Blixem

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00
- Ontbijt 09:00 - 11:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor de lunch een keer binnengegaan bij Blixem. Vriendelijk ontvangst in een warme huiselijk sfeer. Een gedeelte van het persoonlijk heeft 'zoals dat tegenwoordig heet' een achterstand op de arbeidsmarkt, maar iedereen is attent en goed op de clientele ingesteld.

Beknopte maar goed gevarieerde menukaart. Gerechten waren origineel en smaakten uitstekend. Een fijn uurtje hier doorgebracht. aanbevolen, in ieder geval voor een goede lunch.
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heel lekker gegeten bij Blixem.
Fijne sfeer en lekker eten voor een lage prijs!
Bediening was erg hartelijk.
Wij komen zeker nog eens terug.
Pierre R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was bij BliXem gezellig, goede en rustige sfeer. Ik heb lekker gegeten, mijn echtgenote vond de Thaise maaltijd wat minder (zaten te weinig Thaise kruiden in). Mosterdsoep en toetje van de dag vonden we heerlijk. We waren met de AH-actie en mede daardoor hebben we heerlijk gegeten en gedronken (pilsje en glas wijn) voor nog geen € 30,-.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Blixem is een erg sfeervol en goed restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en het eten erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding is prima! Ik zou dit restaurant aanraden aan andere mensen!
Leuke bonus: bij het restaurant zit een leuk winkeltje!
Oscar3838 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Er is een regelmatig wisselend 3 gangenmenu voor een bescheiden prijs, deze maand 'calzone' met chorizo-olijvenvulling . Was lekker zacht van smaak en had toch voldoende pittigheid. De gegrilde paprika en de salade van courgette combineerden prima. De bediening is daar wel even wennen maar ondanks de beperkingen verloopt het allemaal vlot en sympathiek. Al met al een aangename ervaring.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Fijne sfeer, vriendelijk personeel, we hadden eigenlijk net te weinig tijd voor het tempo van blixem. We komen graag nog een keer terug
ruudvanzuydam .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
BliXem is een gezellig, bijzonder restaurant. Bijzonder omdat ook mensen met enige beperking hier werken. Daardoor is de sfeer gewoon, huiselijk. En de gerechten zijn heerlijk. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar de sfeer maakt alles tot een topper! Fijn uit eten op een gewone dag!
mariannederkx .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige locatie, leuke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Er is ook nog een cadeau-winkel bij. Je hebt het ah-diner voor € 15,50 (per 2 personen). Huiswijn kost b.v. € 3,50 per glas en is van goede kwaliteit. Bij het toetje had ik graag wat meer keuze gezien (b.v. ijs of kaas), maar dat was bijzaak. Ik heb genoten.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Heel aardig personeel, leuke locatie! Huiselijke gezelligheid.Een aanrader! Als extraatje , is er ook nog een leuk winkeltje bij.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben erg gezellig gegeten met onze 2 kinderen. Zeer vriendelijke service!Het zijn eenvoudige gerechten, maar erg lekker en voordelig.
Royal_Roy V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een gezellig en sfeervol eetcafé. De bediening was vlot en vriendelijk, het eten was lekker. De kaart is beperkt maar met voldoende keuze, de prijzen zijn bijzonder vriendelijk. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen bij BliXem de kans om werkervaring op te doen, een mooi initiatief. Kortom, wij hebben met plezier en smakelijk gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen.
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Mosterdsoep vooraf. Prima soep. Verder een lekker Antwerps stoofpotje gegeten, met gekookte witlof en salade. Toe een plak cake met bessen erin. Die was eigenlijk te veel, want behoorlijk vullend. Als je naar het toilet gaat kom je door de winkel. Die is ook zeer de moeite waard. Als je een cadeautje zoekt, moet je hier wel kunnen slagen. Ik kom zeker nog eens terug.
JFJ, B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij vinde keus erg beperkt. Wij konden alleen maar rijst krijgen en geen alternatief zoals aardappels of iets dergelijks. Ik hou. Iet van rijst,dus alleen groente op.
José A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik heb er nu 2x gegeten en ga er zeker vaker naar toe. Je wordt gastvrij ontvangen in een fijne omgeving, je voelt je gelijk een beetje thuis. En de bediening is zo aandoenlijk en toch ook weer professioneel. Het eten is heerlijk. Een fijne plek om te eten.
Douwe M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een prettige ambiance met attente bediening. De menukaart voor het AH-diner was nagenoeg gelijk aan de originele kaart. Voldoende keuzemogelijkheden!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vlees was n grote homp, goed van smaak. Aardappeltjes + groenten waren flauw van smaak. Het geheel niet erg heet. Salade was heerlijk fris, soep lekker heet.
Lito F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant met een leuke winkel. Bediening doet het erg goed. Heerlijk gegeten. Vooral de worteltjestaart!
Top!
r.vierzen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke mensen. Prima rustig hoekje, prijs-kwaliteitverhouding goed, geen haute cuisine, maar gewoon goed. Na afloop nog leuk gewinkeld.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk restaurant, lekker gegeten, leuk, sfeervol ingericht. Zeer vriendelijk personeel. Gekoppeld aan leuke cadeauwinkel die tot 21.00 uur s`avonds open is. Echt een aanrader.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lieve attente bediening, warme zorgzame sfeer. Eten lekker en veel. Heerlijke tomatensoep, vegetarisch pasteitje met zuurkool en salade, carrotcake toe. In gezellig oud huis, mooi kleurig ingericht. Winkeltje met originele cadeaus.