Over het restaurant Blini

Fris, modern en warm

Voor Frans-internationale visgerechten van hoge kwaliteit is restaurant Blini de place to be. Je kunt hier terecht voor een gegrild stukje vis, kreeft, mosselen, oester, fruits de mer en nog veel meer lekkers uit de zee. Origineel, mooi opgediend en een perfecte combinatie van smaken. De spontane en persoonlijke bediening doet graag wat extra's voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Blini

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Blini

anjahallo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super! Van ons krijgt Blini een dikke 10! Heerlijk eten, gezellige sfeer en professionele en zeer vriendelijke bediening.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
7-gangen verrassings MeNu gekozen.
Was zeer smaakvol; alle smaken kwamen prima tot hun recht.
Eigen inbreng werd gehonoreerd.
Gekoelde rode wijn was perfect!
Aniek P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Genoten van het 7 gangen verwen menu. Voor 75 euro pp inclusief wijnarrangement een hele fijne avond gehad. Nagenoeg ster waardig.
Gratis karaffen kraanwater vind ik een goede service.
Porties klein, wat perfect is voor 7 gangen.
Vriendelijke, alerte en kundige bediening. Heel goed!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wederom goed gegeten bij Blini, gebruik makend van het fijne 7-gangen "Verwen MeNu".
Met name de verrassende combi van zeebaars en pompoen en de lekker kruidige dashi (miso soep) met makreel en buikspek sprongen er uit.
Zeer goede, attente en ongedwongen service; wijn en water werden ook tijdig bijgevuld zonder er iets over te hoeven zeggen.
Het interieur heeft enige tijd geleden een face-lift gehad en dat is goed uitgepakt.
We komen graag terug.
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een prachtige menukaart in een heerlijke ongedwongen sfeer. Een sfeervol restaurant met open keuken en zeer gastvrij personeel.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij wilden geen room- en zout toevoeging. Er werd met ons meegedacht over vet-en zoutarme bereiding en het resultaat was verbluffend.
Complimenten!
Wj V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Onze wensen zijn prima gehonoreerd,waarvoor dank.De ietwat prijzige wijn was voortreffelijk. Tot een vlg x.groeten.
Liselotte R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten vond t een speciale avond!
Jojanneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mooie fijne subtiele gerechten en hele prettige bediening.
C. C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede ontvangst
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant
Mike_Morrell .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Tafel voor 2 in de tuin op een zomerse avond besproken als traktatie voor een echte visliefhebber. Ik kan niet anders zeggen dat het een perfecte avond is geweest.

De sfeer in de gezellige tuin is sowieso perfect. En als je van vis houdt, dan is op de menu van alles te beleven. De gerechten (bij lange na niet de duurste) die wij hebben besteld waren bijzonder goed voorbereid en gepresenteerd en ze smaakten ons voortreffelijk! T.o.v. een doorsnee goede restaurant waar je ook visgerechten kan bestellen, zijn de visgerechten bij 'Blini' echt iets anders.

De porties zijn 'bescheiden' maar ook voldoende. Wij liepen dan met een verzadigde maar niet met een overvolle maag naar huis. Ben je gewend om juist meer te eten dan normaal als je uit eten gaat? Dan zullen de porties je wellicht kleiner lijken dan je gewend bent.

De bediening was attent, vriendelijk en had zonder uitzondering persoonlijke belangstelling voor jou as 'gast'.

Ik zou Blimi aanraden aan alle visliefhebbers!

Mike
Josée S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor ons de eerste keer hier. Heerlijk in de tuin kunnen zitten en genoten van smakelijk bereide visgerechten.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Blini. Verrassingsmenu met afwisselende gerechten; zalm, coquilles, zwaardvis (hoogtepunt vh menu!) en goed dessert (zoet maar niet te zoet en lekker fris). Buiten in de tuin gezeten, was heerlijk ontspannen!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Na lezen van goede recensie van Remmert, zijn we hier gaan eten. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteren waren wij met vrouwen netwerkclub Bites & Business Breda te gast bij Blini. Met 35 vrouwen hebben we echt heerlijk gegeten! Ware schilderijtjes op het bord en wat was het lekker! Alle lof voor de keuken en bediening. De entourage klopt, het eten was verrukkelijk en werd perfect op tijd uitgeserveerd (wat met zo'n groep best een uitdaging is), er is goed rekening gehouden met dieetwensen. Kortom, het was aan alle kanten top. Dank Richard en Sahila voor de goede zorgen. We komen heel graag weer eens terug!
frans J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteren hier wezen eten.Stond al lang op ons verlanglijstje.heerlijke zeer verassende smaken. Kwalitatief hoog niveau.Gekozen voor het 4 gangen menu. Inderdaad 4 keer verrast!!!! Komen zeker terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerste keer bij Blini gegeten en het was een geweldige ervaring. Ontvangst en sfeer, bediening en heerlijk eten en lekkere wijnen. We gaan zeker terug, een aanrader dus.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, met een mooie wijn erbij. Aanrader!