Blik en Burgers

• Mastercard

Jouw recensie over het restaurant Blik en Burgers

Harma A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten van een broodplankje vergt toch wat acrobatiek; het is kiezen tussen saus op je wangen of saus op je kleren. De saus wordt los over het vlees geserveerd, waardoor bij het snijden de saus alle kanten op glibbert, ook de verkeerde kant.
Sabina D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Geen flessen spa rood meer moesten ander drinken nemen en normale prijs betalen...., nachos zeer minimaal belegd. Geen kinderstoel te krijgen waardoor wij als gezin niet samen konden eten omdat papa met zoon aan een lage tafel moest gaan zitten! Twee vragen om te kunnen bestellen, drie keer moeten vragen om kinderstoel en geen gekregen ook geen moeite gedaan! Bij afrekenen tot tweemaal de verkeerde rekening gekregen! Dit niet meer slechte service wij doen dit niet meer! Erg jammer want de speeltuin is erg leuk.
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wederom bedankt voor jullie gastvrijheid en de goede service. Wij hebben genoten en de kids vonden het weer geweldig.

p.s. Vera moest jou persoonlijk nog bedanken van onze 4 kids voor het ijsje ????

Groetjes en tot snel weer xxx
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vera, namens mijn gezin en vooral onze 4 kids wederom bedankt voor de gastvrijheid en het warme gevoel. Tot snel! xxxxxx en sorry dat we weer tot t laatst gebleven zijn ;)
Justine D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
-vervolg- ruim voldoende lekker eten en drinken, super prijs kwaliteit verhouding.
Speeltuin is heel leuk en ook mogelijkheden feestje uit te breiden met knutselen etc. De meisjes hebben het super naar hun zin gehad. Wat wil je als ouders nog meer! Bedankt B&B!
Justine D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vandaag het verjaardagsfeestje van onze dochter (5) hier gevierd. Was geweldig geregeld, super vriendelijke bediening en keukenstaf. Ruim v
marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Bediening en keuken zijn totaal niet 'in control'. 45min voor een tosti is niet Ok. Bediening heeft geen idee van tafelnummers en lopen bij elke bestelling zoekend de verkeerde kant op. Concept is wel erg goed en men heeft een super potentie. Kindvriendelijk! Baby-box aanwezig wat top is! Speeltuin is super! Nu nog keuken en bediening op orde krijgen.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellige drukte
Paulien R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ideaal voor kinderenvan 0-6 jaar. Uitzicht oo speeltuin en binnen eenbix. Gaan we gauw weer heen.
Niels Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker met de kinderen uit eten