Bloem Eten en Drinken

Entrepotdok 36 1018 AD Amsterdam Nederland Kaart
31-203300929

Over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Pareltje in de Plantagebuurt

Bloem is gelegen in de Plantagebuurt tussen prachtige monumentale panden. In de zomer zit je hier heerlijk op het zonnige terras aan het water en kun je de leeuwen uit Artis bijna horen brullen. In de wintermaanden is het goed toeven in het knusse en sfeervolle restaurant met uitzicht op het Entrepotdok. Bij Bloem zijn alle producten 100% biologisch en eet je dus lekker én verantwoord!

Meer informatie over restaurant Bloem Eten en Drinken

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Bloem Eten en Drinken

Klaas G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Bloem. Leuk locatie, originele inrichting en zeer vriendelijke bediening. Hier is weinig op aan te merken.
Tobias P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het eten en het bier was verrukkelijk. Zorgvuldig samengestelde gerechten met soms unieke smaken. Echt fantastisch. Alleen de vegan panna cotta was niet echt een succes qua textuur. Wederom wel een hele goede smaak, maar qua mondgevoel geen echte panna cotta. De taart daarentegen was weer geweldig. Kortom, ga hier heen.
N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten en voor ieder wat wils - vegan, vega, vlees en vis. leuke locatie en een prettige bediening. We komen graag een keer terug!
Geest .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Voormijn verjaardag getrakteerd door mijn vriendin op een high lunch. Deze is erg organel, mooi opgemaakt en erg lekker!! Je krijgt drie gangen en in de tweede ronde met een smooothie. begin van de high tea krijg je een pot thee, als er dan iets is op te merken, is het jammer, dat deze zonder een theelichtje of iets eronder wordt neergezet. Zodat de thee in ronde twee afgekoeld is en in ronde drie, zoete ronde, koud is.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik eet hier regelmatig en steeds is het genieten!
Het enige minpuntje: de gerechten op de kaart zouden wat sneller kunnen wisselen.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een heerlijke Kabeljauw gegeten bij Bloem, zou willen weten hoe zie zo klaarmaken.
Verder zit je lekker rustig en kan je goed met elkaar praten!
Marcella M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Super lekker eten! Alles biologisch en erg culinair. Goeie sfeer en fijne bediening. Al met al een top plek! Hier ga ik nog vaak naartoe!
Marie Jeanne E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving, vriendelijk personeel. Biologisch eten. Goede keus, ook veganistische gerechten. Ook fijn, dat er flessen water op tafel staan. Leuke plek in de stad.
Quincy W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Deze restaurant ligt in een rustige omgeving van het centrale gedeelte in Amsterdam.
Goeie service, duidelijk en overzichtelijk menu met lekkere gerechten hierin. Mooi ingericht restaurant met als keuze of je beneden of boven wilt gaan zitten. Goed om lekker even bij te praten met je vrienden. Algemene beoordeling, hier moet je een keer zijn geweest.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Bloem. Erg lekker en heel gezellig. Zeer vriendelijke bediening die klaar stond wanneer het nodig was. Het eten was weer verrukkelijk. Wel iets te veel gegeten omdat het zo lekker was. Maar ja dat nemen we voor lief
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We kwamen met een restaurant cadeau-card en hadden dit leuke restaurant anders nooit gevonden want wij wonen zelf aan de andere kant van de stad. Het was een hele leuke verrassing! Erg vriendelijk personeel. Boven is het erg knus met uitzicht op het water. De kaart is vrij beperkt qua hoofdgerechten: 1 vis 1 vlees 1 vegetarisch en 1 vegan, maar de smaken zijn uitstekend en alles biologisch! Ik had zachtgegaarde lamsnek en mijn vrouw de tempeh curry. Ook de voor- en na- en bijgerechten waren allemaal lekker en meer dan vullend. Belgische biertjes van oa Ginette en goede wijnkeuze. Er waren wat problemen met onze cadeaubon, maar de eigenaar ging het verder afhandelen dus perfecte service! Ik neem zelden een kaartje mee want ik wil altijd iets nieuws proberen, maar Bloem is absoluut de moeite waard om terug te komen!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen. Daar komen we vast voor terug. Ook mijn dichter van twaalf vond het erg lekker.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk eten, vegan en vegetarisch en vlees - allemaal lekker. Heel attente jonge bediening.
Heather K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een tegenvaller! Bloem was een van onze favorieten in de buurt maar wij vrezen dat er is een andere chefkok aan het werk. Service was vriendelijk maar vegetarisch en vlees gerechten waren summier en niets bijzonders zoals in de verleden. Jammer
Hermien A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig lekker gegeten in een prettige omgeving, goede bediening
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ook biologisch. In eten, sappen en wijn.
Met de bescheiden creatieve inrichting een coherent geheel, inclusief bediening. Heel fijn .
pino47 S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bloem is een eenvoudig restaurantje met maar een paar tafels. Het is lekker rustig. Het eten is goed. De porties zijn groot. Een 'kleine salade' vooraf en daarna een hoofdgerecht is samen best veel! (geen ruimte meer voor een toetje). De bediening is allerhartelijkst. We gaan terug!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een fijne sfeer heeft restaurant Bloem! Het personeel is erg vriendelijk. Verder is het eten heerlijk en bijzonder. Veel soorten smaken op één bord! De borden waren overigens ook erg mooi. Restaurant Bloem is zeker een aanrader.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eerlijk eten tegen eerlijke prijs.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Attente bediening en lekker veganistisch gerecht, normaal eet ik niet veganistisch of vegetarisch dus aangenaam verrast dat het zo lekker was.