Over het restaurant Blini

Donderdag 22 juni wijnspijs avond in samenwerking met Plaisir du Vin.

Aperitief, amuse, 5-gangen met bijpassende wijnen 59,50 p.p.
Ontvangst 18.30. Uitsluitend op reservering.

Bij visrestaurant Blini in Breda kan je heerlijke genieten op een gezellig terras of in de mooie tuin. Dit eigentijdse, culinaire visrestaurant heeft een originele kaart met onder andere blini's, alles van de kreeft wat er te bieden is en een heerlijke lauw warme Fruit de mer.

Maak bij Blini de moeilijke keuze tussen een Oostscheldekreeft en de Canadese kreeft, of geniet van de heerlijk colosale Kingscrab.

Maar omdat er altijd wel een familielid tussen zit die niet van vis houdt, heeft Blini voor de echte vleesliefhebber toch nog wat extra's achter de hand.

Kom genieten van de gastvrije service in de heerlijk romantische tuin van Blini in Breda.

Meer informatie over restaurant Blini

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Blini

Tina H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en goede bediening. Misschien soms een wat lang wachten maar dat is het dan wel weer waard! Helemaal top!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Afgelopen donderdag gereserveerd bij Blini, speciaal voor het 7-gangen April Verwenmenu. Online had ik de menukaart al bekeken en zo'n beetje elke gang klonk veelbelovend. En die vermoedens zijn ruimschoots ingelost.
Het kwarteleitje, of de asperge-schuim soep waren al heerlijk, de combi van coquille en buikspek was helemaal magistraal. Ook het zoete dessert was niet té zoet; Dulce de Leche, met o.a. mokkaschuim maakte het meer koffie-gebaseerd en dat beviel zeker. Service was ook weer prima met goede toelichting.
Enige kritiekpuntje is -wat ik wel vaker heb meegemaakt- dat de wijnglazen soms niet helemaal fris ruiken. Het was niet heel storend, maar misschien tijd voor een nieuwe vaatwasser/afwashulp? ;-)

Niettemin, het verwenmenu is écht ontzettend de moeite waard!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lobster wednesday een aanrader. Smakelijk geserveerd met vongole, mosselen en groenten. De cotes du Rhône van Guigal past perfect. Vooraf oesters, klassiek en lekker.
Sanderijn K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten!
henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fantastisch ! Alles !!!
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten van verrassende visgerechten. De moeite waard, maar wel in de hogere prijsklasse.
katia J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het eten was lekker, maar voor ons lagen er vaak wat veel smaken op één bord, een toefje van dit, een streepje van dat.... extra smaken die niet altijd even harmonieus samenvloeiden of een meerwaarde creëerden voor het gerecht.
De bediening was heel vriendelijk.
Het interieur is warm en gezellig, met uitzondering van een groot gedroogd boeket dat zijn beste tijd gekend heeft en de rommel van de kartonnen wijndozen naast de bar.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima ambiance, klantvriendelijk personeel. Er wordt rekening gehouden met je wensen, ook met wachttijd tussen de volgende gerechten. Wij waren aangenaam verrast en hebben echt heerlijk gegeten. Parkeren vlakbij mogelijk.
Een aanrader! Wij komen zeker terug.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekker gevarieerd vier gangen VerwenMenu voor een redelijke prijs
J.J.L.M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
als altijd weer verrasssende gerechten van zeer goede kwaliteit in een prima ambiance! We komen terug, straks in de zomer ook weer in de tuin en ook nog eens voor de kreeft.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer en een prima prijs voor het VerwenMenu!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk verwen-menu. Vriendelijke en attente bediening. Met uitleg bij elk gerecht.
Relaxte en gezellige sfeer. Staat zeker nog een keer op de planning.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Uitstekend eten, vriendelijke en goede deskundige bediening, personeel heeft goede kennis van het eten en de wijnen, gezellige ambiance
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wederom heerlijk eten, prachtig opgediend. Super goede service en bediening. Een absolute aanrader!
Kenneth O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Met kerst wederom heerlijk gegeten en gedronken bij Blini. Dit blijft een van onze favoriete restaurants in Breda.
We werden verwend met een mooi 6-gangenmenu met bijpassend wijnarrangement.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
anjahallo .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super! Van ons krijgt Blini een dikke 10! Heerlijk eten, gezellige sfeer en professionele en zeer vriendelijke bediening.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
7-gangen verrassings MeNu gekozen.
Was zeer smaakvol; alle smaken kwamen prima tot hun recht.
Eigen inbreng werd gehonoreerd.
Gekoelde rode wijn was perfect!
Aniek P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Genoten van het 7 gangen verwen menu. Voor 75 euro pp inclusief wijnarrangement een hele fijne avond gehad. Nagenoeg ster waardig.
Gratis karaffen kraanwater vind ik een goede service.
Porties klein, wat perfect is voor 7 gangen.
Vriendelijke, alerte en kundige bediening. Heel goed!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wederom goed gegeten bij Blini, gebruik makend van het fijne 7-gangen "Verwen MeNu".
Met name de verrassende combi van zeebaars en pompoen en de lekker kruidige dashi (miso soep) met makreel en buikspek sprongen er uit.
Zeer goede, attente en ongedwongen service; wijn en water werden ook tijdig bijgevuld zonder er iets over te hoeven zeggen.
Het interieur heeft enige tijd geleden een face-lift gehad en dat is goed uitgepakt.
We komen graag terug.