Bliss

Kettingstraat 12 2511 AN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bliss

Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Perfect service, leuk mensen en voraal lekker eten! De Dorade van de chef is hemels en mij vrienden heeft de Bakkeljauw a bras gegeten oooh mij GOD...heerlijk !!!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met groupon hier terecht gekomen. Alles bij elkaar op geteld viel het tegen. Het eten was wel aardig, de kip piri piri en octopus waren goed, ook de cakejes waren lekker, de rode wijn was ook goed, maar de bediening was ronduit slecht. Ook staat op groupon een andere samenstelling van het menu dan uiteindelijk in het restaurant.
Ik kreeg bij binnenkomst zeker geen gezellig huiskamer gevoel, het is eerder één grote, kale ruimte.
Voor een lunchroom met de cakejes zou het misschien leuk zijn.
tonny H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met twee personen hebben wij hier gegeten met een grouponbon. Het menu was inderdaad afwijkend van de aanbieding.
Maar wij hebben wel lekkere gerechten gevonden en deze waren goed van smaak. Wij werden ook heel goed geadviseerd over een gerecht.
Het restaurant zit in het centrum van Den Haag en heeft een terras. Het is apart ingericht en wij mochten zelf een plekje uitzoeken.

De bediening was heel vriendelijk, maar ik denk dat het een beetje te druk was voor hem. Onze drankjes krijgen wij pas nadat het voorgerecht was geserveerd.

Met de grouponbon was het een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Hier lekker gegeten met een Groupon bon. In tegenstellng tot wat de bon aanggeft, kan je niet a la carte bestellen. Toch lekker gegeten, Portugese Bakeljau, octopus salade, groentensoep met veel olie en als dessert diverse cakejes. Bediening was aardig, sfeer prima. Alleen iets meer hygiene op het toilet, hang eens een droog handdoekje op.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
was er gister ook met groupon bon zelfde negatieve ervaring als eerdere recensie met keuzemogelijkheden en hoeveelhied. Bij ons was ook neer heflt vd geserveerde kip echt rauw, serveerster hierop aangesproken maar werd niets mee gedaan. Nooit meer!
Said M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
was daar met grouponbon met vrienden.
Op de groupon actie kon je tussen 6 of zeven voor hoofd en na-gerechten krijgen.
Bij aankomst kregen we een speciaal gemaakte menu voor mensen die met een grouponbon kwamen
en dat bestond in éé'n keer uit drie hoofd voor en na gerechten.
dat niet alleen toen ik de bestelling kreeg was het erg karig
niet netjes geserveerd erg weinig en ook niet lekker.
ik vond het erg slecht ik ga daar nooit meer naar toe
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zoek naar een Portugese huiskamer met optimale sfeer en heerlijk eten? Bliss is dat! De mensen zijn ontzettend aardig en het is geweldig hoe in de kleine keuken de meest fantastische (authentieke) gerechten bereid worden. De kaart is (uiteraard) vrij beperkt, maar wat erop staat is fantastisch. De bakkeljauw was absoluut onze favoriet, een heerlijk gerecht! De bijpassende Portugese wijnen zijn heerlijk en als je nog ruimte hebt voor een dessert zijn er heerlijke gebakjes. De kwaliteit van het eten, de gunstige prijs en de vriendelijkheid van de eigenaresse zijn absoluut een reden om terug te keren. Heerlijk!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wat een heerlijk huiskamerrestaurantje!!! Heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige mensen. Alles echt zo lekker ALS in Portugal misschien zelfs beter. Leuk restaurant om met je partner of groep vrienden Te gaan eten. Wel ff reserveren, het aantal tafels is beperkt. Geniet ervan!
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ja, ja en ja. Dit is pas écht leuk en lekker eten. Wat een heerlijk mens is die eigenaresse. Ze staat daar in haar minikeukentje en bedient je op je wenken. Het leek wel alsof ik op vakantie was. Best een domper dus toen ik uiteindelijk weer een stap buiten de deur zette.

Ik heb een Portugees biertje gedronken, tonijn gegeten en uiteindelijk nog een heerlijk flessie rode wijn uit de kast gepakt. Drinken uit mokken: dat heeft toch ook wel iets he?

Hier ga ik vaker heen. Ik kom alleen vrijwel nooit in Den Haag, maar ach.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
De afgelopen weken ben ik een aantal keren bij Bliss City geweest, niet zonder reden: restaurant heeft een leike ontspannen sfeer.
Lekker, erlijk portugees eten en drinken: de koffie en gebak, de borrel en diner zijn allemaal gewoon goed.
Nergens vind he zulle lekker 'pastel de nata' in Nederland -echt een aanrader.
Het restaurantje ligt in één van de rustigere steegjes rondom het Noordeinde, fijne locatie dus.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hier op een zaterdagmiddag met 3 personen gelunched. De heerlijke geur die we roken terwijl we er voorbijliepen deed ons besluiten naar binnen te gaan en dit was een goede keus.

Het Portugese eten hier is simpelweg heerlijk: pasteitjes met kabeljauw (koud, niet warm), de kip piri piri (pittig maar niet te), plus speciaal voor ons een kabeljauw gerecht dat niet op de lunchkaart stond maar wel klaargemaakt kon worden en tenslotte een simpele tonijnsalade hadden wij genomen om te delen. Vooral het kabeljauw gerecht uit de oven met room en aardappels is een aanrader.

De rode huiswijn is ook een goede toevoeging aan het eten. Als toetje, hadden wij de pastel de nata, die is verrukkelijk en ook de karamel taart was overheerlijk. Zeker een goede tent om ook alleen koffie met gebak te komen doen.

Meid in de bediening was uitermate vriendelijk en deed ook echt haar best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het was rustig in de zaak, waardoor wij alle aandacht kregen.

Qua decor, het zag er netjes uit. Wel vonden wij het te koud binnen, aangezien de deur openstond toen wij binnenkwamen, maar deze werd ook direct dichtgedaan nadat wij waren gaan zitten. Portugese en Spaanse muziek op de achtergrond voor de ambiance.

Leuke zaak, lekker eten en vriendelijk personeel, wij komen hier terug.
Luisa C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Weer bij Bliss Lunchroom gegeten, lekker broodje bacalhau hummmm , lekker Pastel de Nata met expresso van Delta koffie , het was weer heerlijk , en zoals altijd een heel vriendelijk bediening. Was weer gezellig.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor een snelle lunch met een goed gevuld broodje piri piri kip zou ik deze zaak zeker eens bezoeken, smaak goed, mocht van mij wat meer kip op maar dat deed de smaak niet ten onder. Alles goed op orde maar mis net een beetje het extra persoonlijke tintje en twist eraan , ook aan de service .
myrasander .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het interieur is mij iets te steriel, erg wit, en iets te veel "plasticig". De bediening is super. Zo hartelijk en persoonlijk, en men neemt gewoon de tijd voor je. Echt weer andere gerechten dan wat je bij andere lunchzaken tegenkomt in het centrum van Den Haag. Lekkere Baccalau! Heerlijke pastijtjes. De koffie is goed.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Even snelle lunch met brood en sardientjes.. Was prima.
Wel klein en niet zo heel gezellig, waarschijnlijk omdat we naast ander tafel de enigen waren.
Wat norse bediening.
Al met al voor een snelle hap met weinig pretenties een 6,5.
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Klein zaakje met heerlijke portugese gerechten die goed bereid zijn. Lekkerste zelfgemaakte gebakjes en dan nog maar om te zwijgen over de overheerlijke koffie. Fijne bediening die het tempo er goed inhoudt. Zoals ze zeiden: Obrigado. Bij deze: Bliss obrigado
Nicolaas K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Ik waande mij weer helemaal in Portugese sferen. De pastel de nata (custardpasteitjes) waren bijkans nog lekkerder dan in Lissabon! Ook de kabeljauwpasteitjes smaakten goed. De eigenaresse zet met haar vriendelijle bediening, lekker eten en gezellige sfeer in dit kleine cafétje een waar visitekaartje voor Portugal neer.
helen52 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Bliss is een kleine verrassing in het centrum van Den Haag, in 1 van de leukste straatjes, de Kettingstraat. Uit hun piepkleine keuken komen de lekkerste gerechten. Alles met zeer veel liefde klaargemaakt door Luisa en Luis. Authentiek Portugees van sardines tot stokvis. Ook de verrukkelijke taarten door Luisa gemaakt verdienen een aanbeveling.
Wat een feestje om hier even te vertoeven. Ook een heerlijk knus terras voor de deur.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Bliss doet zijn naam eer aan, na een smakelijke maaltijd met een vers gebakken pastel de nata toe, gingen we gelukzalig achterover zitten op het kleine terrasje in de Kettingstraat. Hartelijke bediening en zeker een aanrader voor de liefhebber van Portugees eten. Bliss gaat onze zeker weer zien!
George48 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Knus en gezellige Portugese lunchroom in de kettingstraat. De gastheer en vrouw zijn heel erg gastvrij en klantvriendelijk.

De beste cappucino in Den Haag tot nu toe! Begrepen dat het van het Portugese koffiemerk Delta is. Nooit van gehoord. Maar zeker het proberen waard.