Bloem Eten en Drinken

Entrepotdok 36 1018 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-203300929

Over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Pareltje in de Plantagebuurt

Bloem is gelegen in de Plantagebuurt tussen prachtige monumentale panden. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras aan het water en kun je de leeuwen uit Artis bijna horen brullen. In de wintermaanden is het goed toeven in het knusse en sfeervolle restaurant met uitzicht op het Entrepotdok. Bij Bloem zijn alle producten 100% biologisch en eet je dus lekker én verantwoord!

Meer informatie over restaurant Bloem Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We kwamen met een restaurant cadeau-card en hadden dit leuke restaurant anders nooit gevonden want wij wonen zelf aan de andere kant van de stad. Het was een hele leuke verrassing! Erg vriendelijk personeel. Boven is het erg knus met uitzicht op het water. De kaart is vrij beperkt qua hoofdgerechten: 1 vis 1 vlees 1 vegetarisch en 1 vegan, maar de smaken zijn uitstekend en alles biologisch! Ik had zachtgegaarde lamsnek en mijn vrouw de tempeh curry. Ook de voor- en na- en bijgerechten waren allemaal lekker en meer dan vullend. Belgische biertjes van oa Ginette en goede wijnkeuze. Er waren wat problemen met onze cadeaubon, maar de eigenaar ging het verder afhandelen dus perfecte service! Ik neem zelden een kaartje mee want ik wil altijd iets nieuws proberen, maar Bloem is absoluut de moeite waard om terug te komen!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen. Daar komen we vast voor terug. Ook mijn dichter van twaalf vond het erg lekker.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk eten, vegan en vegetarisch en vlees - allemaal lekker. Heel attente jonge bediening.
Heather K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een tegenvaller! Bloem was een van onze favorieten in de buurt maar wij vrezen dat er is een andere chefkok aan het werk. Service was vriendelijk maar vegetarisch en vlees gerechten waren summier en niets bijzonders zoals in de verleden. Jammer
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig lekker gegeten in een prettige omgeving, goede bediening
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ook biologisch. In eten, sappen en wijn.
Met de bescheiden creatieve inrichting een coherent geheel, inclusief bediening. Heel fijn .
pino47 S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bloem is een eenvoudig restaurantje met maar een paar tafels. Het is lekker rustig. Het eten is goed. De porties zijn groot. Een 'kleine salade' vooraf en daarna een hoofdgerecht is samen best veel! (geen ruimte meer voor een toetje). De bediening is allerhartelijkst. We gaan terug!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een fijne sfeer heeft restaurant Bloem! Het personeel is erg vriendelijk. Verder is het eten heerlijk en bijzonder. Veel soorten smaken op één bord! De borden waren overigens ook erg mooi. Restaurant Bloem is zeker een aanrader.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eerlijk eten tegen eerlijke prijs.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Attente bediening en lekker veganistisch gerecht, normaal eet ik niet veganistisch of vegetarisch dus aangenaam verrast dat het zo lekker was.
alet van den bosch .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wat heerlijk hebben we gegeten bij Bloem.
Gastvrij, heerlijke wijn, prima kraanwater , pure smaak .....geen te vol gevoel na afloop.
Vriendelijke bediening en oprecht geïnteresseerd in hun gasten , kortom .....hier komen we terug .
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vriendelijke bediening en een gezellige ambiance. De kaart valt een beetje tegen. Voor een lunch is het prima maar voor een diner is het met slechts twee hoofdgerechten waar vis en vlees in geserveerd wordt wat summier. Zeker als je gasten mee neemt zou het aanbod iets ruimer mogen.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten leken mij lekker. Alles is door
mijn tafelgenoten opgegeten, dus met recht lekker gegeten. Super wanneer je van puur houdt.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vorige week hier met partner gegeten. Onverwacht en blij verrast . . Vond het nodig om de chef te complimenteren Wat een heerlijk eerlijk eten, vanavond met een groep van 6 gegeten, en we zijn het er over eens, eerlijk, heerlijk eten. Ik ga zeker terug.
David L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, Het eten zit boordevol smaak en je merkt meteen dat alles vers is.. goede wijn ook en uitmuntende service
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Ik was hier voor mijn verjaardag en werd erg hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten, wat ook nog eens mooi geserveerd werd.
J T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een creatief bereide, smaakvolle maaltijd in een knusse en nette setting. De bediening is attent. Tip: geef de gast alvast iets kleins om te knabbelen tijdens het wachten op de gerechten.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Rook erg visserig bij binnenkomst. Lang wachten voor bestelling kon worden geplaatst. Klein gerecht ravioli was niet beschikbaar. De vulling was nog niet klaar. Hoofdgerecht kwam pas na navraag. Vond het geheel minder dan voorheen. Het oogde een beetje arremoeiig. Ook de kaart mag nu wel gevarieerd worden. Deze is na een jaar nog steeds hetzelfde. KOrtom niet iets om snel weer naartoe te gaan.
Marcella D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Verrassende gerechten en fijne sfeer. Inrichting is eenvoudig en de bediening hartelijk en echt. Heel sympathiek vond ik dat er meteen een fles kraanwater + glazen werd neergezet.
Het eten was zondermeer heerlijk en de porties zijn royaal. Bij lekker weer kun je buiten op het terras zitten.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Lekker op het terras in het zonnetje van de smaakvolle gerechten genoten. Service was vriendelijk en prijs/kwaliteit in verhouding. Wij zullen vast vaker terug komen.