Blixem

- Ontbijt 09:00 - 11:30

Voordelig
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vlees was n grote homp, goed van smaak. Aardappeltjes + groenten waren flauw van smaak. Het geheel niet erg heet. Salade was heerlijk fris, soep lekker heet.
Lito F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant met een leuke winkel. Bediening doet het erg goed. Heerlijk gegeten. Vooral de worteltjestaart!
Top!
R.vierzen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke mensen. Prima rustig hoekje, prijs-kwaliteitverhouding goed, geen haute cuisine, maar gewoon goed. Na afloop nog leuk gewinkeld.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk restaurant, lekker gegeten, leuk, sfeervol ingericht. Zeer vriendelijk personeel. Gekoppeld aan leuke cadeauwinkel die tot 21.00 uur s`avonds open is. Echt een aanrader.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lieve attente bediening, warme zorgzame sfeer. Eten lekker en veel. Heerlijke tomatensoep, vegetarisch pasteitje met zuurkool en salade, carrotcake toe. In gezellig oud huis, mooi kleurig ingericht. Winkeltje met originele cadeaus.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Beleefde en enigszins verlegen bediening. Hoewel er natuurlijk een beperkte kaart is was het eten erg lekker en grote porties. We hebben een Hele leuke avond gehad.
Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Restaurant is een maatschappelijke stichting. Eten en bediening waren erg goed en nodigde uit tot het geven van een flinke fooi. Die kwam in een gemeenschappelijke pot en wordt gebruikt voor een dagje uit met het hele personeel.
Jammer dat we zo ver weg wonen, anders kwamen we hier zeker terug.
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Het voelde als een huiskamer bij binnenkomst. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. En ook de winkel is zeker een bezoekje waard.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten bij blixem en een fijne plek, rustig, huiskamersfeertje was fijn en gezellig. lekkere taartjes en hoofdgerechten.
WESSELVANEWIJK .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het was erg leuk en onderscheidend van andere gelegenheden waar we gegeten hebben.
Maar we hebben erg lekker gegeten. en de bediening was erg vriendelijk.
11-1992 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De soep was heerlijk maar het hoofdmenu was niet warm en het vlees was niet mals. Het dessert was wel goed. De bediening was goed en erg vriendelijk.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik ben gisteravond met mijn vriend uit eten geweest bij Blixem. We werden snel geholpen en hadden keuze uit de menukaart en het dagmenu. Het eten was erg lekker en liet niet lang op zich wachten.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De bediening was super! De jongens sn meisjes deden het geweldig! Onze soep was lekker. De saté was oké en de red velvet cake was ook lekker.
Marleenbrus0 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik vind de sfeer heel gemoedelijk, ik kom er graag. Lekker in de zon op het terras kunnen zitten. Het eten was ook lekker en het toetje mochten we meenemen, want 3 gangen was voor ons teveel. Als je gewoon water wilt ipv water uit een flesje, kan dat gewoon.
Lucy H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Blixem is een fijne plek om te eten, door de sfeer, het aanbod van lekkere gerechten, het terras, de cadeauwinkel naast het restaurant, de sympathieke opzet en vooral ook de mensen die er werken.
Gonne H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vriendelijke bediening, glutenvrij was geen probleem. Prima gegeten voor een spotprijs met de bonnen van AH. Daarom een dikke fooi verdiend
IRENG .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met de AH-restaurant-actie gegeten bij Blixem. Het eten was heerlijk, vooraf mosterdsoep en vis als hoofdgerecht! Echt een aanrader. De service was fantastisch, vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend (bijvoorbeeld verschillende wijntjes mogen proeven om te bepalen welke het beste bij mn eten past)
Prijs-kwaliteit verhouding is echt super. Komen zeker nog eens terug.
Manon-eten .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een gezellig restaurant en vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker! Vooral de zelf gemaakte soepen waren erg goed.
Annet H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Lekker eten met mooie kleuren groenten! Heel vriendelijke bediening. Een plek om vaker te komen, ook zonder kortingsacties! Ze hebben reële prijzen.
JAB2 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Maaltijd was lekker gekruid, vlees was mals en precies goed gaar. Gezellige en hartelijke bediening. Een aanrader voor iedereen.