Block & Barrels

• Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Jorgen V.
Welmoed M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Dit is zeker de beste plek in Groningen om een stukje vlees te eten. Erg mals en met liefde bereidt. De service is ook top!
Annemari N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Echt een aanrader voor liefhebbers van de Zuid-Amerikaanse keuken. Mooie diverse kaart en erg vriendelijke internationale bediening.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima plek voor een steak! Ontspannen sfeer. Bier ook per pint. Dus ideaal voor een bier en een steak. Restaurant heeft voldoende plek voor verschillende activiteiten.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten is zeker lekker.
Alleen de bediening is erg traag. Je zit gewoon te lang te wachten totdat je een drankje mag bestellen en te lang met lege borden voor je neus. Ook de stoelen/krukken zitten niet echt comfortabel.
Eten en de bierkaart zijn echt goed!
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Eten was prima. Goede steak, prima gegaard. De bediening daarintegen was zeer matig. Duurde lang (min. 15 minuten) voordat ze uberhaupt eens langskwamen voor een bestelling. Daarnaast twee keer drinken besteld wat gewoon niet geleverd is. En ook de frietjes die we bij ons hoofdgerecht besteld hadden kwamen pas nadat alles op was. Helaas werd er ook weinig aan gedaan toen we dit aangaven tijdens betalen.

Daarnaast vind ik het zelf gek dat ik Engels moet praten in een restaurant in Nederland omdat ze mij anders niet verstaan. Vind ik raar, zeker gezien het feit dat ik in Nederland ben.
Ryan A.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Top!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Mijn vaste plekje om een borrel te doen! Dineren gebeurt ook met enige regelmaat, maar omdat ik weet dat het aan de prijzige kant is en het soms lang duurt voordat je je eten/drinken hebt, verkies ik vaker een ander restaurant voor het avondeten.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door leuk personeel. Vervolgens eerst een drankje aan de bar gedaan, waar ik opmerkte dat het restaurant een semi- grote variatie heeft aan bieren. Tijdens het eten hebben we de voorgerechten deze keer overgeslagen. Hoofdgerecht was prima, niet meer en niet minder. Side- dish vond ik een beetje aan te matige kant. Grilled veggies waren droog. Conclusie: leuk voor een hapje eten voor een gemiddelde avond uit.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het vlees is werkelijk perfect!!!!!! De bediening is vrolijk, snel en goed.Het restaurant zat vol, was dus gezellig.
Het eten werd ook snel gebracht. Al met al een prima avond.
Annika H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een van de medewerkers was in een duidelijk beter humeur dan de ander. De burger was voor de prijs niet erg groot, maar wel smakelijk.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lekker eten ook er fijne frietjes die erg fijn gekruid waren, wel stond de muziek erg hard
Kelly Rochelle P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een aantal keren hier al gegeten en geborreld en gisteren weer heerlijk gegeten en geborreld. De sfeer is altijd goed, service top en het eten geweldig. Wij komen zeker weer terug!
Jörgen B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals altijd geweldig eten. Het concept van hoofdgerecht delen met elkaar, en dus diverse stukken vlees proeven, is een schot in de roos. Maar het beste is wat mij betreft het personeel. Eerlijk, vrolijk en enthousiast. Wat een verademing om zo ontspannen met elkaar plezier te hebben en de avond net dat beetje extra te geven. Ga zo door!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Alleen jammer dat we niet alle 4 tegelijk ons dessert gereserveerd kregen
Kelly Rochelle P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Meerdere keren hier geweest en gisteren opnieuw heerlijk gegeten en gedronken! Heerlijk vlees en ruime keuze in dranken. Altijd weer een heerlijk avondje uit. Complimenten aan het personeel, hoe druk het ook is, je wordt zeker niet vergeten. Wij komen zeker weer terug!
Caro K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Gastvrije & informele sfeer. Het eten was grandioos lekker. Beste stuk vlees wat ik in tijden heb gegeten! Een aanrader.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Misschien een deurdranger opbde deur naar het terras zetten sommige mensen laten de deur nl nogal eens openstaan waardior de andere gasten binnen oo de tocht zitten. Met de zomer vast niet erg maar met de koudere periode niet fijn. Het eten was super!
Nynke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten met vrienden. We moesten wel wat lang wachten, maar het was dan ook wel erg druk, dus dat konden we goed begrijpen.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Leuke tent en super gegeten! En niet duur,carpaccio/bavette/koffie en 2 biertjes was ik 35 euro voor kwijt????????