Bliss

Kettingstraat 12 2511 AN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bliss

Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wat een heerlijk huiskamerrestaurantje!!! Heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige mensen. Alles echt zo lekker ALS in Portugal misschien zelfs beter. Leuk restaurant om met je partner of groep vrienden Te gaan eten. Wel ff reserveren, het aantal tafels is beperkt. Geniet ervan!
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ja, ja en ja. Dit is pas écht leuk en lekker eten. Wat een heerlijk mens is die eigenaresse. Ze staat daar in haar minikeukentje en bedient je op je wenken. Het leek wel alsof ik op vakantie was. Best een domper dus toen ik uiteindelijk weer een stap buiten de deur zette.

Ik heb een Portugees biertje gedronken, tonijn gegeten en uiteindelijk nog een heerlijk flessie rode wijn uit de kast gepakt. Drinken uit mokken: dat heeft toch ook wel iets he?

Hier ga ik vaker heen. Ik kom alleen vrijwel nooit in Den Haag, maar ach.
Evakook .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
De afgelopen weken ben ik een aantal keren bij Bliss City geweest, niet zonder reden: restaurant heeft een leike ontspannen sfeer.
Lekker, erlijk portugees eten en drinken: de koffie en gebak, de borrel en diner zijn allemaal gewoon goed.
Nergens vind he zulle lekker 'pastel de nata' in Nederland -echt een aanrader.
Het restaurantje ligt in één van de rustigere steegjes rondom het Noordeinde, fijne locatie dus.
Taznihao .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hier op een zaterdagmiddag met 3 personen gelunched. De heerlijke geur die we roken terwijl we er voorbijliepen deed ons besluiten naar binnen te gaan en dit was een goede keus.

Het Portugese eten hier is simpelweg heerlijk: pasteitjes met kabeljauw (koud, niet warm), de kip piri piri (pittig maar niet te), plus speciaal voor ons een kabeljauw gerecht dat niet op de lunchkaart stond maar wel klaargemaakt kon worden en tenslotte een simpele tonijnsalade hadden wij genomen om te delen. Vooral het kabeljauw gerecht uit de oven met room en aardappels is een aanrader.

De rode huiswijn is ook een goede toevoeging aan het eten. Als toetje, hadden wij de pastel de nata, die is verrukkelijk en ook de karamel taart was overheerlijk. Zeker een goede tent om ook alleen koffie met gebak te komen doen.

Meid in de bediening was uitermate vriendelijk en deed ook echt haar best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het was rustig in de zaak, waardoor wij alle aandacht kregen.

Qua decor, het zag er netjes uit. Wel vonden wij het te koud binnen, aangezien de deur openstond toen wij binnenkwamen, maar deze werd ook direct dichtgedaan nadat wij waren gaan zitten. Portugese en Spaanse muziek op de achtergrond voor de ambiance.

Leuke zaak, lekker eten en vriendelijk personeel, wij komen hier terug.
Luisa C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Weer bij Bliss Lunchroom gegeten, lekker broodje bacalhau hummmm , lekker Pastel de Nata met expresso van Delta koffie , het was weer heerlijk , en zoals altijd een heel vriendelijk bediening. Was weer gezellig.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor een snelle lunch met een goed gevuld broodje piri piri kip zou ik deze zaak zeker eens bezoeken, smaak goed, mocht van mij wat meer kip op maar dat deed de smaak niet ten onder. Alles goed op orde maar mis net een beetje het extra persoonlijke tintje en twist eraan , ook aan de service .
Myrasander .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het interieur is mij iets te steriel, erg wit, en iets te veel "plasticig". De bediening is super. Zo hartelijk en persoonlijk, en men neemt gewoon de tijd voor je. Echt weer andere gerechten dan wat je bij andere lunchzaken tegenkomt in het centrum van Den Haag. Lekkere Baccalau! Heerlijke pastijtjes. De koffie is goed.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Even snelle lunch met brood en sardientjes.. Was prima.
Wel klein en niet zo heel gezellig, waarschijnlijk omdat we naast ander tafel de enigen waren.
Wat norse bediening.
Al met al voor een snelle hap met weinig pretenties een 6,5.
Zadeko .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Afgelopen week bij Bliss gegeten. Zit nu in een groter pand aan de Anna straat. Erg mooi geworden. Een vooraf hebben we niet genomen. Enkel brood en olijven. Voor ons is dat doorgaans genoeg. Als hoofd gerecht had ik de Bacalhau a brass. Een echt Portugees gerecht en je waant je dan ook aldaar. Een AE wijn erbij. Een typisch portugese wijn. Maakt het voor mij een echte beleving. Als nagerecht een bica besteld. Een espresso. Kortom mij zullen ze hier zeker vaker zien als ik in de buurt ben.
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Klein zaakje met heerlijke portugese gerechten die goed bereid zijn. Lekkerste zelfgemaakte gebakjes en dan nog maar om te zwijgen over de overheerlijke koffie. Fijne bediening die het tempo er goed inhoudt. Zoals ze zeiden: Obrigado. Bij deze: Bliss obrigado
Nicolaas K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Ik waande mij weer helemaal in Portugese sferen. De pastel de nata (custardpasteitjes) waren bijkans nog lekkerder dan in Lissabon! Ook de kabeljauwpasteitjes smaakten goed. De eigenaresse zet met haar vriendelijle bediening, lekker eten en gezellige sfeer in dit kleine cafétje een waar visitekaartje voor Portugal neer.
GIL L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Aanvankelijk leek mij Bliss een van vele leuk uitziend cafés met broodjes, salades en taart. Een keer stelde een Portugese vriend voor om daar te gaan eten. Ik ben ermee akkoord gegaan, omdat ik nieuwsgierig was naar de Portugese keuken. Toen ik daar aankwam, werd ik aardig verrast. De tent was geen doodgewoon Hollands café, maar een Portugees café! De eigenares wil met Bliss niet profileren als een Portugees café, want ze het label ‘etnische keuken’ niet hebben. En toch, ik haal haar graag ‘uit de kast’. Juist omdat de keuken Portugees is, wordt daar bijzonder eten geserveerd wat je toch iedere dag zou willen eten.
Bliss is inmiddels mijn favoriete café in Den Haag. Het eten is erg goed en ik vind de eigenares lief!
Met plezier geef ik Bliss de volgende cijfers:
Eten: 9. De taarten en gebak bakt ze helemaal zelf in haar piepkleine keuken. Ze verricht wonders! Ze heeft altijd een ruim assortiment Portugese taarten en gebak wat heel anders én veel lekkerder is dan wat je krijgt in een typisch café. Moet ik melden dat ik bijna nooit genoegen neem met één stukje taart daar? – Ook al zit ik vol! De warme gerechten zijn eenvoudig maar lekker. De koffie, ach wat voor koffie serveert ze! Delta koffie heet het en blijkbaar is het een bekend Portugees merk. De koffie van Bliss is één van de beste koffie van Den Haag! Ik heb toch een punt van kritiek en daarom geef ik Bliss geen 10 voor het eten: de sla komt uit de AH en ik ben niet bepaald een fan van sla uit de AH.
Service: 10. De eigenares is hartelijk. Dat is éénmaal een feit.
Decor: 8. Het is een kleine tent maar het is redelijk mooi ingericht voor dat oppervlak. De oranje muren zijn leuk!
Helen52 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Bliss is een kleine verrassing in het centrum van Den Haag, in 1 van de leukste straatjes, de Kettingstraat. Uit hun piepkleine keuken komen de lekkerste gerechten. Alles met zeer veel liefde klaargemaakt door Luisa en Luis. Authentiek Portugees van sardines tot stokvis. Ook de verrukkelijke taarten door Luisa gemaakt verdienen een aanbeveling.
Wat een feestje om hier even te vertoeven. Ook een heerlijk knus terras voor de deur.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Bliss doet zijn naam eer aan, na een smakelijke maaltijd met een vers gebakken pastel de nata toe, gingen we gelukzalig achterover zitten op het kleine terrasje in de Kettingstraat. Hartelijke bediening en zeker een aanrader voor de liefhebber van Portugees eten. Bliss gaat onze zeker weer zien!
George48 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Knus en gezellige Portugese lunchroom in de kettingstraat. De gastheer en vrouw zijn heel erg gastvrij en klantvriendelijk.

De beste cappucino in Den Haag tot nu toe! Begrepen dat het van het Portugese koffiemerk Delta is. Nooit van gehoord. Maar zeker het proberen waard.
Reinalda S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Bij toeval ontdekt, we waande ons even weer terug in ons geliefde Portugal. Eten was vers en authentiek. De Portuguese wijn was heerlijk en de bacalhau a bras was geweldig bereid. Zeker een aanrader voor liefhebbers van de Portuguese keuken.
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Al een aantal keren gegeten. Heerlijke Portugese gerechten en altijd vers. Gaan ook met hun seizoen mee. Kleine maar fijne zaak!
Philippeh .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Bij toeval tegen dit leuke tentje aangelopen op een mooie late lente-avond. Hier vind je echt authentieke Portugese gerechten. Ze hebben een kleine kaart en kleine voorraden en wij waren laat, zodat er nog maar 1 gerecht te kiezen was:Bacalhau. Geen probleem want dit was heerlijk. Ook de nagerechten (daar was nog wel keuze) waren voortreffelijk. Interessante wijnen ook en vriendelijke en sympathieke bediening. Een klein wondertje in hartje Den Haag, echt een aanrader.