Bloem van Damascus

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Bloem van Damascus

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Uitstekend gegeten, snelle en supervriendelijke bediening. Het is er wat rumoerig.
Indra D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ontvangst was heel vriendelijk, er werd meteen gevraagd of wij via Iens hadden geboekt. Bleek dat er al een tafel gereserveerd stond voor ons. Eten kwam in hoog tempo, het was fijn geweest als er wat meer tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was. Bediening was vriendelijk, eten was goed. Minder vond ik het dat ik bij betalen van de eigenaar hoorde dat ik voor de 20% actie kwam. Ik gaf aan dat ik voor de 40% had geboekt, het is maar dat ik een uitdraai van mijn reservering bij mij had waarop de eigenaar terug kwam en aangaf dat het akkoord was. Volgens mij moet hij bij mijn reservering ook gezien hebben dat er met de 40% actie geboekt had maar hij deed alsof het niet zo was. Dat was voor mij echt heel jammer, ik ga niet meer terug naar deze zaak. Jammer
Tjitske B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vlees was te lang gegrild. Erg droog. Ook mijn partner heeft niet al haar vlees opgegeten. Te droog!!
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018