Block & Barrels

Uitmuntend
9,3
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Misschien een deurdranger opbde deur naar het terras zetten sommige mensen laten de deur nl nogal eens openstaan waardior de andere gasten binnen oo de tocht zitten. Met de zomer vast niet erg maar met de koudere periode niet fijn. Het eten was super!
Nynke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten met vrienden. We moesten wel wat lang wachten, maar het was dan ook wel erg druk, dus dat konden we goed begrijpen.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuke tent en super gegeten! En niet duur,carpaccio/bavette/koffie en 2 biertjes was ik 35 euro voor kwijt????????
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon heel heel erg lekker eten. Ook prima om met een grotere groep naartoe te gaan. Wel een beetje een sausagefest, maar dat hebben ze natuurlijk niet zelf te kiezen
Daniel M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ontzettend relaxte sfeer en erg fijne, sprankelende bediening. Absolute aanrader!
M.M. D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het eten was redelijk, daarom de verhouding prijs-kwaliteit is voor mij ook niet optimaal. Wel stoer geserveerd dus wel aantrekkelijk voor de oog, minder voor de maag :( De super vriendelijke en vrolijke bediening + een zeer leuke interieur compenseren het wat minder kwalitatief eten wel. De muziek kon klein beetje zachter vooral vanwege wat minder plezierige akoestiek.
Alg. cijfer? Toch 7 en 10 voor de bediening!
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Erg leuke sfeer,lekker eten, internationaal personeel. Aardig en vlot. Een gezellige avond, mede door het het heerlijke eten en het personeel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Waanzinnig lekker gegeten! Dit restaurant is een absolute aanrader voor iedere vleesliefhebber. Bediening weet de smaakverschillen en de herkomst van de verschillende steaks goed te benoemen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en leuke sfeer! Ik raad dit restaurant aan iedereen aan die dol is op steaks! Personeel was ook oplettend en erg vriendelijk!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heb nu meerdere gegeten bij Blocks & Barrels en kan niet anders zeggen, echt lekker eten!! Er hangt een leuke sfeer hangt en er is een hele goede bediening. Enige jammerlijke was het feit dat we afsloten na het eten met White Russians en dat deze bij Blocks kennelijk belachelijk duur zijn en met belachelijk duur bedoel ik duurder dan bij Mr. Mofogo waar je een echte cocktail krijgt. Maar buiten dat om, echt een aanrader om naar toe te gaan!!
Douwsky S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zeer goed gegeten. Service was ook erg goed. Zou hiermee graag nog een keer komen eten. Ook zeer zeker aan te raden bij familie en vrienden
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel leuk restaurant in hartje centrum Groningen.

Personeel en de ontvangst zijn goed, niet stijf maar met een luisterend oor. We waren met een klein groepje, vooraf een plankje met van alles waarbij ook met de vegetariërs rekening gehouden werd.

Mooie vlees specialiteiten en home desserts, fijn.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Oncomfortabele barkrukken zonder rugleuning. Erg gehaaste bediening. Waardoor er onvoldoende tijd was om lekker te genieten van het heerlijke eten.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Erg lekker eten en vriendelijk personeel! Ze nemen de tijd voor je en kunnen je goed adviseren! Wij gaan zeker nog eens terug!
Femmie T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Super personeel. Erg gezellig. Zeker een aanrader. Met 8 personen een heerlijk plank gehad met vanalles er op.
Femmie T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Personeel super gezellig. Zeker een aanrader. We waren met 8 personen voorstel was een plank met vanalles helemaal goed.
Małgorzata B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was erg lekker en we hebben van de avond bij Block&Barrels goed genoten! Ik kan de plek aanraden vooral als je geen vegetariër bent.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
de akoestiek van de achterste ruimte kan een stuk beter. erg luidruchtig . Het eten is van zeer hoge kwaliteit. Zeer goed vlees
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor echte vleeseters een must. Ontzettend enthousiaste en deskundige serveerster die ons echt alles uit kon leggen over de menukaart en waar de verschillende lappen vlees enzo vandaan komen.
Sebastian H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Lekker eten en goede service.