Block 62

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Erg rustig
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op aanraden van vrienden op een zondagmiddag binnengestapt voor een lunch. Heel erg vriendelijke bediening, die het krijtbord erg duidelijk uitlegt (hoe vaak wordt het oplezen van dat bord niet afgeraffeld?), bijschenken uit de bestelde wijnfles hoort bij hun standaard en men is heel correct met uitserveren. Gerechten zijn erg smaakvol, zowel de Thaise als de westerse gerechten. Een fijne buitenruimte aan de achterkant van het pand. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al een aantal maal gegeten bij Block 62 en nog altijd heerlijk gegeten. Echt even anders dan de meeste restaurants. Iedere keer weer lastig kiezen wat te nemen. De erg attente bediening is ook zeer prettig. Wel nodig om te reserveren
Iensm .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Lunch op vrijdagmiddag.
De menukaart bestaat uit gerechten, deels traditioneel, deels met een aziatisch tintje.
Zelf een lauwwarme groente salade met satéssaus gegeten, mijn tafelgenoot had een aspergesoep met garnalen, met daarbij 4 crostini's met diverse toppings.
Alles smaakvol en mooi gepresenteerd.
-manon- .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk Aziatisch gegeten. Een verrassingsmenu. Het diner werd geserveerd door bevlogen personeel. Enige jammere was dat er geen Aziatische biertjes werden geserveerd. Verder top!
Amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Mooi pand met een leuke uitstraling. Supervriendelijke vrouw, wij waren op zondag en de lijst met gerechten werd keurig uitgelegd.Vervolgens hebben wij gekozen voor de Bento Box, 4 overheerlijke Thaise gerechten. Echt een aanrader! Om nog maar niet te praten over het dessert, de sticky rice met kokosroom en mango yammie. Overigens leken de overige gerechten mij ook echt lekker. Ik denk dat als je in Thailand gaat eten het precies zo zou smaken. Ook hebben we nog een paar producten gekocht die ze zelf maken en te koop worden aangeboden.Zeker dat we hier terug naar toe gaan.
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdagavond hier gegeten. Ik had al een paar keer geluncht en nu ook gedineerd. De lunch was mij al erg goed bevallen. Het is altijd gezellig druk, dus reserveren is wel belangrijk. Het ontvangst en de service is erg vriendelijk. Het eten is heerlijk. Meestal kies ik de Aziatische gerechten en tot nu toe was alles heerlijk. Een aanrader!!
RCM .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Binnen gestapt voor de lunch. De ontvangst was prima. Een vriendelijke dame die ins direct naar het laatste plekje bracht. Een goed gesprek in door de ruimte lastig te voeren. Block 62 in niet zo groot wat het bij drukte enorm lawaaierig maakt.
Het eten is prima maar de porties zijn veel te klein. Daar waar ze behoorlijk aan de prijs zijn zou dat voor teleurstelling kunnen zorgen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Als hoofdgerecht had ik kipfilet (ik ben de precieze naam van het gerecht kwijt). Ernaast stond een bakje chilisaus en ik had er een schaaltje droge rijst bij. 21,50 betaalde ik hiervoor. Geen groenten of iets erbij. Ik vind de prijs-kwaliteitsverhouding erg ver te zoeken. De kipfilet was goed mals, verder niets op aan te merken, maar verder niet heel bijzonder qua smaak.
We hebben alleen een hoofdgerechtje hier gehad en zijn toen weggegaan. Ik zou hier niet nog een keer gaan eten. Sfeer en bediening was verder prima. De tafeltjes staan wel heel erg dicht op elkaar, zodat de mensen om je heen met je mee kunnen luisteren (en andersom), vind ik zelf altijd wat minder prettig.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Tweede bezoek aan Block 62. De zeer vriendelijke en attente bediening springt er echt uit en is op zich al een reden om terug te komen. Daarbij is de kwaliteit van het eten erg goed (leuke mix van westers en oosters) en is het een leuke plek om te zitten. Helaas hadden we niet heel veel tijd, ik was benieuwd naar de nagerechten! De cappuccino wordt aan tafel opgeschonken, leuk detail. Aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Dit is echt een Breda Topper! de service is echt super hier, je kan veel producten ook kopen daar in leuke weckpotjes. Verse producten zelf gemaakt in de keuken. Veel keus en een hele leuke locatie. Aanrader!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Vandaag met vrienden bij Block 62 gegeten, het is redelijk lekker weer en bij de telefonische reservering vraagt onze gastvrouw of we in de tuin willen eten. Ze hoeft niet nog een keer naar mijn naam te vragen en zorgt dat we een tafeltje hebben.
Bij aankomst blijken ze een knusse zitbank met tafeltjes te hebben, een overspanning met een tentzeil zorgt voor een intieme sfeer.
De bediening is prettig en het eten zeer goed. Toch zeker wel een beetje bijzonder te noemen.
Omdat het zo'n rustige setting is, goede bediening en erg lekker eten maakt Block 62 een plekje waar we zeker nog een keertje terug komen!
Jepedejong .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Prettig gegeten in dit restaurant dat hoogtepunten uit de Aziatische en de Europese keuken aanbiedt. Als we toch nog twee minpuntjes mogen noemen: Bij het eten had wat ons betreft meer groente gekund (we hebben het er apart bijgevraagd en voor betaald). Daarnaast vertoont de Aziatische eigenaresse teveel geldingsdrang. De overigens zeer vriendelijke ober werd iets te nadrukkelijk vertelt hoe het de volgende keer beter zou moeten, wat voor ons als gast niet prettig is om aan te horen.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
De ontvangst was allerhartelijkst. Het retaurant zat rond lunchtijd helemaal vol, maar volgens de gastvrouw kwam er snel een tafel vrij en zij vroeg ons of we in afwachting daarvan in de knusse zithoek wilden plaatsnemen.
Inderdaad werden we korte tijd hierna naar onze tafel geleid.
Vanaf dat moment werd het een feestje. Uitgebreide informatie over de menu's, de ingredienten, het verschil tussen Aziatische en Westerse gerechten en dat alles met een grote glimlach op het gezicht van de serveerster. Je hebt de keus uit behoorlijk wat gerechten, maar je komt er niet in om. Mijn tafelgenote koos voor een Aziatisch gerecht en ik voor een échte Westerse burger. Er werd snel en wederom met het gebruikelijke portie vriendelijkheid geserveerd. Het eten was meer dan voortreffelijk. Zeer smaakvol, mooi opgemaakt en qua portie super.
Het dessert ( appelcrumble met ijs ) met daarbij een heerlijke dessertwijn maakte het helemaal af. De gastvrouw kwam regelmatig informeren of alles naar wens was en bij vertrek vroeg ze ons of we een leuke middag hadden gehad. Nou, dat zeker. Het was akelig koud buiten, maar heel warm binnen bij Block62????????
RubyFooood .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Lekker gegeten bij Block 62, vooral s middags de Pad Thai.
's Avonds kregen we van de ober een lange lijst met gerechten naast de kaart, het klonk goed maar was te kang om te onthouden.
Verder heerlijk!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Met vier personen gegeten. Na reservering op de dag zelf konden we nog wel terecht om 6 uur wanneer we ons tafeltje na 8 uur weer wilden verlaten.
Wij werden netjes uit onze jassen geholpen em kregen meteen wat te drinken aangeboden. Het menu werd uitgelegd en we kregen het aanbod van een familie verrassings menu. Wij kozen voor een mix van europees en aziese gerechten. Er kwamen veir verschillende bruchetta's op tafel die helaas koud waren en niet bijzonder van smaak. De aziatische gestoomde paketjes met kip en paddestoelen of met garnalen waren erg lekker. Daarna werd er herfstpaddestoelen soep met ricotta en truffel geserveerd in koffiekopjes. Een heerlijk slokje. Verschillende aziatische hoofdgerechten [onder andere een varkensvlees met sojasaus, vegetarische curry en garnalen in zoetzuur] werden geserveerd en met daarnaast als europees gerecht een stukje varkensvlees op een bedje van spinazie en gebakken aardappeltjes. Voor het dessert verhuisden wij naar de zithoek om het tafeltje vrij te maken voor de volgende gaste.. Het dessert hebben we gewoon van de kaart gegeten, waarbij er een maal voor appelcruble met vanille ijs en een maal witte chocolade pudding met gewekte reine claudes. Alles eenvoudige maar goede smaak. Zelf koos ik alleen voor een limoncello. Nog een koffie toe om het af te maken met een zelfgemaakte chocolade truffel.
Wij werden positief verrast door de verschillende smaken maar toch wel een beetje negatief door de rekening van ruim 160euro. Dat konden wij niet aflezen uit entourage en afwerking van de gerechten.
Al met al wel een lekkere en gezellige avond gehad. Misschien proberen we een keertje de lunch.
Robbin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Het is een tijdje geleden dat ik bij block62 ben wisten eten, van daar deze wat late recensie!

Ik ben hier 2x wisten lunchen en een paar keer wat gaan drinken met wat lekkers erbij, het is een gezellig restaurant om te zitten en te lunchen het eten is vers dit proef je de laatste keer dat ik hier ben geweest had ik de loempia's van de lunchkaart genomen en de gevulde wonton dit was erg lekker je proefde dat alles vers was en het was lekker, verder maken ze altijd hun zoete lekkernijen vers dus ze hebben altijd wat anders en dat maakt het leuk. Verder verkopen ze ook huisgemaakte producten voor thuis ik vind de ceasardressing en de mayonaise erg lekker deze heb ik al een paar keer gekocht. Ik ga hier binnenkort zeker nog een keer eten voor lunch of diner want het is al een tijd geleden dat ik een bezoekje heb gebracht aan block62
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Erg mooi ingerichte zaak, met vriendelijke bediening! De keuken is een mix van oosters en west
Erg lekkere sandwich gegeten met gerookte kip en verse producten op het bord. Ook de soepen zijn een echte aanrader, de procceco was ook prima, we komen hier zeker nog een keer terug om meer te komen proeven.
Karelverlinden .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Het restaurant heeft een bijzondere mix van Oosterse en Italiaanse gerechten. MIjn vriendin en ik als hebben de oosterse proeverij (Kento-box heette) gegeten. Het bestaat uit 4 kleine gerechten. Het was lekker. Het decor is strak en de bediening is vriendelijk. Zeker niet slecht als je snel een hapje wil eten
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Mooi pand/inrichting, uitermate vriendelijke service en heerlijke gerechten (Europees en Aziatisch) geen confusion maar heerlijk authentieke smaken. Liefde voor het vak straalt ervan af, kind vriendelijk en gevestigd in de leukste winkelstraat van Breda. Aanrader !
Robbin S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Block62 Toptent!vandaag voor het eerst geweest en heb genoten van het eten en de vriendelijke bediening, de weekspecials zijn echt verrasend en bijzonder, zeker de moeite waard om een 2de keer te eten!