Bliss City

7,1

Jouw recensie over het restaurant Bliss City

Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima gegeten bij Bliss. De prijs-kwaliteitverhouding ligt goed, zeker als je met een actie van IENS meedoet, maar het eten was niet heel bijzonder. De inrichting is nog wat rommelig, maar de zaak heeft absoluut potentie. Het restaurant is gelegen op een rustige zijstraat in een leuke buurt in het centrum van DH.
Onno M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Alles een 10 (of de volle 5 ballen)! Goed personeel!!! Lekkere happen. De sfeer in de zaak is niet Portugees, maar ik voelde me erg welkom (heul belangrijk). Heerlijk gegeten. Top. En hier ga ik opnieuw komen.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Vriendelijk ontvangen, voelde me gelijk thuis. Ook gedurende het diner. Ober vergat wel veel, terwijl het niet erg druk was. Eten was prima, niet bijzonder.
Marlies J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Met een gezelschap van 15 personen 1,5 uur moeten wachten op de soep daarna nog een uur moeten wachten op diverse salades en tosti's. Start om 13.30 uur ik zelf ben om 16.45 uur vertrokken toen nog geen toetje gehad.
Het eten was op zich lekker maar door het lange wachten smaakt het toch een stuk minder. De jongen in de bediening deed het goed (soms een beetje overdreven alsof het een sterre restaurant betrof), hij geneerde zich behoorlijk vanwege de lange wachttijd.
Hélène G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Ik had de vis als hoofdgerecht en daar zat kraak nog smaak aan, jammer ik had meer verwacht!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hier een Portugese high tea gehad en dat beviel ons prima. Hoeveelheid eten is precies voldoende en het smaakte prima, vooral de zoetigheid was lekker. De jongeman in de bediening was erg vriendelijk en hij gaf netjes aan wat hij neer had gezet. Het ziet er van binnen gezellig uit maar de witte robuuste muren vind ik persoonlijk niet mooi.