Blixem

Meer informatie over restaurant Blixem

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Fijne sfeer, vriendelijk personeel, we hadden eigenlijk net te weinig tijd voor het tempo van blixem. We komen graag nog een keer terug
ruudvanzuydam .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
BliXem is een gezellig, bijzonder restaurant. Bijzonder omdat ook mensen met enige beperking hier werken. Daardoor is de sfeer gewoon, huiselijk. En de gerechten zijn heerlijk. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar de sfeer maakt alles tot een topper! Fijn uit eten op een gewone dag!
mariannederkx .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige locatie, leuke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Er is ook nog een cadeau-winkel bij. Je hebt het ah-diner voor € 15,50 (per 2 personen). Huiswijn kost b.v. € 3,50 per glas en is van goede kwaliteit. Bij het toetje had ik graag wat meer keuze gezien (b.v. ijs of kaas), maar dat was bijzaak. Ik heb genoten.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Heel aardig personeel, leuke locatie! Huiselijke gezelligheid.Een aanrader! Als extraatje , is er ook nog een leuk winkeltje bij.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben erg gezellig gegeten met onze 2 kinderen. Zeer vriendelijke service!Het zijn eenvoudige gerechten, maar erg lekker en voordelig.
Royal_Roy V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een gezellig en sfeervol eetcafé. De bediening was vlot en vriendelijk, het eten was lekker. De kaart is beperkt maar met voldoende keuze, de prijzen zijn bijzonder vriendelijk. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen bij BliXem de kans om werkervaring op te doen, een mooi initiatief. Kortom, wij hebben met plezier en smakelijk gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen.
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Mosterdsoep vooraf. Prima soep. Verder een lekker Antwerps stoofpotje gegeten, met gekookte witlof en salade. Toe een plak cake met bessen erin. Die was eigenlijk te veel, want behoorlijk vullend. Als je naar het toilet gaat kom je door de winkel. Die is ook zeer de moeite waard. Als je een cadeautje zoekt, moet je hier wel kunnen slagen. Ik kom zeker nog eens terug.
JFJ, B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij vinde keus erg beperkt. Wij konden alleen maar rijst krijgen en geen alternatief zoals aardappels of iets dergelijks. Ik hou. Iet van rijst,dus alleen groente op.
José A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik heb er nu 2x gegeten en ga er zeker vaker naar toe. Je wordt gastvrij ontvangen in een fijne omgeving, je voelt je gelijk een beetje thuis. En de bediening is zo aandoenlijk en toch ook weer professioneel. Het eten is heerlijk. Een fijne plek om te eten.
Douwe M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een prettige ambiance met attente bediening. De menukaart voor het AH-diner was nagenoeg gelijk aan de originele kaart. Voldoende keuzemogelijkheden!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vlees was n grote homp, goed van smaak. Aardappeltjes + groenten waren flauw van smaak. Het geheel niet erg heet. Salade was heerlijk fris, soep lekker heet.
Lito F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant met een leuke winkel. Bediening doet het erg goed. Heerlijk gegeten. Vooral de worteltjestaart!
Top!
r.vierzen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke mensen. Prima rustig hoekje, prijs-kwaliteitverhouding goed, geen haute cuisine, maar gewoon goed. Na afloop nog leuk gewinkeld.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk restaurant, lekker gegeten, leuk, sfeervol ingericht. Zeer vriendelijk personeel. Gekoppeld aan leuke cadeauwinkel die tot 21.00 uur s`avonds open is. Echt een aanrader.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lieve attente bediening, warme zorgzame sfeer. Eten lekker en veel. Heerlijke tomatensoep, vegetarisch pasteitje met zuurkool en salade, carrotcake toe. In gezellig oud huis, mooi kleurig ingericht. Winkeltje met originele cadeaus.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Beleefde en enigszins verlegen bediening. Hoewel er natuurlijk een beperkte kaart is was het eten erg lekker en grote porties. We hebben een Hele leuke avond gehad.
Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Restaurant is een maatschappelijke stichting. Eten en bediening waren erg goed en nodigde uit tot het geven van een flinke fooi. Die kwam in een gemeenschappelijke pot en wordt gebruikt voor een dagje uit met het hele personeel.
Jammer dat we zo ver weg wonen, anders kwamen we hier zeker terug.
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Het voelde als een huiskamer bij binnenkomst. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. En ook de winkel is zeker een bezoekje waard.
kitty B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten bij blixem en een fijne plek, rustig, huiskamersfeertje was fijn en gezellig. lekkere taartjes en hoofdgerechten.
WESSELVANEWIJK .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het was erg leuk en onderscheidend van andere gelegenheden waar we gegeten hebben.
Maar we hebben erg lekker gegeten. en de bediening was erg vriendelijk.