Blini

Ginnekenweg 347 4835 Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Blini

Fris, modern en warm

Voor Frans-internationale visgerechten van hoge kwaliteit is restaurant Blini de place to be. Je kunt hier terecht voor een gegrild stukje vis, kreeft, mosselen, oester, fruits de mer en nog veel meer lekkers uit de zee. Origineel, mooi opgediend en een perfecte combinatie van smaken. De spontane en persoonlijke bediening doet graag wat extra's voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Blini

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Liselotte R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten vond t een speciale avond!
Jojanneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mooie fijne subtiele gerechten en hele prettige bediening.
C. C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede ontvangst
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant
Mike_Morrell .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Tafel voor 2 in de tuin op een zomerse avond besproken als traktatie voor een echte visliefhebber. Ik kan niet anders zeggen dat het een perfecte avond is geweest.

De sfeer in de gezellige tuin is sowieso perfect. En als je van vis houdt, dan is op de menu van alles te beleven. De gerechten (bij lange na niet de duurste) die wij hebben besteld waren bijzonder goed voorbereid en gepresenteerd en ze smaakten ons voortreffelijk! T.o.v. een doorsnee goede restaurant waar je ook visgerechten kan bestellen, zijn de visgerechten bij 'Blini' echt iets anders.

De porties zijn 'bescheiden' maar ook voldoende. Wij liepen dan met een verzadigde maar niet met een overvolle maag naar huis. Ben je gewend om juist meer te eten dan normaal als je uit eten gaat? Dan zullen de porties je wellicht kleiner lijken dan je gewend bent.

De bediening was attent, vriendelijk en had zonder uitzondering persoonlijke belangstelling voor jou as 'gast'.

Ik zou Blimi aanraden aan alle visliefhebbers!

Mike
Josée S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor ons de eerste keer hier. Heerlijk in de tuin kunnen zitten en genoten van smakelijk bereide visgerechten.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Blini. Verrassingsmenu met afwisselende gerechten; zalm, coquilles, zwaardvis (hoogtepunt vh menu!) en goed dessert (zoet maar niet te zoet en lekker fris). Buiten in de tuin gezeten, was heerlijk ontspannen!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Na lezen van goede recensie van Remmert, zijn we hier gaan eten. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Heerlijk gegeten!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteren waren wij met vrouwen netwerkclub Bites & Business Breda te gast bij Blini. Met 35 vrouwen hebben we echt heerlijk gegeten! Ware schilderijtjes op het bord en wat was het lekker! Alle lof voor de keuken en bediening. De entourage klopt, het eten was verrukkelijk en werd perfect op tijd uitgeserveerd (wat met zo'n groep best een uitdaging is), er is goed rekening gehouden met dieetwensen. Kortom, het was aan alle kanten top. Dank Richard en Sahila voor de goede zorgen. We komen heel graag weer eens terug!
frans J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteren hier wezen eten.Stond al lang op ons verlanglijstje.heerlijke zeer verassende smaken. Kwalitatief hoog niveau.Gekozen voor het 4 gangen menu. Inderdaad 4 keer verrast!!!! Komen zeker terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerste keer bij Blini gegeten en het was een geweldige ervaring. Ontvangst en sfeer, bediening en heerlijk eten en lekkere wijnen. We gaan zeker terug, een aanrader dus.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, met een mooie wijn erbij. Aanrader!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Relatief spontaan gereserveerd, na online het menu te hebben bekeken. We zijn voor het 7-gangen verrassingsmenu gegaan en dat is zéér goed bevallen. De smaakvolle amuse beloofde al veel goeds, wat vervolgens werd doorgezet bij een zeer smeuïge zalmtartaar. Met name de 2e gang (licht geschroeide tonijn-sashimi met sesam-mayo) was ontzettend goed op smaak en een waar genot. Ik zal verder niet te veel verklappen, maar het waren zeven zeer fijne gangen. Alles bij elkaar hebben we ook ruim 5 uur getafeld en ons stoort dat ook absoluut niet. Aandacht voor elkaar en goed eten en drinken.
Hooguit puntje van kritiek is dat één van de twee hoofdgangen misschien nog iets meer gekruid had gemogen. Voor de rest was de service goed, ongedwongen met voldoende toelichting en kennis van zaken. Interieur is op zich prima, her en der misschien wat gedateerd, maar aan tafel zelf is alles voor elkaar.
Het smaakte i.i.g. zeker naar meer. Aanrader.
Remdelph .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het 7 gangen menu genomen met heerlijke wijnen, top eten en zeer gezellige bediening. Jammer en onbegrijpelijk dat het maar half vol was, 7 gangen voor ''maar'' € 38,- is toch niet veel en dat is dan nog exclusief 2 amuses, aanrader! Remmert
Kristy V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk verwend met het 7 gangen verwen-me-nu menu.. Het menu doet zijn naam eer aan. Heerlijke gerechtjes. Porties precies goed.
Ik had het BOB arrangement erbij. Denk dat een volledig wijn-arrengement wel erg veel zal zijn.
Bediening erg correct. Eigenaar ( denken we ) net wat te joviaal naar onze smaak, maar zeker wel vriendelijk.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gekozen voor het 7 gangen diner, een echte aanrader!
Goed restaurant in de mooie wijk Het Ginneken in Breda
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere gerechten en een goede bediening , wat wil een mens nog meer
davidkoetsveld .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een heel leuk restaurant met perfecte bediening. De gerechten hebben we zeker van genoten. Ook de wijnen waren goed afgestemd op de ambiance en gerechten. Mijn vrouw kreeg helaas wat van de chef waar ze niet van kon genieten. Dat werd perfect door de gastheer opgelost door een nieuw gerecht te serveren. Al met al een prima aanrader voor een leuke avond uit.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij toeval bij Blini terecht gekomen in het gezellige Bredase Ginneken. En hier hebben we absoluut geen spijt van gehad. We hebben heerlijk gegeten van onze gerechten die zichtbaar met liefde en zorg waren klaargemaakt. De wijn was heerlijk, de bediening goed, het eten heerlijk, prijs/kwaliteit verhouding goed, dus zeker voor herhaling vatbaar. Wij raden Blini zeker aan.