Blini

Ginnekenweg 347 4835 Breda Nederland Kaart

Over restaurant Blini

Fris, modern en warm

Voor Frans-internationale visgerechten van hoge kwaliteit is restaurant Blini de place to be. Je kunt hier terecht voor een gegrild stukje vis, kreeft, mosselen, oester, fruits de mer en nog veel meer lekkers uit de zee. Origineel, mooi opgediend en een perfecte combinatie van smaken. De spontane en persoonlijke bediening doet graag wat extra's voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Blini

RL S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Remdelph .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het 7 gangen menu genomen met heerlijke wijnen, top eten en zeer gezellige bediening. Jammer en onbegrijpelijk dat het maar half vol was, 7 gangen voor ''maar'' € 38,- is toch niet veel en dat is dan nog exclusief 2 amuses, aanrader! Remmert
Kristy V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk verwend met het 7 gangen verwen-me-nu menu.. Het menu doet zijn naam eer aan. Heerlijke gerechtjes. Porties precies goed.
Ik had het BOB arrangement erbij. Denk dat een volledig wijn-arrengement wel erg veel zal zijn.
Bediening erg correct. Eigenaar ( denken we ) net wat te joviaal naar onze smaak, maar zeker wel vriendelijk.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gekozen voor het 7 gangen diner, een echte aanrader!
Goed restaurant in de mooie wijk Het Ginneken in Breda
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere gerechten en een goede bediening , wat wil een mens nog meer
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Weer eens trek in vis en uit een voorgaand bezoek wisten wij dat hier goede gerechten geserveerd worden. En dat is nog steeds zo! Voorgerecht en tussengerecht waren heerlijk. Het hoofdgerecht was goed alleen vinden wij het jammer ( dat is overigens bij meerdere visrestaurants ) dat het hoofdgerecht vaan wat droog is. Onze hoofdgerechten ( zwaardvis en kabeljauw ) waren verder goed van smaak. Het was wel erg rumoerig vooral veroorzaakt door een grote groep mannen die schijnbaar al redelijk wat alcohol op hadden. Indien u eens een goede vis wilt eten is dit restaurant een aanrader.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij toeval bij Blini terecht gekomen in het gezellige Bredase Ginneken. En hier hebben we absoluut geen spijt van gehad. We hebben heerlijk gegeten van onze gerechten die zichtbaar met liefde en zorg waren klaargemaakt. De wijn was heerlijk, de bediening goed, het eten heerlijk, prijs/kwaliteit verhouding goed, dus zeker voor herhaling vatbaar. Wij raden Blini zeker aan.
Olavfplompen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het verrassingsmenu is een aanrader met bijpassende wijn arrangement . Alles mooi gepresenteerd , meer jan je er niet van zeggen anders vervalt het verrassingseffect
Dessie K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk verrassingsmenu, super lekker en leuk wijn arrangement. We hebben heerlijk genoten. Voor een vrijdag wel rustiger, maar dat was absoluut niet erg.
Joke_en_theo .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De bediening liet veel te wensen over, lang op het water moeten vragen. De wijnen werden veel te vroeg geschonken bij de gerechten, waardoor de wijn al minder koel was. Her voorgerecht werd opgediend en een paar minuten later werd de bijpassende saus met sorry op ons bord geserveerd. Jammer het eten was goed maar door de aflatende bediening werd het een stuk minder. JAMMER!
Jacquesvandenbuijs .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Blini ,bediening uitstekend echte vakmensen , de tuin was ook sfeervol lekker rommelig dat heeft wel iets , de gerechten die we besteld hadden waren van grote klassen complimenten voor de koks ,alles was goed in orde en betaalbaar.
Jacques van den Buijs .
Excelsior .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na geruime tijd weer eens bij Blini aangeklopt. Kort samengevat; groot compliment. Oesters vooraf, gevolgd door 4 gangen menu. Eten echt heel erg goed; kraakvers, bereid en gepresenteerd zonder aanstellerige opsmuk in de vorm van veegjes en krokante hier en druppeltjes daar. Gewoon eenvoudig maar smaakvol en erg goed koken, ik hou ervan. Pure smaken die je reikhalzend doen uitkijken naar de volgende gang. Voor mij tot nu toe de 5e keer Blini en daar komen in de loop van dit jaar zeker nog een aantal bezoeken bij. Laat je niets wijsmaken door zure recensies vol wijsneuzerig gemor, ga naar Blini!
Boudewijnlouise .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
A la carte gegeten met 2 vriendinnen. Alle gerechten waren erg lekker, borden mooi opgemaakt. Hier eet je wat je zelf thuis niet kunt maken. De bediening is erg goed en zeer vriendelijk. Ondanks dat het restaurant vol zat, hebben we nergens lang op hoeven wachten. De huiswijn is eveneens heerlijk. Kortom, Blini is een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat heerlijk was het om bij Blini te eten. Een visrestaurant met een niet al te grote kaart en ook keuze voor de niet- viseters. Tevens een mooie wijnkaart. verrast waren we door de prachtige smaken gecombineerd in zowel voor- als hoofdgerecht. En wat aardig dat mijn voorgerecht zelfs enige stukjes eendelever bevatte. Zeer attent mevrouw!
Hier wordt prima gekookt in een gezellige sfeer. Tot gauw!
Anitsprangers .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren alletwee subliem.
De service was fantastisch. Het was prachtig weer, er was in eerste instantie geen tafeltje vrij buiten maar ze hebben toen een extra tafel buiten gezet
Lars-berkers .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
6 gangen verrassingsmenu in 1 woord geweldig ! Dik 4 uur gezellig tafelen in de achtertuin, niet goedkoop maar daarvoor moet je hier ook niet zijn, het is geen vreetschuur het is een visrestaurant waarbij elke gang een klein feestje is. Hier kom ik zeker terug !
Overaseweg V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Aangespoord door de promotie op de website van blini voor zeeuwse mosselen en kreeft hier gereserveerd. Hoewel niet op de kaart had ik graag vooraf een haring willen bestellen. Deze bleek niet voorradig (in juli in een vis specialiteiten restaurant!). Ook waren er, ondanks de promotie op de website, geen zeeuwse mosselen in huis. Vooraf 3 oesters besteld; deze waren snotterig, zonder enige beet. Bij navraag bleken het zeeuwse oesters te zijn, die in juli niet op een menukaart horen (tenzij gekweekt), omdat ze melken. Als hoofdgerecht kreeft, hoewel goed bereid was de proportionering van dien aard dat dit niet in verhouding stond tot de prijs (ook dit weer in tegenstelling van hetgeen werd vermeld op de website).
Ook het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot, dorade, was qua prijs/kwaliteit buitenproportioneel en van enige garnering was nauwelijks sprake.
Qua bediening en service geen op-of aanmerkingen, was zoals het behoort.
De entourage buiten behoeft enige aandacht, rommelig en frequent geloop van keukenpersoneel. Kortom: we hebben het even gehad met Blini en komen daar voorlopig niet meer.

Tip: laat u niet verleiden door de informatie die Blini op haar website vermeld!!
Knaap6 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We zaten eerst buiten een wijntje te drinken en het duurde lang voordat ze in kwamen bedienen. Een maal aan tafel was het eten heerlijk en de bediening goed. We hadden een verrassings menu. Heerlijke gegeten. Wijn arrangement ook goed.
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten, een 5 gangenmenu. Dit is voor mij een te lange zit , gelukkig zaten we lekker in t zonnetje. Lekkere visjes maar ook alles eromheen was lekker zoals de radijs en biet uit de green egg en de geconfijte kumquat .
Service was goed met af en toe een praatje. We komen nog eens.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We moesten steeds lang op het eten wachten. De chefs gingen pauze houden terwijl we met vieren in het restaurant zaten, zij wachten op een dessert en wij op een kaasplankje en een dessert en we zaten al drie!!!!! uur. Schandalig.