is de sate, salade met rissoto balletjes en de hamburger.
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Ik kom hier regelmatig, het is om de hoek. Goede prijs kwaliteitverhouding, voor een eetcafé bovengemiddeld. De bediening is meestal vlot en attent.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Ach ach ach, het saggerijn was werkelijk ongekend bij de bedienende dame op een toch wel gezellige verjaardag. Of er een theedoek was om de natte stoeltjes droog te maken? De jarige kreeg de doek echt letterlijk in haar gezicht geworpen. Ongekend, onvriendelijk, terwijl de jongedame me eigenlijk niet zo onaardig leek. Ze schijnen er op te worden geselecteerd. De heren in de bediening zijn prima.
Wijn van matige kwaliteit en in miniglaasjes, tosti's en nacho's prima, spareribs liet iedereen staan, zal wel niks geweest zijn.
Het was een heel gezellige middag/avond maar dat had niet veel te maken de bijdrage van Bloemers in elke zin dan ook.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Met vrienden gegeten. Gezellige sfeer, aardig personeel. Het eten waren we niet zo enthousiast over. Typisch eetcafé met dagelijks wisselend dag hap vis, pasta, vlees. De daghap vis was tonijnmoot met groente en roseval aardappels. Erg droge vis, lekkere saus, iets te harde groenten, bloemkool en boontjes waren wel heel kort gekookt of gestoomd. De saté van mijn buurman zag er goed uit, maar hij vond het vlees erg droog. Verder prima naar ons zin gehad. Goede muziek, leuke inrichting.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Prima eetcafe met een heerlijk teras . Eerst wat borrelhapjes gegeten en als hoofd prima sate met sla en frites , meer verwacht ik niet van een eetcafe , aardig en snelle bediening , en betaalbaar eten .
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Kom al jaren af en toe bij Bloemers en elke keer is het verder afgetakeld. Dit keer bestelde ik nacho's bij mijn wijntje. Kreeg ik daar tot mijn verbazing gehakt bij! Beter om de volgende keer eerst even te vragen of de klant vegetarier is misschien? Vervolgens bestelden we een grote 'van alles wat' (13,50) en daar heb ik nu nog spijt van. Smakeloze stukjes kaas, chorizo waar je niet op uitgekauwd raakt vanwege de grote witte stukken vet, de allergoedkoopste olijven uit blik die maar verkrijgbaar zijn. En dan de gefrituurde hapjes...brr echt vies. Ik denk dat ze even bij de Lidl zijn langsgeweest. Best jammer voor die prijs. Op het terras heb je uitzicht op een flinke rij treurige planten, vergeeld met dode bladeren. "Die hebben we pas twee weken geleden gekocht", zegt de ober lachend. "Misschien een beetje water geven?" vraag ik voorzichtig. "Nee, dat is niet mijn taak", antwoord hij schouderophalend. Tja.. met zo'n mentaliteit begrijp ik wel dat Bloemers niet meer is wat het vroeger was..
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Herkenbare reacties in de eerdere recensies. Gewoon goed eetcafé met een uitgebreide kaart en ervaren en rappe bediening. Ideaal als je voor niet teveel geld toch lekker wilt eten. Tijdig reserveren is aan te raden !
Els T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
lunch met een vriendin, mooi groot terras met een loungegedeelte. Het oogde meteen al sfeervol. Heerlijk broodje met ossehaaspuntjes en patat, helemaal top! Vriendin had een broodje zalm en was ook erg tevreden. De bediening was attent en vroeg regelmatig of alles naar wens was en of we nog wat wilden bestellen.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Gezellig plek om met een groepje vrienden uitgebreid uit eten te gaan. Betaalbaar, vlotte bediening en goed eten. De kaart is divers. Er staan gerechten op die je in veel eetcafés tegenkomt zoals een pasta en kipsaté, maar ook gerechten (vooral de voorgerechten) die versassend zijn. De linzenflensjes vind ik persoonlijk echt een heerlijke starter! Voor een gezellige avond inclusief de volle maag, is Bloemers een aanrader!
Elwin83 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Leuke tent om voor weinig wat lekkers te eten. Met name de dag menu's zijn aan te raden. Binnen is het wel erg warm. Aardig personeel.
Jord O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Ze hadden vroeger van die heerlijk dikke frieten in een puntzak, nu zijn het hele kleine veel te doorbakken mini patatjes, heel jammer. De saté was verder prima, niet geweldig maar gewoon lekker. De service was vriendelijk, oplettend en snel. Het is binnen een beetje donker en bij vlagen staat de muziek wat te hard, maar dat is ook wel weer lekker levendig. Echt een "ff snel een happie eten" plek.
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Prima eetcafe, standaard kaart. Vriendelijke bediening. Aanrader als je eenvoudig wilt eten voor het uitgaan, of wil eten in een cafe waar je blijft hangen met je vrienden.