Bloem op IJburg

IJburglaan 1289 1087 GJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204160677

Over het restaurant Bloem op IJburg

De echte Italiaanse keuken

Bij Bloem op IJburg geniet je van de lekkerste Italiaanse gerechten uit de authentieke houtoven. het attente personeel bedient iedereen met een glimlach tot aan de houten klapstoelen op het terras. Aan de muur hangt een schoolbord waarop alle pizza, pasta, salade, vlees- en visgerechten zich aan hun eters openbaren. Goed Italiaans eten? Dan kun je hier zeker goed terecht.

Meer informatie over restaurant Bloem op IJburg

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00
- Diner vanaf 17:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Bloem op IJburg

Cindia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Super vooraf trio van geitenkaas vijg, lams en carpachio van een vis. Goe dop smaak.
Linquini vongelle heerlijk. De mannen vonden de 1 kg biefstuk voor 2 personen heerlijk.
Slechts 1 minpuntje, koffie was niet warm, kleine tip maak het kopje warm en warm de melk goed op bij cappuccino, dat had het helemaal perfect gemaakt.
Vriendelijke bediening!
johan L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten oké, erg smaakvol. aardige bediening. Prijzen voor Teslarijders. Waarschijnlijk zijn de pizza's beter betaalbaar.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Nino T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
vriendelijk personeel zeer correct de voorgerecht gevulde vijgers met kaas was heel lekker en de pizza v/d week
smakelijk combinatie
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Drukke avond. Alle tafels bezet. Normaal gesproken altijd snelle service. Helaas deze avond waren er maar twee personen in de bediening. Erg lang op hoofdgerechten moeten wachten. Eten zoals altijd, uitstekend van smaak.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Alles is altijd lekker bij Bloem. Van voorgerecht tot koffie met citroentaart. Heerlijk. Eerlijke gerechten ,prachtig opgemaakt op je bord. Ik was er al een poos niet geweest omdat ik verhuisd ben maar kok Mike is nog steeds GEWELDIG!
Elina S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Echt lekker Italiaans eten!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Eten is altijd heerlijk. Mn tafelgenoot was de mening toegedaan dat de dorade beetje naar levertraan smaakte, maar ik heb t niet geproefd. Service is altijd goed, vanavond iets minder. Was druk en moesten even wachten totdat we wat te drinken konden bestellen.
Philo G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Altijd top bij Bloem. De dagpizza was erg lekker.
Carina W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik kom hier regelmatig eten en het eten en service is altijd prima geweest. Maar de afgelopen keer was helaas een teleurstellende ervaring. We hadden gereserveerd en er werd tijdens het eten gezegd dat we voor een bepaald tijdstip weg moeten zijn omdat er een nieuwe groep aankomt. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en had naar mijn mening gecommuniceerd moeten worden bij reservering of bij aankomst. Op aandringen naar een oplossing, heeft de eigenaar gelukkig voor ons een oplossing kunnen aanbieden zodat onze avond gelukkig niet verpest werd. Helaas was het personeel niet in staat om tot een oplossing te komen zonder de eigenaar. Hopelijk kunnen ze op vlak in de toekomst verbeteren, want we komen hier graag.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Na een lange tijd hier weer eens gegeten. Dit Italiaanse restaurant is precies Italiaans. Een kindvriendelijk restaurant, waar het daarom wat onrustig is. Maar dat geeft ook sfeer. Wil je rustig met je partner eten, kom dan op rustige tijden. Dit restaurant zit meestal vol. En waarom? Het personeel rent de benen uit zijn/haar lijf. Heeft tijd en aandacht voor je, maakt een praatje dat altijd onderhoudend is. Maar daardoor wordt de snelheid van lopen wel wat opgevoerd. En andere reden dat het hier druk is, is dat hier geweldig gekookt wordt. En tegen schappelijke prijzen. Vandaag bestelden we landhoen met geroosterde rozenval aardappel, abrikozen mostarda en truffelroomsaus. de kenner weet dat landhoen filet wat vetter is. Wie kent niet de droge kipfilet. Daar was ik wel bang voor. De bediening verzekerde mij dat de filet absoluut niet droog was. En inderdaad, heerlijke sappige file. De abrikozen mostarda die apart geserveerd werd, was een geweldige combinatie met de hoen, de rosenval en de truffelroomsaus. Wat smakelijke combinatie, wie bedenkt nu dat abrikozen met mosterd en truffel zo goed harmoniëren? We hebben nog net niet het bord leeggelikt, maar met je vinger kan het ook best aardig. Als toetje een sinaasappel-bosvruchten cheesecake met bosvruchtenijs. Wij deelden er eentje en namen er later een mooie espresso bij en een limoncello. Wat een zachte en luchtige cheesecake! Het mooie rode bosvruchtenijs en sinaasappel deden het goed bij de espresso. Whow en dan nog ijskoude limoncello er bij. De supervriendelijke bediening, die echt plezier heeft in het werk , maakt dat je hier graag terug komt. We hebben de koks ook nog even bedankt en een mooie tip gegeven. Want dat was dit bezoek dubbel en dwars waard. zeker als je dan de rekening krijgt. Een plezierige zaak die leeft!
Eveliene L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten, leuke ambiance en vriendelijke bediening.
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het eten was lekker; we hadden alle vier de heilbot genomen.
De service was van Hollandse kwaliteit: we moesten twee keer vragen om een karaf water, de prijzen stonden niet op het bord en de serveerster moest het binnen opzoeken, toen we een desert wilden bestellen wist de serveerster ons tot 4 keer toe over het hoofd te zien.
Vanwege het warme weer zaten we op het terras, waar het in eerste instantie nogal rumoerig was door het straatlawaai.
gertina .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Mijn Moederdag ,te Gek bij jullie !TonijnTartaar Echt nog nooit zo lekker gegeten Top Ik zeg Niet zo gouw TOT ZIENS maar nu !!!!
Nigel A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Interessant a la carte menu met vlees, vis en vegetarische gerechten.
Pizza uitstekend!
Goede bediening met keurig uitleg van de dagkaart.
Levendige omgeving (wij hadden een fijne tafel in een hoek van de ruimte.
Zeker de moeite waard om te reserveren voor een gezellige avond met familie of vrienden.
arend N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
ik ben hier meerdere keren geweest en iedere keer is het gewoon goed ! Bij boem op ijburg gebruiken ze uitsluitend zeer verse ingredienten van het seizoen en dat is te proeven,met een minimum aan fratsen,gewoon goede spullen en goede kennis als basis ,dat is de italiaanse keuken.
Wat mij overigens wel verbaast dat er een recensie van een meesterproever is geplaatst die het verschil tussen een pastinaak en een asperge niet weet...
De tafel van Nieky K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Fantastisch Italiaans eten in een relaxte, ongedwongen sfeer. Ik kom hier heel graag.
Parkeren voor de deur.
Enige minpuntje vind ik dat de zaak (heel begrijpelijk overigens) veel bezocht wordt door gezinnen met kinderen. Daardoor is het erg rumoerig. Maar dit neem ik graag voor lief.
Regine O.
Fijne plek. Enthousiaste zorgzame bediening. Snel en erg goed.
David H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijke pizza's en goede wijn voor eej prima prijs. Wij eten en bestellen regelmatig bij Bloem en zijn altijd erg tevreden!
Alous V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Slechte service! Ik had om 18.30 uur gereserveerd via Iens. Aangekomen werden we met z'n 3-en aan een 2 persoons tafel neergezet. Echt te krap. Ik heb nog aangegeven dat ik dit echt te klein vindt. Maar het was vol dus helaas. Wellicht dat het eten best lekker is, maar wij zijn weer weg gaan. En dan gewoon niet reageren. Heel jammer !!!!
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke gerechten en attent personeel. Sfeer is iets minder, wel een mooie blik op de grote open keuken.