Blink Eten & Drinken

Menko V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Vriendelijke bediening, gezellige entourage! En bovenal lekker eten!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
De nieuwe kaart is een aanrader, vriendelijke en vlotte bediening en een heerlijke kinderkaart. Een aanwinst voor Zeist!
HelenK K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten met vrienden. Gezellige inrichting, prima stoelen (ook niet onbelangrijk) en een ongedwongen sfeer. Alle voorgerechten die werden genuttigd, kregen een dikke voldoende, oa carpaccio, de champignons, de zalm en de kreeftensoep. De chateaubriand was goed mals, de hamburger zag er gelikt uit, de eendenborst was om te smullen en de maaltijdsalades werden ook met smaak verorberd. Geen dessert genuttigd, maar wel genoten van de Irisch en French Coffee. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en weer heerlijk gelachen met onze vrienden. Bezoek aan dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar!
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Blink is een heel modern & gezellig restaurant. Het ziet er sfeervol uit, en niet onbelangrijk.... het eten is goed. Je vindt een standaard saté op de kaart, maar ook meer bijzondere gerechten.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Ik had de Thaise pompoensoep vooraf en zij de escargots. Gastheer Ron was vriendelijk en behulpzaam als altijd en Jeroen schitterde in de keuken. Het hoofdgerecht was de saté voor vrienden en voor mij Angus biefstuk medium rare. Toe gingen de dames voor de tiramisu met speculaas, amaretto mascarpone en de heren voor French coffee en Irish coffee. We komen ZEKER terug
Joep M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wil je gezellig en lekker eten in Zeist? Zoek je goede en vrolijke bediening? Dan is dit de place to be in Zeist. Prima menukaart, lekkere gerechten en dat alles in een gezellig restaurant en bij mooi weer ook een gezellig terras. Het is wel duidelijk dat hier met passie wordt gewerkt en hopelijk blijft men deze kwaliteit nog lang vasthouden.
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Een aanwinst voor Zeist! Een gezellig terras met indien nodig heaters en het eten is heerlijk. Bediening is vriendelijk!.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Met het mooie weer onlangs hier geluncht en vandaag een avondschotel genomen.
Beide keren op het zeer aangename terras met een lekker Brandje.
De lunch, het twaalfuurtje, was prima voor een zacht prijsje van 10 euro.
De sate vandaag was zeker niet slecht maar het malse vlees van de varkenshaas was van binnen nog geheel rauw.
Foei, kok, u moet toch weten dat varkensvlees minstens rosé moet zijn bereid wegens kans op besmetting met een nare parasiet. Dat de buitenkant hier en daar wat zwart geblakerd was stoorde mij minder; dat kan ik er zelf wel van af snijden.
De bediening was vlot en vriendelijk.
Ik ben niet binnen geweest dus over de inrichting heb ik geen oordeel maar op het terras was het gezellig.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wat een aanwinst voor Zeist! We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Ik in bierbeslag gebakken champignons vooraf, een ossenhaas (medium rare) met banvulsaus, champignons en spek als hoofdgerecht en Irish Coffee toe. Écht heerlijk.

Aan de andere kant van de tafel werd als vooraf (2 bereidingen van) tonijn besteld en (filet van) sliptong met remouladesaus en peterselieboter als hoofdgerecht. 3 maal 2 filets van de sliptong -hoewel heerlijk- was te veel van het goede. Toe was er thee met bonbons.

Onze serveerster was ontzettend aardig -zij het nog een tikje onervaren- maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door (mede)eigenaar Ron. En ook complimenten voor (mede)eigenaar en chef-kok Jeroen.
Ward D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Leuke nieuwe zaak, met geweldig terras. Goede sfeer ook om te borrelen. Eten is prima en de bediening is alert en verder heeft de zaak een relaxte uitstraling.