Block & Barrels

Uitmuntend
9,3
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
de akoestiek van de achterste ruimte kan een stuk beter. erg luidruchtig . Het eten is van zeer hoge kwaliteit. Zeer goed vlees
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor echte vleeseters een must. Ontzettend enthousiaste en deskundige serveerster die ons echt alles uit kon leggen over de menukaart en waar de verschillende lappen vlees enzo vandaan komen.
Sebastian H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Lekker eten en goede service.
Rianne O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Het vlees was iets te hard gegaan. Kregen een nieuw stuk en de koffie gratis. Geweldige service en heerlijk gegeten. Aanrader
Jan Herman V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Uitstekend eten in gezellige café ambiance
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gezellig en goed gegeten met goede vrienden! Wel wat rumoerig en veel “ bassende” muziek, maar dat mocht de pret niet drukken dus!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vanavond bij Block & Barrels wezen eten en wat een fantastische tent is dat zeg! Het eten was uitmuntend lekker... ik zou willen dat ik voor twee personen kon eten. Bediening is attent en zeer vriendelijk. Ik had per ongeluk voor de verkeerde dag gereserveerd en was geen enkel probleem. Super stukje service! Sfeer is echt prima en ik kon mijn ogen niet van de open keuken af houden door al het lekkers wat voorbij kwam. Ik dit restaurant iedereen aanraden. Ik weet in elk geval zeker dat ik er binnenkort weer zit!!!
sdrijke .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige en ontspannen sfeer met aardige bediening. Helaas zijn wij toch erg teleurgesteld in deze ervaring om het volgende; alhoewel de carpaccio mooi opgediend was viel de smaak tegen. We moesten veel moeite doen om drinken te bestellen die uiteindelijk vergeten bleek. Het vlees was goed maar vonden deze niet in verhouding staan tot de prijs. Verbaasd over de smaak vh toetje; ijs met cookies: die sloeg echt de plank mis! De rekening gevraagd...werd vergeten...al met al 92€ Met zn 2’n, kwijt die ik anders had willen besteden.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De falafelburger was echt HEERLIJK. Ook werden er erg lekker gekruide frietjes + truffelmayonaise bij geserveerd. Bediening was goed; servicegericht en had verstand van het eten en drinken. Vooral van het drinken. De serveerder wist goed de kenmerken van veel verschillende gins. Dit vond mijn eetpartner superleuk omdat zij groot gin-fan is.

Ook de inrichting en sfeer was supergezellig.

Aanrader dus!!!
Rolf O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super restaurant met goed eten en een zeer goede bediening. Als je gek bent op goed vlees moet je hier zeker zijn geweest.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer goed ontvangen door het pesoneel. Zeer vriendelijke en goeie sfeer. Ze gaan allemaal ontzettend leuk om met kids. Hele gezellige avond gehad en het eten was heerlijk!!!
n.l.westerink .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker vlees! We zaten wel in de looproute en het was erg rumoerig. Service was ok, beetje ongeduldig in het begin. Prijs/kwaliteit goed.
FB361 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Een aanwinst voor Groningen! Leuke bediening, een hele goede entrecote en lekkere speciaalbiertjes. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, de Ribeye en Entrecote zijn goede stukken vlees en dat merk je in de prijs. Heb je wat minder te besteden dan zijn er ook wat minder dure steaks, burgers of spareribs.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Super leuke zaak! Leuke losse sfeer en leuk personeel. Hadden een steak en de spareribs besteld en beide waren super mals. Daarna rest van de avond cocktails gedronken aan de bar en ondanks dat het zondag was en we de laatste waren, werden we totaal niet weggekeken. Aanrader!
W. W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten. Zaten vlak bij de keuken wat heel leuk was. Vlees van super kwaliteit. Mochten we weer in Groningen zijn komen we hier zeker terug.
Renzo B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening.
MyLinh L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk! De rib-eye and steak burger zijn zeker aan te raden. De frietjes waren heerlijk gekruid.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Weer een superleuke avond gehad.
Lekker, gezellig, goed en leuk personeel.
Absolute aanrader
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Sinds de opening heb ik meerdere keren wat gegeten of gedronken bij Block & Barrels. Het eten wordt met aandacht bereid en is erg lekker. Het personeel is erg vriendelijk, er hangt een prettige sfeer. Ook het dakterras is een fijne plek om te zitten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooi restaurant en eten prima. Alleen de crème brulee viel tegen. Biertjes wat prijzig. €8,50 voor een pint IPA. Bediening informeel. Moet je van houden. Maar een mooie avond gehad en de moeite waard.