Bliss Lunchroom

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bliss Lunchroom

Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vandaag geweest, letterlijk alles ging mis. Voorgerecht samen met hoofdgerecht geserveerd. Op alles een uur gewacht. Verkeerde hoofdgerechten uitserveren. Nagerecht was niet meer aanwezig nadat de middag vorderde en deze al besteld was. Erg jammer en bij meerdere malen klagen een klein stukje cake ter compensatie. Bij verzoek naar likeurtje, erg weinig voor veel geld. Al met al erg teleurstellend en bij melding geen adequaat antwoord, enkel onze excuses dat er weinig personeel is. Voortaan advies om iets meer van het huis aan te bieden.
vrolijkstenoot .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik heb hier 20 augustus gegeten met een Groupon bon. Per ongeluk had ik mijn reservering voor de dag ervoor gedaan, ben toen gebeld. Vol begrip kon ik het gewoon verschuiven naar de avond die ik wel bedoeld had. Gekozen voor gerechten, kabeljauw pastei en bord met tonijnpaté brood en olijven...heerlijk om samen te delen. Daarna de kippedijtjes en de steak...het was heerlijk. De bediening was keurig en sympathiek, de muziek heerlijk ! Een aanrader om hier naar toe te gaan.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ook ik heb hier vanavond met Groupon gegeten, maar ik ben juist aangenaam verrast! Ik las de recensie hieronder en ik ging al met een teleurgesteld gevoel naar dit restaurant. Heb heerlijk charcuterie als voorgerecht op, hoofd de entrecote en na de proeverij. Daarbij een heerlijke zachte rode wijn... Top! Ook de bediening vond ik behulpzaam en vriendelijk.

Misschien is het voor de hoofdprijs ietwat karig, maar voor de 'grouponprijs' hebben we echt heerlijk gegeten.
Hai Mei G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gegeten met Groupon. Lang niet zo een slechte service gehad. Het was dat de groupon al meteen bij binnenkomst (niet eens aan tafel) al gescand moest worden. Zaten maar twee andere tafels in de tent, mochten niet kiezen waar we gingen zitten. Moesten een tafel bij de bank (oncomfortabel gerecycled hout met een dun kussentje) nemen. We namen er 1 ernaast, dan dat was aangewezen (zelfde tafel), moesten we opschuiven van de ober. Hele avond hebben er maar in totaal 3 tafels gezeten. Erg vreemd.

We zaten al een kwartier, maar niemand die ons drinken kwam opnemen of de kaart kwam brengen. Vriendin van me moest er zelf heen lopen. De kaart waar je uit kon kiezen was niet de kaart dat op Groupon stond (misleiding). Antwoord ober: euhm ja dit is de kaart..

Eten viel tegen. Ben in portugal geweest en dit krijg je daar zeker niet geserveerd. De pasteitjes & octopus salade (voorgerecht) waren smaakloos. Entrecote (hoofd gerecht) was nog te eten, sommige frietjes was 5x gefrituurd. De bakkeljauw met aardappel en ei (hoofdgerecht) was een vette hap. Het was zoeken naar de mini stukjes vis tussen de vette aardappel reepjes. Nauwelijks te vinden. Als dessert, pastei de nata en proeferij van cakejes (bestond ook uit een pastei de nata, 2 stukjes afgesneden cake). Erg vreemd.. Konden me geen antwoord geven toen ik vroeg waar de proeverij uit bestond.

Moesten alweer zelf naar ze toe lopen om onze dessert te bestellen en om de rekening te vragen. Uiteindelijk naar ze toe gelopen om af te rekenen. Kortom: hele avond, 3 obers, 3 tafels en alsnog zo een slechte slome service. Hoe krijg je het voor elkaar. Train je team beter of neem ander personeel aan, want dit maakt je bedrijf er niet beter op ;)

Conclusie: zelfs niet waard om hier te eten voor EUR12,50 met groupon. IENS laat me geen 1/10 score geven dus hierbij score 1/10.
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Perfect service, leuk mensen en voraal lekker eten! De Dorade van de chef is hemels en mij vrienden heeft de Bakkeljauw a bras gegeten oooh mij GOD...heerlijk !!!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met groupon hier terecht gekomen. Alles bij elkaar op geteld viel het tegen. Het eten was wel aardig, de kip piri piri en octopus waren goed, ook de cakejes waren lekker, de rode wijn was ook goed, maar de bediening was ronduit slecht. Ook staat op groupon een andere samenstelling van het menu dan uiteindelijk in het restaurant.
Ik kreeg bij binnenkomst zeker geen gezellig huiskamer gevoel, het is eerder één grote, kale ruimte.
Voor een lunchroom met de cakejes zou het misschien leuk zijn.
tonny H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met twee personen hebben wij hier gegeten met een grouponbon. Het menu was inderdaad afwijkend van de aanbieding.
Maar wij hebben wel lekkere gerechten gevonden en deze waren goed van smaak. Wij werden ook heel goed geadviseerd over een gerecht.
Het restaurant zit in het centrum van Den Haag en heeft een terras. Het is apart ingericht en wij mochten zelf een plekje uitzoeken.

De bediening was heel vriendelijk, maar ik denk dat het een beetje te druk was voor hem. Onze drankjes krijgen wij pas nadat het voorgerecht was geserveerd.

Met de grouponbon was het een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Hier lekker gegeten met een Groupon bon. In tegenstellng tot wat de bon aanggeft, kan je niet a la carte bestellen. Toch lekker gegeten, Portugese Bakeljau, octopus salade, groentensoep met veel olie en als dessert diverse cakejes. Bediening was aardig, sfeer prima. Alleen iets meer hygiene op het toilet, hang eens een droog handdoekje op.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
was er gister ook met groupon bon zelfde negatieve ervaring als eerdere recensie met keuzemogelijkheden en hoeveelhied. Bij ons was ook neer heflt vd geserveerde kip echt rauw, serveerster hierop aangesproken maar werd niets mee gedaan. Nooit meer!
Said M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
was daar met grouponbon met vrienden.
Op de groupon actie kon je tussen 6 of zeven voor hoofd en na-gerechten krijgen.
Bij aankomst kregen we een speciaal gemaakte menu voor mensen die met een grouponbon kwamen
en dat bestond in éé'n keer uit drie hoofd voor en na gerechten.
dat niet alleen toen ik de bestelling kreeg was het erg karig
niet netjes geserveerd erg weinig en ook niet lekker.
ik vond het erg slecht ik ga daar nooit meer naar toe
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zoek naar een Portugese huiskamer met optimale sfeer en heerlijk eten? Bliss is dat! De mensen zijn ontzettend aardig en het is geweldig hoe in de kleine keuken de meest fantastische (authentieke) gerechten bereid worden. De kaart is (uiteraard) vrij beperkt, maar wat erop staat is fantastisch. De bakkeljauw was absoluut onze favoriet, een heerlijk gerecht! De bijpassende Portugese wijnen zijn heerlijk en als je nog ruimte hebt voor een dessert zijn er heerlijke gebakjes. De kwaliteit van het eten, de gunstige prijs en de vriendelijkheid van de eigenaresse zijn absoluut een reden om terug te keren. Heerlijk!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wat een heerlijk huiskamerrestaurantje!!! Heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige mensen. Alles echt zo lekker ALS in Portugal misschien zelfs beter. Leuk restaurant om met je partner of groep vrienden Te gaan eten. Wel ff reserveren, het aantal tafels is beperkt. Geniet ervan!
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ja, ja en ja. Dit is pas écht leuk en lekker eten. Wat een heerlijk mens is die eigenaresse. Ze staat daar in haar minikeukentje en bedient je op je wenken. Het leek wel alsof ik op vakantie was. Best een domper dus toen ik uiteindelijk weer een stap buiten de deur zette.

Ik heb een Portugees biertje gedronken, tonijn gegeten en uiteindelijk nog een heerlijk flessie rode wijn uit de kast gepakt. Drinken uit mokken: dat heeft toch ook wel iets he?

Hier ga ik vaker heen. Ik kom alleen vrijwel nooit in Den Haag, maar ach.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
De afgelopen weken ben ik een aantal keren bij Bliss City geweest, niet zonder reden: restaurant heeft een leike ontspannen sfeer.
Lekker, erlijk portugees eten en drinken: de koffie en gebak, de borrel en diner zijn allemaal gewoon goed.
Nergens vind he zulle lekker 'pastel de nata' in Nederland -echt een aanrader.
Het restaurantje ligt in één van de rustigere steegjes rondom het Noordeinde, fijne locatie dus.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hier op een zaterdagmiddag met 3 personen gelunched. De heerlijke geur die we roken terwijl we er voorbijliepen deed ons besluiten naar binnen te gaan en dit was een goede keus.

Het Portugese eten hier is simpelweg heerlijk: pasteitjes met kabeljauw (koud, niet warm), de kip piri piri (pittig maar niet te), plus speciaal voor ons een kabeljauw gerecht dat niet op de lunchkaart stond maar wel klaargemaakt kon worden en tenslotte een simpele tonijnsalade hadden wij genomen om te delen. Vooral het kabeljauw gerecht uit de oven met room en aardappels is een aanrader.

De rode huiswijn is ook een goede toevoeging aan het eten. Als toetje, hadden wij de pastel de nata, die is verrukkelijk en ook de karamel taart was overheerlijk. Zeker een goede tent om ook alleen koffie met gebak te komen doen.

Meid in de bediening was uitermate vriendelijk en deed ook echt haar best om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het was rustig in de zaak, waardoor wij alle aandacht kregen.

Qua decor, het zag er netjes uit. Wel vonden wij het te koud binnen, aangezien de deur openstond toen wij binnenkwamen, maar deze werd ook direct dichtgedaan nadat wij waren gaan zitten. Portugese en Spaanse muziek op de achtergrond voor de ambiance.

Leuke zaak, lekker eten en vriendelijk personeel, wij komen hier terug.
Luisa C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Weer bij Bliss Lunchroom gegeten, lekker broodje bacalhau hummmm , lekker Pastel de Nata met expresso van Delta koffie , het was weer heerlijk , en zoals altijd een heel vriendelijk bediening. Was weer gezellig.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor een snelle lunch met een goed gevuld broodje piri piri kip zou ik deze zaak zeker eens bezoeken, smaak goed, mocht van mij wat meer kip op maar dat deed de smaak niet ten onder. Alles goed op orde maar mis net een beetje het extra persoonlijke tintje en twist eraan , ook aan de service .
myrasander .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het interieur is mij iets te steriel, erg wit, en iets te veel "plasticig". De bediening is super. Zo hartelijk en persoonlijk, en men neemt gewoon de tijd voor je. Echt weer andere gerechten dan wat je bij andere lunchzaken tegenkomt in het centrum van Den Haag. Lekkere Baccalau! Heerlijke pastijtjes. De koffie is goed.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Even snelle lunch met brood en sardientjes.. Was prima.
Wel klein en niet zo heel gezellig, waarschijnlijk omdat we naast ander tafel de enigen waren.
Wat norse bediening.
Al met al voor een snelle hap met weinig pretenties een 6,5.
Saskia-37 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Klein zaakje met heerlijke portugese gerechten die goed bereid zijn. Lekkerste zelfgemaakte gebakjes en dan nog maar om te zwijgen over de overheerlijke koffie. Fijne bediening die het tempo er goed inhoudt. Zoals ze zeiden: Obrigado. Bij deze: Bliss obrigado