Bliss Lunchroom & Diner

Maandag t/m zondag 11:00 - 21:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Bliss Lunchroom & Diner

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Ik had een reservering gemaakt om te lunchen met het adres de Kettingstraat en toen werd mij verteld dat zij deze app niet meer gebruiken. Ik was er voor een late lunch om half 2 ivm files en toen was er niet meer keuze uit het hele lunch menu dat tot 16 uur geldig was. Een vriendin van mij had een broodje Piri Piri en dit was niet lekker maar mijn broodje met rauwe ham was wel lekker. Verder zag de keuken er niet heel hygiënisch uit er je kon er ook taarten kopen en die stonden gewoon open en bloot ijn de vensterbank.
Anneke45 H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De sfeer iin het restaurant is prima. De bediening heel attent en aardig. We bestelden 2 witte wijn. Over vroeg of wilt u liever karafje. Oke wij karafje. Bij afrekenen bleek dat karafje 14.50 te kosten!! Was echt een klein karafje en wijn smaakte naar azijn. Dus dat was een afknapper. Brood met cupje boter en cupje paté. Zag er armoedig uit. Eten ook niet bijzonder. Jammer
Augustina B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig atmosphere en lekker eten
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wederom lekker gegeten in dit Portugese restaurant. Op de achtergrond niet storende fado muziek dit pas bij de sfeer. Voorgerechten simpel maar lekker plankje met worst en ham en een stokbrood met smeersels. Het hoofdgerecht de befaamde kip piri piri met salade en frietjes, deze kip smaakt bijna net zo goed als in Portugal zelf! Nog een lekker stukje caramel cake en pastel del nata als toetje. Een goede rode wijn er bij maakte het geheel helemaal af. Zeer attente jonge obers die goed hun werk weten te doen.
Ramazan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Beetje krap. Maar super gezellig, heerlijk eten en leuke spontane gastvrouw. Ik ga zeker nog een keer terug.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vorige week n heerlijke high tea met vriendinnen gehad. fijne vriendelijke bediening.
Een echte aanrader is de cappuccino.
Ga zeker weer terug.
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vandaag geweest, letterlijk alles ging mis. Voorgerecht samen met hoofdgerecht geserveerd. Op alles een uur gewacht. Verkeerde hoofdgerechten uitserveren. Nagerecht was niet meer aanwezig nadat de middag vorderde en deze al besteld was. Erg jammer en bij meerdere malen klagen een klein stukje cake ter compensatie. Bij verzoek naar likeurtje, erg weinig voor veel geld. Al met al erg teleurstellend en bij melding geen adequaat antwoord, enkel onze excuses dat er weinig personeel is. Voortaan advies om iets meer van het huis aan te bieden.
vrolijkstenoot .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik heb hier 20 augustus gegeten met een Groupon bon. Per ongeluk had ik mijn reservering voor de dag ervoor gedaan, ben toen gebeld. Vol begrip kon ik het gewoon verschuiven naar de avond die ik wel bedoeld had. Gekozen voor gerechten, kabeljauw pastei en bord met tonijnpaté brood en olijven...heerlijk om samen te delen. Daarna de kippedijtjes en de steak...het was heerlijk. De bediening was keurig en sympathiek, de muziek heerlijk ! Een aanrader om hier naar toe te gaan.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ook ik heb hier vanavond met Groupon gegeten, maar ik ben juist aangenaam verrast! Ik las de recensie hieronder en ik ging al met een teleurgesteld gevoel naar dit restaurant. Heb heerlijk charcuterie als voorgerecht op, hoofd de entrecote en na de proeverij. Daarbij een heerlijke zachte rode wijn... Top! Ook de bediening vond ik behulpzaam en vriendelijk.

Misschien is het voor de hoofdprijs ietwat karig, maar voor de 'grouponprijs' hebben we echt heerlijk gegeten.
Hai Mei G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gegeten met Groupon. Lang niet zo een slechte service gehad. Het was dat de groupon al meteen bij binnenkomst (niet eens aan tafel) al gescand moest worden. Zaten maar twee andere tafels in de tent, mochten niet kiezen waar we gingen zitten. Moesten een tafel bij de bank (oncomfortabel gerecycled hout met een dun kussentje) nemen. We namen er 1 ernaast, dan dat was aangewezen (zelfde tafel), moesten we opschuiven van de ober. Hele avond hebben er maar in totaal 3 tafels gezeten. Erg vreemd.

We zaten al een kwartier, maar niemand die ons drinken kwam opnemen of de kaart kwam brengen. Vriendin van me moest er zelf heen lopen. De kaart waar je uit kon kiezen was niet de kaart dat op Groupon stond (misleiding). Antwoord ober: euhm ja dit is de kaart..

Eten viel tegen. Ben in portugal geweest en dit krijg je daar zeker niet geserveerd. De pasteitjes & octopus salade (voorgerecht) waren smaakloos. Entrecote (hoofd gerecht) was nog te eten, sommige frietjes was 5x gefrituurd. De bakkeljauw met aardappel en ei (hoofdgerecht) was een vette hap. Het was zoeken naar de mini stukjes vis tussen de vette aardappel reepjes. Nauwelijks te vinden. Als dessert, pastei de nata en proeferij van cakejes (bestond ook uit een pastei de nata, 2 stukjes afgesneden cake). Erg vreemd.. Konden me geen antwoord geven toen ik vroeg waar de proeverij uit bestond.

Moesten alweer zelf naar ze toe lopen om onze dessert te bestellen en om de rekening te vragen. Uiteindelijk naar ze toe gelopen om af te rekenen. Kortom: hele avond, 3 obers, 3 tafels en alsnog zo een slechte slome service. Hoe krijg je het voor elkaar. Train je team beter of neem ander personeel aan, want dit maakt je bedrijf er niet beter op ;)

Conclusie: zelfs niet waard om hier te eten voor EUR12,50 met groupon. IENS laat me geen 1/10 score geven dus hierbij score 1/10.
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Perfect service, leuk mensen en voraal lekker eten! De Dorade van de chef is hemels en mij vrienden heeft de Bakkeljauw a bras gegeten oooh mij GOD...heerlijk !!!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met groupon hier terecht gekomen. Alles bij elkaar op geteld viel het tegen. Het eten was wel aardig, de kip piri piri en octopus waren goed, ook de cakejes waren lekker, de rode wijn was ook goed, maar de bediening was ronduit slecht. Ook staat op groupon een andere samenstelling van het menu dan uiteindelijk in het restaurant.
Ik kreeg bij binnenkomst zeker geen gezellig huiskamer gevoel, het is eerder één grote, kale ruimte.
Voor een lunchroom met de cakejes zou het misschien leuk zijn.
tonny H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met twee personen hebben wij hier gegeten met een grouponbon. Het menu was inderdaad afwijkend van de aanbieding.
Maar wij hebben wel lekkere gerechten gevonden en deze waren goed van smaak. Wij werden ook heel goed geadviseerd over een gerecht.
Het restaurant zit in het centrum van Den Haag en heeft een terras. Het is apart ingericht en wij mochten zelf een plekje uitzoeken.

De bediening was heel vriendelijk, maar ik denk dat het een beetje te druk was voor hem. Onze drankjes krijgen wij pas nadat het voorgerecht was geserveerd.

Met de grouponbon was het een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Hier lekker gegeten met een Groupon bon. In tegenstellng tot wat de bon aanggeft, kan je niet a la carte bestellen. Toch lekker gegeten, Portugese Bakeljau, octopus salade, groentensoep met veel olie en als dessert diverse cakejes. Bediening was aardig, sfeer prima. Alleen iets meer hygiene op het toilet, hang eens een droog handdoekje op.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
was er gister ook met groupon bon zelfde negatieve ervaring als eerdere recensie met keuzemogelijkheden en hoeveelhied. Bij ons was ook neer heflt vd geserveerde kip echt rauw, serveerster hierop aangesproken maar werd niets mee gedaan. Nooit meer!
Said M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
was daar met grouponbon met vrienden.
Op de groupon actie kon je tussen 6 of zeven voor hoofd en na-gerechten krijgen.
Bij aankomst kregen we een speciaal gemaakte menu voor mensen die met een grouponbon kwamen
en dat bestond in éé'n keer uit drie hoofd voor en na gerechten.
dat niet alleen toen ik de bestelling kreeg was het erg karig
niet netjes geserveerd erg weinig en ook niet lekker.
ik vond het erg slecht ik ga daar nooit meer naar toe
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zoek naar een Portugese huiskamer met optimale sfeer en heerlijk eten? Bliss is dat! De mensen zijn ontzettend aardig en het is geweldig hoe in de kleine keuken de meest fantastische (authentieke) gerechten bereid worden. De kaart is (uiteraard) vrij beperkt, maar wat erop staat is fantastisch. De bakkeljauw was absoluut onze favoriet, een heerlijk gerecht! De bijpassende Portugese wijnen zijn heerlijk en als je nog ruimte hebt voor een dessert zijn er heerlijke gebakjes. De kwaliteit van het eten, de gunstige prijs en de vriendelijkheid van de eigenaresse zijn absoluut een reden om terug te keren. Heerlijk!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wat een heerlijk huiskamerrestaurantje!!! Heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige mensen. Alles echt zo lekker ALS in Portugal misschien zelfs beter. Leuk restaurant om met je partner of groep vrienden Te gaan eten. Wel ff reserveren, het aantal tafels is beperkt. Geniet ervan!
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ja, ja en ja. Dit is pas écht leuk en lekker eten. Wat een heerlijk mens is die eigenaresse. Ze staat daar in haar minikeukentje en bedient je op je wenken. Het leek wel alsof ik op vakantie was. Best een domper dus toen ik uiteindelijk weer een stap buiten de deur zette.

Ik heb een Portugees biertje gedronken, tonijn gegeten en uiteindelijk nog een heerlijk flessie rode wijn uit de kast gepakt. Drinken uit mokken: dat heeft toch ook wel iets he?

Hier ga ik vaker heen. Ik kom alleen vrijwel nooit in Den Haag, maar ach.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
De afgelopen weken ben ik een aantal keren bij Bliss City geweest, niet zonder reden: restaurant heeft een leike ontspannen sfeer.
Lekker, erlijk portugees eten en drinken: de koffie en gebak, de borrel en diner zijn allemaal gewoon goed.
Nergens vind he zulle lekker 'pastel de nata' in Nederland -echt een aanrader.
Het restaurantje ligt in één van de rustigere steegjes rondom het Noordeinde, fijne locatie dus.