Bloem Eten en Drinken

Entrepotdok 36 1018 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-203300929

Over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Pareltje in de Plantagebuurt

Bloem is gelegen in de Plantagebuurt tussen prachtige monumentale panden. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras aan het water en kun je de leeuwen uit Artis bijna horen brullen. In de wintermaanden is het goed toeven in het knusse en sfeervolle restaurant met uitzicht op het Entrepotdok. Bij Bloem zijn alle producten 100% biologisch en eet je dus lekker én verantwoord!

Meer informatie over restaurant Bloem Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Merle G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk eten. Soms wat langzame bediening maar dat is op het heerlijke terras helemaal niet erg. Lekkere biologische biertjes ook!
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We komen hier vaker en waren tevreden, maar de plek waar we speciaal om gevraagd hadden bij het reserveren was ingenomen. Het viel ons op dat de kaart maar niet verandert. We hadden daarom allebei nu maar eens twee voorgerechten ipv hoofdgerechten. Redelijk lekker maar mijn tweede voorgerecht (blini's met geitenkaas) was lauw en de wijn die we hadden besteld kwam maar niet. We gaan nu toch maar eens een andere plek zoeken!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuke plek dichtbij Artis, prima ontvangst, smakelijke gerechten die net even anders zijn dan doorsnee, hetgeen het bijzonder maakt en een extra reden is om zeker terug te komen! Keuken sluit om 21.00 uur, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zéér smaakvol! Vriendelijke bediening!
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Fijne vegan gerechten voor een goede prijs en goede service!
Jos A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Een super fijne plek waar je heerlijk kunt eten. Aardige bediening!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eens was heerlijk, personeel vriendelijk en netjes. De gehele sfeer en setting was gewoon goed.

Zeker een aanrader voor iedereen
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
De menukaart biedt voor ieder wat wils. We hebben heerlijk gegeten, het personeel is vriendelijke en behulpzaam en de entourage was sfeervol. De toetjes zagen er geweldig uit - helaas stonden we zelf op tijd en konden we het niet proberen, maar we komen er zeker voor terug!
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker restaurant, relaxte sfeer en zeer gastvrije bediening
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Warm welkom heerlijke keuken alles biologisch en ook rijke keuze vega en veganistisch. Smaakvol .leuke persoonlijke bediening.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuk klein restaurantje waar we met zijn vieren heel lekker gegeten hebben. Vooral leuk dat er originele vegetarische/veganistische gerechten op het menu staan! Het was erg smaakvol en niet iets wat je zelf snel thuis maakt. Restaurant zelf is ook sfeervol, bediening was goed en het ligt op een leuke, rustige locatie net achter Artis. Zeker een aanrader!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten: gegrilde groenten taartje en geitenbout. Bliny en curry.

De kleine gerechten zijn allemaal top.

Vriendelijk en attent geholpen.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk en aangenaam gegeten bij Bloem36. Als voorgerecht had ik de ravioli. Verrukkelijk. Als hoofdgerecht de veganistische curry tempeh. Ook lekker. De bediening was erg aardig. Ook de ambiance is aangenaam: gezellig en mooi.
Isabella P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk (biologisch) eten en veel vegan en vegetarische gerechten. Lekkere smoothies en gunstige prijs. Lekker terras voor in de zomer
Adrian M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
In korte tijd hier twee keer heerlijk gegeten. Goede selectie van vegetarische en veganistische gerechten (inclusief desserts), maar er is ook vlees. Volledig biologisch , daarmee rekening houdende goed geprijsd. Goede service, maar houd wel rekening dat het allemaal wat langer kan duren dan normaal.
Jobien K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was lekker, niet heel bijzonder of apart maar gewoon goed. Wijn was niet heel lekker. Bediening niet heel snel en wat slordig en studentikoos.
Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Bloem. Leuk locatie, originele inrichting en zeer vriendelijke bediening. Hier is weinig op aan te merken.
Tobias P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het eten en het bier was verrukkelijk. Zorgvuldig samengestelde gerechten met soms unieke smaken. Echt fantastisch. Alleen de vegan panna cotta was niet echt een succes qua textuur. Wederom wel een hele goede smaak, maar qua mondgevoel geen echte panna cotta. De taart daarentegen was weer geweldig. Kortom, ga hier heen.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten en voor ieder wat wils - vegan, vega, vlees en vis. leuke locatie en een prettige bediening. We komen graag een keer terug!
Geest .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Voormijn verjaardag getrakteerd door mijn vriendin op een high lunch. Deze is erg organel, mooi opgemaakt en erg lekker!! Je krijgt drie gangen en in de tweede ronde met een smooothie. begin van de high tea krijg je een pot thee, als er dan iets is op te merken, is het jammer, dat deze zonder een theelichtje of iets eronder wordt neergezet. Zodat de thee in ronde twee afgekoeld is en in ronde drie, zoete ronde, koud is.