Block & Barrels

Uitmuntend
9,3
wemmie75 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
een prima plek voor een lekker stuk vlees en een biertje of twee. een goede sfeer, een goede bediening en echt heerlijk voedsel!
F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
De steaks waren erg lekker. Super mals en smakelijk. We konden gelijk plaatsnemen op het dakterras en werden ook gelijk geholpen.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie porties; precies genoeg! Personeel is vriendelijk en lekker gewoontjes! Top avond gehad en we komen zeker terug! Voor de lezers: de Rib eye is een echte aanrader! ;-)
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en service
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten op een heel warme zomeravond. Het was heerlijke dat we op het dakterras konden dineren. De sfeer is ongedwongen en gezellig. Door een privéfeestje was het erg druk, het personeel zag je rennen en vliegen. Mede door de hitte werd er af en toe een foutje gemaakt. Dit werd gecompenseerd door gratis desserts. Het eten, van voorgerecht tot dessert, was heerlijk! Wij komen zeker terug!!
Anno B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Fantastische locatie in het centrum van Groningen waar je kan genieten ban het eten wat wordt opgediend. Echt een aanrader !
Welmoed M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Dit is zeker de beste plek in Groningen om een stukje vlees te eten. Erg mals en met liefde bereidt. De service is ook top!
Annemari N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Echt een aanrader voor liefhebbers van de Zuid-Amerikaanse keuken. Mooie diverse kaart en erg vriendelijke internationale bediening.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima plek voor een steak! Ontspannen sfeer. Bier ook per pint. Dus ideaal voor een bier en een steak. Restaurant heeft voldoende plek voor verschillende activiteiten.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten is zeker lekker.
Alleen de bediening is erg traag. Je zit gewoon te lang te wachten totdat je een drankje mag bestellen en te lang met lege borden voor je neus. Ook de stoelen/krukken zitten niet echt comfortabel.
Eten en de bierkaart zijn echt goed!
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Eten was prima. Goede steak, prima gegaard. De bediening daarintegen was zeer matig. Duurde lang (min. 15 minuten) voordat ze uberhaupt eens langskwamen voor een bestelling. Daarnaast twee keer drinken besteld wat gewoon niet geleverd is. En ook de frietjes die we bij ons hoofdgerecht besteld hadden kwamen pas nadat alles op was. Helaas werd er ook weinig aan gedaan toen we dit aangaven tijdens betalen.

Daarnaast vind ik het zelf gek dat ik Engels moet praten in een restaurant in Nederland omdat ze mij anders niet verstaan. Vind ik raar, zeker gezien het feit dat ik in Nederland ben.
Ryan A.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Top!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Mijn vaste plekje om een borrel te doen! Dineren gebeurt ook met enige regelmaat, maar omdat ik weet dat het aan de prijzige kant is en het soms lang duurt voordat je je eten/drinken hebt, verkies ik vaker een ander restaurant voor het avondeten.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door leuk personeel. Vervolgens eerst een drankje aan de bar gedaan, waar ik opmerkte dat het restaurant een semi- grote variatie heeft aan bieren. Tijdens het eten hebben we de voorgerechten deze keer overgeslagen. Hoofdgerecht was prima, niet meer en niet minder. Side- dish vond ik een beetje aan te matige kant. Grilled veggies waren droog. Conclusie: leuk voor een hapje eten voor een gemiddelde avond uit.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het vlees is werkelijk perfect!!!!!! De bediening is vrolijk, snel en goed.Het restaurant zat vol, was dus gezellig.
Het eten werd ook snel gebracht. Al met al een prima avond.
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een van de medewerkers was in een duidelijk beter humeur dan de ander. De burger was voor de prijs niet erg groot, maar wel smakelijk.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lekker eten ook er fijne frietjes die erg fijn gekruid waren, wel stond de muziek erg hard
Kelly Rochelle P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een aantal keren hier al gegeten en geborreld en gisteren weer heerlijk gegeten en geborreld. De sfeer is altijd goed, service top en het eten geweldig. Wij komen zeker weer terug!
Jörgen B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals altijd geweldig eten. Het concept van hoofdgerecht delen met elkaar, en dus diverse stukken vlees proeven, is een schot in de roos. Maar het beste is wat mij betreft het personeel. Eerlijk, vrolijk en enthousiast. Wat een verademing om zo ontspannen met elkaar plezier te hebben en de avond net dat beetje extra te geven. Ga zo door!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018