Bloem Eten en Drinken

Entrepotdok 36 1018 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-203300929

Over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Pareltje in de Plantagebuurt

Bloem is gelegen in de Plantagebuurt tussen prachtige monumentale panden. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras aan het water en kun je de leeuwen uit Artis bijna horen brullen. In de wintermaanden is het goed toeven in het knusse en sfeervolle restaurant met uitzicht op het Entrepotdok. Bij Bloem zijn alle producten 100% biologisch en eet je dus lekker én verantwoord!

Meer informatie over restaurant Bloem Eten en Drinken

Dinsdag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Guido S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gewoon ronduit heerlijk gegeten. Smaken waren goed op elkaar afgestemd. Fijne entourage en aardige mensen. Top.
Wanja M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We bezochten Restaurant Bloem op aanraden van onze dochter die studeert in Amsterdam. Ze hebben een mooie duurzame kaart. Het eten was erg lekker (we aten zeebaarsfilet en een falafel-salade met zoete aardappelfrietjes) en er was een fijne sfeer.
Karst V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijke gerechten met uiteenlopende smaken op één bord. Twee gangen was wat veel maar dat hangt natuurlijk af van de persoon.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijke zeebaars gegeten, lekkere tomatensaus erbij, lekkere stukjes aardappel met schil, lekkere groenten, zeer vriendelijke bediening, mooie sfeer. Waarom eten goed en niet goed, de bloemkool was lekker knapperig maar niet meer zo warm. En wel een tijdje moeten wachten, maar dat is beter dan dat het hup in de magnetron gaat en hup op tafel wordt gezegd. Alles is hier puur en gezond.
Muriel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
heerlijk eten en vriendelijk personeel
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
kleinschalig restaurant i.c.m. kwalitatief goede producten maakt het dat je herhaaldelijk terugkomt.
keuze en advies van drinken bij het eten is ook perfect.
Anniev V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Super lekker eten! Heel veel smaken en mooie prijs. Gezellig interieur, goede brdiening.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Zeer vriendelijk personeel, heel gemoedelijke sfeer. Heerlijk en eerlijk eten.. het restaurant heeft een fijne knusse uitstraling. Fijne avond gehad en voor herhaling vatbaar
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten is zeer verantwoord en erg lekker. Je kunt je partner hier zonder probleem mee naar toe nemen.
Pierre G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Geweldige verrassing! Eten is superieur, veel vega, maar zeer bijzondere smaken! De bediening is uiterst vriendelijk in dit klein biologisch restaurant. Aanrader.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goed & Gezellig. Warme onvangst. Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtige lokatie in oud pakhuis aan het Entrepodok tegenover Artis. Lekker terrasje aan het water. Uitstekend bereikbaar.
elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Aangename sfeer. Waren op ons gemak, en vooral een heerlijk gevoel dat het de ingrediënten verantwoord en goed waren. Het eten was heel lekker en de bediening heel aangenaam.
Altijd goed om zo een restaurant te kennen.
lida V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Verrassend, creatief eten
Pierre G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een geweldig eten! Weer een verrassing. Gedurfde combi van gerechten waarbij ook minder bekenden ingrediënten niet worden geschuwd. Prijs kwaliteit is zeer goed. Klein, maar fijn. Boven eten is gezellig, al mag de rommelhoek echt wel worden opgeruimd of worden afgeschermd. Maar dat is ook het enige! Personeel is zeer vriendelijk. Aanrader.
Jesse H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Leuk buurtrestaurant met enkel biologische ingrediënten en veel vegetarische en veganistische opties. Creatieve en lekkere gerechten.
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het eten was fantastisch, en de bediening heel netjes. Gezellige ambiance. Echt een aanrader! Ik ga er zeker nog een keer heen.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bloem is gewoon één van mijn favorieten; heerlijk bijzonder gezonde gerechten... kom graag vaker!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke kabeljouw! Wij vroegen frietjes i.p.v. krieltjes (ik had eerder de overheerlijke zoete-aardappel- frietjes hier gegeten), maar we bestelden het gerecht volgens de menukaart. De (overigens vriendelijke en snelle) bediening had ons kunnen wijzen op het extra gerecht van de frietjes op de kaart. Kom hier zeker weer terug.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Ik had kabeljauw, die was lekker. De div. groenten hierbij waren echt heerlijk.
Ralph R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende combinaties boordevol smaak. Vooral de shii-takes met bieten was echt hemels. Helaas was een van ons gezelschap niet fit, waardoor we geen nagerecht meer hebben gehad. Dus dan nog maar een keer terug.