Block & Barrels

Uitmuntend
9,2
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en leuke sfeer! Ik raad dit restaurant aan iedereen aan die dol is op steaks! Personeel was ook oplettend en erg vriendelijk!
M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heb nu meerdere gegeten bij Blocks & Barrels en kan niet anders zeggen, echt lekker eten!! Er hangt een leuke sfeer hangt en er is een hele goede bediening. Enige jammerlijke was het feit dat we afsloten na het eten met White Russians en dat deze bij Blocks kennelijk belachelijk duur zijn en met belachelijk duur bedoel ik duurder dan bij Mr. Mofogo waar je een echte cocktail krijgt. Maar buiten dat om, echt een aanrader om naar toe te gaan!!
Douwsky S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zeer goed gegeten. Service was ook erg goed. Zou hiermee graag nog een keer komen eten. Ook zeer zeker aan te raden bij familie en vrienden
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel leuk restaurant in hartje centrum Groningen.

Personeel en de ontvangst zijn goed, niet stijf maar met een luisterend oor. We waren met een klein groepje, vooraf een plankje met van alles waarbij ook met de vegetariërs rekening gehouden werd.

Mooie vlees specialiteiten en home desserts, fijn.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Oncomfortabele barkrukken zonder rugleuning. Erg gehaaste bediening. Waardoor er onvoldoende tijd was om lekker te genieten van het heerlijke eten.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Erg lekker eten en vriendelijk personeel! Ze nemen de tijd voor je en kunnen je goed adviseren! Wij gaan zeker nog eens terug!
Femmie T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Super personeel. Erg gezellig. Zeker een aanrader. Met 8 personen een heerlijk plank gehad met vanalles er op.
Femmie T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Personeel super gezellig. Zeker een aanrader. We waren met 8 personen voorstel was een plank met vanalles helemaal goed.
Małgorzata B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was erg lekker en we hebben van de avond bij Block&Barrels goed genoten! Ik kan de plek aanraden vooral als je geen vegetariër bent.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
de akoestiek van de achterste ruimte kan een stuk beter. erg luidruchtig . Het eten is van zeer hoge kwaliteit. Zeer goed vlees
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor echte vleeseters een must. Ontzettend enthousiaste en deskundige serveerster die ons echt alles uit kon leggen over de menukaart en waar de verschillende lappen vlees enzo vandaan komen.
Sebastian H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Lekker eten en goede service.
Rianne O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Het vlees was iets te hard gegaan. Kregen een nieuw stuk en de koffie gratis. Geweldige service en heerlijk gegeten. Aanrader
Jan Herman V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Uitstekend eten in gezellige café ambiance
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Gezellig en goed gegeten met goede vrienden! Wel wat rumoerig en veel “ bassende” muziek, maar dat mocht de pret niet drukken dus!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vanavond bij Block & Barrels wezen eten en wat een fantastische tent is dat zeg! Het eten was uitmuntend lekker... ik zou willen dat ik voor twee personen kon eten. Bediening is attent en zeer vriendelijk. Ik had per ongeluk voor de verkeerde dag gereserveerd en was geen enkel probleem. Super stukje service! Sfeer is echt prima en ik kon mijn ogen niet van de open keuken af houden door al het lekkers wat voorbij kwam. Ik dit restaurant iedereen aanraden. Ik weet in elk geval zeker dat ik er binnenkort weer zit!!!
sdrijke .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige en ontspannen sfeer met aardige bediening. Helaas zijn wij toch erg teleurgesteld in deze ervaring om het volgende; alhoewel de carpaccio mooi opgediend was viel de smaak tegen. We moesten veel moeite doen om drinken te bestellen die uiteindelijk vergeten bleek. Het vlees was goed maar vonden deze niet in verhouding staan tot de prijs. Verbaasd over de smaak vh toetje; ijs met cookies: die sloeg echt de plank mis! De rekening gevraagd...werd vergeten...al met al 92€ Met zn 2’n, kwijt die ik anders had willen besteden.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De falafelburger was echt HEERLIJK. Ook werden er erg lekker gekruide frietjes + truffelmayonaise bij geserveerd. Bediening was goed; servicegericht en had verstand van het eten en drinken. Vooral van het drinken. De serveerder wist goed de kenmerken van veel verschillende gins. Dit vond mijn eetpartner superleuk omdat zij groot gin-fan is.

Ook de inrichting en sfeer was supergezellig.

Aanrader dus!!!
Rolf O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super restaurant met goed eten en een zeer goede bediening. Als je gek bent op goed vlees moet je hier zeker zijn geweest.
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer goed ontvangen door het pesoneel. Zeer vriendelijke en goeie sfeer. Ze gaan allemaal ontzettend leuk om met kids. Hele gezellige avond gehad en het eten was heerlijk!!!