Bloem Eten en Drinken

Entrepotdok 36 1018 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-203300929

Over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Pareltje in de Plantagebuurt

Bloem is gelegen in de Plantagebuurt tussen prachtige monumentale panden. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras aan het water en kun je de leeuwen uit Artis bijna horen brullen. In de wintermaanden is het goed toeven in het knusse en sfeervolle restaurant met uitzicht op het Entrepotdok. Bij Bloem zijn alle producten 100% biologisch en eet je dus lekker én verantwoord!

Meer informatie over restaurant Bloem Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Marja B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
ideaal voor 70plussers die rustig willen eten en converseren! Gerechten verrassend. Om weer naartoe te gaan.
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We kregen een mooie plek aan t open raam. Vriendelijke en attente ontvangst, klantgericht. De drankjes worden snel opgenomen, prettige bediening. Lekkere vegetarische en vegan gerechten. De kabeljauw lekker maar erg 'gewoontjes'.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
De inrichting is leuk, maar het was hier en daar wel een beetje rommelig. Belangrijker: aardige bediening en goede wijn. En het eten was heel erg lekker!
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Leuke mensen, goede service, fijne sfeer en heerlijke biologische gerechten. Genoeg keuze voor alle dieetwensen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Vriendelijke bediening/ kwalitatief goed eten/ lekkere drankjes.
Mijn reservering via IENS was bij hen niet doorgekomen?
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Inrichting niet beoordelen, want wij zaten op het terras.
Alles voldeed volledig aan wat er in het blad van ASN over gemeld werd.
Bregtje E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Heerlijk op het terras gegeten. Hele vriendelijke en voorkomende bediening. Het eten is inderdaad helemaal biologisch, zeer vers en bijzonder gemaakt. Mooi restaurant, zonder kapsones zeker nog eens terugkomen.
Mathilde Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Originele gerechten en uitstekende smaak
Jasper R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Belabberde service. Ik werd aan een tafel gezet, om een half uur later weggestuurd te worden. Geen excuusje kon er vanaf. Wel een vette rekening, opgediend met een sneer. Deze tent kun je overslaan.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Proprietario molto simpatico e disponibile, ingredienti di ottima qualitá.
Ambiente tranquillo e frequentato da gente locale
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Aanrader. Rustig terras in de zon. Vriendelijke bediening met humor, die ons nadat we na een half uur nog geen keuze hadden gemaakt even waarschuwden dat er inmiddels twee groepen binnen waren gekomen. Hadden beiden een vegan gerecht; een rijkelijk gevuld bord en erg lekker. Goede Chardonnay en witbier, en alles biologisch! Super! Dessert ook erg lekker. Hier kom ik zeker terug!
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Lieve en attente bediening. Prachtige, verrassende en zeer smalijke gerechten. Wij hebben alleen diverse voorgerechten en een toetje gegeten. De voorgerechten in de vorm van paté waren ook best zwaar voor eeen voorgerecht. De appelcrumble vond ik een te grote portier voor een nagerecht, voelde me daarna te vol. We hebben heerlijk buiten gezeten want het was een warme dag. Daarbij was de rosé heerlijk. Ideaal restaurant voor flextariers of vegetariërs of mensen die bewust willen eten.
Marleen O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vriendelijk personeel. Vegan eten prima, maar niet verrassend lekker. Prijzen zijn aan de dure kant als je kijkt naar wat je ervoor krijgt.
Merle G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk eten. Soms wat langzame bediening maar dat is op het heerlijke terras helemaal niet erg. Lekkere biologische biertjes ook!
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We komen hier vaker en waren tevreden, maar de plek waar we speciaal om gevraagd hadden bij het reserveren was ingenomen. Het viel ons op dat de kaart maar niet verandert. We hadden daarom allebei nu maar eens twee voorgerechten ipv hoofdgerechten. Redelijk lekker maar mijn tweede voorgerecht (blini's met geitenkaas) was lauw en de wijn die we hadden besteld kwam maar niet. We gaan nu toch maar eens een andere plek zoeken!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuke plek dichtbij Artis, prima ontvangst, smakelijke gerechten die net even anders zijn dan doorsnee, hetgeen het bijzonder maakt en een extra reden is om zeker terug te komen! Keuken sluit om 21.00 uur, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zéér smaakvol! Vriendelijke bediening!
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Fijne vegan gerechten voor een goede prijs en goede service!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Een super fijne plek waar je heerlijk kunt eten. Aardige bediening!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eens was heerlijk, personeel vriendelijk en netjes. De gehele sfeer en setting was gewoon goed.

Zeker een aanrader voor iedereen